• De avatar boven je probeert jou te redden en de avatar daarboven probeert je te doden. Hoe loopt het af?

    Voorbeeld:

    De user boven de user boven jou (moordenaar)

    De user boven jou (beschermer)


    Mogelijke antwoord is dus dat je waarschijnlijk gedood wordt, omdat Queen Elizabeth en haar beveiliging niet slim genoeg zal zijn voor Sherlock. Rip.

    Vaiana zal mij wel redden, hoop ik. Zij heeft ten slotte de zee aan haar zijde. (;

    Oeh, een moeilijke... Ik denk dat ik het wel zal redden XD


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Uhm, ik hoop dat Wilders genoeg mensen overhaalt mij te beschermen, dan overleef ik wel


    obsessive rage

    Dood? Ik heb geen idee. Ik denk dat Wilders eerder wordt aangevallen door haat dan dat ie bij me kan komen om te vermoorden 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eeh geen idee, maar mijn aanvaller ziet er iets afschrikwekkender uit dan mijn redder. Dushh.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat zal ik wel overleven ^^


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Rip mij


    obsessive rage

    Ach het is Wilders maar :-P


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    I'm death


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    ^ dead *

    And I'm dead too.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik overleef wel


    obsessive rage

    Ik zal overleven


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik overleef het niet


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Vilders? Die overleef ik wel (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    nope, dit overleef ik niet. Een spreuk en ik ben dood..


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)