• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East HighCalifornië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Naam • Status • Faceclaim • Epine • Pagina
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    ━       Jackson 'Jake' Beau Aguillard      ━
    ━      The charming dickhead      ━



    Jake - outside - with Celeste & Valentine
    OUTFIT

    De les was afgelopen, dus ik besloot even naar buiten te gaan, ik had geen zin meer om binnen in deze school te zitten. Het laatste uur skipte ik wel gewoon, ze konden me toch niets maken. Ik ging langs mijn kluis, - waar nogsteeds een lichte deuk in zat - en dropte mijn boeken daar weer in. Na ik het kluisje had dichtgesmeten voelde ik mijn telefoon trillen. Meteen greep ik mijn telefoon uit mijn broekzak en vloog mijn blik over het scherm.
    Text from: Lichelle bae
    Ja, oké, je hebt gelijk… Damn, I need a break right now… Ik ben nu in de bieb, btw. Moet geschiedenisproject met Newt maken. Al heb ik geen flauw idee of ik daar zonder chocola wel doorheen kom…
    Zin in een filmavond bij mij thuis? Aangezien ik snap dat het vreselijk is dat je mij een hele dag niet gezien heb *winky face*

    For fuck sake, kan dat joch niet gewoon opdonderen. Wat moet Lichelle nou weer bij hem. Ik rolde met mijn ogen en liep richting de uitgang van de school terwijl mijn vingers over mijn scherm vlogen, waarom was ze met Newt in de bibliotheek? Dat vieze joch moet van Lichelle én Emily afblijven.
    Text to: Lichelle bae
    Ugh Lis, waarom met Newt, kut joch. Geschiedenis was leuker geweest als hij daar een onderdeel van was geweest.
    Movie night klinkt goed though, horror? In the mood for jumpscares.
    Jake

    Ik liep de deuren uit naar buiten en zag meteen Celeste met Valentine op een bankje zitten, Celese bij Valentine op schoot. what the fuck...? fluisterde ik tegen mijzelf. Ik weet dat Celeste en Valentine heel erg close zijn, maar dit is wel heeeeeel erg close. Ik liep er op af en verbrak het gesprek van de twee met een simpele zin.
          'Ik dacht van Lichelle te horen dat je op je teentjes getrapt was door alles met Roman, maar volgensmij gaat het al weer prima? Of zie ik dat verkeerd?' vroeg ik een beetje achterdochtig, ze begrijpen vast wel dat dit er raar uit ziet na de drama van een uurtje terug. Geen idee of zij wisten dat Lichelle mij er over had geappt, maar dat was irrelevant. Celeste was echt een geweldige vriendin, maar Lichelle ook. Ik koos zeker geen partij, maar dit zag er echt raar uit.
          'Niet gemeen bedoeld ofzo, jullie zijn allemaal toffe mensen, maar wat is er nou precies gebeurt net? Ik heb één kant van het verhaal gehoord, spill.' zei ik gemeend, ik had alleen Lichelle's verhaal gehoord. Ik wilde het liefst wel twee zijden van het verhaal horen, of drie als Valentine ook nog wat te vertellen heeft.
          'En eh, - ik keek even naar hoe Celeste op Valentine's schoot zat - 'waarom zit je bij hem op schoot?' zei ik een beetje verward. Valentine was een van mn beste vrienden, hij was net als ik zo gek als een deur, zelfde geld voor Celeste. Dit plaatje daarintegen stond mij niet zo aan.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 23:11 ]


    - thank you for existing -

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || Auto met Roman


    'Iedereen staat te springen om een beurt van mij." Terwijl hij met zijn wenkbrauwen begint te wiebelen om zijn woorden kracht bij te zetten trek ik een overdreven expressieve blik van walging. Het lijkt nog net niet alsof ik zou gaan moeten overgeven. Hij weet natuurlijk wel dat ik zowel zijn uiterste als dat van mij niet als waar beschouw, vandaar dat ik me het ook kan permitteren er een grapje over te maken.
    "Thanks, but no thanks. Ik wil dat jij ook wat plezier hebt, als ik zou meedoen in jouw kringen is er niemand meer voor jou over." Als vanzelf schiet mijn wenkbrauw de hoogte in. Voor de lieve vrede besluit ik niet op die opmerking in te gaan. De arme stakker zou waarschijnlijk nachtmerries krijgen mocht hij achter de details van mijn geheime seksleven komen. Daarvoor kan ik mezelf natuurlijk niet alle krediet toekennen; laten we zeggen dat Newt's aanblik er een pak killer uitziet dan wat er onder het oppervlak schuil gaat. Die jongen weet van wanten.
    "Besides... Hoe wil jij dat ik ook daaraan mijn aandacht ga besteden, als er van die prachtige wezens genaamd vrouwen rondlopen? I'd be fucking all day long."
    Ik grinnik even en haal een keer mijn schouders op. Ik kan hem niet volledig ongelijk geven, vrouwen zijn nu eenmaal beeldig om naar te kijken. Maar toch...
    Met mannen is het in mijn ogen toch net dat tikkeltje beter, simpelweg omdat een man weet hoe bepaalde dingen aanvoelen; fijn of juist niet goed, omdat hij het zelf ervaren heeft. Als je bij vrouwen niet oplet heb je ineens ongevraagd een vinger in je hol omdat dat volgens hun vrouwenblaadjes stimulerend moet werken.
    Ik spreek het ook niet tegen, maar dan wil ik graag even een waarschuwing op voorhand. Je schrikt je dood.
    "Ik laat je maar in die waan, compadre. Een gek moet je altijd gelijk geven, niet?" antwoord ik na mijn innerlijke monoloog. Het is beter niet verder in te gaan op het onderwerp want als Roman en ik een meninsverschil hebben dan kunnen we daar uren over doorgaan, gezien geen van beiden wil toegeven dat de andere het misschien wel eens aan het rechte eind zou kunnen hebben.
    "Je kan nu nog afzien van je ondergang eh? Doen we wel iets anders," tergt Roman me op zijn beurt. Deze keer moet ik luidop lachen, alsof zijn uitspraak het belachelijkste is dat ik ooit al gehoord heb, hoewel ik in werkelijkheid net zoveel kans maak om te verliezen als hij.
    "Man, ik ben nog nooit een uitdaging uit de weg gegaan, en daar ga ik nu ook niet mee beginnen," grijns ik hem breed toe. "Dus probeer er maar niet van onderuit te komen, angsthaas. Zelfde regels als anders?" Normaliter komen we beiden met een voorstel van wat de verliezer als straf moet doen, het beste voorstel van de twee geldt dan voor beiden. Raken we het niet eens over wat het beste voorstel is, dan gooien we een muntje op. "Ik zou best wel een keer willen zien of het je nog lukt een meid te versieren, als je nagels felroze gelakt zijn," grinnik ik. Natuurlijk zou dat betekenen dat ik ook met roze nageltjes rond moet gaan lopen, mocht ik verliezen. Maar ik denk dat ik daar minder om geef dan onze über macho hier.
    Inmiddels heb ik alweer een berichtje terug gekregen van Celeste. Het is minder kort dan ik van haar verwacht had, maar naar mijn vermoeden dan ook weer minder eerlijk. Snel typ ik een berichtje terug naar haar.

