• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bonjour la France heheh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Laat je gezeik achterwege. Jemig, je bent toch volwassen genoeg om te zien dat dit misschien beter is?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Meh, ik zal maar eens vroeger naar het werk vertrekken zodat ik wat kan vragen aan de bazin waar mijn collega er niet bij is. Ik hoop dat mijn collega vandaag niet te meer zoveel gaat zagen naar mij toe. :/ Het geeft me geen goed gevoel.


    Ik wil een tuin vol egels

    The world is spinning too fast and I can't follow.


    kindness is never a burden.


    Smile. You're beautiful. <3

    Oké, ik heb morgen nog een sollicitatiegesprek en met m'n ex en mij gaat het serieus super goed. Wat is dit? Waarom gaan de dingen opeens weer beter?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Haha, onderweg naar België en voet tering hard verstuikt.


    Heaven is a place that we all have

    oh well en toen was de was niet meer wit maar roze :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik besefte me net pas hoe emo ik er vandaag uitzie met mn all black kleding, naast mn legergroene jas, maar ik hou teveel van dit Breaking Benjamin shirt oke :W en als je voor je werk persé zwarte schoenen moet aantrekken met een zwarte broek, zie ik er al vrij snel emo uit 🤷🏼‍♂️



    Do i care??


    no


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe slecht kun je je voelen door een oefening fysica. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké wow ik ga mijn haar doneren bij Think Pink
    Nu moet ik het eerst nog lang genoeg laten groeien (':
    Maar wow ik zou willen dat het nu al lang genoeg was want ik wil kort(er) haar maar ik wil het ook echt doneren


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik wil morgen echt afspreken maar wie wilt dat nou 🤷🏼‍♂️


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pff, schooier.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik voel me trots nu ik eindelijk een goed in elkaar stekend plot heb gecreëerd.:Y)


    • His arms feel more like home than any house ever did. •