• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben gewoon misselijk door het einde van een visual novel op mijn telefoon. Urgh. Het eindigde niet zoals ik wilde en nu komt er dus een boek twee. ):
    Ik wilde m'n Happy ending ja? ):


    26 - 02 - '16

    Sempre schreef:
    Gatverdamme, wat ben jij een eikel


    This.


    The sun will rise and we will try again.

    Eindelijk is m'n fic gepubliceerd.
    Maar hoe kan je ze niet zien als lovers. Hoe zij naar elkaar kijken en elkaar aanraken, is zo erg in een lovers way. Stiekem zijn ze gewoon samen, maar weet niemand ervan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maybe everything will be alright in the morning. Maybe this is just giant nightmare. It has ti be becauee this cant be real. This cant be happening. Please let it all be good in the morning. I cant handle this


    She's imperfect but she tries

    Verdomme ik voel me echt vreselijk ziek.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ben de oudste uitwisselingsstudent wtff

    in belgie was ik bij de jongste


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wow ik heb je jaren niet meer gezien en ineens droom ik weer over je


    The sun will rise and we will try again.

    Yo ik wilde gewoon buiten in de zon gaan liggen met mijn boek, maar dit wolkendek verpest het een beetje pff.

    Ik ben nu op weg naar mn werk en holy shit ik ga me denk ik echt ziekmelden want no way dat ik het haal tot 9 uur.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    i'm about to hang out with some boys AND I DO NOT KNOW WHETHER THIS IS A GOOD IDEA but I trust them (niet dat ik al met twee van de groep gemuild heb of zo) also misschien ben ik naïef


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Buuhhh, geen zin in vandaag.xp


    Smile. You're beautiful. <3

    Echt meen je dit nu?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou, dat was ook een waardeloos gesprek lol


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Just. Shut. Up. Ik weet zelf ook wel dat ik doodirritant ben, het is niet serieus, dus je hoeft geen kant te kiezen. Hemel.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    OMG MIJN BOEKEN ZIJN GELEVERD EN DIT IS AWESOME
    Harry Potter vertaald naar het Latijn als leestekst whahaha geweldig
    Also een woordenschatoefening: ik moet spreuken verbinden met een situatir waarin ik ze kan/moet gebruiken lol easy af (nerd)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis