• KRUIDNOOTJES!




    Ja, je leest het goed, het is welgeteld 3 dagen in September en ik zit alweer aan de kruidnootjes ^^

    Als het aan mij zou liggen zouden kruidnootjes het hele jaar door verkocht moeten worden, want wat is nou lekkerder dan die kleine dingetjes? In mijn ogen dus echt helemaal niets. Voor kruidnootjes mag je mij altijd wakker maken.

    Maar de Sinterklaas gekte komt er weer aan, en de schappen worden weer gevuld met al dat lekkers, onder andere ook weer gevulde speculaas en wat wel niet??

    Dus deel hier je liefde voor al dit lekkers, of heb je misschien nog leuke Sinterklaasrecepten die je met ons allemaal wilt delen? Leef je uit, en vergeet niet een paar kruidnootjes te eten terwijl je dit deelt :W


    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 22:51 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    @Hale maar gelukkig krijgen wij al drie weken kerstliedjes op de radio, whooh :W <- ik heb die smiley niet maar we snappen allemaal wat ik bedoel toch, oké mooi


    omg jaaaaaaaaaaa, maar ik luister nu al kerstmuziek en is het niet pas vanaf november? Na Halloween?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ugh het is zo stom; ik ben er echt op tegen dat het nú al in de winkel ligt, want kom op het is nog letterlijk vier maand tot het december is, maar doordat ik ze telkens voorbij zie komen, heb ik dus wel een mega craving naar chocoladepepernoten. (cat)

    Ik heb al 3 zakken thuis staan :Y)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    HaIe schreef:
    (...)

    omg jaaaaaaaaaaa, maar ik luister nu al kerstmuziek en is het niet pas vanaf november? Na Halloween?

    Halloween is (helaas) niet heel erg groot in Engeland, dat is meer Amerikaans. Dus nope, het volgende Grote Ding is absoluut kerst, haha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dikke onzin. Die dingen moeten mensen gewoon alleen met Sinterklaas vreten.
    God man, koop toch wat anders in het schap, zijn duizend-en-een andere dingen.


    Sinterklaas is een feest voor kinderen niet om uitgebuit te worden door (domme) marketingmensen


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb een keer met vrienden Sinterklaas gevierd tijdens Pasen. Ja hoor, dat kan gewoon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    Ik heb een keer met vrienden Sinterklaas gevierd tijdens Pasen. Ja hoor, dat kan gewoon.


    Precies, het is immer altijd zo lastig datum plannen. Dus ja, dan kom je op dat soort dingen uit.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Dikke onzin. Die dingen moeten mensen gewoon alleen met Sinterklaas vreten.
    God man, koop toch wat anders in het schap, zijn duizend-en-een andere dingen.


    Sinterklaas is een feest voor kinderen niet om uitgebuit te worden door (domme) marketingmensen

    Oke je hoeft niet rude te doen. Je mag toch zelf kopen wat je wilt. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoshioka schreef:
    (...)
    Oke je hoeft niet rude te doen. Je mag toch zelf kopen wat je wilt. :W


    Tuurlijk, maar ik vind het niet meer speciaal als die dingen 24 / 7 te koop zijn. Is toch leuk dat je ze alleen met Sinterklaas kan kopen? Limited edition enzo.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Tuurlijk, maar ik vind het niet meer speciaal als die dingen 24 / 7 te koop zijn. Is toch leuk dat je ze alleen met Sinterklaas kan kopen? Limited edition enzo.

    Het maakt mij vrij weinig uit eigenlijk. Ik word er gewoon heel blij van als ik de zakken weer zie liggen want dan is de ellendige zomer over.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Micaela schreef:
    (...)

    Tuurlijk, maar ik vind het niet meer speciaal als die dingen 24 / 7 te koop zijn. Is toch leuk dat je ze alleen met Sinterklaas kan kopen? Limited edition enzo.

    Limited Edition kruidnoten/pepernoten zijn de nootjes die je van Piet aangereikt krijgt. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."