    TO: Celeste
    Mooi. Roman is echt een idioot als hij Lichelle boven jou verkiest ;-)


    Ik schaam me er niet je reinste beetje voor dit te typen terwijl mijn makker naast me zit. Hij weet zelf ook dat ik het een domme zet van hem vond niet verder te gaan met Celeste, al ben ik natuurlijk misschien wel een beetje bevooroordeeld wat haar betreft. Ik weet niet of het nu het feit is dat ze me op sommige momenten amper een blik waardig gunt, we het volgende moment als kleuters staan te kibbelen of de knuffels van uitzinnige vreugde na het winnen van een wedstrijd die we soms spontaan delen maar iets aan die meid maakt haar zo waanzinnig aantrekkelijk.
    "Hoe ver sta je trouwens al met Char, lover?" plaag ik het halfbloedje, beseffend dat dit niet al te ver kan zijn aangezien ze hem daarnet in de kantine behandelde en bekeek alsof ze liever met een drol zou praten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The Pothead || Outside with Gracie


    Ik moet me inhouden het toneelstukje vol te houden als Gracie heel aandoenlijk haar handen voor haar boezem houdt, alsof ik werkelijk in haar shirt zou gaan kijken. Juist omdat ik het lachen zo hard tegen probeer te houden, komt er een kleine knor door mijn neus door een lach die me toch ontsnapt maar via mijn samen geperste lippen geen uitweg vind. Als ik de situatie voorheen niet grappig had gevonden, dan is nu absoluut wel het hek van de dam. In plaats van dat ik luidop in lachen uit barst ga ik danig stuk dat er helemaal geen geluid meer uit mijn mond komt, waardoor ik geruisloos zit te schokken met open mond.
    "Niet spieken, Tanner-boy.” Ik wrijf de tranen van mijn wangen, en probeer me weer te focussen op het gesprek dat Gracie en ik aan het voeren waren, hoe mal het ook mag geweest zijn. Langzaam maar zeker weet ik mijn lachbui onder controle te krijgen, terwijl het blondje gewoon gezellig verder keuvelt.”Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit gevoel hebt hoe zacht vrouwelijk borsten zijn. Laat staan hoe ze in een shirt passen. Maar ik durf je te zeggen dat het best makkelijk gaat hoor en heel soepel ook.”
    "Oh jij bent gemeen," zeg ik serieus als ze de daad bij het woord voegt en me daadwerkelijk toont hoe vlotjes de stof van haar shirt langs haar borsten schuurt. "Kwaadaardig. Je kunt even goed een bot voor een hond binden, zodat hij er eindeloos achter aan rent," vergelijk ik de situatie. Als ik besef dat ik dat luidop gezegd heb en daarmee misschien toch net iets meer prijs gegeven heb dan mijn bedoeling was, zelfs in mijn benevelde toestand, probeer ik het gesprek snel weer op de rails te brengen waarover we daarnet zo vredig hobbelden. Ik leun wat dichter naar haar toe, zodat mijn gezicht zich slechts enkele centimeters van het hare bevindt.
    "Nu zou ik gaan kunnen beweren dat je inderdaad gelijk heb wat mijn oscar-waardig acteerwerk van net betreft. But I don't kiss and tell Gracie," fluister ik haar met een enorme grijns op mijn gezicht toe. Ik kan niet zeggen dat ik al eindeloos veel vrouwen in bed gehad heb, maar ik ben natuurlijk ook maar gemaakt van vlees, bloed en vooral hormonen. Het spreekt in mijn ogen een beetje voor zich dat ik hier en daar ook wel mijn avontuurtjes heb en gehad heb. Maar ik ben niet het type persoon dat zal lopen opscheppen over zijn veroveringen. Ik vind dat als je volwassen genoeg bent om te vinden dat je intiem met iemand kunt zijn, je ook volwassen genoeg moet zijn om dat intiem te houden.
    "Maar ik kan wel vertellen dat ik genoeg vergelijkingsmateriaal heb om te kunnen zeggen dat jij prachtexemplaren hebt," flap ik er dan geheel onverwacht uit, nog voor ik het zelf goed en wel in de gaten heb. "O-oh fuck," mompel als ik besef wat ik zojuist zei. "Gracie het spijt me, dat had ik niet mogen zeggen. Dat was totaal ongepast." Maar wel de eerlijke waarheid. Het is gewoon not done om dat over het meisje van je broer te zeggen, ookal weet je zeker dat jouw gevoelens voor haar sterker zijn dan die van hem. Wacht, waar kwam die gedachte vandaan? Ik verberg mijn hoofd in mijn handen, terwijl ik probeer de waas van de joint, die ik daarnet niet snel genoeg kon bemachtigen, weer uit mijn hoofd te krijgen.
    "Oh fuck, ik ben ten dode opgeschreven. Parker vermoordt me als hij weet dat ik dat zei. Je komt wel naar de begrafenis toch?" raas ik in één zucht door.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.



    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel




    'Schat, ik hou van je, dus begrijp me niet verkeerd, maar ik ben niet fan van je plan.' Begon Cel eens ze goed tegen me aangenesteld zat en ik trok een quasi gekwetst pruillipje, echter verdween deze algauw toen Cel haar vingers eens door mijn haren haalde, ze was dan ook één van de weinige vrienden die dit bij me mocht doen. Cel of andere meiden waarmee ik het meer dan goed mee kon vinden, if you know what I mean -niet met Cel ew bah- 'Ten eerste het is niet jou probleem, ik ben oud genoeg om mijn eigen boontjes te schillen en ten tweede denk ik niet dat jou idee iemand veel zeer zal doen.' zei de dame , ik zweeg en luisterde gewoon naar haar, want man ze moest eens weten hoe erg ik hier niet in verbonden zat. Het feit dat Roman achter Lichelle zat en niet de rosse fury Chardonnay, was enkel om mij te klootten. 'Ik denk gewoon niet dat Roman het veel kan schelen dat je Lichelle van hem afpakt die heeft binnen de kortste keren een anderen en daarnaast denk ik, no offense niet dat die arme ziel over Roman is en dus zomaar voor jou gaat.' zei Celeste waarbij een zachte zucht mijn lippen verliet. Daar had ze grotendeels wel gelijk in, maar ik zou Lichelle nog wel gaan overtuigen. Dat moest gewoon.
    'Bovendien denk ik niet dat het zo erg is als ik in Roman zijn pants kom, met een beetje geluk vind hij het ook niet leuk als zijn geliefde ex vriendinnetje hem laat vallen.' vervolgde ze en ik keek haar even bezorgd aan. "Ik wil gewoon niet dat hij alles weer gaat manipuleren ya know." begon ik en haalde mijn hand door haar zachtez haren. "Maar je bent een grootte meid, ik vertrouw erop dat het je zal lukken." ik schonk haar een gemeend glimlachje, ik zou er altijd zijn om haar te steunen en als Cel het echt op deze manier wilde doen, then fine. Maar ze moest weten dat ik ook niet vanplan was om mijn ideeën te gaan weggooien.
    'Maar oké, Val, wat ik je dus nog moest vertellen.' Begon Celeste over een nieuw onderwerp wat me meteen niewsgierig deed opkijken. 'Mijn moeder kwam gister aanzetten met een box vol foto's van mijn tijd bij de beauty peagents en ik dacht misschien kan je morgen langs komen zodat we samen mijn slechtte periode uit kunnen lachen. Wanneer moms niet in de buurt is natuurlijk, want ik denk dat die nog steeds denkt dat dat mijn beste tijd was.' Haar woorden deden me automatisch grijnzend. "Oh hell yeah! Dan neem ik wel wat booze mee, kunnen we shotjes nemen telkens we een cringeattak krijgen." lachte ik echter leek die snel te verdwijnen als Jake plots voor onze neus staat 'Ik dacht van Lichelle te horen dat je op je teentjes getrapt was door alles met Roman, maar volgens mij gaat het al weer prima? Of zie ik dat verkeerd?' Begon die achterdochtig waardoor ik hem met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. Iemand was met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag. 'Niet gemeen bedoeld ofzo, jullie zijn allemaal toffe mensen, maar wat is er nou precies gebeurt net? Ik heb één kant van het verhaal gehoord, spill. En eh, waarom zit je bij hem op schoot?' zei Jake met een iets judgemental blik waardoor ik Cel even los liet en de jongen aankeek. "Is het een misdaad om bij iemand op schoot te zitten?" vroeg ik hem fronsend. " Maar goed, ik was Celeste aan het opfleuren, gezien ze nogal gebackstabbed is door Lichelle." vervolgde ik als uitleg waarom Celeste op mijn schoot zat. Ze was net zoals een zusje voor mij dus Jake hoefde zich absoluut geen vieze dingen in zijn hoofd te halen.
















    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    Trouble,on his way to bib, alone



     Lichelle leek me even kort aan te kijken voordat ze haar antwoord haf “Ja, het gaat prima. Gewoon even afleiding nodig.” Ze wist er een soort van glimlach uit te persen, waarbij ze net niet leek alsof ze juist iets heel smerig had gegeten. Oké voor zover dus onze conversatie, we hadden beiden onze vriendelijke attitude getoond, nu moesten we gewoon dit werk afkrijgen en klaar ermee. “Uhm, ik dacht zelf dat we een wat meer onbekender thema konden nemen. Van de Tweede Wereldoorlog is al zo veel bekend en je krijgt vast en zeker extra punten als je een onderwerp kiest wat niet zo vaak aan bod is gekomen bij zijn lessen. Dus… wat dacht je van… hmmm” Begon Lichelle nadenkend waardoor ik even fronste. Een onbekender thema? Oh god, ik wist wel wat van geschiedenis, en daarom koos ik ook voor een veilig thema waarmee we gegarandeerd waren een voldoende te halen, omdat we beiden al een goed iets wisten over die leerstof. Voor een onbekend thema gaan nam dit heel wat voor ons af. . “Oh! Ku Klux Klan! Als ik het me goed herinner, vind de docent dat een interessant onderwerp.” Lichelle leek dit voor mijn part veel te vrolijk voor te leggen waarbij ik een bruin vermoeden had dat de dame het al had uitgeplant -haha snap je hem- Ik had al enkele sarcastiche opmerkingen klaarliggen, maar slikte deze in. Ik wilde namelijk het gehele 'haha wij zijn ook wit enzo, whoo ik ken een boel bruine vrienden die dit ook interessant vinden ' niet in haar gezicht smeren dus hoestte ik even rolde onopgemerkt met mijn ogen , en keek daarna even naar de boeken.
    "Dat is inderdaad een thema waar niet veel mensen over weten, including me." zei ik dan maar waarna ik één van de boeken van de tafel nam. "Maar gezien je zo spontaan op het idee komt, wat weet jij allemaal over de klan Lichelle? Ik bedoel je moet vast wel een vreemd persoon zijn als je de hele geschiedenis zonder geldige reden als van buiten kent right? Zo'n leuke party intro, Hey guys, wie wil er een leuk verhaal horen over de KKK en nee hiermee bedoel ik niet de Kardashians." zei ik met een sarcastish lachje terwijl ik de boeken open sloeg. "Let's begin, shall we." ik richtte lijn blik kort op lichelle voordat mijn ijzige kijkers zich terug op het stoffige boek richtten waar ik al de pagina over de befaamde Amerikaanse witte klan opende. God bless 'Merica.

    -Newt is an asshole, sorry-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • On her way to the Library • With Newt • Outfit



          In eerste instantie leek het redelijk goed te gaan voor ons als partners met dit Geschiedenisproject. Totdat ik voorstelde om het over de KKK te gaan doen, voor extra bonuspunten. Dat viel blijkbaar niet zo goed bij hem en mijn humeur daalde tot het vriespunt. Nu had ik het echt gehad met alles en iedereen, maar ik behield mijn glimlach en liet alles wat Newt zei over me heen komen. Mijn verstand zette ik op nul, als de draaiknop van de magnetron, en mijn ogen hield ik gericht op het vlezige gedeelte tussen zijn wenkbrauwen zodat ik hem niet in de ogen hoefde te kijken, terwijl het wel leek of dat wel het geval was.
          Nadat hij uitgeraasd was, haalde ik mijn boeken uit mijn tas die ik net van de gereserveerde plank vandaan had gehaald en zette die met een klap op tafel. “Het grootste gedeelte van deze boeken heb ik al doorgespit op bruikbaar materiaal. Voor het geval je het met me eens was,” En zo niet, dan kun je opdonderen en ergens aders je voldoende vandaan vissen, wat je zonder mij dus niet gaat lukken, maakte ik voor mezelf af. Ik merkte hieraan dat ik echt uit mijn doen was en dat Newt het dus echt niet beter maakte.
          “Wil je nog een beknopte samenvatting, want die heb ik ook bij me. Het is wel zelfgeschreven, dus ik hoop dat het leesbaar is.” Ik gaf hem de samenvatting aan die in een keurig recht handschrift geschreven stond. Met een nietje werden de 6 bladzijdes bij elkaar gehouden en ik was trots op wat ik had gemaakt. Het halve project was eigenlijk al af door middel van die samenvatting, maar we zouden alleen nog onze eigen meningen moeten geven en iets uit de samenleving van nu halen wat je daarmee kon vergelijken.
          Verbazingwekkend hoe goed ik mijn emoties onder controle kon houden, wat me natuurlijk wel al geleerd was vanaf het moment dat ik kon lopen. En door de zanglessen die ik in mijn jonge jaren gedwongen moest volgen, hebben erin geresulteerd dat ik ook mijn stem onder controle kan houden. Al was zingen niet echt aan mij besteed, ik hield het liever bij tokkelen op mijn cello.
          Ik keek nog even in mijn tas of ik niets vergeten was en precies op dat moment vibreerde mijn mobiel en viste ik die uit mijn tas. Verontschuldigend hield ik mijn mobiel omhoog, ten teken dat ik hier echt even op zou moeten reageren. Dat het niet zo heel levensbedreigend belangrijk was, zou hem helemaal niet aangaan.
    Van Jake
    Ugh Lis, waarom met Newt, kut joch. Geschiedenis was leuker geweest als hij daar een onderdeel van was geweest.
    Movie night klinkt goed though, horror? In the mood for jumpscares.
    Jake

          Ik schoot in de lach. Volgens mij had Jake een heel slecht humeur en iets zei me dat dat te maken had me t de jongen die tegenover me zat. Vanonder mijn wimpers keek ik hem even aan, maar sloeg ze onmiddellijk weer neer zodra zijn blik de mijne kruiste. Ik beet op mijn lip en typte snel weer een berichtje terug.
    Van Jake
    Is er iets voorgevallen met jou en Newt? Niet dat ik het niet eens ben met je woordkeuze, ook ik kan hem wel schieten op dit moment…
    En tuurlijk, horror… Ik ben bang dat ik niet veel van de film mee zal krijgen. Uhm, ik bel je wel op zodra ik alles klaar hebt gezet en je kunt komen. Nog iets nodig qua eten?

          Ja, horror movie night… Dat ging helemaal geweldig worden, voornamelijk omdat ik bij het minste of geringste al schrok. Waarschijnlijk zou ik de hele avond doorbrengen met de deken over mijn hoofd, bibberend tegen Jake aan. Maar eerst was het een noodzaak om Scott uit het huis te trappen. Of te verbieden om in de bioscoopzaal te komen of wat dan ook. Ik was niet vergeten wat hij kon doen in een dronken bui. Afwezig liet ik mijn vingers glijden over het verband wat ik had aangelegd. De hechtingen die er nog in zaten, konden volgende de dokter al bijna uit. Het genas goed, maar ik zou er altijd een joekel van een litteken aan overhouden.
          Ik verzond het berichtje en stopte mijn mobiel weer in mijn tas. “En, wat vind je? Ik kan het morgen al inleveren. Natuurlijk heb ik dan wel eerst je mening nodig, dus…” Hoopvol keek ik hem aan. Als hij gewoon meeging in de oplossing die ik hem bood, konden we snel uit elkaar. Iets waar we volgens mij allebei zin in hadden.



    I have seen my own sun darkened

    Celeste Dariya Maksimov


    Cheer captain | 18 years | Bench outside | With Valentine | Outfit


    Her attitude kinda savage
    But her heart is gold

    Verveeld bleef Celeste door Valentine zijn licht bruine lokken gaan met haar vingers, ze begreep niet hoe de jongen zijn haar zo zacht kon houden. Ze dacht dat het enige wat jongens gebruikten onder de douche iets van een combinatie van douche gel en shampoo was, iets wat nooit goed voor je haar kon zijn. Valentine zijn haar leek daarentegen bijna nog zachter te zijn dan Celeste haar favoriete -nep- bontjas. "Ik wil gewoon niet dat hij alles weer gaat manipuleren ya know." zei de jongeman tegen haar, Celeste glimlachte naar haar beste vriend, maar liet het zelfde moment toch lichtjes haar hoofd heen en weer schudden. 'Kom op die jongen heeft niet alles in zijn hand, dat andere meisjes voor zijn puppy ogen vallen zegt nog niet dat ik dat doe.' zei Celeste terwijl ze eindelijk Valentine zijn haar met rust leek te laten. "Maar je bent een grootte meid, ik vertrouw erop dat het je zal lukken." gaf Valentine uiteindelijk toe, wat zorgde voor een grote glimlach op Celeste haar gezicht. Ze kreeg wat ze wou en al was ze er ook wel mee door gegaan als Valentine het er niet mee eens was geweest was het toch wel altijd fijn om te horen dat hij het goed vond.
    Hierna had Celeste echter het onderwerp alweer weten te veranderen naar de foto's die haar moeder had gevonden en die Celeste haar beste vriend wel durfde te laten zien. "Oh hell yeah! Dan neem ik wel wat booze mee, kunnen we shotjes nemen telkens we een cringeattak krijgen." zei de jongeman direct iets wat Celeste deed lachend. 'Nee man niet elke keer, er zitten zeker wel honderd foto's in die doos en zijn zijn allemaal super cringy. Tegen de tijd wat we mij zien als vijf jarige liggen we dan in het ziekenhuis.' zei Celeste lachend, maar haar lach verdween al snel toen Jake plots voor hen stond.
    Celeste mocht Jake graag en ze waren ook hele goede vrienden, maar Jake begon meteen over een onderwerp waar Celeste het liever niet weer over had, dus was Celeste voor deze keer niet bepaald enthousiast de jongen te zien. 'Ik dacht van Lichelle te horen dat je op je teentjes getrapt was door alles met Roman, maar volgens mij gaat het al weer prima? Of zie ik dat verkeerd?' zei de jongeman wat Celeste zeker nog minder enthousiast maakte. Ze was echt wel gewend dat Jake niet altijd even aardig was, maar meestal was dat iets wat ze met hem deelde tegenover andere mensen. Dat hij haar nu leek aan te vallen leek ze dus ook niet helemaal te kunnen hebben. 'Niet gemeen bedoeld ofzo, jullie zijn allemaal toffe mensen, maar wat is er nou precies gebeurt net? Ik heb één kant van het verhaal gehoord, spill. En eh, waarom zit je bij hem op schoot?' ging Jake verder, Celeste wou hem dan ook al haar antwoord geven, maar Valentine was haar voor. "Is het een misdaad om bij iemand op schoot te zitten?" zei hij " Maar goed, ik was Celeste aan het opfleuren, gezien ze nogal gebackstabbed is door Lichelle." Celeste liet kort een blik op haar beste vriend vallen, waar was de fun nou in zijn antwoord? Nu Jake toch al enigszins vervelend naar hun toe deed kon Celeste het ook niet laten om nog wat met hem te fucken. Daarom duwde kuste ze Valentine dan ook vlugjes, hun lippen raakten amper die van elkaar, maar het was genoeg om Celeste in haar gedachten over haar nek te laten gaan. Nee Valentine was een geweldige jongen, maar niet voor zulke dingetjes. Echter zei ze dat niet en zette ze een grote glimlach op haar lippen. 'Ja nou ja Valentine heeft me zo opgefleurd dus we hebben nu besloten dat we door het leven gaan als vriendje vriendinnetjes.' zei Celeste eerst op een al te serieuze toon, maar hierna liet ze een harde lach over haar lippen rollen. Zij en Valentine zouden nooit een item worden en Jake zou zich dat ook wel moeten realiseren. '


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Car with Parker



    "Ik laat je maar in die waan, compadre. Een gek moet je altijd gelijk geven, niet?" antwoord hij en ik lach zachtjes. 'Inderdaad..' grijns ik. Na mijn volgende woorden moet hij luid lachen waardoor ik ook even kort lach. "Man, ik ben nog nooit een uitdaging uit de weg gegaan, en daar ga ik nu ook niet mee beginnen," grijnst hij en ik kijk naar hem. "Dus probeer er maar niet van onderuit te komen, angsthaas. Zelfde regels als anders?" Ik knik. 'Altijd toch? Ik ben niet bang voor een uitdaging, zeker niet een waarvan ik weet dat ik ga winnen.' plaag ik weer. "Ik zou best wel een keer willen zien of het je nog lukt een meid te versieren, als je nagels felroze gelakt zijn," grinnikt hij en ik haal mijn wenkbrauw wat op. 'Ik zou zelfs een meid kunnen versieren in een jurk. Maar is goed.' zeg ik nonchalant en wacht tot hij de deur opent.
    "Hoe ver sta je trouwens al met Char, lover?" plaagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Ik loop op schema. Het is pas dag 1 maar raad eens wie langs gaat vandaag. Voor 'huiswerk'.' grijns ik en loop naar binnen. 'En jij met... Celeste..' even heb ik moeite mijn gezicht in plooi te houden maar ik weet me snel te herstellen. 'Vind je girlfriend dat wel goed?' grijns ik. Ik loop de keuken in en glimlach bij het zien van zijn moeder (stay-at-home mom toch?). 'Heya miss S' zeg ik en geef haar een parelwitte glimlach. Ik vis mijn telefoon uit mijn zak en stuur wat berichtjes.
    To: Char
    Moet ik nog wat meenemen to your place? (:

    To: Lichelle
    Ik wou je echt al lang uitvragen darling... I'm looking forward to tonight x (:

    To: Celeste
    Looking good today cap x (;




    El Diablo.

    ━       Jackson 'Jake' Beau Aguillard      ━
    ━      The charming dickhead      ━



    Jake - outside - with Celeste & Valentine
    OUTFIT

    Terwijl ik nogal verward naar de twee stond te kijken, bleken ze mijn reactie niet echt te kunnen waarderen. Ik wist dat ik vandaag extra chagrijnig was, misschien had ik beter gewoon in bed kunnen blijven liggen. Na mijn opmerking over Roman leek Celeste Not amused te zijn. Ook merkte ik op dat Celeste op de schoot van Val zat, wat ik ook raar vond. Het waren mijn beste vrienden en Celeste zat wel vaker bij iemand op schoot, maar dit leek gewoon anders dan anders.
          'Is het een misdaad om bij iemand op schoot te zitten?' vroeg Valentine met opgetrokken wenkbrauwen. Ik schudde mijn hoofd en zuchtte even, dit is niet wat ik bedoelde. Mensen moeten op zo'n moment geen bijdehante opmerkingen gaan maken, ik ben al chagrijnig, niet verstandig om het erger te maken. Valentine besloot zijn mond alsnog weer te openen.
          'Maar goed, ik was Celeste aan het opfleuren, gezien ze nogal gebackstabbed is door Lichelle.' zei hij met een geïrriteerde toon. Ik kneep even met mijn ogen, ik snapte hier echt helemaal niets meer van. Roman is toch verleden tijd bij Celeste, who the fuck cares. Voordat ik wat kon zeggen keek Celeste me een beetje uitdagend aan en drukte ze vluchtig een random kus op Valentine's lippen. Mijn mond viel open en het leek wel alsof er vuur in mijn ogen te zien was, wat denkt ze dat ze aan het doen is.
          'Cel, what the fuck?' zei ik monotoon terwijl ik de reactie van Valentine aan het afwachten was. 'Ja nou ja Valentine heeft me zo opgefleurd dus we hebben nu besloten dat we door het leven gaan als vriendje vriendinnetjes.' zei Celeste serieus. Meende ze dit nou? ik mag toch hopen van niet. Als twee van mijn beste vrienden in eens een relatie zouden hebben, terwijl ze eerst pretty much broer en zus waren, zou mijn hoofd ontploffen. Ik stak een hand in mijn zak en keek even bedachtelijk naar de twee.
          'Waarom zitten jullie met mij te fucken? vertel gewoon wat er aan de hand is in plaats van zo kinderachtig te doen, ik ben al chagrijnig vandaag.' ze ik geïrriteerd terwijl ik een steentje weg trapte. Ik voelde mijn telefoon trillen, ohja, Lichelle. Ik greep naar mijn telefoon en las vluchtig het berichtje.
    From Lichelle bae:
    Is er iets voorgevallen met jou en Newt? Niet dat ik het niet eens ben met je woordkeuze, ook ik kan hem wel schieten op dit moment…
    En tuurlijk, horror… Ik ben bang dat ik niet veel van de film mee zal krijgen. Uhm, ik bel je wel op zodra ik alles klaar hebt gezet en je kunt komen. Nog iets nodig qua eten?

