• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Soms ben ik bang dat deze woede nooit meer weggaat


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    OperaGhost schreef:
    Bb8 <3
    _
    Deze Koreaanse drama is zooo slecht maar ik kan gewoon niet stoppen met kijken? Help?

    Welke kijk je (of heb je gekeken)? Ken 'm vast wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoop dat de fandom mijn fic een beetje goed vindt als ze het lezen... :/


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cry. Cry. Kutrooster, kutdocenten maar wel leuke klas. :( :W (finger)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Zo'n zin in Summerslam. Kom eindelijk eens naar huis joh.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Welke kijk je (of heb je gekeken)? Ken 'm vast wel.

    bride of the water god

    OperaGhost schreef:
    (...)
    bride of the water god

    Oh, dat is nog één van de nieuwste ook, haha. Het staat op mijn to watch lijstje, maar dan kom ik nog voor een verrassing te staan als ik al die slechte reviews heb gelezen. Hoewel, vind Nam Joo Hyuk wel een goede acteur tho.
    Ik weet niet of je nieuw bent met Koreaanse series (?), maar dat kan verder ook een reden zijn om eraan te wennen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Oh, dat is nog één van de nieuwste ook, haha. Het staat op mijn to watch lijstje, maar dan kom ik nog voor een verrassing te staan als ik al die slechte reviews heb gelezen. Hoewel, vind Nam Joo Hyuk wel een goede acteur tho.
    Ik weet niet of je nieuw bent met Koreaanse series (?), maar dat kan verder ook een reden zijn om eraan te wennen.

    Ja, ik heb eigenlijk verder weinig Koreaanse series gezien. Ik wist wel dat het ... een beetje anders zou zijn, om het zo maar even te zeggen. Maar ik denk dat ik even een andere serie erbij moet gaan kijken om een beetje te vergelijken of hij dan daadwerkelijk slecht is, of dat ik dit gewoon niet kan hebben ofzo haha.



    Ik vind dit echt even te grappig, haha sorry.


    26 - 02 - '16

    Help, ik kan mijn posts niet aanpassen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BabyDriver schreef:
    Help, ik kan mijn posts niet aanpassen D:


    Zoals nu, ik wil hem aanpassen. Wacht even.

    Help, ik kan mijn posts niet aanpassen D: Dit is zo vervelend en naar. Ik bedoel. Wat nou als ik een typfout maak of mijn post wil veranderen, hallooooo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom doen schaafwonden zoveel PIJN :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Even een kleine test. (fish)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 16:58 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben echt heel erg bang voor dit, ugh.


    i wanna die with you once or twice.

    dragon still there


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.