• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik weet dat jij de enige bent die me gaat snappen, maar ik durf het niet aan je te vertellen...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je zit zelf altijd te zaniken dat mensen op tijd moeten reageren en wat doe je nu zelf... JE REAGEERT NIET. Weet je dat dat heel frustrerend is? Thanks man


    Deep inside, I've never felt alive

    Dear dog, stop acting like a rude-ass spoiled brat. I have to babysit you, so you should listen to my rules.


    26 - 02 - '16

    Ik heb nu al zin om te gaan slapen maar ik weet dat ik dan midden in de nacht weer klaar wakker in bed lig... the struggles...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ugh. Waarom schrijf ik steeds "I"? Deze fic schrijf je in de DERDE persoon, Kim, niet de eerste. Hoe moeilijk kan het zijn?

    ---

    Het was al zo overduidelijk dat hij IAC zou gaan doen. Hij laat D echt niet in de steek. En hij wil ook niks anders doen dan tv maken naast D. <3

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 21:36 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    oh wow ben dan toch weer thuis geraakt

    mijn gezond verstand heeft dan uiteindelijk toch van mijn emoties en impulsiviteit gewonnen


    also ik was zonet aan het zwartrijden but like normaal doe ik het niet maar het was maar een busritje van 5min of zo EN OPEENS FUCK ALLE DEUREN GEBLOKKEERD FUCKING CONTROLE VAN DE LIJN. der is echt nog nooit fucking never controle geweest fml


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom trek ik alleen desperate creeps aan?


    -

    Uuuugh, somebody please kill me. _O_ geen zin in morgen en super zenuwachtig voor sollicitatiegesprek vrijdag. xp


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik mis gisteravond... ik mis gisteravond zo erg. Ik wil echt huilen; gisteravond was zo geweldig en vandaag is gewoon echt een tyfusdag. Waarom ben ik nou zo? Waarom ben ik zo'n mislukkeling?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I really feel like vomiting rn

    again


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yaaas, eten is besteld


    Deep inside, I've never felt alive

    Morgen en overmorgen even in La France. Oui oui hon hon baguette merci beaucoup.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    How difficult can it be to publish my fic, AO3? :/


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I knew you wouldn't care.. Or anyone.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gatverdamme, wat ben jij een eikel


    When time and life shook hands and said goodbye.