• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BridgetJones schreef:
    Tweede nacht dat m'n ex half 4 voor m'n deur stond. Idk, het is echt goed om alles uit te praten en ik wil hem ook wel een kans geven, maar er moet zoveel veranderen wil dit echt een kans van slagen hebben.


    Half 4?! Holy.


    26 - 02 - '16

    Quit whining. This is the reason why I don't want to ever barrow money from you and I hate it when you pay for everyone.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Broughton schreef:
    (...)

    Half 4?! Holy.


    Jup, haha. Het is maar goed dat we allebei nachtuilen zijn, hoewel ik net lekker in m'n bedje lag. Sloop pas om half 7 weer naar binnen


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    BridgetJones schreef:
    (...)

    Jup, haha. Het is maar goed dat we allebei nachtuilen zijn, hoewel ik net lekker in m'n bedje lag. Sloop pas om half 7 weer naar binnen


    Ik was vannacht ongepland een nachtuil. Pim besloot een gevecht te hebben met een andere kat. Hij is er goed van af gekomen tho. Twee kapotte nageltjes, waar hij geen last van heeft, en een behoorlijke deuk in z'n ego 😂


    26 - 02 - '16

    Noooooooooooooh. Schijt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stomme hoofdstukken. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat moment dat je thuis komt en je moeder stiekem een kom met pastasalade in je koelkast heeft gezet :9~

    //
    Yes! Na een maand kan ik ein-de-lijk mijn vakantiefoto's op fb zetten


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Broughton schreef:
    (...)

    Ik was vannacht ongepland een nachtuil. Pim besloot een gevecht te hebben met een andere kat. Hij is er goed van af gekomen tho. Twee kapotte nageltjes, waar hij geen last van heeft, en een behoorlijke deuk in z'n ego 😂


    Ahgossie :c Misschien kan je hem eens naar de Lion King laten kijken? Je weet wel, de vechtscene met alle leeuwen want misschien steekt ie er heel veel van op! Bij z'n volgende gevecht, kom ik hem graag aanmoedigen!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Back in Belgium
    Yay 😂


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Damn... De buren hun huis is veel mooier dan dat van ons...

    En waarom sta ik nog op de klassenlijst terwijl ik uitgeschreven ben van de opleiding. Wel tof dat ik bij m'n klasgenoten in de klas mocht blijven zitten als ik wel was doorgegaan.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 17:09 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    BridgetJones schreef:
    (...)

    Ahgossie :c Misschien kan je hem eens naar de Lion King laten kijken? Je weet wel, de vechtscene met alle leeuwen want misschien steekt ie er heel veel van op! Bij z'n volgende gevecht, kom ik hem graag aanmoedigen!


    Ik heb als troost zijn lievelingsbrokjes gehaald (:


    26 - 02 - '16

    Ugh, mannen.-,-


    Queer zijn is gewoon alles

    Nog 35 minuten en dan is t LUCHTIME. En jeez wat heb ik een honger zeg


    -

    When you check the newsfeed and you see somebody has put something in your topic so you get all excited, until you realise it's you...


    Mhm?

    Ugh ik vind dit zo zonde. Ik zeg dat ik niet hoef te eten en wat doe jij: 'Ga jij opscheppen of zal ik het doen?' *geeft niet eens de tijd om te antwoorden en schept een bord vol en plaatst het voor mijn neus.*
    Jup we konden alles weggooien want zoals ik al zei, had ik geen trek. Ontzettend zonde ugh.


    i wanna die with you once or twice.