• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Lichelle
    Wat zoek ik nog voor haar?
    - Crush : Roman Damario Montana
    - Vriendin: Malin Gracie Newton
    - Beste vriend:Jackson Beau Aguillard
    - Ex-vriend:
    - Een vriend/vriendin die haar uit haar comfortzone sleurt: Rosa Thomason
    - Rivaal:
    - Frenemie: Celeste Dariya Maksimov

    [ bericht aangepast op 14 sep 2017 - 11:59 ]


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    Lichelle
    Wat zoek ik nog voor haar?
    - Crush : Roman Damario Montana
    - Vriendin: Malin Gracie Newton
    - Beste vriendin/vriend
    - Ex-vriend
    - Een vriend/vriendin die haar uit haar comfortzone sleurt (op feestjes, bijv. Lichelle heeft de neiging om aan de rand te staan bij de hapjes)
    - Rivaal?
    - Een vriend die samen met haar muziek maakt (optioneel)
    - Bijlesgever in wiskunde



    Peaches kan wel voor een van die twee denk ik (:


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    (...)

    Peaches kan wel voor een van die twee denk ik (:


    Oeh, superleuk!! Ja, Peaches lijkt me zeker een spontaan, roekeloos en feestig typje ;)
    En Lichelle speelt de cello, en wat is jouw specialiteit qua muziek/zang?


    I have seen my own sun darkened

    Woah, ik moet dringend eens gaan bijlezen.
    Als iemand Parker of Tanner voor een relatie wil, geef dan gerust een seintje dan bekijken we het samen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Herfst schreef:
    Iemand een relatie met Peaches?


    Zoek je iets specifieks?

    Vaiana schreef:



    VALENTINE


    Relatielijstje ik zoek dus behoorlijk nog wat voor Valentine c:

    Beste vriendin aka soulmate: Celeste Dariya Maksimov
    Beste vriend
    Goede vriendin : Malin Gracie Newton
    Goede vriend :
    Rivaal & Ex vrienden: Roman Damario Montana
    Ex vriendin ( foutgelopen relatie) :
    Vrienden
    Iemand waarmee hij al ééns in een gevecht beland is
    Iemand waarmee hij op feestjes danst (disclaimer hij kan niet dansen)




    Tanner?
    Parker?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)
    Tanner?
    Parker?



    Ooh interessant c; Tanner en Valentine zie ik ook wel als goede vrienden die samen op avontuur kunnen gaan en elkaar soms uitdagen in the friendly way c;

    Parker en Valentine zie ik dan ook niet als vrienden maar ik zou ook niet direct kunnen verzinnen waarom ze met elkaar gevochten kunnen hebben. jij een ideetje? 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Celeste's relatie lijstje

    Roman Damario Montana:Ex-boyfriend Once up on a time was Celeste helemaal verliefd op de jongeman en leek ze amper van zijn zijde af te kunnen slaan, maar dingen veranderen volledig toen haar toen door haar zo geliefde vriendje vreemd ging, iets wat bij Celeste zwaar viel. Ze kon en kan hem niet vergeven voor wat hij heeft gedaan. Iet wat zeker nog altijd te merken valt in de manier waarop Celeste zich opstelt tegenover de jongeman.

    Rosa Thomason:Ennemie/frenemie word nog besproken

    Parker Thomas Smith:Off limits Celeste werkt in haar hoofd nog altijd met het zo omstreden klassen stelsel van high school, Parker als jock betekend dat ze hem dus ook maar te vriend houd. Echter heeft ze niet alle vertrouwen in de jongeman, maar dit houd ze voor zich omdat hij één van Celeste haar vriendinnen date. Hij is ook de jongen die Celeste heeft gekozen om haar in bed te krijgen, maar dit weet zij niet.

    Tanner Jacob Smith: Secret fight Celeste pest hem Tanner reageert en dat zo elke keer opnieuw. De reden is Celeste allang vergeten maar ze maakt naar al te graag hatelijke opmerkingen in de richting van de jongen. Ze doet het niet voor anderen, want wat er speelt tussen haar en Tanner is ook strikt tussen haar en Tanner.

    Malin Gracie Newton: Good friend Vanaf het moment dat Celeste de jongedame zag vond Celeste Malin al interessant, ze was dan ook maar al te enthousiast om een project met Malin te mogen doen. Iets waar een goede vriendschap uit voort is gegroeid.

    Chardonnay Parker Sweetwather: Friends Char is één van die mensen waarmee Celeste het ene moment de beste vrienden lijkt te zijn en het vervolgende moment ze een grote ruzie over niets heeft. Echter is Chardonnay ook één van de weinige mensen bij wie Celeste niet onnodig lang boost blijft, Celeste weet Char vaak al snel weer te vergeven.

    Noah Christopher Andrews: Crush Noah is nog zo''n iemand die Celeste heeft leren kennen door dat ze schoolwerk met hem moest doen iets waar Celeste in de eerste instantie helemaal niet enthousiast over was. Ze zag de jongeman niet zitten, maar deze gedachten over hem leken al snel te verdwijnen toen hun samenwerking eenmaal starte. Tot haar eigen verbazing merkte Celeste zelf dat ze viel voor de jongeman, maar deze gevoelens jegens Noah houd Celeste die verborgen omdat de jongen niet in haar 'perfecte plaatje' lijkt te passen.

    Peaches Riddle Ex-bestfriend Celeste en Peaches zijn met elkaar opgegroeid al van af de eerste moment dat de twee de kleuterschool betraden was het dikke mik. Waar Peaches was was Celeste, maar deze vriendschap heeft niet mogen duren toen de beste vriendinnen high school betraden veranderden dingen. Ze kregen andere vrienden en uiteindelijk verloren Celeste en Peaches elkaar een beetje. Celeste zal nog vriendelijk knikken naar de jongedame maar veel van hun vriendschap is niet over.

    Valentine Cooper Anderson Best friend akaSoulmate Brother form another mother, soulmate, her other half het zijn allemaal benamingen voor wat Valentine voor Celeste betekend. Sinds ze de jongeman heeft ontmoet lijkt het wel als of er een nieuw tijdperk is aangebroken. Als of er een Celeste voor Valentine was en een er na. Het tweetal is zo voor elkaar gemaakt dat de jongeman wel bijna Celeste haar vriendje zou moeten zij. Was het niet dat de gedachten van Valentine zoenen Celeste misselijk maken.

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen Frenemie Lichelle is Celeste's bondgenoot maar ook haar grootste competitie. Ze is alles wat Celeste zou willen zijn iemand die Celeste haar jaloerse kant maar al te goed aan weet te wakeren, maar ook iemand die haar altijd weet te helpen met girltroubles.

    Jackson 'Jake' Beau Aguillard Great friend Celeste ziet deze jongeman als één van haar goede vrienden, hoewel Celeste er niet veel heeft is hij er zeker één van. Ze noemt de jongeman ook wel aar bad bitch, omdat ze samen nogal een bitcherig paar kunnen maken.

    Emily Eva Vanderbilt Friends Celeste noemt Emily haar vriendin, maar de manier waarop Celeste de jongedame behandeld valt niet bepaald vriendelijk te noemen. Emily wandelt haar en Jake vaak wat achterna en Celeste laat haar dit ook doen, maar wel in ruil voor andere kleine dingetjes. Bijvoorbeeld het dragen van boeken.

    Volgens mij is dit het grotendeels wel als dingen niet kloppen ofzoiets voel je vrij om mij dit te melden.;3

    [ bericht aangepast op 15 sep 2017 - 14:25 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Was je bang dat niemand het kon lezen XD

    Nee grapje just ignore this...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    Was je bang dat niemand het kon lezen XD

    Nee grapje just ignore this...


    Nee anders kon ik het zelf niet lezen, mij ogen worden ook slechter. ;p

    Nee oké ik zat in de bus en iets ging fout en toen dacht ik ach doe ik thuis wel in de hoop dat niemand het zou zien. Missie mislukt.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Nee anders kon ik het zelf niet lezen, mij ogen worden ook slechter. ;p

    Nee oké ik zat in de bus en iets ging fout en toen dacht ik ach doe ik thuis wel in de hoop dat niemand het zou zien. Missie mislukt.


    Haha sorrehhh :x
    Maar goede come back laten we het daarop laten (;


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jake - Peaches goed als relationship voor in het boekje?


    - thank you for existing -

    Jackson 'Jake' Beau Arguilland
    'the charming dickhead'

    Relatielijstje:
    ━ Beste vriendin ━ Lichelle
    ━ Beste vriend ━ Roman
    ━ Flirtationship ━ Rosa
    ━ De dame die Jake in bed moet krijgen ━
    ━ Iemand waar Jake een hekel aan heeft en niet uit kan staan ━
    ━ Double trouble, baddest bitch ever (according to Jake) ━ Celeste
    ━ Iemand die eigenlijk verliefd is op Jake maar en niets (of juist wel) over wilt zeggen ━
    ━ Iemand die altijd achter Jake aanloopt en hem steunt ━ Emily
    ━ Goede vrienden ━ Valentine
    ━ Andere ideeën?

    Karakter van Jake:
    ━ Je hebt aan Jake een goede vriend, hij is loyaal naar goede vrienden en familie. Als Jake je echt mag en je echt ziet als een goed persoon, zal hij alles voor je over hebben. Jake zou nog een vliegticket halen voor iemand als hij of zij weg zou moeten van huis. Hij is ook een ongelofelijke flirt, hij flirt met alles wat los en vast zit. Zijn Franse accent komt hem heel goed te pas voor zijn karakter, de meeste meiden smelten weg zodra hij begint te praten. Hij krijgt een zelfvoldaan gevoel als hij ziet dat een meisje zenuwachtig wordt door hem, of een blosje op haar wangen krijgt door een opmerking of aanraking van hem. Hij is op seksueel gebied echt iemand die wilt dat de dame zo veel mogelijk geniet, hij wilt echter wel laten merken dat hij echt de baas is. In een relatie is hij heel dominant, maar de juiste dame kan hem op zijn plek zetten. Zo nu en dan vindt hij het ook wel leuk om een weerwoord te krijgen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2017 - 23:13 ]


    - thank you for existing -

    Aniketos schreef:
    Lichelle
    Wat zoek ik nog voor haar?
    - Crush : Roman Damario Montana
    - Vriendin: Malin Gracie Newton
    - Beste vriendin/vriend
    - Ex-vriend
    - Een vriend/vriendin die haar uit haar comfortzone sleurt (op feestjes, bijv. Lichelle heeft de neiging om aan de rand te staan bij de hapjes)
    - Rivaal?
    - Een vriend die samen met haar muziek maakt (optioneel)
    - Bijlesgever in wiskunde



    duhh <3


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Jackson 'Jake' Beau Arguilland
    'the charming dickhead'

    Relatielijstje:
    ━ Beste vriendin ━ Lichelle
    ━ Beste vriend ━
    ━ Flirtationship ━
    ━ De dame die Jake in bed moet krijgen ━
    ━ Iemand waar Jake een hekel aan heeft en niet uit kan staan ━
    ━ Een goede vriend/vriendin van Jake ━
    ━ Iemand die eigenlijk verliefd is op Jake maar en niets (of juist wel) over wilt zeggen ━
    ━ Andere ideeën?

    Karakter van Jake:
    ━ Je hebt aan Jake een goede vriend, hij is loyaal naar goede vrienden en familie. Als Jake je echt mag en je echt ziet als een goed persoon, zal hij alles voor je over hebben. Jake zou nog een vliegticket halen voor iemand als hij of zij weg zou moeten van huis. Hij is ook een ongelofelijke flirt, hij flirt met alles wat los en vast zit. Zijn Franse accent komt hem heel goed te pas voor zijn karakter, de meeste meiden smelten weg zodra hij begint te praten. Hij krijgt een zelfvoldaan gevoel als hij ziet dat een meisje zenuwachtig wordt door hem, of een blosje op haar wangen krijgt door een opmerking of aanraking van hem. Hij is op seksueel gebied echt iemand die wilt dat de dame zo veel mogelijk geniet, hij wilt echter wel laten merken dat hij echt de baas is. In een relatie is hij heel dominant, maar de juiste dame kan hem op zijn plek zetten. Zo nu en dan vindt hij het ook wel leuk om een weerwoord te krijgen.



    Got Celeste?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Got Celeste?


    Lijkt me een goed idee (:


    - thank you for existing -