• De titel zegt het al!

    Ik was de laatste ^^


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Je lijkt me een heel aardig en volwassen persoon!

    Ik? Volwassen?

    Je geeft erg mooie complimentjes, en je bent erg knap! (Hoe vaak heb ik dit al gezegd? XD)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik vind het echt tof dat je zo snel je plekje hebt gevonden op het forum. Ik vond het in het begin namelijk best intimiderend. :')


    Caution first, always.

    Leuke lay-out!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Londres schreef:
    Ik? Volwassen?

    Je geeft erg mooie complimentjes, en je bent erg knap! (Hoe vaak heb ik dit al gezegd? XD)


    Heeeeel vaak. :')

    Ik vind de combinatie van je profielfoto, username en signature echt geweldig. ''All I do is eat and sleep and sing'' is echt hilarisch bij je foto en username.

    Jij lijkt me echt aardig en je sig is geweldig ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nogmaals; je profiel & alles = *O*
    En damn wat heb jij veel usernames, zitten echt hele awesome namen tussen.

    Mooi profiel en leuke sig!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Je lijkt me erg aardig! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Je lijkt me een aangenaam, aardig en zorgzaam persoon!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Je lijkt me heel aardig!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Je lijkt me een heel aardig en gezellig persoon! (:

    Je bent echt een ontzettend gezellige gesprekspartner zo in het gastenboek! (krul)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Je bent echt een ontzettend gezellige gesprekspartner zo in het gastenboek! (krul)

    ^


    Aww, dankjewel!



    Hetzelfde geldt voor jou. Jij bent ook een hele gezellige gesprekspartner! Daarnaast vind ik het echt geweldig dat je ook een Fannibal bent! :3

    Ik vind je echt een heel sociaal mens en je lijkt me echt iemand die je gewoon moet mogen want je straalt alleen maar positiviteit uit.


    Heaven is a place that we all have