• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Maluma schreef:
    Roman staat ook nog open voor relaties ^^


    Wat zoek je nog voor Roman? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Wat zoek je nog voor Roman? ^^


    Uit mn hoofd nog van alles, behalve een beste vriend, een close vriendin en "zijn" meisje. ;D


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Uit mn hoofd nog van alles, behalve een beste vriend, een close vriendin en "zijn" meisje. ;D


    Hmm, kan Lichelle iets voor je betekenen? :D


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    (...)

    Hmm, kan Lichelle iets voor je betekenen? :D


    Altijd! Had je al iets in gedachten? :Y)


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Uit mn hoofd nog van alles, behalve een beste vriend, een close vriendin en "zijn" meisje. ;D


    Hmm okay interessant hehe c; Romano was eerst de leider van het football team toch? Misschien doordat hij nu van het team gegooid is dat Valentine zijn plaats heeft ingenomen en misschien wel iets te maken heeft met het feit dat zijn affaire aan het licht gekomen is? ^^

    Ik ben van plan om Valentine een sneaky jerk te maken hahah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Hmm okay interessant hehe c; Romano was eerst de leider van het football team toch? Misschien doordat hij nu van het team gegooid is dat Valentine zijn plaats heeft ingenomen en misschien wel iets te maken heeft met het feit dat zijn affaire aan het licht gekomen is? ^^

    Ik ben van plan om Valentine een sneaky jerk te maken hahah


    Ooooh, I love that :Y) Dus dat hij bijvoorbeeld de coach richting de kleedkamers ofzo wist te krijgen waar Roman aan het rond klooien was?


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Altijd! Had je al iets in gedachten? :Y)


    Uhmmm, laat me even nadenken

    (...)

    - Misschien dat Lichelle, later dan in het verhaal, achter Roman's geheim komt omdat ze Kaya wel eens helpt met haar huiswerk. Omdat Kaya, als NPC, haar boek is vergeten, kwam Lichelle die brengen en toen kwam ze erachter dat Roman's leven helemaal niet zo perfect is.
    - Lichelle kan absoluut niet met Roman overweg en laat dat openlijk blijken. Voornamelijk omdat ze zo'n prinsesje is dat zijn houding tegenover vrouwen absoluut afkeurt.
    - Lichelle had vroeger een enorme crush op hem en nog steeds wordt ze knalrood in zijn buurt.

    Zoiets? Of heb jij misschien nog meer ideeën. Jeminee.... een dag school en je hersenen zijn compleet dood xD


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    (...)

    Uhmmm, laat me even nadenken

    (...)

    - Misschien dat Lichelle, later dan in het verhaal, achter Roman's geheim komt omdat ze Kaya wel eens helpt met haar huiswerk. Omdat Kaya, als NPC, haar boek is vergeten, kwam Lichelle die brengen en toen kwam ze erachter dat Roman's leven helemaal niet zo perfect is.
    - Lichelle kan absoluut niet met Roman overweg en laat dat openlijk blijken. Voornamelijk omdat ze zo'n prinsesje is dat zijn houding tegenover vrouwen absoluut afkeurt.
    - Lichelle had vroeger een enorme crush op hem en nog steeds wordt ze knalrood in zijn buurt.

    Zoiets? Of heb jij misschien nog meer ideeën. Jeminee.... een dag school en je hersenen zijn compleet dood xD


    Ooh klinkt allemaal wel leuk ^^
    Het eerste kan sowieso wel later in de RPG. En dan misschien het derde, dat Roman daar ook tegenwoordig 'gebruik' van kan maken, als jij dat ook wil?


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Ooooh, I love that :Y) Dus dat hij bijvoorbeeld de coach richting de kleedkamers ofzo wist te krijgen waar Roman aan het rond klooien was?


    Heheh yess I like that a lot heheh :Y) Hij was 'toevallig' met de coach in die richting aan het stappen eheheh


    Aan alle Boys, Valentine houd niet van verliezen, maar gooit graag roet in andermans eten heheh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Heheh yess I like that a lot heheh :Y) Hij was 'toevallig' met de coach in die richting aan het stappen eheheh


    Aan alle Boys, Valentine houd niet van verliezen, maar gooit graag roet in andermans eten heheh


    Misschien vanaf dat punt enemies die elkaar telkens weer dwars zitten? :Y)


    El Diablo.

    Saar, ik heb Malin eventueel ook voor je, als je wil. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maluma schreef:
    (...)

    Misschien vanaf dat punt enemies die elkaar telkens weer dwars zitten? :Y)


    I like that heheh

    Virago schreef:
    Saar, ik heb Malin eventueel ook voor je, als je wil. ^^


    Yess wat zoek je nog voor Malin? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maluma schreef:
    (...)

    Ooh klinkt allemaal wel leuk ^^
    Het eerste kan sowieso wel later in de RPG. En dan misschien het derde, dat Roman daar ook tegenwoordig 'gebruik' van kan maken, als jij dat ook wil?


    Hahahah, ja ik vind het prima!!
    Superleuk! Ik heb er zin in! xD


    I have seen my own sun darkened

    Ow, nog een idee... Maybe...
    Als Valentine de man voor Lichelle gaat worden, maar zij al een crush heeft op Ramon, kan dat best leuk uitpakken... Ik bedoel dat Ramon Valentine misschien terug kan pakken. ^^
    ~wrijft evillig in haar handen :Y) ~

    [ bericht aangepast op 12 sep 2017 - 13:44 ]


    I have seen my own sun darkened

    Saar, afgezien van een beste vriend, een goede vriendin en een vriendje is alles welkom! Zoek je iets specifieks nog?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'