• • Eat, Sleep, Rave, Repeat. •
    I know you always wonder who those people were. Those people who couldn't quit. Those people who danced as if it were their job. Those people who got you to buy four extra drinks and a bottle of champagne you didn't want. You couldn't help but stare at the girl who told you you shouldn't sit all by yourself. You couldn't forget the guy who ignored the awkward five minutes and got everyone to dance. You didn't know what to say to the girl who persuaded your friends to stay for another two hours. All you have to know is that we're here to make sure you enjoy yourself.


    S T O R Y L I N E
    The Raven Party Host werd tien jaar geleden opgericht. Als medewerker van The Raven Party Host heb je twee hele simpele doelen waar je aan moet blijven denken tijdens je werk. Eén, iedereen om je heen moet het altijd naar hun zin hebben, you get paid to be their best friend for the night. Twee, probeer mensen hun uitgaven zoveel mogelijk te verhogen. Hoe meer mensen uitgeven, hoe meer jij immers betaald krijgt. Mensen van TRPH hoeven in hun dagelijks leven helemaal niet altijd enthousiast en vrolijk te zijn, maar dit is wel wat we van je verwachten tijdens je werk. Het maat niet uit hoe je je voelt, als je op een festival of event werkt als host of hostess ben je enthousiast, ben je vrolijk en ben je bereid om zo hard te feesten als je maar kan.

    R U L E S
    •Geen perfecte personages pls
    •Als je een rol reserveert, heb je zeven dagen om deze te voltooien, tenzij je hebt aangegeven dat dit niet gaat lukken. Op dag vier zal ik je een berichtje sturen. Op dag zes nog een berichtje. Als ik daarna nog niks van je heb gehoord dan vervalt je rol.
    •Alleen ik maak topics aan, tenzij ik i.v.m afwezigheid anders heb afgesproken
    •Als het jullie leuk lijkt kunnen we een groepschat maken waar we met onze characters kunnen praten, maar alleen als iedereen wil. (With credits to the amazing always lovely adorable Lisa, who has already very successfully pulled this off.)
    •Minimaal 300 woorden per post.

    RULES FROM TRPH
    • Geen romantische relaties tussen medewerkers.
    • Als je in een gevecht terecht komt en wij komen het te weten, ben je ontslagen.
    • Als je je werk niet goed doet, ben je ook ontslagen
    • Geen drugs als je aan het werk bent, dit heeft ook ontslag als gevolg



    R O L L E N
    I N V U L L I J S T J E

    Naam;
    Leeftijd; (Mensen zullen tussen de 21 en de 26 zijn.)
    Afkomst;
    Tijd bij TRPH;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;

    Andere info mag altijd toegevoegd worden, maar ik verwacht geen bijzonder lange rollen. Zolang ze redelijk goed zijn uitgewerkt en ik kan zien dat je hebt nagedacht over je rol, ben ik tevreden.

    Naam - Faceclaim - Username - Pagina
    Vrouwen; (6/6) Vol!
    • Bethany Parrish | Jessie Paege | Phorthos 1.2 [Niet af]
    • Eleonora Palmer | Luanna Perez | Hopps 1.2 [Niet Af]
    • Gloria Leona Winter | ? | Devitt | 1.2 [Niet af]
    • Kaya Belle Majora | Sofia Jamora | Maluma | 1.1
    • Tormienne
    • Angelique Geneve Fabron | ? | philocaly | 1.2

    Mannen; (4/6)
    • Ziegler
    • Elliot Reuben Knight | ? | GreenIight | 1.2
    • Noah Christopher Andrews | Cole Sprouse | Windvlaag | 1.2
    • H1gh

    E V E N T S
    • 13 - 15 april 2018; Coachella Valley Music and Arts Festival in Indio, CA
    • 18 - 20 mei 2018; Hangout Musical Festival in Gulf Shores, AL
    • 16- 18 juni 2018; Electric Daisy Carnival in Las Vegas

    Meer suggesties voor waar de groep heen gaat zijn altijd welkom!

    [q][/q]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 10:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oeh, Sav! I like it. Can I have a girl? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oeh, dit is interessant! Mag ik voorlopig een meisje reserveren?


    16 - 09 - '17

    I love this, mag ik een jongen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zet jullie er allemaal bij zodra ik mijn hoofstuk heb afgelezen!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dit is echt een heel leuk idee! Mag ik een meisje?


    El Diablo.

    Iedereen staat er bij^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een meisje reserveren c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisje?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ik zet jullie er beide bij! Dan zitten de meiden vol!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kaya Belle Majora


    — Naam
    Kaya >> my elder sister
    Belle >> beautiful
    Majora >> last name

    Hoewel haar naam al vrij kort is wordt het soms alsnog afgekort naar Kay. Zelf heeft ze geen voorkeur.

    — Leeftijd
    Kaya is 21 jaar en geboren op 8 april.
    Dit geeft haar het sterrenbeeld ram.

    — Afkomst
    Amerikaans/Braziliaans. Haar vader John is een Amerikaan, geboren en opgegroeid in New York. Haar moeder Emiliá is een Braziliaanse, geboren in Fortaleza maar op haar 18e verhuisd naar New York om te studeren. Dit is ook waar ze John tegen het lijf liep in haar studententijd. Het was liefde op het eerste gezicht. Jaren en drie kinderen later is dit nog steeds aanwezig. Kaya en haar twee broers zijn altijd vrij opgevoed en met de gedachte dat ze moeten doen wat hen gelukkig maakt. Kaya heeft een erg sterke band met haar familie.

    — Tijd bij TRPH;
    3 jaar. Kaya was pas net 18 jaar toen ze bij het gezelschap kwam, een baantje waar ze al langere tijd van droomde maar vanwege haar leeftijd niet kon krijgen. De dame bleek er erg goed tussen te passen en heeft het na drie jaar nog altijd naar haar zin.

    — Karakter
    • Vrolijk
    • Charmant
    • Speels
    • Dromerig
    • Doorzetter
    • Uitdagend
    • Koppig
    • Impulsief
    • Nonchalant
    • Chaotisch
    • Ongeduldig
    • Snel afgeleid

    Kaya was altijd al het zonnetje in huis. De dame is meestal erg vrolijk en loopt rond met een lach op haar gezicht. Wat ook een positief effect meestal heeft op anderen in haar buurt. Ook is ze charmant en wikkelt mensen met gemak om haar vinger. Verder is ze speels en uitdagend. Ze gaat ver maar weet ook zeker hoe ze lol moet hebben en het anders creëeren. Mensen zien haar al snel als een beste vriendin, zelfs al kennen ze elkaar nog geen dag. Kaya is een doorzetter, ze weet wat ze wil en ze weet hoe ze het moet krijgen. Hier maakt ze graag gebruik van. Verder is het wel een vrij dromerig type en komt het vaker dan eens voor dat ze weg valt in haar gedachtes.
    Kaya is wel een erg koppig type. Als ze haar zinnen op iets heeft gezet dan zal niemand haar op andere gedachtes brengen. Ook is ze impulsief. Ze is altijd meer een doener dan een denker geweest. Meestal is er over haar uitspraken of acties niet echt goed nagedacht en dit heeft haar al vaker in de problemen gebracht. Helaas is ze ook een nonchalant type. Ze maakt zich niet snel zorgen en ze leert lang niet altijd van haar fouten, juist omdat ze denkt dat het niet zoveel uit maakt. Kaya is vrij chaotisch en doet meestal tien dingen tegelijk, waarschijnlijk ook omdat ze vrij snel afgeleid wordt. Ze blijft dus altijd druk druk druk. Tot slot is Kaya een ongeduldig iemand. Ze houdt van het snelle weten en lang wachten op dingen past daar niet bij.


    — Uiterlijk [FC = Sofia Jamora]
    Huid: Licht getint en wordt vaak nog wat bruiner in de zon. Hier en daar een klein litteken.
    Haar: Haar haar heeft een donkerblonde kleur, komt bijna tot haar billen en heeft een natuurlijke slag.
    Wenkbrauwen: Bruin en goed bijgehouden, soms aangezet met make up.
    Ogen: Haar ogen hebben een groene kleur met een donkere rand. Omringt met lange wimpers.
    Neus: Tikkeltje breed maar past bij haar gezicht.
    Lippen: Erg vol, zacht en roze van kleur.
    Gezicht: Ovaal met vrij hoge jukbeenderen.
    Lengte: Ze is met haar 1,57 niet bepaald lang.
    Lichaam: Vrij slank met brede heupen en volle curves.
    Piercings: Meerdere gaatjes in oren, tepelpiercings en een navelpiercing.
    Tattoos: Een op haar rechterbeen. Ze wil er wel meer.
    Lijkt het meest op haar: Moeder. Ze heeft alleen haar oog- en haarkleur van haar vader.

    — Extra
    Likes
    Eten, festivals, concerten, dansen, koken, pretty lights, zonsopgang en zonsondergang, de nacht, alcohol, feestjes, de zomer, ice tea, honden, Netflix, making out, cuddling, Instagram, Snapchat, Tumblr, reizen, kamperen, vrienden, familie, horrorfilms.
    Dislikes
    Sinas, sinaasappels, soep, gestoord worden in haar slaap, de kleur bruin, zwemmen, diep water, insecten en vooral spinnen, romantische films.
    Angsten
    Ze is heel erg bang om te verdrinken, ook al kan ze zwemmen. Heel comfortabel in diep water zal ze nooit worden. Ook is ze bang voor de dood, maar meer voor het doodgaan dan de dood zelf.
    Dromen
    Haar grootste droom is om een wereldreis te maken.
    Talenten
    Zingen en dansen.
    Talen
    Engels en Portugees vloeiend, vrij goed Spaans.
    Allergieën
    Zover ze weet niks.
    Gewoontes
    Bijt op haar lip als ze nerveus is en speelt met haar haar als ze zich verveelt.
    Verslavingen
    Ooit was het nicotine, maar ze weet tegenwoordig meestal wel van de sigaretten af te blijven.

    — Relaties


    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 19:05 ]


    El Diablo.

    Zou ik dan een jongen mogen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oh, dit klinkt eigenlijk best wel leuk. Voor nu alleen een MTbericht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb de leeftijd van de meeste mensen tussen de 21 en de 26 gezet. Dit omdat in de meeste Staten je niet mag drinken voor je 21ste. Houdt hier rekening mee als jullie je personages Maken. Je kan vanaf je 18de lid zijn van TRPH, maar dan mag je dus de eerste drie jaar niet drinken


    ^ik zet dit nog even in de begin post. Ik was het vergeten, maar Denise haar personage heeft me eraan herinnerd, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een guy?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    Mag ik een guy?


    ''With all due respect, which is none...''