• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Mocht iemand nog een relatie zoeken, ik heb Malin nog altijd open staan?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Virago schreef:
    Mocht iemand nog een relatie zoeken, ik heb Malin nog altijd open staan?


    Ik heb Jake en Emily voor je :)


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Jackson 'Jake' Beau Arguilland
    'the charming dickhead'

    Relatielijstje:
    ━ Beste vriendin ━ Lichelle
    ━ Beste vriend ━ Roman
    Flirtationship
    ━ De dame die Jake in bed moet krijgen ━
    ━ Iemand waar Jake een hekel aan heeft en niet uit kan staan ━
    ━ Een goede vriend/vriendin van Jake ━ Celeste
    ━ Iemand die eigenlijk verliefd is op Jake maar en niets (of juist wel) over wilt zeggen ━
    ━ Andere ideeën?

    Karakter van Jake:
    ━ Je hebt aan Jake een goede vriend, hij is loyaal naar goede vrienden en familie. Als Jake je echt mag en je echt ziet als een goed persoon, zal hij alles voor je over hebben. Jake zou nog een vliegticket halen voor iemand als hij of zij weg zou moeten van huis. Hij is ook een ongelofelijke flirt, hij flirt met alles wat los en vast zit. Zijn Franse accent komt hem heel goed te pas voor zijn karakter, de meeste meiden smelten weg zodra hij begint te praten. Hij krijgt een zelfvoldaan gevoel als hij ziet dat een meisje zenuwachtig wordt door hem, of een blosje op haar wangen krijgt door een opmerking of aanraking van hem. Hij is op seksueel gebied echt iemand die wilt dat de dame zo veel mogelijk geniet, hij wilt echter wel laten merken dat hij echt de baas is. In een relatie is hij heel dominant, maar de juiste dame kan hem op zijn plek zetten. Zo nu en dan vindt hij het ook wel leuk om een weerwoord te krijgen.



    Ik heb Rosa?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aniketos schreef:
    Lichelle
    Wat zoek ik nog voor haar?
    - Crush : Roman Damario Montana
    - Vriendin: Malin Gracie Newton
    - Beste vriendin/vriend
    - Ex-vriend
    - Een vriend/vriendin die haar uit haar comfortzone sleurt (op feestjes, bijv. Lichelle heeft de neiging om aan de rand te staan bij de hapjes)
    - Rivaal?
    - Een vriend die samen met haar muziek maakt (optioneel)
    - Bijlesgever in wiskunde



    Dit zou wel kunnen voor Rosa?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sombre schreef:
    (...)

    Ik heb Jake en Emily voor je :)


    Zoek je voor hen nog iets specifieks?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Phorthos schreef:
    (...)

    Ik heb Rosa?


    Dat is primaa, ik zal haar er bij zetten (:

    Ik check haar karakter vanavond even voor wat meer dieptegang hahahaa


    - thank you for existing -

    Virago schreef:
    (...)

    Zoek je voor hen nog iets specifieks?


    Voor Emily een soort beste vriendin die haar afraadt om zoveel achter Jake en Celeste aan te huppelen

    Voor Jake misschien iemand die stiekem verliefd op hem is en die heel veel aandacht bij hem trekt en over hem heen hangt de hele dag.
          Of juist iemand die stiekem verliefd is en van een afstandje in de schaduw hem observeert, hihi

    Heb je zelf nog andere leuke ideeën ?


    - thank you for existing -

    Vaiana schreef:



    VALENTINE


    Relatielijstje & suggesties c:

    Schuingedrukt zijn dus suggesties ^^

    Chardonnay Parker Sweetwather • The cold never bothered me anyway • Valentine en Chardonnay hebben niet echt een band samen, dit mede doordat Char niet veel vrienden heeft en amper met mensen praat. Valentine is dan ook niet geneigd om zomaar op haar af te stappen, maar is wel nieuwsgierig was er achter haar ijsmuur schuilt.

    Celeste Dariya Maksimov • Soulmate, beste vriendin, sister from another mister • Celeste en Valentine zijn pas vrienden geworden toen ze bij elkaar in de clas zaten in hun eerste highschooljaar. Celeste maakte meteen indruk op de toen nog kleine Valentine en wist hem makkelijk naar haar zijde te trekken. Sindsdien heeft de jongen haar zijde nooit verlaten en zijn de twee zo close dat ze net een stelletje lijken. Een idee dat Valentine doet kokhalzen gezien de meid net een zusje voor hem is. Je krenkt dus beter geen haar van deze dame of je hebt Valentine die aan je deur komt staan.

    Peaches Riddle • Let’s Partehhh • Peaches en Valentine kennen elkaar wel , maar komen het best overeen in de club met een drankje. Hij vind haar wel cool

    Rosa Thomason • Like your name says, just as pretty as a flower, but fierce with your thorns • Valentine zal niet ontkennen dat Rosa een prachtmeisje is, maar erg goed kent hij haar dan ook niet. Hij weet niet meteen wat hij van haar zou moeten denken.

    Malin Gracie Newton • Good friends• Malin en Valentine kennen elkaar al sinds ze kleine kiddo’s zijn. Je kon ze toen haast beste vrienden noemen, echter nu de jaren voorbij gestreken zijn , is hun relatie wat verwaterd, maar ze zijn nog steeds goede vrienden te noemen.

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • His target • The princes en Valentine haar prins Charming. Althans dat is toch zijn plan. Valentine heeft in het begin van dit schooljaar besloten dat hij Lichelle het bed in gaat lokken en dat hij hier wel in zou slagen. Niet dat hij zo’n groot zelfbeeld heeft –totaal niet- maar omdat hij het idee heeft dat Lichelle best naïef is. En ook moet hij zichzelf wel pushen gezien hij niet houd van verliezen.

    Ertha Latisha Green • Who are you again? • Gezien Ertha nieuw is zal Valentine haar niet kennen, laat staan echt aandacht aan geven. Wel zal haar uiterlijk hem wel opvallen en weet niet echt of hij geintimiteerd moet zijn door de donkere schone of niet.

    Emily Eva Vanderbilt • Raise your voice sweetheart • Valentine mag Emily wel en vind haar een heel aardig en mooi meisje. Echter als ze elkaar eens spreken is het in het bijzijn van Celeste en schenkt Val zijn bff natuurlijk meer aandacht. Ergens vind hij wel dat Emily zich niet zo moet laten uitbuiten door Jake en Celeste, maar dat zegt hij natuurlijk niet.


    Noah Christopher Andrews •Wel… this is akward • Voorheen hun ‘accidentje’ waren de twee erg goede vrienden. Valentine en Noah gingen graag naar feestjes en daar is het eens misgelopen. Beide jongens hebben te diep in het glas gekeken en werder iets te close met elkaar, waardoor ze gekust hebben. Het was een dom impuls van beide heren en meer dan zoenen is er ook niet gebeurd. Echter schamen ze zich er beide nog voor en vermijden ze elkaar het liefst.

    Roman Damario Montana • Sorry bruh • Roman en Valentine waren ooit vrienden, echter kan Valentine niet ontkennen toch jaloers te zijn om de jongen zijn football talent. Het feit dat Roman dan ook captain was, stak voor Val toch een beetje. Valentine had de jongeman dan ook in een gesprek gehoord met de vrouw van de coach. Een nogal stomend gesprek. Valentine trok zijn stoute sokken aan en liep heel toevellig met de Coach naar de kleedkamers toe waar ze betrapt werden. Roman werd het team uitgegooid en de titel captain werd naar Valentine overgedragen. Hij is niet heel trots op zijn daad, maar hij vond het zo spannend en hé, teamcaptain die kans krijgt de jongens anders nooit meer.


    Parker Thomas Smith • You are definitly the cooler twin • Parker en Valentine kunnen het goed vinden, ze zijn ook goede vrienden te noemen en doen soms eens projecten samen

    Tanner Jacob Smith • Ew, you again • Tanner lijkt nogal een kort lontje te hebben, combineer dit met Valentine en je hebt ruzie. De twee hebben na school dan ook eens met elkaar op de vuist gegaan, maar hier praat Valentine niet over omdat het zijn reputatie kan schenden.
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • Mirror mirror on the wall• Jake en Valentine lijken best op elkaar , beiden charmeurs. Beiden soms echte eikels. Echter botst het daardoor toch een beetje, waardoor ze net geen beste vrienden te noemen zijn.


    [ bericht aangepast op 14 sep 2017 - 23:17 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    relatie's van Emily

    ♥ Chardonnay - Emily denkt dat Chardonnay onder haar bitcherige schild een lieve meid is die liefde en aandacht nodig heeft. Emily schenkt Chardonnay graag een glimach als ze in de gangen langs haar heen loopt.
    ♥ Peaches - Emily vindt Peaches maar iets te druk en jong. Toch kan Emily Peaches wel waarderen, omdat ze altijd zo blij en opgewekt is, het tegenovergestelde van wat Emily is.
    ♥ Rosa - Emily mag Rosa graag omdat ze gek is en van feestjes houdt, ondanks dat ze zelf nooit mee zou gaan naar een van de feesten, tenzij Rosa haar natuurlijk ooit een keer overhaalt om Emily uit haar comfort zone te halen.
    ♥ Celeste - Emily loopt meestal gewoon achter Celeste en Jake aan, ze heeft niet zo veel met haar, maar het is in ieder geval iemand waarbij ze altijd kan zitten.
    ♥ Ertha - Emily ziet Ertha als een van de mooiste meiden van school en ook zeker een van de liefste meiden van school. Emily weet dat Ertha altijd naar haar zal luisteren als ze ergens mee zit of ergens een vraag over heeft.
    ♥ Lichelle - Lichelle is de beste vriendin van Jake, Jake ziet ze erg vaak, dus Lichelle automatisch ook. Emily mag Lichelle een stuk meer dan Celeste, vooral omdat Lichelle over het algemeen gewoon een aardiger persoon is volgens Emily.
    ♥ Malin - Emily ziet Malin als een vriendin, Malin past qua karakter perfect bij Emily, maar Emily vindt het nog lastig om uit haar schulp te komen. Misschien krijgt Malin ooit wat meer informatie uit Emily gepeuterd.

    ♥ Noah - Emily lacht altijd om Noah, zijn humor geeft haar gewoon een warm en vrolijk gevoel van binnen. Ze ziet hem als een vriend maar gaat niet veel met hem om, toch zal ze dat niet vervelend vinden.
    ♥ Roman - Emily krijgt altijd kippenvel als deze charmeur naar haar knipoogt, maar toch moet ze niets van hem weten.
    ♥ Parker - Emily heeft een stiekeme crush op Parker, ze zal nooit iets tegen hem durfen te zeggen over haar gevoelens, maar ze tut zich wel op als ze weet dat ze ergens naar toe gaat waar hij ook zal zijn.
    ♥ Tanner - Ondanks dat Tanner ontzettend veel op Parker lijkt, vindt Emily Parker toch stiekem de betere helft van de twee. Verder kan ze goed met Tanner opschieten en hoopt ze altijd dat dat wederzijds is en wederzijds blijft.
    ♥ Valentine - Valentine is de beste vriend van Celeste. Celeste ziet ze iedere dag, dus Valentine ook. Helaas kent Emily Valentine niet zo heel erg goed, dat wilt ze daarintegen zeker wel. Valentine ziet er goed uit en is een stuk aardiger tegen haar dan de rest van de mensen op school.
    ♥ Jake - Emily heeft vrij weinig gemeen met Jake, behalve het fortuin in de familie. Ze gaat veel met hem om maar heeft niet echt een band met hem, ze loopt er vooral gewoon achteraan.
    ♥ Newt - Emily vind Newt een aparte jongen, hij zit onder de tatoeages, maar toch heeft hij wel iets leuks. Emily heeft geen idee dat Newt haar in bed moet krijgen voor het eind van dit jaar. Ze zal dit dan ook absoluut niet snel doen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2017 - 22:18 ]


    - thank you for existing -

    Misschien is het wel gezegd maar wanneer word het speeltopic geopend?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik hoop toch wel snel, rollentopic is al even open. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb er ook zin in (:


    - thank you for existing -

    ^ Ik ben het met beide voorstellen voor Emily en de tweeling eens. Ik denk dat Parker echter niet veel oog voor haar zal hebben, zeker niet als Celeste in de buurt is.
    Tanner zou haar dan weer aanmoedigen onder het juk van Celeste en Jake vandaan te proberen komen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sombre schreef:
    Jackson 'Jake' Beau Arguilland
    'the charming dickhead'

    Relatielijstje:
    ━ Beste vriendin ━ Lichelle
    ━ Beste vriend ━ Roman
    ━ Flirtationship ━ Rosa
    ━ De dame die Jake in bed moet krijgen ━
    Iemand waar Jake een hekel aan heeft en niet uit kan staan
    ━ Double trouble, baddest bitch ever (according to Jake) ━ Celeste
    ━ Iemand die eigenlijk verliefd is op Jake maar en niets (of juist wel) over wilt zeggen ━
    ━ Iemand die altijd achter Jake aanloopt en hem steunt ━ Emily
    ━ Goede vrienden ━ Valentine
    ━ Andere ideeën?

    Karakter van Jake:
    ━ Je hebt aan Jake een goede vriend, hij is loyaal naar goede vrienden en familie. Als Jake je echt mag en je echt ziet als een goed persoon, zal hij alles voor je over hebben. Jake zou nog een vliegticket halen voor iemand als hij of zij weg zou moeten van huis. Hij is ook een ongelofelijke flirt, hij flirt met alles wat los en vast zit. Zijn Franse accent komt hem heel goed te pas voor zijn karakter, de meeste meiden smelten weg zodra hij begint te praten. Hij krijgt een zelfvoldaan gevoel als hij ziet dat een meisje zenuwachtig wordt door hem, of een blosje op haar wangen krijgt door een opmerking of aanraking van hem. Hij is op seksueel gebied echt iemand die wilt dat de dame zo veel mogelijk geniet, hij wilt echter wel laten merken dat hij echt de baas is. In een relatie is hij heel dominant, maar de juiste dame kan hem op zijn plek zetten. Zo nu en dan vindt hij het ook wel leuk om een weerwoord te krijgen.



    Ofwel Parker (misschien een beetje door een strijd voor Celeste's aandacht?) of Tanner (omdat Celeste hem ook niet bepaald prettig gezelschap vindt)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik had beloofd vanavond c:
    Ik moet zelf huiswerk maken, maar niet de hele tijd ^^

    Ik wil even zeker weten of alle rollen af zijn,
    of elke jongen een meisje heeft (Vgm niet),
    en dat dus.

    Kleine aanpassing: Ik was in rl ziek dus heb geen tijd gehad voor het regel en changen van al die dingen.
    En ik was verslaafd aan een ander kinderspel.
    Allemaal Isa's schuld.
    :X

    [ bericht aangepast op 17 sep 2017 - 17:20 ]


    ''With all due respect, which is none...''