• KRUIDNOOTJES!




    Ja, je leest het goed, het is welgeteld 3 dagen in September en ik zit alweer aan de kruidnootjes ^^

    Als het aan mij zou liggen zouden kruidnootjes het hele jaar door verkocht moeten worden, want wat is nou lekkerder dan die kleine dingetjes? In mijn ogen dus echt helemaal niets. Voor kruidnootjes mag je mij altijd wakker maken.

    Maar de Sinterklaas gekte komt er weer aan, en de schappen worden weer gevuld met al dat lekkers, onder andere ook weer gevulde speculaas en wat wel niet??

    Dus deel hier je liefde voor al dit lekkers, of heb je misschien nog leuke Sinterklaasrecepten die je met ons allemaal wilt delen? Leef je uit, en vergeet niet een paar kruidnootjes te eten terwijl je dit deelt :W


    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 22:51 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    NOOO!
    People!
    Het zijn KRUIDnootjes😂


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik kijk er ook al naar uit. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zag ze vandaag toevallig in de supermarkt liggen. Het word ieder jaar eerder. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn hond is gek op pepernoten. :Y)

    Ik heb het niet zo met sinterklaas, maar heb al wel Kerst kriebels. :D

    En de kruidnootjes hebben mijn schooltas ook weer gevonden :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Willows schreef:
    Ik zag ze vandaag toevallig in de supermarkt liggen. Het word ieder jaar eerder. :W


    Zou me totaal niet verbazen als ze over een paar het hele jaar door te koop zijn.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb mezelf er gisteren al weer op betrapt dat ik kerstliedjes aan het luisteren was :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    jhaaaa kruidnootjes :Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ze hebben ze niet in Engeland dus als mijn moeder hier komt in oktober ga ik expres vragen of ze kruidnootjes meeneemt hahaha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het eigenlijk best absurd met hoe vroeg ze er alweer zijn en vertik het dan ook om ze voor november in huis te halen. De action heeft zelfs al een meter kerst in de winkel. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    HaIe schreef:
    (...)

    Zou me totaal niet verbazen als ze over een paar het hele jaar door te koop zijn.

    Dat zou ik echt TOTAAL niet erg vinden. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    Ze hebben ze niet in Engeland dus als mijn moeder hier komt in oktober ga ik expres vragen of ze kruidnootjes meeneemt hahaha


    Echt huilen hoor, ik baal er stiekem wel een beetje van.
    Ben 13 november pas weer terug in NL, dus waarschijnlijk vreet ik me dan helemaal vol met kruidnoten of pepernoten.
    En taaitaai en chocoladeletters....


    Saltzman schreef:
    Ik heb mezelf er gisteren al weer op betrapt dat ik kerstliedjes aan het luisteren was :')


    Ik luister echt al een paar weken op random momenten kerstmuziek, haha.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 16:47 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zijn ze er alweer? Ik ga morgen kijken! ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    @Hale maar gelukkig krijgen wij al drie weken kerstliedjes op de radio, whooh :W <- ik heb die smiley niet maar we snappen allemaal wat ik bedoel toch, oké mooi

    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 20:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan het echt niet eten als buiten gewoon de zon schijnt. Vreselijk vind ik dat.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh