• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East HighCalifornië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Naam • Status • Faceclaim • Epine • Pagina
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Outside, with Tanner • Outfit

    ”Oh jij bent gemeen,” reageert Tanner serieus. Ikzelf echter kan het niet laten zacht te grinniken, alvorens ik hem een haast zo onschuldig mogelijke blik probeer toe te werpen. Een beetje plagen kon vast geen kwaad, althans niet wat ik er op dit moment — in mijn licht benevelde toestand — in kon zien. “Kwaadaardig. Je kunt even goed een bot voor een hond binden, zodat hij er eindeloos achteraan rent,” voegt de jongen er vervolgens aan toe, waarna hij zijn gezicht dichter naar het mijne brengt. Geheel als vanzelf zinken mijn tanden zacht in mijn onderlip terwijl mijn blauwe kijkers een tikkel nieuwsgierig over zijn gezicht heen glijden. “Nu zou ik gaan kunnen beweren dat je inderdaad gelijk heb wat mijn oscar-waardig acteerwerk van net betreft. But I don't kiss and tell Gracie.” Ik moet zachtjes grinniken als zijn woorden tot me doorbrengen en schenk hem een speelse, licht teleurgestelde blik toe. Als mijn lippen van elkaar willen wijken om een opmerking te maken, gaat Tanner echter nog verder.
          ”Maar ik kan wel vertellen dat ik genoeg vergelijkingsmateriaal heb om te kunnen zeggen dat jij prachtexemplaren hebt.”
    Ditmaal schieten mijn wenkbrauwen iets omhoog, voornamelijk doordat ik verrast ben door de oprechtheid waarmee Tanner zijn woorden gekozen en uitgebracht heeft, waarna er om de een of andere reden zachte blossen op mijn konen verschijnen. “O-oh fuck,” hoor ik hem zeggen. Ikzelf wiebel echter een tikkeltje ongemakkelijk op en neer, waarbij ik opnieuw in mijn onderlip bijt niet goed wetende welke houding ik nu precies moest geven bij het horen van de woorden van mijn vriend zijn tweelingbroertje. Ik kon het natuurlijk gewoon oppakken als een doodnormaal compliment, maar ergens voelde het niet helemaal zo en wellicht stoorde me daardoor ergens het gegeven dat mijn onderbewustzijn zich daar niet druk om kon maken.
          ”Gracie het spijt me, dat had ik niet mogen zeggen. Dat was totaal ongepast.”
    Een kleine glimlach weet zich op mijn lippen te plaatsen en wanneer Tanner zijn hoofd in zijn handen laat vallen, waarmee zijn zicht aan mij onttrokken wordt, weet ik dat hij spijt heeft van zijn woorden; gemeend of niet. Hiermee glijdt de vlaag van het ongemakkelijke zowat direct van me af en stroken mijn vingers door zijn haren heen in een kalmerend gebaar. “Oh fuck, ik ben ten dode opgeschreven. Parker vermoordt me als hij weet dat ik dat zei. Je komt wel naar de begrafenis toch?” Onbewust pers ik zacht mijn lippen samen om een lachje tegen te houden die zich een weg naar buiten poogt te banen. “Dat zal wel loslopen,” breng ik dan uit en kantel mijn hoofd iets terwijl ik naar hem kijk, ondanks dat ik hem nog steeds niet aan kon kijken.
          ”Ik zal hem heus niks zeggen, dus je begrafenis mag nog even uitgesteld worden,” plaag ik hem voorzichtig, waarna ik hem een klein duwtje met mijn schouder geef. “Onze plek, ons geheim dan, toch?” Een brede, warme glimlach glijdt nu volledig over mijn lippen heen, waarna ik nog een keer rondblik en mijn gedachten probeer los te peuteren van wat er zojuist gezegd en gedaan is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • On her way to Home • With Valentine • Outfit




          Mijn ogen leken te branden, zo druk was ik met het terugdringen van mijn tranen terwijl ik met mijn overgebleven restje energie stevig door probeerde te stappen. Ik was nu al kapot. Dat krijg je ervan als je nooit naar de sportschool gaat of wat dan ook, dacht ik bitter. Daardoor had ik nooit echt de kans gekregen om een goede conditie op te bouwen en was ik met gym ook echt Strumpie de Strompelaar.
          Ik werd uit mijn depressieve bui gesleurd door de ringtoon van mijn mobiel, die ik voor het geval dat op geluid had gezet. Voordat ik echter mijn code invoerde, haalde ik eerst diep adem en gaf mezelf wat mentale voorbereidingstijd. Dit kon óf Jake zijn óf Roman, in het ergste geval het laatste. Ik tikte snel mijn code in en keek tussen mijn halfgesloten oogleden door wie de afzender was. Jake, thank God. Bij het lezen van zijn berichtje moest ik grijnzen. Wat was het toch een mafkees af en toe. Ik besloot om zijn berichtje gewoon te laten voor wat het was en legde net mijn vinger op het knopje om mijn mobiel uit te zetten toen mijn ringtoon opnieuw zijn trotse gefluit liet horen. De naam van Roman was even heel kort aan de bovenkant van mijn scherm te zien, maar lang genoeg om me een mini-hartaanval te bezorgen. Met trillende vingers opende ik het bericht en las wat hij had geschreven. Ik zuchtte diep en leunde met mijn heup tegen de lantaarnpaal omdat het niet leek of mijn voeten me nu nog zouden kunnen dragen. Waarom speelde hij zo met mijn gevoelens? En waarom stond ik het toe?
    Naar: Roman
    Waarom?

          Dat was de vraag die de hele tijd door mijn hoofd rondspookte. Diep vanbinnen hoorde ik een stemmetje van Jake me toefluisteren dat hij de meiden alleen maar wilde voor seks en niets meer. Celeste en Valentine beaamde dat, dus ik kon niets anders dan hem op dit moment die vraag stellen. Ik hoopte op een eerlijk antwoord, maar of ik die zou krijgen was weer een ander verhaal.
          Ik beet op mijn lip om de tranen die nu bijna leken te komen, te verdrijven. Ik stopte mijn telefoon weer in het voorvakje van mijn tas, nu vastbesloten om dat ding niet nog meer mijn humeur te laten verpesten. Maar net op het moment dat ik me van de paal afduw, hoor ik een stem achter me. “Hey!” Ik draai me om en ben verbaasd als ik Valentine op me af zie rennen in plaats van Jake. Hem had ik niet verwacht, maar misschien kon Val me juist wel beter helpen dan Jake. Ik had zo’n verdomde hekel aan ruzie, hoe beter ik me best deed om het te voorkomen, hoe erger ik het vaak maakte.
          “Ik dacht dat je groepswerk moest maken,” zei hij vragend, maar met een glimlachje spelend om zijn lippen. “Of dat je naar Roman was…” Mijn wenkbrauwen fronsten bij het horen van zijn naam en ik was bang dat Val was gekomen om het allemaal nog in te wrijven. Als dat zou gebeuren, zou hij straks een zielig hoopje Lichelle weg mogen vegen. Mijn neus begon al rood te worden, ten teken dat het huilen me nader stond dan een gezellig babbeltje te maken. Ik had daar altijd zo’n hekel aan, dat mijn neus eerst rood werd als een of andere dronkenlap om vervolgens zo hard te janken dat één tissuedoos niet voldoende was. Vandaar dat ik even diep adem haalde en naar de grond keek, voordat ik me weer tot hem richtte en antwoord gaf.
          “Dat dacht ik ook, maar mijn partner besloot dat ik mocht stikken in het project. Iets wat ik wel kan begrijpen,” begon ik kleintjes. Mijn hoofd was weer gaan hangen terwijl ik hem vertelde over mijn partner, hopend dat hij niet wist dat het Newt was. Ik wilde hem namelijk echt niet opzadelen met nog meer van mijn problemen, dan nodig was. Zowel Newt als Val. “En Roman heb ik afgezegd. Celeste is veel belangrijker voor me dan een of andere gozer, al denk ik dat zij me niet meer wilt zien. Iets wat ik ook kan begrijpen.” Op dit moment voelde ik me nog miserabeler dan ooit. Blijkbaar was ik gewoon zo blind geweest en was ik de slechtste persoon die erop aarde rondwaggelde. “Het spijt me Valentine. Voor wat er gebeurde in de kantine. Ik weet dat ik dit tegen Cel moet zeggen, maar ik ben bang dat ze niet maar mij zal luisteren op dit moment.” Ow god, straks kwamen echt de waterlanders aanzetten. Ik zette een stapje achteruit en sloeg mijn armen voor mijn borst, als een soort extra bescherming. Ik was bang voor zijn reactie, nu ik me redelijk bloot had gelegd voor zijn neus. Meer teleurstelling zou ik niet aankunnen…


    I have seen my own sun darkened

    Celeste Dariya Maksimov


    Cheer captain | 18 years | Bench outside | With Valentine and Jake| Outfit


    Her attitude kinda savage
    But her heart is gold

    Nu Valentine niet meer naast haar zat had Celeste geen haren meer waarmee ze kon spelen, natuurlijk kon ze aan Jake zijn blonde haar beginnen, maar dat was net een stukje te kort na Celeste haar mening. Niet te kort voor zijn hoofd, nee Jake zag er goed uit met zijn haar, maar te kort om echt mee te kunnen spelen dus ging Celeste over op haar eigen bruine haar wat ze om haar vinger wond terwijl ze luisterde naar Jake die Newt de schuld gaf voor zijn bagger humeur. 'Ik kan dat joch wel neerslaan. Dat joch heeft een grote bek, het staat me niet aan.' zei Jake op een geïrriteerde toon. Valentine zei nog dat hij Newt de groeten zou doen wanneer hij hem tegen kwam, Celeste zelf zei echter niet bepaald veel over de jongeman. Natuurlijk zou ze voor Jake nu wel doen alsof ze een hekel had aan de jongeman, maar eigenlijk had ze niet een vreselijk groot probleem met de jongen.
    Net toen Celeste meende dat ze het onderwerp Lichelle dan ook wel hadden afgesloten begon Jake opnieuw. 'Anyway, ik vind dat jij en Lichelle het goed moeten maken, want jullie zijn gewoon vriendinnen en de meeste jongens zijn het niet waard om ruzie voor te hebben.' zei de jongen tegen haar. Celeste liet een duidelijke zucht over haar lippen rollen, maar hield zich opnieuw stil ze had helemaal geen zin om uit te vallen tegen Jake, maar god kon die jongen zich nu ook even met zijn eigen zaken bezig houden. Ze had nog liever dat hij boos op haar was om dat ze met hem zat te fucken dan dat hij haar de hele tijd ging vertellen hoe geweldig Lichelle wel was en hoe leuk het zou zijn als iedereen gewoon vriendjes was. Celeste had gewoon geen zin om kumbaya met Lichelle te zingen en begreep niet waarom Jake zich daar nu niet gewoon even bij neer kon leggen.
    'Kies jij een partij onder deze twee dames? Of ben je Zwitserland? Ik wel namelijk.' ging Jake echter nog even verder tegen Valentine, die dingen alleen maar erger leek te maken door wat hij op de vraag antwoordde. "Lichelle mag daten wie ze wil, maar niet Roman ik gun het die fucker niet, daarbij ben ik er voor beide." Natuurlijk wist Celeste dat ze niet van Valentine kon verwachtten dat hij volledig aan haar kant stond, maar ze had toch graag gezien dat hij volledig team Celeste was, dat was hij in ieder geval nog wel geweest voordat Jake bij hen kwam zitten. 'Jezus, kunnen we het ook ergens anders over hebben, echt bedankt dat jullie jullie zorgen om me maken of wat dan ook, maar er zijn ergere dingen in de wereld. Ik wil het er gewoon niet meer over hebben oké.' zei Celeste geïrriteerd tegen de twee jongens naast haar.
    Valentine leek ook al snel iets interessants te hebben gevonden. " Ik ben zo terug." zei hij waarna hij Jake en Celeste achter liet op de tribune, Celeste volgde haar beste vriend met haar ogen en zag hem uiteindelijk naar een meisje toe lopen wat overduidelijk Lichelle was. Nogmaals rolde er een zucht over Celeste haar lippen heen, meende hij dat nou? Hij ruilde haar in voor die bitch... Celeste wou er net een opmerking over maken toen ze haar mobiel weer hoorde afgaan en besloot daar een snelle blik op te werpen. Het was Roman, opnieuw, Celeste fronste kort wat ze wou kwam zomaar op haar af ze moest toch een gave hebben.
    To Roman:
    Val en ik zijn vanavond in het bos, met booze. Als je nou zou komen....

    Stuurde Celeste direct terug, ze wist best dat Valentine er niet blij van zou worden als hij hoorde dat ze Roman had uitgenodigd, maar ja hij maakte Celeste momenteel ook niet blij. Het was geven en nemen in een relatie, zelfs in een vriendschappelijke relatie, dus nu was het Valentine zijn beurt om Celeste haar zin maar even te geven. Echter besloot Celeste dat het niet verstandig was als het vanavond alleen zij, Val en Roman zouden zijn dus draaide ze zich weer naar Jake. 'Maar oké, over andere onderwerpen gesproken. Val en ik gaan vanavond naar het bos, je weet wel wat drank, een kampvuurtje of zoiets. Waarom ga je niet met ons mee?' Roman zijn naam besloot Celeste nog maar even achter te houden, want dan wist Jake het onderwerp vast weer terug te brengen om Lichelle en hoewel de jongedame bij Celeste door haar hoofd bleef spoken wou ze haar gevoelens er niet over uitspreken.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || @home met Roman


    Ik moet lachen als Roman me plots met een mond vol chips aan begint te sporen het spel te spelen. Het is moeilijk hem daarna nog serieus te nemen en ik rol een keer met zijn ogen. Als zijn mobiel opnieuw geluid maakt wil ik wel weten met welke chick hij nu al de hele tijd heen en weer aan het sms'n is, want op dit moment wil ik eigenlijk de aandacht van mijn maatje voor mezelf. Voor hij zelf de kans krijgt, en zonder pardon, tover ik zijn telefoon uit zijn broekzak tevoorschijn. Ik houd alvast één arm tussen ons in als buffer en probeer met de andere zijn mobiel buiten zijn bereik te houden. Zoals ik al dacht was hij druk in de weer met Lichelle. Maar tot mijn verbazing staan er ook behoorlijk wat berichtjes van Celeste tussen. Daar waar dit eerst een heel erg amusant spelletje zou worden voor mij, en ik de plagerijen al netjes klaar had, geef ik hem zijn telefoon als een geslagen hond terug.
    "Hé, ehm, bro..." begin ik, terwijl ik een poging doe mijn aandacht terug op het televisiescherm te richten. Ik schakel doelloos wat tussen de online spellen die ik in de gamestore heb aangekocht, zoekend naar iets interessants, hoewel mijn aandacht er niet geheel bij is. "Het spijt me dat ik Celeste gekozen heb. Ik - wel... Je leek er niet zo serieus mee om te gaan. En toen het uit ging - Misschien dacht ik; beter ik dan een ander?" Ik selecteer een zombiespel, waarbij de ene persoon een zombieleger aan voert en de andere moet zien te overleven. Het is game over als de mens gebeten wordt, of als hij alle zombies weten neer te schieten heeft. "Maar als er nog wat speelt tussen jullie, dan hou ik me er buiten. Ik bedoel maar... bro's before hoe's man." Ik frons zodra ik de woorden uit mijn mond hoor komen. "Fuck it dude, dat wilde ik helemaal niet zeggen," verbeter ik mezelf in een fractie van een seconde. "Het punt is; je bent mijn maatje, en ik hou van je. En ik zet ons vriendschap niet op het spel om een stomme uitdaging te winnen. Maakt niet uit welke idiote opdracht ik dan moet uitvoeren. There, I said it." Ik laat mijn controller wat naar beneden zakken, om er zeker van te zijn dat mijn woorden niet loos over komen. Toch vind ik het moeilijk hem aan te kijken. Ik laat niet graag mijn kleinste kantjes zien, ondanks dat mijn woorden net wel geheel oprecht waren.
    "Mens of zombie?" vraag ik stilletjes, om hem een uitweg te bieden indien hij het er zelf niet zou willen over hebben.
    Ondertussen voel ik ook mijn eigen mobiel weer trillen, en haal hem uit mijn zak. Ik besluit nog snel te antwoorden op het berichtje van Newt, voor het spel start.

    TO: Newt
    Top. Mam laat je wel binnen. Niet vergeten dat we "uitval" hebben.
    C U in 10.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The Pothead || Outside with Gracie


    Hoewel het maar een klein gebaar is, weet het gestreel van Gracie me bijna onmiddellijk te kalmeren. Het duurt even voor ze wat zegt, maar wanneer ze dat wel doet voel ik het laatste beetje schuldgevoel van me af glijden.
    "Dat zal wel loslopen. Ik zal hem heus niks zeggen, dus je begrafenis mag nog even uitgesteld worden.” Langzaam laat ik mijn handen naar beneden zakken, voor ik mijn armen weer voorzichtig om haar middel laat glijden. Het vreemde duwtje dat ze me geeft t doet me zachtjes lachen en zorgt ervoor dat een warm gevoel zich vanuit mijn schouder door mijn hele lichaam verspreidt.
    “Onze plek, ons geheim dan, toch?”
    De woorden doen het bloed in mijn aderen zowat bevriezen. Ik weet namelijk niet hoeveel meer geheimen ik nog aan kan. Het valt me al zo moeilijk niet te kunnen zeggen hoe ik me voel, hoeveel Malin werkelijk voor me betekent. Het is in mijn ogen al een wonder dat ik nog niet meer zaken zoals net er uit geflapt heb.
    Stilletjes leg ik mijn kin op haar schouder te rusten, waarna ik voorzichtig met mijn hoofd knik. Ze kan me dan wel niet zien, dan heeft ze het wel gevoeld.
    "Parker beseft niet hoeveel geluk hij met jou heeft, Gracie," beken ik dan toch eerlijk. Het is niet echt een liefdesverklaring, als een benevelde observatie. Ik haal een keer diep adem, gevolgd door een flinke zucht, waarbij mijn neusgaten gevuld worden door een mierzoete geur. "Je haar ruikt naar aardbeien," ontglipt het me spontaan, vanwege de joint die inmiddels zo goed als opgerookt is. Ik breng hem nog een keer naar mijn lippen om nog een flinke hijs te nemen en bied daarna het laatste trekje aan Malin aan. "Nieuwe shampoo?" vraag ik, oprecht nieuwsgierig. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik deze geur ooit al bij haar geroken heb. Ik smak een keer met mijn lippen als ik merk dat het water me er door in de mond komt. Mijn vorige gedachte al helemaal vergeten neem ik mijn rugzak erbij en plaats hem tussen Gracie's benen, zodat ik er makkelijker in kan kijken. Ik moet even rommelen maar uiteindelijk haal ik met een brede glimlach het doosje verse muffins, die moeder met veel liefde heeft gebakken, tevoorschijn. Ik gooi mijn tas weer aan de kant en zet het inmiddels geopende doosje in het midden, zodat ook Gracie zichzelf kan bedienen. Gretig ontdoe ik het gebakje van zijn papiertje en prop het ding op zijn geheel in mijn mond. Hoe komt het dat ik plots zo'n honger heb? Smakelijk zit ik te kauwen, genietend van de omgeving, het zoete spul in mijn mond en het zoete meisje in mijn armen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Parkers house



    Wederom hoor ik mijn mobiel twee keer afgaan en nu hoef ik niet meer te twijfelen welke twee schoonheden het zijn. Voor ik echter de kans krijg mijn mobiel te pakken heeft Parker hem al in zijn handen en houd hij mij ondertussen op afstand met zijn arm. Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. Ik frons echter als hij het toestel verslagen terug geeft en even denk ik dat de berichtjes wel heel bijzonder moeten zijn. Als ik echter een blik werp op de twee korte stukjes tekst weet ik dat het niet zo is. "Hé, ehm, bro..." begint hij en ik hou mijn blik net als hem gebrand op het scherm.
    "Het spijt me dat ik Celeste gekozen heb. Ik - wel... Je leek er niet zo serieus mee om te gaan. En toen het uit ging - Misschien dacht ik; beter ik dan een ander? Maar als er nog wat speelt tussen jullie, dan hou ik me er buiten. Ik bedoel maar... bro's before hoe's man." zegt hij en ik sla mijn ogen kort neer. Fuck it dude, dat wilde ik helemaal niet zeggen," verbeter ik mezelf in een fractie van een seconde. "Het punt is; je bent mijn maatje, en ik hou van je. En ik zet ons vriendschap niet op het spel om een stomme uitdaging te winnen. Maakt niet uit welke idiote opdracht ik dan moet uitvoeren. There, I said it." Ik glimlach zwakjes en kijk naar mijn beste vriend naast me. Toch blijf ik nog even stil. "Mens of zombie?" vraagt hij stilletjes. 'Mens is goed..' zeg ik, nog steeds dezelfde kleine glimlach op mijn lippen. Als hij zijn telefoon tevoorschijn haalt neem ik ook nog snel de tijd om te reageren.
    To: Celeste
    Met Val tho? Where's the fun in that... Ik had het over just us, like the good old times (;

    To: Lichelle
    Waarom niet love? Je bent prachtig en interessant, en sinds ik op school niet de kans krijg je beter te leren kennen.. Maar het is al goed, laat maar zitten dan als het niet uitkomt...

    Ik kijk naar het scherm en zie dat het spel nog niet is begonnen. Dus richt ik mijn aandacht weer op Parker. Nu kon die 'serious talk' nog wel, als het alleen ons twee was. 'Celeste wil me hoogstwaarschijnlijk niet eens terug hebben,' begin ik, wederom met een glimlach op mijn lippen al is hij net wat anders dan net. Of ik Cel miste? Natuurlijk. We waren geweldig samen. Tot het einde, tot werkelijk alles mis ging. Niet dat iemand dat wist. Punt is, ik had het verpest en ze wil me niet meer. Who can blame her? Het enige wat ik kan doen is de leegte van bepaalde belangrijke mensen opvullen met feestjes en vrouwen. 'Ik waardeer het, echt. Maar geen zorgen oké? Ik ben blij dat jij het bent die haar gekozen heeft, daar kan ik wel mee leven.' ga ik verder en ondertussen bewegen mijn vingers behendig over de controller om het kleine mannetje op het scherm te besturen. 'Ga voor die challenge ja? Of niet, maar geef het niet op voor mij. Ik ben toch niet relatie-proof ofzo.' Ik steek kort mijn hand uit om hem een schouderklopje te geven. 'Love ya bro.' zeg ik en glimlach naar hem, voor ik me weer op het spel richt. Ik was gewend het niet echt over mezelf te hebben, wie zat er nou te wachten op gezeik van mij? Ik had een vrij goed leven met wat kleine obstakels. Niets bijzonders.


    El Diablo.




    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel & Jake /Lichelle




    Lichelle draaide zich verrast om nadat ze mijn stem gehoord had, toen ik dan ook opmerkte haar hier niet verwacht te hebbe, leek haar neus wat rood te worden en meende ik haar tranen in haar ogen te zien opspringen wat ik echt niet verwacht had. Zonet had ze nog zo zelfzeker en haast bot geleken, en nu leek ze zo breekbaar. “Dat dacht ik ook, maar mijn partner besloot dat ik mocht stikken in het project. Iets wat ik wel kan begrijpen,” begon ze kleintjes waardoor ik haar even moeilijk aankeek ze leek echt terneergeslagen. “En Roman heb ik afgezegd. Celeste is veel belangrijker voor me dan een of andere gozer, al denk ik dat zij me niet meer wilt zien. Iets wat ik ook kan begrijpen.” Ik legde mijn hand geruststellend op haar schouder om haar ietswat op te beuren. “Het spijt me Valentine. Voor wat er gebeurde in de kantine. Ik weet dat ik dit tegen Cel moet zeggen, maar ik ben bang dat ze niet maar mij zal luisteren op dit moment.” vervolgde ze waarna ze zich wat terugdeinsde , ik schudde kort mijn hoofd en zette een stapje dichterbij Lichelle. "He rustig maar" ik wreef even over haar arm heen zodat ze naar me op zou kijken. "Ik vind het erg sterk van je dat je toch voor Cel kiest, dat meen ik." vertelde ik haar eerlijk. "En Cel zal wel bijdraaien, maar je moet haar ook wel begrijpen. Girl of Bro code, het is iets wat je niet mag verbreken." vervolgde ik misschien ietswat strenger, maar ik praatte op een zachte manier om haar niet te kwetsen, maar eerder om haar er wat attenter op te maken. "Kom hier." ik sloeg mijn armen zachtjes om haar heen om haar een korte omhelzing te geven, gezien ze wel erg veel nood leek te hebben aan een knuffel. "En wie is die eikel die niet met je wil samenwerken? Dan laat ik hem wel zien wat voor idioot hij is om jou te laten stikken." ik schonk haar een oprechte glimlach en hoopte dat dit haar toch een beetje oppepte.
















    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at Parkers , With Parker and Roman




    Rustig zat ik te wachten en keek even op mijn mobiel waar ik haast net op tijd Parkers berichtje had gezien, want de deur werd al geopend door moeder Smith die me met een glimlachje begroette. De meeste volwassenen sloegen liever de deur dicht als ze me aan de voordeur zagen staan, maar misses Smith kende me nu toch al een tijdje en wist wel dat ik een oké jongen was. " Hey Misses Smith, is Parker al thuis? Hij had me uitgenodigd gezien we lesuitval hadden." vroeg ik haar vriendelijk en zo overtuigend mogelijk, gezien we aan het spijbelen waren. "Oh maar natuurlijk, kom binnen Newt, Parker is boven met Roman." zei de vrouw aardig waarna ze me binnen liet. "Wel vervelend niet, de leraar ziek zo de laatste drie lesuren." vroeg mama Smith me even onderzoekend aankeek, al had ik wel door dat ze stiekem mijn reactie probeerde te pijlen, dus haalde ik subtiel mijn schouders op. " Ergens wel, maar ik heb zo net wat tijd benut om achterstaand huiswerk op te halen dus voor mij kwam het wel goed uit." vertelde ik haar geloofwaardig waarna ik haar een onschuldige glimlach schonk en mijn weg naar boven baande. Ik klopte kort op de deur vooraleer ik deze open gooide maar in de plaats van de twee echt druk te zien games leken ze beiden nogal akelig rustig. "Wie is er aan de leiding?" vroeg ik de sfeer negerend tussen de twee en plofte me neer op een beanbag.
       

    [ bericht aangepast op 27 okt 2017 - 23:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || @home met Roman & Newt


    "Mens is goed," reageert Roman rustig. Ik neem aan dat hij het andere gesprek niet verder wil zetten, en besluit er dan ook niet verder over door te drammen. Terwijl hij nog wat berichten intypt op zijn telefoon, stel ik het spel verder in. Voor mezelf selecteer ik het zombieleger, waardoor Roman -zoals gevraagd- met de mens over blijft. Terwijl ik nog wat aanpassingen maak wat de klaarte van het beeldscherm, het volume en de moeilijkheidsgraad van het spel betreft, komt mijn maatje dan toch verrassend uit de hoek.
    "Celeste wil me hoogstwaarschijnlijk niet eens terug hebben." Ik frons mijn wenkbrauwen, niet goed wetend hoe ik daar precies een antwoord moet op gaan geven. Het is niet alsof Celeste mij met haar emoties toevertrouwt. Ik haal een hand door mijn haren en laat mijn ogen over Roman heen glijden. Op dit ogenblik lijkt hij zo anders dan ik hem gewend ben, bijna kwetsbaar zelfs. Om het gesprek niet al te gewichtig te laten aanvoelen, ookal is het dat wel, richt ik opnieuw mijn blik op het scherm en druk alvast op start. Het lijkt een beetje te helpen, gezien Roman toch verder gaat.
    "Ik waardeer het, echt. Maar geen zorgen oké? Ik ben blij dat jij het bent die haar gekozen heeft, daar kan ik wel mee leven. Ga voor die challenge ja? Of niet, maar geef het niet op voor mij. Ik ben toch niet relatie-proof ofzo." Amen, gaat er door me heen. Ik begrijp namelijk maar al te goed wat hij bedoelt. Zelf lijk ik er ook een geweldig handje in weg te hebben mijn relaties keer op keer te verpesten. Hoewel ik oprecht kan zeggen dat ik heel erg verliefd geweest ben op Luís, hield ik niet van hem. Zodra het spannende er af was ging ik ergens anders die opwinding zoeken, en die vond ik bij Malin. Misschien was het geen goed idee om van de ene relatie in de andere te rollen, maar met Malin is het anders. Ik voel een bepaalde rust als ik bij haar ben. Alleen heb ik het laatste gevoel dat het net die rust is die me de muren op drijft, me in het nauw duwt. Ik houd zeer zeker van, alleen... het is niet meer genoeg. Ik probeer me te concentreren op het spel, om de gedachtes uit mijn hoofd te drukken. Als ik plots de hand van Roman op mijn schouder voel, schrik ik me zowat kapot. Bijna onmiddellijk moet ik lachen, waarna ik zijn gebaar kopieer. Deze jongen en ik, dat is wel voor altijd. Daar ben ik wel honderd procent zeker van.
    "Thanks, bro," antwoord ik, iets luchtiger. Ondertussen maak ik van de afleiding gebruik om één van mijn zombies op zijn kerel af te sturen. "Het aanbod blijft geldig, though. Je hoeft het maar te zeggen, gelijk wanneer, en ik gooi die hele uitdaging overboord. Niets komt tussen jou en mij, kerel," verzeker ik hem nog een keer. Vervolgens richt ik mijn aandacht volledig op het spel, en blijkt dat die fucker naast me zich al behoorlijk heeft weten in te dekken. Ik grom een keer en ga op zoek naar nog wat andere mensen om te bijten, zodat mijn leger groter wordt en ik mijn kansen hem ook tot zombie om te vormen verhoog. Blijkbaar probeer ik me danig te concentreren dat ik Newt niet hoor binnen komen, tot hij op de derde bean bag, naast me, neer ploft en vraagt wie er aan de leiding is.
    "Kan alle kanten op," deel ik kort mee terwijl ik dit keer drie zombies tegelijk op Roman af stuur. "Hey."
    Zonder mijn ogen van het scherm af te halen, draai ik mijn gezicht een beetje naar Newt toe en druk bij wijze van begroeting een korte kus op zijn lippen, alvorens weer volledig in het spel op te gaan. Pas op het moment dat ik de aanval af moet wachten en met de controller in mijn handen even niks kan doen besef ik wat ik net gedaan heb. Hoewel het feit dat Roman dit gezien kan hebben het minste van mijn zorgen is, ben ik absoluut niet tevreden met mijn ondoordachte onvoorzichtigheid. Voor het zelfde geld zat er iemand anders naast me, die minder te vertrouwen valt met zaken zoals deze.
    Geschrokken laat ik mijn blik terug naar Newt glijden, alsof hij een antwoord voor mijn moment van verstandsverbijstering zou kunnen hebben. Ik frons mijn wenkbrauwen en slik een keer moeilijk. Het is niet eens dat ik het gewend ben Newt op deze manier te begroeten, behalve dan als we alleen zijn. Misschien komt het omdat we in deze kamer doorgaans wel alleen zijn? Ik zucht een keer diep en richt mijn blik weer op het scherm, waar inmiddels blijkt dat ik onderhand wel aan het verliezen ben.
    "You fucker," mompel ik in Roman's richting, al meen ik het natuurlijk niet echt.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 12:01 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    -oops-

    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 12:01 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Parkers house



    Ik lach ook als hij lijkt te schrikken van mijn schouderklopje en schud mijn hoofd. "Thanks, bro," zegt hij vervolgens op een luchtigere toon. Ik kijk naar het scherm en weet een van zijn zombies neer te schieten. Vervolgens begin ik mijn verdediging toch maar eens op te bouwen. "Het aanbod blijft geldig, though. Je hoeft het maar te zeggen, gelijk wanneer, en ik gooi die hele uitdaging overboord. Niets komt tussen jou en mij, kerel," verzekert hij me ondertussen en ik kijk hem kort aan. Een echte glimlach op mijn lippen deze keer. 'Helemaal niks.' verzeker ik hem en ik richt me weer op het spel. Ik kijk kort op als ik Newt zie neerploffen in mijn ooghoeken. Ik steek kort mijn hand op maar haal mijn ogen niet echt van het scherm af. 'Heya,' zeg ik en weet ondertussen nog wat zombies neer te schieten en daarmee zijn leger kleiner te maken.
    "Wie is er aan de leiding?" vraagt hij, "Kan alle kanten op," geeft Parker antwoord en ik knik instemmend. Ik weet nog net de drie van me af te schudden, al heeft het wel wat schade opgebracht. 'Je bent dus nog net op tijd voor zijn onderga-' begin ik als ik me naar de twee jongens keer maar ik val al snel stil als ik de actie zie van Parker. Ik fluit even en grijns, dan schud ik mijn hoofd. 'Damn, krijg ik tegenwoordig niet eens meer de details te weten? Such a shame Smith.' zeg ik en schud mijn hoofd. Ik wist dat hij met iemand anders aan het rond klooien was, hij liet alleen nooit los mét wie. Ach, I can't judge. Hij heeft zich ook altijd stil gehouden voor mij. 'Maar zoals ik al zei,' zeg ik en richt me weer op het spel. Hier begin ik de laatste zombies uit te schakelen, nu hij toch afgeleid is... "You fucker," mompelt Parker nu hij het wel door heeft. Ik grijns en maak dan de laatste paar af. Ik kijk weer naar de twee jongens. 'Alle tijd voor zijn ondergang.' zeg ik. Ik hou de zak chips voor aan Newt. 'Of is deze hier genoeg om de honger te stillen?' plaag ik en geef een knikje naar Parker.


    El Diablo.

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • On her way to Home • With Valentine • Outfit





          Ik was doodop, dat merkte ik aan de manier waarop ik op Valentine reageerde die me achterna was gekomen nadat ik naar hem, Celeste en Jake gezwaaid had. Roman werkte er ook niet helemaal aan mee, want je was niet in één keer van je crush af. Dat was toch ook wel logisch. Natuurlijk was ik er kapot van nadat ik hem afgewimpeld had en zijn berichtje had gelezen die bijna mijn hart brak. Het was geen leugen dat ik de vriendschap van Celeste véél belangrijker vond, maar dit was een van mijn eerste echte verliefdheden. Ja, oké, ik had Jake, maar dat was toch meer als een broertje voor me, dus dat telde niet.
          Vandaar dat ik misschien, door alles wat me vandaag overkomen was, iets te emotioneel reageerde op de doodnormale vraag van Valentine. Waarschijnlijk een totaal evenbeeld van mijn zelfvertrouwen die ik uit leek te stralen in de kantine, maar het kon me niets schelen als hij me nu zag als een zwak iemand. Misschien was ik dat ook wel, diep van binnen.
          Ik legde mijn situatie aan hem uit en hem was zeker niet mijn bedoeling om medelijden op te wekken, al had ik op dit moment wel iemand nodig die me vertelde dat ik er niet alleen voor stond. Jake was mijn held over de telefoon geweest, hij kreeg het altijd voor elkaar om me weer aan het lachen te maken. Alleen toen kwam Newt in de picture en zoals ik Valentine al uitlegde, begreep ik hem volkomen. Maar zijn woorden deden daardoor niet minder pijn.
          De druk van zijn hand op mijn schouder deed me goed. Ik had het even nodig en ik wist dat het egoïstisch van me was, aangezien Celeste hem nog harder nodig had dan ik. Ik wilde niet dat ze zou denken dat ik hem van haar stal, want dat was absoluut niet het geval. Hij was uit zichzelf naar me toe gekomen op de verkeerde tijd en plaats, waardoor ik mijn dag bij hem uitstortte.
          ”Het spijt me, Valentine. Voor wat er gebeurde in de kantine. Ik weet dat ik dit tegen Cel moet zeggen, maar ik ben bang dat ze niet naar mij zal willen luisteren op dit moment.” Omdat ik me realiseerde hoe dit eruit zou zien als Celeste deze kant op zou kijken, en zoals ik al aangaf wilde ik niet dat ze de verkeerde conclusies zou trekken, schudde ik zijn hand van mijn schouder en zette een stapje naar achteren. Mijn handen kruiste ik voor mijn borst, half over mijn buik. Ik merkte dat ik me wapende voor zijn reactie, bang voor meer teleurstelling die ik vast en zeker niet aan zou kunnen. Maar de verwachte teleurstelling en/of woede kwam niet. In plaats daarvan zette hij een stapje in mijn richting, dat kon ik zien omdat ik naar de grond keek en zijn voeten in mijn blikveld verschenen waren en wreef hij teder over mijn arm. Ik had geen jas aan en door de warmte van zijn hand op mijn huid merkte ik hoe koud ik het had. Een kort klappertandend geluidje verliet mijn lippen en ik klemde snel mijn tanden op elkaar om daarna Valentine aan te kijken in de hoop dat hij dat net gemist had.
          ”Hey, rustig maar.” Ik fronste mijn wenkbrauwen en kon me niet voorstellen hoe in vredesnaam op dit moment rustig kon worden. Zowel mijn partner, als vriendin en crush hadden mijn hele leven door elkaar gegooid in één dag. Er was op dit moment geen zekerheid voor mij op school en het voelde weer als de eerste dag dat ik door de gangen liep van Princeton High. “Ik vind het erg sterk dat je toch voor Cel kiest, dat meen ik,” vervolgde Val oprecht. “En Cel zal wel bijdraaien, maar je moet haar ook begrijpen. Girl of Bro-code, het is iets wat je niet mag verbreken.” Bij zijn laatste woorden knikte ik begrijpend. Zelfs al had ik geen flauw idee hoe die Girl-Code in elkaar stak. Hadden ze niet een foldertje, of wat dan ook? Maar ik was ook dankbaar voor wat Valentine me vertelde. Hij wist als geen ander hoe Celeste in elkaar stak en als hij zei dat ze wel zou bijdraaiden, dan geloofde ik hem. Al was ik er vrij zeker van dat ze dat niet zonder slag of stoot zou doen…
          ”Kom hier,” zei Valentine terwijl hij zijn armen om me heen sloeg. Ik werd compleet verzwolgen en verstijfde onder zijn aanraking. Hij bedoelde het zo ontzettend lief, maar als Celeste hem zou zien, zou hij ook nog eens te wind van voren krijgen. Ik maakte me van hem los, met een verschrikte uitdrukking op me gezicht. Meteen merkte ik het verlies van zijn warmte op en ik klemde mijn kaken op elkaar. “Het spijt me, Valentine. Ik ben bang dat als Celeste ons zo ziet, dat ze dan, nou ja, ik wil niet dat jij ook nog eens de wind van voren krijgt terwijl je me troost. Dank je wel, ik had dat echt even nodig.” Bij mijn laatste woorden glimlachte ik terwijl ik mijn ogen droogdepte met mijn mouw. Een paar koppige tranen waren ontsnapt en ik kon degene die waterproof mascara bedacht had wel zoenen.
          “En wie is die eikel die niet met je wilt samenwerken? Dan laat ik hem wel zien wat voor idioot hij is om je te laten stikken.” Valentine glimlachte naar me en ik had geen flauw idee waar die jongen was gebleven die me vernietigend aan had gekeken in de kantine. Heel even schoot de gedachte door me hoofd dat hij misschien iets van me nodig had, maar zijn glimlach was veel te oprecht dus die gedachte verwierp ik gauw weer. Ik liet mijn armen zakken, weg van mijn gezicht en dacht na. Ik zou het hem kunnen vertellen, maar ik wilde niet dat Newt ik nog meer problemen door mij zou komen te zitten. En ik kon redelijk mijn eigen problemen oplossen, tenminste dat hoopte ik dan. “Dat is lief van je, maar dit is iets wat ik zelf op moet lossen. Ik stuur hem wel een appje en anders hoop ik dat er nog iemand is die geen geschiedenispartner heeft.” Ik knikte en haalde mijn telefoon uit mijn tas als bewijs dat ik er ook echt mee aan de slag ging. In een oogopslag zag ik dat ik een berichtje van Roman had gekregen en ik hoopte dat Val niet meelas. Snel klikte ik het appje weg en besloot dat ik daar thuis wel op zou reageren. Voor nu tikte ik op Newt’s icoontje en tikte een berichtje in.
    Naar: Newt
    Het spijt me voor wat er in de bieb gebeurde. Je hebt gelijk dat we misschien niet de beste partners zijn, dus ik zal vragen aan de docent of we allebei op zoek mogen gaan naar iemand anders. Is dat oké?

          Nu hoopte ik met heel mijn hart dat hij daar gewoon in mee zou gaan, want dan waren we allebei van elkaar af. Hij had een hekel aan mij en ik had geen flauw idee hoe ik daarmee om zou moeten gaan. Wel waren mijn excuses oprecht en ik hoopte ook dat dat zo over zou komen. Ik zette mijn mobiel weer uit en keek Valentine weer aan. “Sorry, ik was niet zo sociaal bezig maar jouw peptalk zorgde voor genoeg energie om dat te regelen. Ik ben bang dat zodra ik thuis kom, die energie compleet verdwenen zou zijn.” Het gedeelte waarin ik 7 kilometer op hakken naar huis zou moeten lopen, liet ik maar even achterwege en ik haalde diep adem. De wind blies mijn haar in mijn gezicht en ik haalde mijn hand erdoorheen voordat ik weer naar Valentine glimlachte.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 16:41 ]


    I have seen my own sun darkened



    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel & Jake /Lichelle




    Lang had de omhelzing niet geduurd gezien Lichelle zich weer voorzichtig los maakte met een geschrokken uitdrukking op haar gezicht. “Het spijt me, Valentine. Ik ben bang dat als Celeste ons zo ziet, dat ze dan, nou ja, ik wil niet dat jij ook nog eens de wind van voren krijgt terwijl je me troost. Dank je wel, ik had dat echt even nodig.” zei ze met een zwak glimlachje terwijl ze haar tranen vlug even wegveegde. "Het is geen misdaad." zei ik fronsend al liet ik het er maar bij, meiden hadden tijd nodig voor dit soort dingen terwijl mannen er al snel overheen waren. “Dat is lief van je, maar dit is iets wat ik zelf op moet lossen. Ik stuur hem wel een appje en anders hoop ik dat er nog iemand is die geen geschiedenispartner heeft.” vervolgde ze waardoor ik even begrijpend knikte. Een dame moest je niet gaan opdringen, dus als Lichelle het zo wilde dan liet ik het maar zo. Vervolgens haalde ze haar mobiel boven en leek even een berichtje te versturen, al zag ik niet naar wie.
    “Sorry, ik was niet zo sociaal bezig maar jouw peptalk zorgde voor genoeg energie om dat te regelen. Ik ben bang dat zodra ik thuis kom, die energie compleet verdwenen zou zijn.” zei ze waardoor ik haar verontschuldigign vriendelijk wegwuifde. "Geen probleem Lichelle, waarom kom je niet even bij ons rondhangen? Jake is er ook? En misschien dat als je tegen Cel verteld wat je net tegen mij zei, de ruzie opgelost geraakt? " vroeg ik haar, ik wist heus wel dat er meer dan een sorry zou af moeten bij Celeste, maar ze kon nooit lang boosblijven op haar vrienden, althans niet op mij want ik kon zelf ook niet lang kwaad zijn op Cel. We hadden elkaar nodig en dat was duidelijk. Hiermee wilde ik Lichelle ook overtuigen dat ze heus niet ongewenst was bij ons groepje en ook Jake zou zeker zijn best doen om de twee meiden weer bij elkaar te krijgen als vriendinnen. In mijn achterhoofd weet ik ook wel dat Celeste na de lessen me dit kwalijk zou gaan nemen, eerst en vooral omdat ik tegen Jake had verteld voor beide meisjes klaar te staan , maar ook doordat ik Cel even alleen liet met Jake zodat ik deze talk met Lichelle kon hebben. Deze dag was ook grotendeels mijn fout, maar aan de andere kant had ik er ook voor gezorgd dat het toch wat beter zou eindigen. Een einde zonder kut Roman.















    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at Parkers , With Parker and Roman




    Beide 'heren' waren druk bezig in het spel waardoor ik simpel begroet word met een korte hey gemompeld , niet dat het me veel uitmaakte want mijn blik ging ook al haast meteen op het televisiescherm waar ik een mens zombies zag afslachten. "Kan alle kanten op," antwoorde Parker ook op mijn vraag wie er aan de leiding was. "Hey." in een fractie van een seconde keek ik naar Parker die uit het niets een vluchtige kus op mijn lippen waardoor ik hem wat verbijsterd aankeek. 'Je bent dus nog net op tijd voor zijn onderga-' Het vreemde van dit alles was dat Parker het zelf niet eens leek doorgehad te hebben en doodleuk verder gamede. En dit was niet enkel mij ontgaan want ook Roman keek ons voor een seconde aan waarna hij fluite. Het was allemaal zo snel en gezien ik ook niet wist hoe ver Roman , Parkers liefdes leven kende besloot ik de verbazing van mijn gezicht weg te schudden en grijnsde ik even. "Iemand is blij mij te zien." zei ik met een lachje, waardoor Parker het leek te beseffen en me een geschrokken blik schonk. Parker fronste even naar me waarna hij zijn blik weer op het spel richtte en tot zijn tegenslag zag dat hij aan het verliezen was. Ik had geen flauw idee wat de jongen bezielde gezien we nooit echt casually zoende als we alleen waren, nee we sprongen op elkaar haast, dus ergens begon ik me toch wel lichtjes zorgen te maken om de jongen. 'Damn, krijg ik tegenwoordig niet eens meer de details te weten? Such a shame Smith.' zei Roman ,echter liet ik niets merken en lachte even . " I can't help it that I'm kissable." zei ik plagend en schonk Roman een knipoog. "Krijg ik ook nog een kus van jou of ben je daar te macho voor?" vervolgde ik lachend waarna ik meekeek hoe Roman de jongen hier naast me aan het inmaken was."You fucker," mompelde Parker al hield het gevloek hem niet veel verder. 'Maar zoals ik al zei, Alle tijd voor zijn ondergang.' Zei roman waarna hij me wat Chips schonk. 'Of is deze hier genoeg om de honger te stillen?' plaagde hij me terug waarna hij naar Parker knikte waardoor ik Parker even bedenkelijk aankeek. "He is yummie, maar ik zeg nooit nee tegen gratis eten." zei ik onschuldig waarna ik een handvol chips nam en deze in mijn mond propte zodat ik mijn grote mond even kon houden. Ik wist dat ik deze beide heren aan het uitdagen was, en nu ze op hun competitiefst stonden wist ik niet of dat erg goed kon aflopen voor mij. Maar één ding was zeker, ik mocht Parker straffen voor zijn onvoorzichtigheid van ons geheimpje.
    Mijn mobiel trilde even dus richtte ik mijn aandacht hier even op al rolde ik mijn ogen bij het zien van wie het berrichtje was, dus ongeîntereseerd stak ik mijn mobiel weer weg. Nu had ik absoluut geen zin in Lichelle gedoe.

       


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || @home met Roman & Newt


    Ik had het kunnen weten. Ik had het moeten weten dat Roman hier opmerkingen zou over maken. Nadat op mijn deel van het scherm een spottende "GAME OVER" verschijnt laat ik verslagen mijn hoofd zakken. Wel, het was mijn idee om een gevolg aan het verliezen vast te knopen, dan zal ik dat maar moeten ondergaan. Ondertussen gaat Roman gewoon lekker door met zijn geplaag, en Newt zou Newt niet zijn als hij er niet gewoon vrolijk in mee ging. I am so screwed...
    "En dan vind je t gek dat ik je niks vertel," grinnik ik naar Roman. "Is deze genoeg om je honger te stillen," aap ik hem op een overdreven macho-manier na, gewoon om te plagen. Nadien geef ik hem lachend een duwtje en een bemoedigende schouderklop; een soort van felicitatie met zijn winst. Vervolgens schenk ik mijn controller alvast aan Newt, waarna ik opsta en naar het kastje met alle spelletjes loop, op zoek naar eentje dat we met z'n drieën kunnen spelen. Als ik er een aantal gevonden heb, leg ik ze gespreid over de vloer zodat ook Roman en Newt kunnen helpen kiezen.
    Kort laat ik mijn blik even over die laatste heen glijden, terwijl het besef op me neer begint te dwalen dat ik daarnet in mijn onoplettendheid een regel gebroken heb. In principe was de strafregel er gekomen om Newt een beetje in te tomen, opdat hij me niet teveel zou gaan plagen of niet onvoorzichtig zou gaan worden als Malin in de buurt is. Helaas zorgt diezelfde regel ervoor dat ik heel af en toe van hetzelfde laken een broek heb. Het gebeurt niet vaak, niet zo vaak als andersom, waardoor Newt elke keer iets creatiever is wat zijn straffen voor mij betreft dan ik doorgaans bij hem. Er loopt een rilling langs mijn rug terwijl ik me probeer in te beelden welke ideeën hij inmiddels al aan het verzinnen in.
    Wanneer er plots op de deur geklopt wordt schrik ik me dan ook zowat te pletter. Zodra ik echter het lachende gezicht van mijn moeder door de opening zie verschijnen is alles vergeven.
    "Ik heb koekjes gemaakt," biedt ze aan, terwijl ze een plateau op de pooltafel komt zetten. Ik sta op, wandel naar haar toe en druk een kus op haar wang als bedankje. Voor die vrouw zou ik door het vuur gaan. Ze is streng waar nodig, maar altijd rechtvaardig. En ze staat altijd klaar voor Tanner en mezelf, en iedereen die we lief hebben.
    "Blijven jullie voor het avond eten?" vraagt ze aan mijn vrienden. Van Roman's thuissituatie weet ik enkel dat zijn moeder met de noorderzon vertrokken is, en dat hij het daar soms lastiger mee heeft dan hij wil toegeven. Zodra mijn moeder achter dat feit kwam heeft ze zich subtiel een beetje ontfermd over mijn bro, en biedt ze hem wel vaker een avondmaal en wat TLC aan. Van Newt's gezinsleven weet ik nog veel minder, maar zodra mijn ma hem zag was hem hetzelfde lot als Roman beschoren. Een vogeltje, noemde ze hem. "Sloppy Joe's of Mac & Cheese?" stelt ze dan voor, vermoedend dat geen van beiden het aanbod af zal slaan. Ik grinnik een keer en schud mijn hoofd, besluit mijn mond te houden omdat ik weet dat ze mijn mening niet vroeg. Ik vind het hoe dan ook beiden wel goed. Comfort food wordt hier niet vaak gegeten, al zeker niet door mezelf, dus ik klaag niet.
    Ondertussen sluit ik al een derde controller aan en laat me terug in één van de bean bags zakken.
    "Oh mam, mag ik een potje nagellak lenen? Don't ask," voeg ik dan zelf toe aan het gesprek. Eerlijk is eerlijk; ik moet mijn verlies maar dragen. Ik grijns wat schuin als ze spontaan moet lachen en me belooft er een paar op mijn kamer te zetten, vervolgd door de mededeling dat we wel netjes moeten spelen. Als een bezetene begint mijn hart te kloppen, wachtend op wie de eerste of ergste, dubbelzinnige opmerking zal maken wat dat laatste betreft; Newt of Roman?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Parkers house




    "I can't help it that I'm kissable. Krijg ik ook nog een kus van jou of ben je daar te macho voor?" zei Newt nog en ik haal mijn wenkbrauw wat op terwijl ik hem geamuseerd aankijk. 'Laten wij het maar houden bij tattoos.. Talking about that, plan me even in voor een nieuwe sessie.' zeg ik en geef hem een brede grijns. Ik hield van tattoos en het was geen geheim dat er telkens weer wat bij kwam. Mijn arm zat al bijna vol dus misschien werd het tijd om te starten aan de andere kant. Ik bedoel maar, ontwerpen genoeg no? "He is yummie, maar ik zeg nooit nee tegen gratis eten." zegt hij vervolgens na mijn laatste opmerking waarna hij een handje chips pakt. Ook ik gooi nog wat in mijn mond.
    "En dan vind je t gek dat ik je niks vertel," grinnikt Parker ondertussen en ik kijk naar hem terwijl ik mijn mond leeg eet. "Is deze genoeg om je honger te stillen," aapt hij me na en ik lach ook. 'Hey, het is wel zo.' verdedig ik mezelf en leg de controller weg. Ik kijk naar de spellen die hij neerlegt en hou mijn hoofd wat schuin terwijl ik nadenk. Zodra ik echter geklop op de deur hoor ben ik weer afgeleid en zodra ik opkijk zie ik Parkers moeder weer. Iets wat bijna automatisch een glimlach op mijn lippen brengt. "Ik heb koekjes gemaakt," zegt ze met een lach op haar gezicht, iets wat de mijne alleen maar breder maakt. Ook ik sta op en loop richting de pooltafel waar ik de vrouw een grote knuffel geef. Ze was geweldig, Parker en Tanner hadden geluk met een moeder als haar. Al kon ik eigenlijk niet klagen. Sinds de mijne besloot dat ze er vandoor moest gaan heeft ze zich over me ontfermd alsof ik ook bij de familie hoorde. Iets waar ik haar erg dankbaar voor ben al heb ik het nooit echt gezegd, maar ze merkt het wel denk ik zo. 'Hmh.. Hoe hebben we dit ooit verdiend?' zeg ik en vis een van de koekjes van de plaat waar ik een grote hap van neem. Gelijk neemt een glimlach plaats op mijn lippen en ik knik. 'These are the best.' zeg ik en glimlach naar haar.
    "Blijven jullie voor het avond eten?" vraagt ze dan en stilletjes eet ik het koekje op. Ik heb hier eten nooit afgeslagen, maar het zou wel betekenen dat Lichelle het niet meer ging worden vanavond. Celeste misschien nog wel want ik verwachte dat dat niet rond normale etenstijden was. Maar ik wist niet eens of dat allemaal nog doorging, met Lichelle tenminste.. "Sloppy Joe's of Mac & Cheese?" stelt ze dan voor en ik grijns. Oké, ik ben overgehaald. Was ik eigenlijk al, maar oké. 'Altijd.. Dat kan ik niet afslaan.' zeg ik en geef haar weer mijn befaamde glimlach, voor ik twee koekjes pak en me weer in de beanbag laat vallen waar ik net in zat.
    "Oh mam, mag ik een potje nagellak lenen? Don't ask," ik lach zachtjes. Ik was de weddenschap bijna vergeten, bijna. Ik kijk weer naar mama Smith en grijns bij haar opmerking. 'Geen zorgen, ik hou een oogje in het zeil,' zeg ik plagend en kijk kort naar de twee jongens voor ik weer terug keer. 'Ik zal proberen te zorgen dat ze de boel niet afbreken.' vervolg ik met een knipoog en begin weer aan een koekje met een brede grijns op mijn lippen.


    El Diablo.

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • On her way to Home • With Valentine • Outfit




          Met mijn mouw veegde ik vlug de tranen weg die zich in mijn ooghoeken hadden verzameld. Niet te geloven dat een dag je zo emotioneel kon uit putten. Normaal gesproken was mijn leven op zich wel makkelijk geweest. Niet te veel gezeur aan mijn hoofd en gewoon uit de buurt van Scott blijven. In dat opzicht was mijn leven gewoon oké. Maar nu was alles door elkaar gegooid en ik was dankbaar dat Valentine weer voor wat balans zorgde in alle hectiek. Vandaar dat ik hem ook bedankte. “Dank je wel, ik had dat echt even nodig.” Een waterig glimlachje verscheen om mijn lippen, meer dan dat zou ik de rest van de dag waarschijnlijk niet kunnen produceren. En met de horror-films van Jake had ik toch niet veel om te lachen, dus dat was absoluut geen probleem.
          ”Het is geen misdaad,” reageerde Valentine fronsend. Ik keek hem in eerste instantie even verbluft aan totdat ik me realiseerde wat hij bedoelde. Doordat ik vroeger een goede band had met mijn oudere broer, wist ik best hoe jongens in elkaar staken. Over het algemeen was na een stoot alles weer goed, maar wij meiden waren gewoon kattekoppen die er een stuk langer voor nodig hadden om ergens overheen te komen. “Nee, dat klopt,” zei ik terwijl ik even adem haalde om het zware gevoel achter mijn oogleden weg te krijgen. “Maar je weet best hoe Celeste in elkaar steekt, jij beter dan ik. Ik wil het niet erger maken dan het is. Ze is waarschijnlijk nu toch bezig met wraakplannen.” Ik liet even moedeloos mijn hoofd hangen. Ik wist niet of ik dat aan zou kunnen, nog meer pijn in mijn buik en slapeloze nachten. Dat had ik al door Scott, maar nu zou ik ook nog eens wakker liggen om me op de volgende dag voor te bereiden. Ik hield niet zo van verrassingen en helaas voor mij waren mensen nogal onvoorspelbaar.
          Om mezelf een houding te geven, haalde ik mijn mobiel uit mijn zak en tikte snel het berichtje naar Newt. Ik hoopte dat hij snel zou reageren, want anders zouden er geen geschiedenispartners meer over zijn. Waarom dacht de docent om even slim te zijn en ons bij elkaar te plaatsen? Ik schudde met mijn hoofd zodat ik me niet weer zou verdrinken in zelfmedelijden, want ik was niet het enige meisje in de wereld dat hiermee te dealen had. Ik moest niet zo zeuren…
          ”Sorry, ik was niet zo sociaal bezig, maar jouw peptalk zorgde voor genoeg energie om dat te regelen. Ik ben bang dat zodra ik thuis kom, die energie compleet verdwenen zou zijn.” Verontschuldigend keek ik naar hem op en stopte mijn haar achter mijn oren zodat ze wind er geen vat op zou krijgen. Een grotere glimlach verscheen nu op mijn gezicht omdat Valentine mijn woorden wegwuifde met zijn hand. Wauw, hij kreeg het toch voor elkaar om me weer te laten lachen, besefte ik me. “Geen probleem, Lichelle. Waarom kom je niet even bij ons rondhangen? Jake is er ook en misschien dat als je tegen Cel verteld wat je net tegen mij zei, de ruzie opgelost raakt.”
          Bij die woorden trok ik één wenkbrauw op en keek hem ongelovig aan. Voornamelijk keek ik naar zijn gezicht, me afvragend of hij een grapje maakte, maar in een oogopslag kon ik zien dat hij doodserieus was. “Volgens mij lijkt me dat niet het beste plan, maar ik merk dat jij graag terug wil naar Cel.” Ik knikte even met mijn hoofd in haar richting. “Maak je maar geen zorgen om mij. Ik overleef het wel.” Ik klemde even mijn kaken op elkaar omdat ik me realiseerde hoe zielig ik wel niet klonk. Jezus, had ik nu ook al mijn waardigheid verloren.
          Om snel de aandacht af te leiden van mijn woorden, vroeg ik hem: “Waarom ben je me eigenlijk achterna gekomen? Ik dacht, eerlijk gezegd, dat je me wel kon vermoorden.” Een klein lachje ontglipte me, maar zo hoopte ik wel weer wat van mijn trots bij elkaar te rapen. God, ik was oprecht een wrak. Thuis ging ik maar eens een marathon koekjes bakken, en natuurlijk pizza, om zo even tot rust te komen. Al bleef ik wel even stilstaan om Valentine’s voorstel te overwegen. Misschien wilde ik graag de zonnige kant zien, maar ik twijfelde of ik toch niet kon doen wat Valentine vertelde…


    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 10:54 ]


    I have seen my own sun darkened