• De titel zegt het al!

    Ik was de laatste ^^


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Jouw pugs en attitude zijn leven. Ik zou Q niet meer herkennen zonder je!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind je profielfoto erg mooi (:


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Je hebt een grappige sig ;)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Je bent altijd aardig en spontaan op het forum. Je lijkt me daarom een heel leuk en betrouwbaar persoon! (:

    Jij bent echt aardig! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zag je tekeningen in je nieuwe topic en ik wil het hier gewoon nog een keer zeggen: PRACHTIG! Je hebt echt talent en je bent enorm creatief! (:

    Je bent best actief op het forum en ikzelf vind het altijd heel leuk om jouw reacties in topics te lezen! Daarbij ben je volgens mij een heel aardig persoon! ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Brechtjeee je bent awesome. En dat is een feit. Punt.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Leuke naam & profielpicca, heel mysterieus enzo dzie ook niet echt wat het is maarja is leuk
    Oh das twee in 1, nie echt consistent enzo nou ja.

    IK MAAK MIJN ZINNEN ALTIJD MET HEEEEEEEEEEEEL VEEL KOMMA'S (dat weet iedereen)
    Maar ik doe natuurlijk ook wel eens kort. Maarja, zo kan ik toch de langst mogelijke zinnen maken, is leuk toch?
    Komma kan altijd.
    Komma for life <3


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zie je de laatste tijd veel verschijnen op het forum! Leuk!!!!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Tja ik ben nogal actief en heb momenteel even veel tijd (persoonlijke omstandigheden)
    Maar dit mag ik dus wel doen (ik kan niet bij mn telefoon en op fb niet taggen want dan komt mn zus hier en die nou ja uhh)


    Aan niets denken is ook denken.

    Mooie username!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Abba <3 Je profielfoto is echt heel sereen, erg fijn om naar te kijken.

    Echt één van de vaste Q'ers, die deze site rechthouden!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik vind jou echt al onmisbaar op het forum!


    Heaven is a place that we all have