• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nog tien dagen yesss *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thinking about a room makeover.
    But i'm so lazy :/


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Verdomme, ook gewoon finaal langs mijn station gereden terwijl ik wist dat ik we over twee minuten uit moest, stomme koe dat ik ben


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zelfhaat. Ugh


    Smile. You're beautiful. <3

    God, i love Jon Bernthal's version of The Punisher so fucking much.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Supermeh.


    The truth is out there.

    Nee Sara, je mag me niets vragen. I'm not in the mood. Als ik die stomme vraag negeer, krijg ik dan automatisch "Slecht"? Zou eigenlijk wel moeten. Make it work, app. Make. It. Work.


    I'm your little ray of pitch black.

    Noooooodles

    Er liep. Een spin. Over mijn laptop. Uit het niets. WAAROM.
    Ik wil niet bang zijn voor spinnen maar ze lopen zo naar en bewegen zo naar en zien er zo naar uit.

    Ik heb gisteren acht uur gebeld met m'n beste vriendin I miss her so much aaaah


    Heaven is a place that we all have

    Ik weet dat ik me niet moet aanstellen en me niet zo op het negatieve moet focussen en andere mensen het veel slechter hebben. Maar dat je dat naar m'n hoofd slingert terwijl ik net te horen heb gekregen dat de pijn in mijn rug permanent is. Dat de slijtage groot is. Dat ik mijn droomreis moet cancellen en nog minsten een (half) jaar herstel nodig heb. Dit doet me echt niet beter voelen. Ik wil alleen maar janken en tieren omdat het al jaren zo kut gaat en ik nooit eens een fucking break krijg en dan begin jij direct over hoe ik me niet moet aanstellen. Ik kan hier niet mee dealen, niet bovenop het nieuws van net. Niet bovenop alles.


    The truth is out there.

    Nog maar een dag overleven.

    Also, you annoy me. Please shut up.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Deleted my story. fml


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ik heb zoveel in huis, maar niet echt logische ontbijtdingen, whoops. Um. Instant noodles als eerste maaltijd van de dag? Drie Kitkats? Een zak chips? Een volledig glas kersen?

    Ohhh, wacht, ik zou broodjes kunnen bakken! Crisis averted. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I had a dream I went thrifting and I found the most amazing pieces and I nearly woke up crying when I realized it wasn't real.


    kindness is never a burden.