• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    500 euro uitgegeven aan een laptop, om hem vervolgens te haten. Top.


    wat was dit ookalweer

    I really need to do this


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    B-e-a-utiful


    Caution first, always.

    Mercer schreef:
    B-e-a-utiful



    I'll see you on the dark side of the moon

    Levitan schreef:
    (...)



    Caution first, always.

    Mercer schreef:
    (...)



    https://media.giphy.com/media/l2SqfVvYNBM4485J6/giphy.gif


    I'll see you on the dark side of the moon

    Wat een opluchting dat die 4400 woorden geschreven zijn en dat ik er ook een rond getal van kon maken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    My legs ache so much, jesus


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En toen liep je door meerdere spinnenwebben..
    Maar wat ben ik blij dat ik eindelijk thuis ben en al lekker in bed lig


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik moet eeeeeecht weer wat meer structuur in mijn eigen leven aanbregen, welp. Mijn doel voor vandaag was twee spiegels aan mijn deur plakken, en zelfs dat heb ik niet gehaald. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    waarom is quizlet geel? o.o


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Victorie! Een van de twee spiegels hangt!

    ... precies op het mini deurstopperding dat ik probeerde te vermijden, maar hij plakt nu supergoed dus ik krijg hem er niet meer af om hem te verplaatsen, maar tegelijk plakt hij niet zo goed als hij zou kúnnen plakken omdat het deurstopperding hem nu voor eeuwig net een halve centimeter van de deur af houdt aan de onderkant en alle plakkracht daar dus verloren gaat. Arggggggh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BridgetJones schreef:
    waarom is quizlet geel? o.o


    Zit je misschien per ongeluk op de mobiele versie? Als het goed is kun je ergens onderaan een linkje vinden naar de desktop versie, als dat het probleem is. Bij mij is namelijk niets geler dan normaal. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    My brain at 4 in the fucking morning: let's think back to all my traumatic experiences and doubt everything I want in this new relationship and basically jeopardise it even before something actually can go wrong or you know, even before I get to chance to explain everything and be honest. No screw that, let's just kill all the happiness around you instantly, because you are not allowed to be happy, you are only allowed to feel like shit.


    kindness is never a burden.

    Ugh. Still pissed. John Cena sucks.


    I'm your little ray of pitch black.