• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hoeeee was deze naam beschikbaar falalalala la la la la


    Caution first, always.

    Mijn stage is eindelijk goed gekeurd :'D!!!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 21:26 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik word het echt kotsbeu dat mijn moeder mijn zusje NERGENS op aanspreekt. Ja, we hebben het allemaal zwaar met de scheiding maar dat wil niet zeggen dat ze niet kan helpen opruimen. Als ze zaterdagavond in de kroeg kan staan met haar vriendinnen, kan ze ook wel een slaapzak naar de zolder brengen. Maar nee hoor, ik moet het maar doen. Want ik doe de laatste tijd toch niets en zij werkt al.


    •

    Oké ik ben helemaal klaar met iedereen om me heen, flikker allemaal maar op. Het eerste wat mensen vragen als ze me zien, is: 'hoe is het met je scriptie?' Punt 1: zwaar kut. Punt 2: mijn leven bestaan uit meer onderdelen. Daarna houdt iedereen ervan om een preek te geven dat ik over zeven weken al wegga en het daarvoor af moet hebben, like I'm not aware of that. Niemand vraagt hoe het met MIJ gaat, terwijl ik genoeg signaleren afgeef dat ik aan het verdrinken ben. Maar nee, dan is het: Mirte lacht niet meer zo veel, ze zal wel chagrijnig zijn. Alleen mijn zusje is het gewonde schaap die alle aandacht krijgt en in de watten wordt gelegd omdat ze het 'als enige' zo zwaar heeft met dit alles. Fuck. You.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 21:41 ]


    •

    Rohirrim schreef:
    Oké ik ben helemaal klaar met iedereen om me heen, flikker allemaal maar op. Het eerste wat mensen vragen als ze me zien, is: 'hoe is het met je scriptie?' Punt 1: zwaar kut. Punt 2: mijn leven bestaan uit meer onderdelen. Daarna houdt iedereen ervan om een preek te geven dat ik over zeven weken al wegga en het daarvoor af moet hebben, like I'm not aware of that. Niemand vraagt hoe het met MIJ gaat, terwijl ik genoeg signaleren afgeef dat ik aan het verdrinken ben. Maar nee, dan is het: Mirte lacht niet meer zo veel, ze zal wel chagrijnig zijn. Alleen mijn zusje is het gewonde schaap die alle aandacht krijgt en in de watten wordt gelegd omdat ze het 'als enige' zo zwaar heeft met dit alles. Fuck. You.


    big hugs to mirte <3

    *insert cute af gif*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yo ik laat een trailer aan mijn ouders zien. En mijn vader blijft op zijn mobiel bezig en mijn moeder bemoeit zich met de hond. Voor wie zet ik deze trailer eigenlijk op?
    En dan wat zeggen over "de jeugd van tegenwoordig" lol. Ik kan echt chagrijnig worden om dit soort dingen.

    Oh. Back to guilt tripping me. Ok.


    She's imperfect but she tries

    Can you please once be proud of me?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ik zweer. Ik heb vandaag het perfect liedje gevonden. Ik wil huilen nu. Maar ik kan nooit huilen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh shit, ik heb effectief een couplet gecomponeerd. lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Als je nog meer suggesties hebt, let me know haha. Ik wil me best meer verdiepen in die drama's.

    Oh, hier kan ik wel zeker de hele dag over doorgaan, ja. Haha.
    Als je me een GB'tje stuurt met voorkeuren, dan kies ik er gelijk een aantal uit. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patholoog schreef:
    Oh shit, ik heb effectief een couplet gecomponeerd. lol.


    Haha, het is een grote bullcrap. Zowel hoe ik klink, de dode melodie, als waaay to cliché lyrics. Tijd om te gaan slapen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wauw, zo zit je lekker Grease te kijken met je ouders en zo gebeurt er ineens van alles in dit kleine dorpje


    "It means no worries, for the rest of your days"

    I just feel like shit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wiskunde gaat nooit lukken lol

    what am I supposed to do now cry


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys