• De avatar boven je probeert jou te redden en de avatar daarboven probeert je te doden. Hoe loopt het af?

    Voorbeeld:

    De user boven de user boven jou (moordenaar)

    De user boven jou (beschermer)


    Mogelijke antwoord is dus dat je waarschijnlijk gedood wordt, omdat Queen Elizabeth en haar beveiliging niet slim genoeg zal zijn voor Sherlock. Rip.

    Nee. Dood.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Overleven, sterke jongen is beter dan geert wilders.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Het embleem van Ravanclaw moet me toch wel met magie kunnen beschermen tegen een random dude? Overleven denk ik dus.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik ben dood...Dankje Mare


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Dat zal ik wel overleven, I think...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Drie tegen één... Ik ga dood. :/

    Dat overleef ik wel.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Im dead, again


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ben heel erg dood, Eurus is veel te slim voor wie dan ook


    obsessive rage

    Dood. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat ik nog leef.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik denk dat ik wel overleef


    obsessive rage

    ^ Een gast tegen een....? Oke 😂

    Ik overleef het.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2017 - 14:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sugasyub schreef:
    ^ Een gast tegen een....? Oke 😂

    Ik overleef het.


    -Haar profielfoto is een evil uit Sherlock, een hoogbegaafd, gestoord psychopaat persoon haha-


    obsessive rage

    Hmm overleef het misschien wel