• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oké. Ronde 3. Plaats 9 van de 34. Dat is nog niet zo heel drastisch. Maar toch. Nog 20240808324028340384 rondes te gaan. En ik heb geen verstand van voetbal. Misschien moet ik iemand inhuren om me te helpen.


    She's imperfect but she tries

    Ik hou echt van gamen maar sinds het uit is, heb ik er gewoon geen lol meer in.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I can't be stuck here for another four hours. I literally can't, I will die.


    We've lived in the shadows for far too long.

    One thing that will cheer me up this week is hockey, at least.


    She's imperfect but she tries

    Het is zo frustrerend hoe langzaam de tijd voorbij gaat nu het einde van dit kutjaar zo dichtbij is.


    Caution first, always.

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Ja, ik heb eigenlijk verder weinig Koreaanse series gezien. Ik wist wel dat het ... een beetje anders zou zijn, om het zo maar even te zeggen. Maar ik denk dat ik even een andere serie erbij moet gaan kijken om een beetje te vergelijken of hij dan daadwerkelijk slecht is, of dat ik dit gewoon niet kan hebben ofzo haha.

    Ah, ik denk dat een gedeelte daardoor komt, ja. Ik weet nog wel dat ik moest wennen aan Koreaanse drama's eerst, omdat ze zo anders zijn dan bijvoorbeeld Amerikaanse -- of zelfs Japanse, die ik daarvoor keek. Maar je moet het je eigenlijk gewoon laten overkomen en niets vergelijken, want dan beleef je er amper iets leuks aan. (Alhoewel er wel wat makjang drama's bestaan...)
    Het zal niet allemaal daaraan liggen hoor, ik heb ook bij de reviews gekeken van doorgewinterde Kdrama-watchers, en daarvan zeggen er ook veel dat het niet zo goed is. Als ik jou was, zou ik er gewoon mee stoppen en met een starter drama beginnen, zoals You're Beautiful of Fated to Love You.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik voel me hier zo slecht over, maar iedereen aan wie ik het vertel boeit het niet eens, haha. Wat een geweldige contacten heb ik toch weer, zoals altijd.


    i wanna die with you once or twice.

    En zo ben ik ingeschreven voor Kunstwetenschappen. I'm feeling a lil sick.


    kindness is never a burden.

    Hockeyyyy


    She's imperfect but she tries

    Hermownninny schreef:
    Ik voel me hier zo slecht over, maar iedereen aan wie ik het vertel boeit het niet eens, haha. Wat een geweldige contacten heb ik toch weer, zoals altijd.

    Hey kinder, het boeit mij wel en ik zal er ook altijd voor je zijn <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nightcrawler <33333

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ah, ik denk dat een gedeelte daardoor komt, ja. Ik weet nog wel dat ik moest wennen aan Koreaanse drama's eerst, omdat ze zo anders zijn dan bijvoorbeeld Amerikaanse -- of zelfs Japanse, die ik daarvoor keek. Maar je moet het je eigenlijk gewoon laten overkomen en niets vergelijken, want dan beleef je er amper iets leuks aan. (Alhoewel er wel wat makjang drama's bestaan...)
    Het zal niet allemaal daaraan liggen hoor, ik heb ook bij de reviews gekeken van doorgewinterde Kdrama-watchers, en daarvan zeggen er ook veel dat het niet zo goed is. Als ik jou was, zou ik er gewoon mee stoppen en met een starter drama beginnen, zoals You're Beautiful of Fated to Love You.

    Als je nog meer suggesties hebt, let me know haha. Ik wil me best meer verdiepen in die drama's.

    Ik wil posten. Maar... de wifi doet raar en om nu alweer een nieuwe te vragen is wat vreemd. So. Ga ik via telefoon posts van 300+ woorden schrijven? Probs not.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Schrijfmodus activated:
    "Morgen zal het licht zijn. Morgen zullen de vogeltjes je tegemoet fluiten als jij naar buiten gaat. Morgen gaan wij een ijsje halen, banaan, je favoriete smaak." Ik schommelde met mijn zusje in mijn armen heen en weer.

    "Ik ben bang... "
    "Je bent veilig bij mij, bloempje. Voor altijd."

    Niet wetende dat ik zojuist de grootste leugen in mijn leven had verteld...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kowalski schreef:
    (...)
    Hey kinder, het boeit mij wel en ik zal er ook altijd voor je zijn <3

    Dat weet ik, ontzettend bedankt daarvoor, het ging ook niet over jou. <3

    //
    Ik ben zó gestresst, het is echt idioot. Ik wil dit niet, ik wil dit echt niet, ik kan het niet. Ik had gewoon 'ja' moeten antwoorden, ik kan hier niet tegen ugh.


    i wanna die with you once or twice.