    Zonder een spier te verekken in mijn gezicht las ik het berichtje en tikte ik meteen wat terug. Tuurlijk moest ze eten regelen, wat dacht ze nou. Ik at de hele dag door. Mijn vingers vlogen over het scherm van mijn telefoon.
    To Lichelle bae:
    Yeah, pizza.

    Ik had geen zin om uit te leggen via een berichtje waarom Newt een klootzak was, dat legde ik vanavond wel uit. Ik stopte mijn telefoon terug in mijn broekzak en keek de twee weer aan. Ik snap nogsteeds niet waarom Celeste Valentine net een kus op de mond drukte, beter voor haar ging ze even uitleggen waarom ze zo kinderachtig deed. Ik wil geen ruzie binnen de vriendengroep, ik heb genoeg mensen die ik niet mag op school. Ongeveer alle juniors, een paar uit mijn klas en natuurlijk Newt. Newt kon ik de grond wel in trappen als hij nog meer tegen me had gezegd vanmiddag. Mijn kluisje heeft het al moeten voelen, mijn knokkels waren nogsteeds rood en er zat een korstje op de knokkel van mijn ringvinger. Rondom dat korstje was het een beetje blauw, maar ik had mijn hand bijna de hele tijd in mijn broekzak, dus dat valt toch niet op.



    - thank you for existing -



    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel



    Celeste verzekerde me dat Roman niet alles in de hand had waarna we naar het andere onderwerp overgingen. Ze had lachend haar hoofd geschud. 'Nee man niet elke keer, er zitten zeker wel honderd foto's in die doos en zijn zijn allemaal super cringy. Tegen de tijd wat we mij zien als vijf jarige liggen we dan in het ziekenhuis.' zei ze lachend, maar veel verder konden we er niet op in gaan want party pooper Jake kwam er even bijstaan. Ik mocht Jake, hij was dan ook één van mijn betere vrienden hier, maar ik wist ook wanneer hij een stuk chagerijn was en het dus beter was om niet veel met hem te praten op dit soort momenten.
    Ik hield mijn antwoord dan ook nog redelijk onschuldig wat Cel niet leek te plezieren want ik voelde haar blik al op me branden. Wat ze vervolgend deed kwam geheel onverwacht, ze had haar lippen kort en vlinderlicht op de mijne gedrukte en ik keek haar dan ook bijna gechoqueerd aan. What the fuckk. Ik voelde me haast misselijk, begrijp me niet verkeerd Cel is prachtig maar onze vriendschap was geheel platonisch.   'Cel, what the fuck?' hoorde ik Jake zeggen 'Ja nou ja Valentine heeft me zo opgefleurd dus we hebben nu besloten dat we door het leven gaan als vriendje vriendinnetjes.' Begon Celeste serieus waardoor ik haar kort fronsend aankeek. Ah zo? Als ik geïnformeerd was geweest had ik heus meegedaan in haar act, al verraadde ze zichzelf niet veel later door even te lachen.
    'Waarom zitten jullie met mij te fucken? vertel gewoon wat er aan de hand is in plaats van zo kinderachtig te doen, ik ben al chagrijnig vandaag.' vervolgde Jake pissig waardoor ik hem even met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. "Waarom zo pissig Jake? " vroeg ik hem vervolgens en besloot maar even de saaie piet te zijn gezien ik niet echt zin had in drama. " Er bestaat bij meiden zo iets van een regel, waarbij je niet de ex van een anders mag daten." verklaarde ik Jake. " om het kort uit te leggen zegmaar." verklaarde ik, Celeste zag maar wat ze aan Jake wilde vertellen of niet. Het enige waar ik echter op zat te wachten was een cue om met Cel te vertrekken en booze te gaan drinken.
















    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    Trouble,on his way to bib, alone



      Lichelle leek alles behalve tevreden te zijn met mijn woorden, maar wist me toch een nep glimlachje te geven, ik vroeg me af hoe ver ik zou moeten gaan om deze dame te kunnen laten barsten. Ik deed er niet eens expres om, want eerlijk dit was mooi haar eigen fout om mij verkeerd in te gaan schatten. Ze liet een berg boeken op de tafel vallen wat een kluide klap veroorzaakte en ik de biebdame even gepikeerd naar ons zag staren. “Het grootste gedeelte van deze boeken heb ik al doorgespit op bruikbaar materiaal. Voor het geval je het met me eens was,” vertelde ze en ik keek haar zwijgend met een opgetrokken wenkbrauw aan. Wilde ze het in mijn gezicht smeren ofso? “Wil je nog een beknopte samenvatting, want die heb ik ook bij me. Het is wel zelfgeschreven, dus ik hoop dat het leesbaar is.” vervolgde ze waarna ik toekeek hoe ze een keurig pakje blaadjes voor mijn neus geschoven heeft. Serieus?
    Ik bladerde even ongeïnteresseerd door het werkstuk, want eerlijk ik was niet zo dom. Ze keek me dan ook even aan met een 'verontschuldigende' blik, maar dit omdat ze even haar mobiel wilde boven halen. Ik reageerde er echter niet op en keek even bedenkelijk naar het werkstuk. Het was netjes en keurig geschreven, practisch af en ik wist zelf ook wel dat we hier een negen of een tine mee konden scoren, maar dat wilde ik niet. Ik was iemand die zelf werkte voor mijn punten en dit? Dit vond ik dan ook misselijkmakend. Ik hoorde Lichelle luid lachen wat mijn blik dan ook van het blad afhaalde en naar de brunette richtte.
    Kort keek ze me aan waarna ze weer begon te typen. Oké nu was ik het moe, ik voelde me dom, nutteloos en ik wist zeker dat haar o zo grappige gesprek over mij ging. “En, wat vind je? Ik kan het morgen al inleveren. Natuurlijk heb ik dan wel eerst je mening nodig, dus…” vroeg ze hoopvol en ik zuchtte even waarna ik de blaadjes terug naar haar toe schoof. "Hier ga je echt een tien mee halen Lichelle, " begon ik met een mierzoet glimlachje. "Al mag je stikken op mijn mening." vervolgde ik met een quasi vrolijke toon al was ik alles behalve vrolijk en schoof mijn stoel naar achteren en hees mijn tas over mijn schouder. " Waarom schrap je mijn naam niet gewoon? Ik heb nog liever een nul dan dat ik moet meedoen aan dit " vervolgde ik rustig, wetende dat dit een groepswerk is. Geen groep ? Geen punten, daarmee uit. Ik keerde mijn rug naar haar toe en stak mijn hand soort van op als een 'laters' gebaar en liep de bieb uit . Nee ik was geen prins voor deze little mis perfect dus mocht ze maar een andere leeghoofd vinden.
     


