• Hey hoi :)

    zoals sommige al weten ga ik in november naar een concert.
    heb er reuze veel zin in en ga mijn beste vriendin ook meeten.
    op concerten verkopen ze ook merchandises/leuke items.
    ben niet zo vaak naar concerten geweest en heb dus een vraag aan jullie die luid :

    kan ik betalen met pin pas of moet ik ook cash geld bij me hebben ??

    dit omdat ik niet weet wat verstandiger is.
    voel me niet zo op mijn gemak als ik cash geld op zak heb.
    maar stel als je niet anders kan betalen dan cash ??

    en naar welk concert ben jij het laatst geweest ??

    liefs,

    Miss Beloved (flower)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik kon pinnen, dus ik zou voor de zekerheid contant geld meenemen.
    Mijn laatste concert was Gorillaz in Engeland. c:


    Caution first, always.

    Ik neem altijd contant geld mee, ik heb echt maar zelden meegemaakt dat je kan pinnen!
    Ik ga zondag trouwens naar Hooverphonic in Amsterdam!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb nog nooit gezien dat je kunt pinnen bij concerten... dus ik zou gewoon cash meenemen.

    En mijn laatste concert was gisteren; Breaking Benjamin ^^ met als voorprogramma Starset


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn laatste concert was Avenged Sevenfold in de Ziggo Dome en daar kon je wel pinnen bij de merchandise, maar het lijkt me inderdaad handiger om gewoon contant geld mee te nemen voor de zekerheid. ;3


    I'll see you on the dark side of the moon

    Laatste keer dat ik in Ziggodome was kon ik wel gewoon pinnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goede vraag eigenlijk. Zo te horen kan je beter cash op zak hebben.

    Mijn laatste concert was van Simple Plan in Luxemburg. Ik weet niet of je daar kon pinnen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat leuk voor je! Heel veel plezier alvast (: En ik zou gewoon cash meenemen, zit je in een stuk veiliger dan alleen je pinpas.

    Mijn laatste concert was Rise Against, maar dat is alweer een paar jaar geleden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb vaak met contant geld betaald, pinnen doen ze eigenlijk vrij weinig. De grote venues doen het misschien wel, maar ik kom meestal in kleinere zaaltjes, dus daar is het vaak gewoon contant betalen.

    Mijn laatste concert was Evanescence in de 013.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 10:07 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Vaak kan je bij Ziggo Dome en andere grotere zalen wel pinnen, maar het is altijd handig om contact geld bij je te hebben. Je zult net zien dat als je dat niet bij je hebt, je nergens kunt pinnen en de kans moet laten lopen ^^

    Mijn laatste concert is voor mijn doen alweer even geleden. Dat was Ed Sheeran in april ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Van alle concerten waar ik naartoe ben geweest kon ik nergens pinnen, dus ik zou zeker contant meenemen! Veel plezier :'D!

    Mijn laatste concert was Evanescence in 013 Tilburg in juni en ik heb er al weer 2 gepland staan voor het komende jaar ^^.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 12:28 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb pas één keer meegemaakt dat ik kon pinnen en dat was eigenlijk alleen om contant geld te krijgen voor de merch, waar ik dus alleen contant kon betalen. Ik heb altijd rond de 100 euro bij, je weet maar nooit wat je ziet. :'D

    Mijn laatste concert was Matt Simons in april en ik heb er al weer 3 gepland staan voor de rest van dit jaar. Ook alle 3 in november, though. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Soms kun je de op de website van waar je heen gaat ook zien hoe het zit met betalingen. Maar meestal is het contant. Veel plezier!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Naar welk concert ga je in November? (:
    Daar was ik nieuwsgierig naar.

    Mijn laatste concert was Marco Borsato - in het Ziggodome ^^ daar kan je idd wel pinnen (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Superleuk! Ik wil je ook aanraden om goede oordoppen mee te nemen, het geluid staat altijd erg hard bij concerten en gehoorbeschadiging oplopen is niet leuk.

    Ik ben inmiddels naar een stuk of wat concerten geweest, ik word meestal door mijn zus meegesleept, haha. Even kijken: Anouk, Muse, Imagine Dragons, Nothing but Thieves, Evanescence in ieder geval. En in november ga ik weer naar Nothing but Thieves.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik kon altijd alleen maar contant betalen, maar dat ik nog actief naar concerten ging was bijna tien jaar geleden, dus misschien is het veranderd. :')
    Eigenlijk weet ik niet eens meer wat mijn laatste concert was. Ik denk... Sabaton?


    Every villain is a hero in his own mind.