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Celeste Dariya Maksimov

    Cheer captain | 18 years | Bench outside | With Valentine | Outfit


    Her attitude kinda savage
    But her heart is gold

    Natuurlijk had Celeste ook wel gezien dat Valentine niet blij was geweest met haar lippen die kort die van hem aanraakten en voor een keer beledigde dit Celeste helemaal niet. Het was dat ze zelf wel wist wat ze deed anders had ze waarschijnlijk net zo'n gezicht getrokken. Mensen zeiden altijd dat jongens en meisjes geen beste vrienden konden zijn zonder gevoelens voor elkaar te krijgen, maar Celeste en Valentine moesten wel de uitzondering op deze regel zijn. Hoezeer Celeste ook van haar beste vriend hield meer dan een platonische liefde zou dit echt nooit kunnen worden, de gedachten van hem een echte kus geven maakte haar al helemaal kriebelig. Dat zou pas echt ongemakkelijk zijn.
    'Waarom zitten jullie met mij te fucken? vertel gewoon wat er aan de hand is in plaats van zo kinderachtig te doen, ik ben al chagrijnig vandaag.' was Jake zijn uiteindelijke reactie op wat Celeste Valentine had aangedaan een kleine grijns had nog op Celeste haar lippen gespeeld, want het had het juiste effect gehad. Echter had ze hierna ook al besloten dat de aanval wel klaar was Jake zijn humeur leek al slecht genoeg te zijn ze hoefde het niet nog slechter te maken. "Waarom zo pissig Jake? " zei Valentine vervolgens, de gedachten die precies in Celeste haar hoofd hadden gespeeld. " Er bestaat bij meiden zo iets van een regel, waarbij je niet de ex van een anders mag daten." Vertelde Valentine Jake nog. " om het kort uit te leggen zegmaar." Hiermee wou Celeste het zelf ook maar liever houden, natuurlijk was ze comfortabel genoeg rond Jake om haar hart bij hem te luchten, maar ze had hetzelfde net al bij Valentine gedaan ze was er wel klaar mee. Celeste was niet de persoon die zich graag kwetsbaar opstelde zelf al voelde ze zich comfortabel genoeg bij mensen om dit te doen, ze vermeed het liever en zo ook nu. Dus nadat Valentine de korte uitleg aan Jake had gegeven kwam Celeste omhoog van Valentine zijn schoot en sloeg ze kort haar armen om Jake heen.
    'Kom ga zitten.' zei ze terwijl ze Jake op de bank trok zodat hij tussen haar en Valentine zat. 'Dus vertel wie heeft je slechte humeur veroorzaakt?' vroeg Celeste aan de jongen. 'Als we weten wie het is dan kunnen Val en ik hem of haar voor je in elkaar slaan.' ging Celeste. 'Of nou ja Valentine doe het werk en ik sta er bij om het te filmen zodat de hele wereld het kan zien.' No way dat Celeste echt iemand in elkaar ging slaan, straks brak ze nog een nagel, dat zou pas echt dramatisch zijn.
    Celeste raakte licht afgeleid van de twee jongens naast haar toen ze haar telefoon weer voelde trilde en ze het niet kon laten even op het schermpje te kijken.
    From Roman:
    Looking good today cap x (;

    Afwezig beet Celeste op de binnenkant van haar wang toen ze het berichtje las, ze wist niet precies wat ze er nou mee moest. Ze had in tijden niet meer gereageerd op Roman zijn berichtjes, ze was een expert geworden in het negeren van de jongen, maar vandaag was het anders. Als ze het plan wat ze net aan Valentine had voorgelegd echt wou doorzetten dan moest ze eigenlijk wel reageren, maar ze had geen flauw idee meer wat ze tegen Roman moest zeggen.
    To Roman:
    Thanks <3

    Het was een dom en kort berichtje wat Celeste terug stuurde, maar ze wou haar plannen niet te duidelijk maken voor de jongen als ze hem nu direct ging complimenteren op zijn looks zou het hem vast wel overduidelijk worden dat Celeste iets van hem wou. Daarom hield ze het hier bij, maar een reactie zou de jongen vast al iets duidelijk maken.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 17:48 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • Outside, watching the Three • With Newt, Celeste, Valentine & Jake • Outfit



          Ik kon amper geloven wat er net in de laatste paar seconde gebeurde toen Newt, met als enige afscheidsgebaar een hand opstak, de deur van de bieb uitliep en uit mijn zicht verdween. Alles gebeurde heel snel en het enige wat ik goed doorhad, was dat ik nu zonder partner aan de slag moest gaan aan dit project. Geen groep, geen punten, was de waarschuwing die iedereen kreeg van de docent dus dat gold evengoed voor hem als voor mij. Ik twijfelde of ik achter hem aan zou gaan rennen om… weet ik veel, mijn excuses aan te bieden? Was dat ergens voor nodig dan?
          Vandaar dat ik stil bleef zitten in de bieb en zelfs al mijn spullen op tafel liet liggen. Het enige wat me wakker leek te schudden was het geluid van mijn mobiel. Ik had twee berichtjes binnen gekregen, de een eerder dan de ander, maar die was verloren gegaan in de harde woordenwisseling met Newt. De eerste die ik opende was van Jake, die voorstelde dat ik pizza klaar kon maken. Op mijn vraag had hij geen antwoord gegeven, dus ik bedacht me dat deze avond een heerlijk Gossip Girl avondje ging worden. Vandaar dat ik hem ook een berichtje terug stuurde, terwijl ik me bedacht dat ik me een emotioneel wrak voelde en het zeker weten gerechtvaardigd vond om een middagje bij de schaakclub te missen.
    Naar: Jake
    Ik ga naar huis, voorbereiding treffen voor een heerlijk Gossip Girl avondje!

          Ik klonk vrolijker over de telefoon dan dat het in mijn hoofd klonk. Om de een of andere reden was het doorspekt met sarcasme, en ik hoopte dat Jake dat over het hoofd zou zien. Ik keek echt uit naar een film avondje met hem, al zou ik de horror stukjes maar letterlijk door de vingers moeten zien. Van het andere berichtje kreeg ik een hartaanval. Hij was van Roman… R-O-M-A-N!
          Kut kut kut kut kut, dat was het enige woord wat in mijn hoofd rondmaalde. Wat moest ik hierop regaeren? ‘Ja, uh… sorry man, maar aangezien mijn vriendin jouw vriendin was en ik haar vriendin ben, wil mijn vriendin dus niet dat we dit hele vriendjes en vriendinnetje-gedoe gaan voorzetten, dus daardoor verzoek ik je vriendelijk om zo ver mogelijk uit mijn buurt te blijven.’ Wauw, dat ging hem dus echt niet worden!
    Ik haalde even diep adem en besloot mijn berichtje dat ik opgeslagen had tevoorschijn te halen en hem copy and pasten in het tekstbalkje.
    Naar: Roman
    Hey Roman, ik ben bang dat ik moet afzeggen voor vanavond. Het was verkeerd om me zo te laten meeslepen in front of Celeste. Ik hoop dat je me het niet kwalijk neemt aangezien ik me zeer vereerd voel door je voorstel, maar ik wil niet dat mijn vriendschap met Cel beschadigd wordt.
    Liefs, Lichelle

    Met een steen in mijn maag verzond ik mijn bericht en zo bleef ik als een leeggelopen ballon zitten in de kantine. Ik leunde achterover in de stoel, een klein momentje van bezinning voordat ik mijn rugtas over mijn schouder hees waar ik zo snel mogelijk al mijn spullen weer netjes in had gepropt en de school uit beende. Eerst weer al die verrekte trappen af en dan naar de richting van het schoolhek. En daar zag ik dus iets waar ik niet helemaal op gerekend had.
          Celeste, Valentine en JAKE stonden buiten bij het hek. Nog net zag ik dat Cel zich losmaakte van Jake en ik bedacht me dat wat zij deed precies hetzelfde was wat ik haar aandeed. Je ging niet iets beginnen met je vriendins ex’s, ondanks het feit dat Jake en ik nu een andere relatie hebben dan Cel en Roman. Als verstijfd bleef ik staan, met moeite mijn ogen losscheurend van het tafereel. Ik beeldde me dingen in, dat wist ik zeker. Omdat ik het onbeleefd vond om zonder iets te doen naar ze te staren, stak ik aarzelend mijn hand op en draaide me weer om om op mijn hakken naar huis te lopen. Tja, dat kreeg je er nou van als je je verslapen had en nu niet je ouders wilde bellen zodat ze hun chauffeur konden sturen. Dan maar die 7 kilometer naar huis lopen… op hakken… Ik ging dit zo niet overleven…



    I have seen my own sun darkened

    ━       Jackson 'Jake' Beau Aguillard      ━
    ━      The charming dickhead      ━



    Jake - outside - with Celeste & Valentine
    OUTFIT

    'Waarom zitten jullie met mij te fucken?' vroeg ik gefrustreerd na een opmerking van Celeste. Ik snapte niet waarom ze zo raar aan het doen waren, de hele dag was al kut, komt dit er ook nog bij.
          'Waarom zo pissig Jake?' vroeg Valentine. Ohja, ga je anders ook nog even met mij bemoeien. Ik zuchte even diep en kneep in mijn eigen hand, waardoor hij tot een vuist balde. Ging ik uitleggen waarom ik chagrijnig was? Het ging ze niets aan, maar het waren wel mijn beste vrienden, waarschijnlijk als ik het zou vertellen zou Newt vanaf nu geen leven meer hebben op school, als de populairste leerlingen van school hem gingen haten.
    Valentine besloot uit te leggen waarom Celeste en Lichelle ruzie hadden, dus ik haalde weer even diep adem, om tot rust te komen en besloot te luisteren.
          'Er bestaat bij meiden zo iets van een regel, waarbij je niet de ex van een anders mag daten.' vertelde Valentine. Ik rolde even met mijn ogen, hadden meiden nou ook al een bro code? 'Om het kort uit te leggen zegmaar.' vervolgde Valentine nog. Er kwam een "uhu" geluidje tussen mijn lippen door en ik stak mijn andere hand ook in mijn zak.
          'Kom ga zitten.' zei Celeste terwijl ze me op de bank trok zodat ik tussen Lichelle en Valentine zat. 'Dus vertel wie heeft je slechte humeur veroorzaakt?' vroeg Celeste. 'Als we weten wie het is dan kunnen Val en ik hem of haar voor je in elkaar slaan.' vertelde Celeste. 'Of nou ja Valentine doe het werk en ik sta er bij om het te filmen zodat de hele wereld het kan zien.' zei ze er nog grappend achteraan. Ik zuchtte even en ging met mijn hand door mijn haar. Het leek me wel redelijk grappig als Valentine Newt een paar klappen zou geven, vooral als Celeste het dan nog ging filmen.
          'Newt, ik kan dat joch wel neerslaan.' zei ik op een geïrriteerde toon. Valentine wist waarschijnlijk wel waarom ik pissig was op Newt, hij moest Emily in bed zien te krijgen, en als het aan mij lag ging dat niet gebeuren. Celeste daarintegen mocht niks weten, dus ik besloot verder geen details te geven. Als ze door gingen vragen zeg ik gewoon dat hij een grote bek had.
          'Dat joch heeft een grote bek, het staat me niet aan.' vertelde ik dan ook zo geloofwaardig mogelijk, met een blik gericht op valentine. Ik zou Valentine later wel uitleggen waarom Newt daadwerkelijk klappen verdient.
          'Anyway, ik vind dat jij en Celeste het goed moeten maken, want jullie zijn gewoon vriendinnen en de meeste jongens zijn het niet waard om ruzie voor te hebben.' meldde ik terwijl ik naar mijn trillende telefoon greep. Ik keek op het schermpje en werd iets vrolijker van het berichtje dat op mijn scherm stond.
    Text from Lichelle bae:
    Ik ga naar huis, voorbereiding treffen voor een heerlijk Gossip Girl avondje!

    Ik haalde mijn wenkbrauwen op, Gossip Girl?! nee nee, dat was niet het doel van deze avond. Snel tikte ik lichtelijk agressief een bericht terug.
    Text to Lichelle bae:
    Pardon? Gossip Girl? Zie ik er uit alsof ik tieten heb, dacht het niet he! Ik wil gewoon een horror film met pizza. I'm not asking for much :')
    xoxo
    NOT Gossip Girl, but Jake, who has a dick, not boobs.

    Ik verstuurde het berichtje en moest even kort lachen om mijn eigen opmerking. Ik stopte mijn mobiel terug in mijn zak en keek Valentine even aan.
          'Kies jij een partij onder deze twee dames? Of ben je Zwitserland? Ik wel namelijk.' vroeg ik, het was niet erg aardig om een partij te kiezen, ze moesten het gewoon oplossen, niet kinderachtig doen.


    - thank you for existing -

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || @home met Roman


    "Ik loop op schema. Het is pas dag 1 maar raad eens wie langs gaat vandaag. Voor 'huiswerk'." Ik grinnik een keer als ik de dubbelzinnige toon in zijn stem hoor bij het woord huiswerk. Hij mag dan wel denken dat hij Chardonnay al voor zich gewonnen heeft, ik ben er eerder van overtuigd dat hem dat nog wel eens zuur zou kunnen opbreken. Char is iemand waar ik kop noch staart aan krijg en eerlijk gezegd vind ik haar soms een beetje beangstigend. Af en toe kan ze zo onmenselijk kil zijn. Ik wil niet weten wat er zich in dat knappe, roodharige hoofdje afspeelt.
    "'En jij met... Celeste.." Ook hier pik ik zijn toon op. Man, ik voel me hier zo schuldig over. Natuurlijk wist ik dat hij en Celeste wat gehad hebben, ik dacht alleen nooit dat het zo serieus was geweest. Zo heel nu en dan, op onverwachtse momentjes kan ik merken dat Roman het er nog behoorlijk moeilijk mee heeft en in alle eerlijkheid weet ik op die ogenblikken nog steeds niet wat ik moet doen. Ik ken die kant van hem niet zo goed, en dat wil hij volgens mij ook niet. "Vindt je girlfriend dat wel goed?" Dit keer is het mijn beurt om een grimas tevoorschijn te toveren. Het spreekt voor zich dat Malin dit niet oké zou vinden, mocht ze erover weten. Maar degenen die in dit spel hun vriendin kiezen worden daar sowieso voor bestraft. Dat is altijd al zo geweest en er is geen enkele reden waarom dat dit jaar anders zou zijn. Ik moest wel een risico nemen, toch? Automatisch dwalen mijn gedachten af naar het feit dat er wel meer dingen zijn waarvan mijn girlfriend niet op de hoogte is. Een elektrisch gevoel trekt doorheen mijn onderlijf als ik terug denk aan eerder vandaag met Newt.
    Net wanneer ik mijn hand naar mijn broekzak laat glijden om er mijn mobiel uit te vissen vang ik nog een glimp op van mijn maatje die mijn moeder zijn befaamde glimlach schenkt. Ik grinnik een keer en geef hem een stomp op de arm terwijl mama-lief hem een net zo bijzondere glimlach terug schenkt. Die jongen weet vrouwen van elke leeftijd om zijn vinger te winden.
    "Parker, had je geen les met Roman?" vraagt ze terwijl ze haar handdoek op het aanrecht neer legt.
    "Uitval," lieg ik zonder verpinken. "De leerkracht is ziek geworden en ze konden zo gauw geen vervanger vinden. We hebben hem drie uur vandaag, dus op school houden vonden ze ook nogal overdadig." Ik haal een keer mijn schouders op, terwijl ik naar de snack-kast wandel om wat lekkers te scoren. Voor mij natuurlijk geen chips, maar ik weet dat Roman wat knapperigs wel fijner vindt tussen het gamen door. Wanneer ik een flesje van zijn favoriete soda-drankje gevonden heb gooi ik het in zijn richting. Voor mezelf neem ik een flesje water, en een zakje notenmengeling.
    "Oh oké. Wat goed dat ze je geen tijd laten verdoen. Maak het gezellig, jongens," antwoordt moeder vrolijk. Ik schenk haar mijn meest engelachtige glimlach terwijl ik Roman gebaar mee te komen naar boven.
    "Hé, ik vraag Newt ook, als je dat goed vindt," deel ik mee. "Ik heb tenslotte wel een getuige nodig van je ondergang," grinnik ik. Ik zou overigens niet weten waarom hij er een probleem mee zou hebben, die twee kunnen het bij mijn weten ook goed met elkaar vinden. Het is ook niet de eerste keer dat we met z'n drieën, of vieren als Tanner er is, wat gamen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?
    "Start jij alvast op?" vraag ik Roman terwijl ik me in één van de bean bags voor de televisie op de speelkamer laat zakken. Wat verderop staat ook nog een oude pooltafel die omgevormd kan worden tot kickertafel. De goden zij geprezen dat vader lang geleden een man cave geëist heeft. Niet dat moeder er op tegen zag, want die kreeg dan op haar beurt een naai- en hobbykamer in de kelder. Iedereen gelukkig. Nadat ik Roman van een controller heb voorzien en mijn kont in één van de zitzakken gevleid heb haal ik alsnog mijn mobiel over om een sms naar Newt te sturen.

    TO: Newt
    School geditcht. Gamen met Roman. Come over?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2017 - 20:41 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Parkers house



    Ik voel hoe Parker me een stomp op mijn arm geeft. 'Ow.' zeg ik en pruil even, maar glimlach weer als ik zijn moeder ook zie glimlachen. Ik had me hier altijd wel thuis gevoeld, zeker toen mijn eigen moeder had besloten de benen te nemen. Ondertussen hoor ik mijn mobiel meerdere keren zacht afgaan, waardoor ik hem weer tevoorschijn tover. De meeste boeien me vrij weinig, maar twee namen vallen me meteen op. Lichelle en Celeste. Vooral de laatste verbaast me wat. Ik kijk even op naar Parker die met zijn moeder praat en weet nog net het flesje te gooien wat hij in mijn richting gooit. 'Dit haal je sowieso voor mij in huis no?' plaag ik. 'Waardeer het bro.' zeg ik en neem een kleine slok. "Oh oké. Wat goed dat ze je geen tijd laten verdoen. Maak het gezellig, jongens," ik glimlach naar haar. 'Komt helemaal goed.' zeg ik en volg Parker snel.
    "Hé, ik vraag Newt ook, als je dat goed vindt," zegt hij en ik knik. Newt was een goede vriend van me. "Ik heb tenslotte wel een getuige nodig van je ondergang," ik schud mijn hoofd lachend. 'Jouw ondergang.' verbeter ik hem. "Start jij alvast op?" vraagt hij en ik knik, waarna ik de controller van hem pak en het spel opstart. Ondertussen neem ik ook de tijd om te reageren op de appjes. Ik grijns lichtjes bij Celeste en stuur wat terug.
    To: Celeste
    Wanneer gaan we chillen gorgeous?

    Dan open ik het berichtje van Lichelle maar een lichte frons verschijnt op mijn gezicht als ik het lees. Wat is dit dan weer? Nou ja, ik kan misschien nog wat proberen..
    To: Lichelle
    Oh... Jammer, ik wou echt een keer gewoon met je uit... Dan zie ik je wel op school I guess... ):

    Ik zucht even en stop mijn telefoon in mijn zak. Ik open de zak chips op mijn schoot en eet wat. 'Come on,' mompel ik met volle mond. 'Tijd voor jou om weer eens een weddenschap te verliezen.' vervolg ik als ik mijn mond heb leeggegeten.


    El Diablo.



    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel & Jake /Lichelle



    Celeste ging van mijn schoot af en haf Jake een korte knuffel om hem vervolgens tussen ons in te laten zitten. Ik leunde met mijn armen wat op mijn benen terwijl zodat ik ze beiden iets beter kon aankijken. 'Kom ga zitten. Dus vertel wie heeft je slechte humeur veroorzaakt?' vroeg Celeste aan de jongen. 'Als we weten wie het is dan kunnen Val en ik hem of haar voor je in elkaar slaan. Of nou ja Valentine doe het werk en ik sta er bij om het te filmen zodat de hele wereld het kan zien.' een lachje verliet mijn lippen, ik zag Celeste nog niet meteen iemand gaan bitchslappen, oké eigenlijk wel maar moest het een kerel zijn die Jake geïrriteerd had, zou ze met haar handjes toch moeilijk iemand kunnen bezeren. Echter was ik altijd bereid om het op te nemen voor mijn vrienden , dus hij hoefde het enkel maar te zeggen.
    Jake zuchtte even maar leek het ons toch te willen vertellen. 'Newt, ik kan dat joch wel neerslaan.' Begon Jake geïrriteerd waardoor ik ook even met mijn ogen rolde, ew Newt, die gast was zo vervelend. En nu hij er ook zo over begon, vermoedde ik dat ik had gezien dat Newt Emely in zijn bed moest lijken te krijgen. Ah zo ja, de puzzelstukjes begonnen stilaan in elkaar te klikken. 'Dat joch heeft een grote bek, het staat me niet aan.' verklaarde Jake nog verder en ik knikte begrijpend. "Als ik hem zie die ik je wel de groeten." grijnsde ik naar Jake om hem gerust te stellen dat ik niets door zou gaan vertellen. 'Anyway, ik vind dat jij en Lichelle het goed moeten maken, want jullie zijn gewoon vriendinnen en de meeste jongens zijn het niet waard om ruzie voor te hebben.' zei Jake vervolgens tegen Celeste waarna hij mij even aankeek. 'Kies jij een partij onder deze twee dames? Of ben je Zwitserland? Ik wel namelijk.' zei hij ,ajj nu zette hij mij namelijk ook onder vuur, maar ik moest niet lang nadenken. "Lichelle mag daten wie ze wil, maar niet Roman ik gun het die fucker niet, daarbij ben ik er voor beide." zei ik schouderophalend En over Lichelle gesproken, ik zag haar wat ongemakkelijk in de verte naar ons kijken en haar hand opsteken. Ze leek zich om te draaien, dus besloot ik Jake en Celeste even alleen te laten, en naar Lichelle toe te gaan. " Ik ben zo terug." zei ik tegen de twee waarna ik de tribunes af liep en een mijn pas even versnelde om Lichelle in te halen "Hey, ik dacht dat je groepswerk moest maken?" vroeg ik haar met klein glimlachje. "Of dat je naar Roman was..." vervolgde ik er subtiel achterna. Ik wilde pijlen waarom ze hier nu plots stond en of ze misschien van gedachten was veranderd.

















    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    Trouble,on his way to bib, alone




    Ietswat geïrriteerd stak ik een nieuwe peuk op terwijl ik me een weg baande door de schoolhangen. Veel zin om nog lessen te gaan volgen had ik niet en daarbij kon ik in deze twee uren misschien nog wat nuttigs doen met mijn leven vooraleer ik moest gaan babysitten op mijn dronken moeder. Na een diepe haal genomen te hebben van mijn peuk berijkte ik eindelijk de uitgang en kon ik op zoek gaan naar mijn bromfiets. Het ding was misschien niet het nieuwste van het nieuwdte, maar ze reed nog prima en snel genoeg tot mijn plezier. Ik doofde mijn peuk en net als ik op het oude bakkie wilde gaan zitten leek mijn mobiel even te trillen. Ik twijfelde even want het eerste wat in me opkwam was lichelle, maar eens ik mijn mobiel had bovengehaald leek het Parker te zijn die me wat gestuurd had. Nieuwsgierig opende ik dan ook zijn bericht en voelde een grijns op mijn lippen verschijnen. Gamen? Why the hell not, ik kon wel even afleiding gebruiken , en nee niet de soort afleiding die Parker me al te graag zou bieden. Nee gewoon een avondje met de bro's en wat games was al meer dan goed genoeg voor me.

    To Parker:

    K, be there in 10 minutes


    Meer dan dit stuurde ik dan ook niet gezien ik op dit moment ook geen behoefte had aan witty jokes of iets flirterigs, dat kon later op de avond wel als ik misschien wat gedronken had. Ik sprong dan ook op mijn bromfiets en reed richting Parkers huis. Ik wist nog ongeveer waar het was gezien we samen als eens 'huiswerk' hadden gemaakt. Na zo'n goede tien minuten kwam ik dan ook aan en parkeerde mijn Brommer om vervolgens aan te bellen .
       

    (flutposts sorry ! )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH