• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East HighCalifornië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Naam • Status • Faceclaim • Epine • Pagina
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Outside, with Tanner • Outfit

    ”Ik denk dat je een beetje teveel van me verwacht, Gracie,’ grinnikt Tanner. “Ik mag al blij zijn als ik ooit een B haal. Maar mocht het ooit gebeuren dan vergeet ik je zeker niet te bedanken in mijn speech.”
    Zachtjes grinnik ik met hem mee en kijk vinger van zijn kaak had afgehaald, vingen zijn vingers de mijne behendig op en verstrengelde deze zich haast als vanzelf. Dit soort handelingen, een vorm van intimiteit die ik toch met een ander deelde dan mijn eigen vriend, stoorde me niet noch gaven ze me een ongemakkelijk gevoel. Ik was bij Tanner, hij zou me nooit een ongemakkelijk gevoel weten te geven — wat hij ook deed. “Dat ga ik onthouden,” grijns ik zacht. “Dus daar kom je niet meer onderuit.” Met een lach kijk ik opnieuw naar Tanner en geef vervolgens een zacht kneepje in zijn hand. “Maar ik heb wel het vertrouwen in je dat een A haalbaar is, geloof me.”
          Vervolgens nestel ik me weer goed tegen Tanner aan als deze iets verder onderuit gaat zitten, waardoor we allebei in een nog ontspannende houding komen. “Damn,” mompelt de jongeman vervolgens zacht als hij de joint weer van me heeft overgenomen. “Dit is goed spul.” Ik knik instemmend, haast heftig zelfs maar daar voelde ik me al een tikkeltje te loom voor. Elk vezeltje in mijn lijf was compleet ontspannen, maar eveneens zo aanstekelijk als wat. Het is hierdoor dan ook dat ik zelf eveneens in een lachbui kom als Tanner er plots een overvallen krijgt.
          ”Parker vermoord ons, als hij ziet hoe je haar licht geeft.”
    Een proest rolt over mijn lippen heen en terwijl een van mijn lange lokken tussen zijn vingers wordt genomen weet ik een eigen pluk te bemachtigen — welke ik speels door mijn vingers laat glijden en de helderheid bewonder. “Ik wou dat ik zulk mooi haar als jij had,” gaat Tanner vervolgens ongestoord verder. Lachend kijk ik naar hem op en wil mijn vingers door zijn haren heen laten gaan, als hij me besluit voor te zijn door enkele van mijn lokken over zijn eigen hoofd heen te leggen. “Wat denk je?” vraagt hij me dan, op een bloedserieuze toon die mij ergens op de lachspieren werkt. Grinnikend schik ik mijn lokken iets beter over zijn hoofd heen en kom tot de conclusie dat het hem niet slecht staat, maar ik toch liever zijn donkere haar prefereer.
          ”Erg sexy,” grijns ik hem toe. “Maar ik vind je haar toch mooier zoals het nu is,” ga ik verder en veeg zacht mijn lokken van zijn hoofd af, waarna ik mijn vingers door zijn eigen haar heen strijk. “Zo ben je op je allerknapste.” Met een brede glimlach, spelend op mijn lippen, zucht ik tevreden. “Ik heb helemaal geen zin meer om straks naar biologie te moeten, ik zie mezelf al zitten...” Een aanstekelijke giechel rolt over mijn lippen heen als ik Tanner zijn hand, waar de joint tussen zijn vingers rust, naar mijn lippen breng. Ik ga mezelf straks nooit meer kunnen concentreren en vermoedelijke gingen de biologische termen me alleen maar op mijn lachen werken. “Laten we ons gewoon voor de rest van de dag verstoppen, Tanner.” Ik grinnik opnieuw als ik me bedenk hoe kwaad Parker dán weleens kan gaan worden, maar ik kon het niet helpen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Car with Parker



    Lichelle's woorden had ik nog net opgevangen, waardoor een tevreden grijns nog altijd op mijn lippen stond. Die andere twee leken er minder blij mee te zijn maar dat deed me vrij weinig. Nou ja, Celeste deed me iets meer maar die haat me toch. Dus wat maakt het uit. "Yep, speelkwartier is over," beslist Parker nu ook en al snel slaat hij een arm om mijn schouders. "Kom op, bro. Tijd voor je ondergang." Ik lach en volg hem op het snelle tempo dat hij aanhoud de kantine uit. Waarschijnlijk had hij geen zin in drama, maar what else is new. 'You wish...' grijns ik. "Ben je met de fiets of auto gekomen?" vraagt hij me als we buiten staan.
    Ik kwam zelf altijd met mijn auto of motor. Fietsen was me toch net iets te ver, het was een behoorlijk stuk tussen de school en de buitenwijken waar mijn villa stond. Nou ja.. Ik zou het stuk wel kunnen fietsen, geen probleem. Maar ik was nou eenmaal veel te lui, zeker in de ochtend. 'Auto.. Mijn motor had wat werk nodig en fietsen... Dat gaat niet samen met mij, zeker niet in de ochtend.' zeg ik met een klein lachje en loop naar mijn auto. De grote, zwarte Range Rover stak behoorlijk uit boven de rest. Maar het was altijd al een droomauto van me geweest, zeker als een sportauto nog net wat te opvallend zou zijn. Al staat er wel een bij mij thuis, oh well. Met een simpel piepje open ik hem en stap in, achter het stuur. Zodra Parker de deur achter hem sluit start ik de auto en grijns wat. 'Weet je.. I love girls. Zeker die hier.' zeg ik.


    El Diablo.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || Auto met Roman


    "Auto.. Mijn motor had wat werk nodig en fietsen... Dat gaat niet samen met mij, zeker niet in de ochtend." Ik grinnik een keer terwijl ik Roman naar zijn auto volg. 's Ochtends vind ik net het heerlijkste moment om een ritje te maken, dan is het nog lekker rustig qua verkeer en is de enige achtergrondmuziek die ik nodig heb het gezang van de vogeltjes. Maar ik kan begrijpen dat niet iedereen zo makkelijk even uit hun bed rolt om een kwartier later de fiets op te springen. Tanner is het eerste uur nadat hij opgestaan is altijd behoorlijk nukkig.
    Zodra Roman zijn beest van een wagen geopend heeft stap ik in aan de passagierszijde. Ik maak het mezelf gemakkelijk terwijl ik mijn gordel vastklik.
    "Weet je.. I love girls. Zeker die hier," grijnst Roman. Ik schud lachend mijn hoofd, hoewel zijn gedrag rond Lichelle me toch behoorlijk wat zorgen maakt. Ik ben niet de persoon die mag gaan beweren dat het not done is om de vriendin van je ex te gaan versieren, aangezien ik zelf Celeste uitgekozen heb voor de challenge - en niet eens mijn eigen, huidige vriendin- Maar dat is het hem net; het gaat om een uitdaging. Degene die Roman uitgekozen heeft is niet Lichelle, maar Chardonnay (vraag me niet waarom, die dame is zo frigide als een koelkast). Er is geen enkele manier waarop Lichelle in bed krijgen hem op een ander vlak vooruit kan helpen. Natuurlijk heb ik ook ogen in mijn kop is en het kind gewoon een lekker ding, maar of de moeilijkheidsfactor voor Roman om haar voor zich te winnen nu zo hoog ligt dat het een spannend spel kan wezen? Nee. Absoluut niet. Die meid gaat al blozen als hij nog maar naar haar kijkt.
    "Als je denkt dat de meiden zo geweldig zijn, dan weet je duidelijk niet wat je mist," grijns ik op mijn beurt, terwijl ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal. Eerst en vooral besluit ik een smsje te sturen naar onze cheer captain. Ze leekt het daarnet moeilijk te hebben, en hoewel ik niet zou durven beweren dat we bevriend zijn ben ik natuurlijk ook niet zo harteloos dat ik het fijn vond om te zien. Toch heb ik een vermoeden dat ze het niet bijzonder zal weten te appreciëren, dus besluit ik het maar kort te houden.

    TO: Celeste
    U OK?


    Zodra ik op verzenden gedrukt heb zet ik mijn plagerijtje naar Roman toe verder. Ik vind het heerlijk die blik vol afschuw op zijn gezicht te zien als ik het heb over twee mannen samen. Het lijkt er bij hem niet in te kunnen, en net daarom is het voor mij zo grappig.
    "Mijn aanbod is nog steeds geldig, weet je. Ik wil je best een keer wat telefoonnummers bezorgen als je eindelijk klaar bent om het mannelijke geslacht ook een kans te geven. De jongens zouden staan drummen om een beurt van jou." Ik bijt op mijn onderlip, om niet al te hard te gaan lachen. Liever houd ik dit spelletje nog enkele ogenblikken vol. Zelf heb ik me echter nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot Roman. Hij is knap, zeer zeker. Maar we zijn té goede vrienden om hem op een andere manier te bekijken.
    Terwijl ik nu toch mijn mobiel nog in mijn handen heb, besluit ik een antwoordje te sturen naar de kerel die mij wél wat doet.

    TO: Newt



    Wanneer ik de ontvangstbevestiging gehad heb verwijder ik meteen mijn kant van het gesprek. Roman mag dan wel ongeveer weten wat ik de laatste tijd uitspook, de details houd ik liever voor mezelf, en ik ben er vrij zeker van dat hij die ook niet wil weten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The Pothead || Outside with Gracie


    "Erg sexy,” lacht Malin me toe nadat ze haar lokken wat beter over mijn hoofd gelegd heeft. Om het plaatje af te maken kam ik er met mijn vingers nog eens doorheen, en flip ik vervolgens wat lokken over mijn schouder. Man. Ik zou het serieus niet eens zo erg vinden om lang haar te hebben. Het voelt zo luxueus aan, alsof er satijn op je hoofd ligt. grijns ik hem toe. “Maar ik vind je haar toch mooier zoals het nu is." Mijn eerdere glimlach verandert in een fractie van een seconde naar een pruillip. Geen mooie lokken voor Tanner dus. Ik geniet zo lang het kan nog van de illusie, tot Gracie haar eigen haren terug opeist. Mijn verdriet is echter van korte duur, als ik haar zachte vingers over mijn hoofd voel gaan.
    “Zo ben je op je allerknapste.” in stilte geniet ik van haar complimentje. Dat ik die eerste plek dan maar moet delen met
    “Ik heb helemaal geen zin meer om straks naar biologie te moeten, ik zie mezelf al zitten...” Hoewel ik het me niet helemaal in kan beelden lach ik automatisch zachtjes mee met Gracie. Haar vrolijkheid heeft altijd een domino-effect. Het is simpelweg besmettelijk. Ik laat weer een arm om haar middel glijden en trek haar iets dichter tegen me aan, terwijl zij de joint -mijn hand inbegrepen- weer naar haar lippen brengt. Ik wacht geduldig tot ze klaar is en neem daarna ook nog een trekje.
    “Laten we ons gewoon voor de rest van de dag verstoppen, Tanner.”
    "Wie ben jij en wat heb je met Gracie gedaan?" breng ik gespeeld verschrokken uit. Het is niet dat Malin een doetje is, maar spijbelen heeft ze volgens mij nog niet op haar repertoire staan. Ik haal even een hand door mijn haren terwijl ik het aanbod overweeg. Waarschijnlijk zal mijn afwezigheid niet eens opgermekt worden, wellicht omdat ik er meestal wel ben in persoon maar mentaal behoorlijk afwezig kan wezen. Daarbij ben ik niet het type persoon dat vaak dingen uithaalt en sta ik nook niet onmiddellijk op de radar van mijn leerkrachten. Misschien heb ik zelfs geluk en zien ze mij en Parker voor dezelfde persoon aan.
    Het zou niet de eerste keer zijn.
    "Oké, deal," beslis ik luidop. "Maar dan moet je me wel flink helpen bij mijn biologie huiswerk, want ik loop nu al achter," beken ik. Het is niet dat ik de leerstof niet snap, alleen het lezen gaat soms zo verschrikkelijk traag dat ik alsnog niet bij kan houden. "Ik bedoel maar; hoe ziet een borst er in hemelsnaam uit?
    Voelen ze zacht aan? Ik kan wel wat hulp gebruiken hier, Gracie," plaag ik haar, omdat het kan. Natuurlijk zou ik haar op die manier graag aanraken, maar ik heb er me inmiddels al een stuk bij neergelegd dat onze relatie zo niet in elkaar zit. Net daarom is het mogelijk voor mij om er grapjes over te maken zonder dat het vreemd hoeft aan te voelen of Gracie me als een pervert beschouwt. "Hoe krijg je ze in dat shirt gepast? Doe dat nou eens voor," grinnik ik met een stomme grijns op mijn gezicht. Tergend langzaam neem ik de kraag van haar shirt vast, alsof ik het wat open zou gaan trekken om zelf een kijkje te nemen. Dat ben ik natuurlijk niet heus van plan, maar dat weet zij niet.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Car with Parker



    Hij schud lachend zijn hoofd en de speelse grijns op mijn lippen wordt nog wat breder. Ondertussen rijd ik weg van mijn vaste parkeerplek en binnen enkele seconden laat ik de school achter ons. "Als je denkt dat de meiden zo geweldig zijn, dan weet je duidelijk niet wat je mist," zegt hij en ik rol kort met mijn ogen. Daar gaan we weer.. Ik had er niks tegen, absoluut niet. Maar als het met mij te maken heeft pas ik toch. Ik hou teveel van het vrouwelijk geslacht om ook nog eens mijn aandacht te kunnen leggen op mannen. "Mijn aanbod is nog steeds geldig, weet je. Ik wil je best een keer wat telefoonnummers bezorgen als je eindelijk klaar bent om het mannelijke geslacht ook een kans te geven. De jongens zouden staan drummen om een beurt van jou." Ik kan het niet laten om kort te lachen. 'Iedereen staat te springen om een beurt van mij,' begin ik en kort schiet mijn wenkbrauw omhoog in een speels gebaar.
    'Thanks, but no thanks. Ik wil dat jij ook wat plezier hebt, als ik zou meedoen in jouw kringen is er niemand meer voor jou over.' plaag ik hem en kan het niet laten hem een snelle knipoog te geven. 'Besides... Hoe wil jij dat ik ook daaraan mijn aandacht ga besteden, als er van die prachtige wezens genaamd vrouwen rondlopen? I'd be fucking all day long.' lach ik en schud mijn hoofd. En daar zou het ook bij blijven... Na Celeste heb ik niks serieus meer gehad, met niemand niet. Wij twee waren geweldig samen, als ik dat nog mag zeggen. Soms zou ik het bijna jammer vinden maar het is beter, zeker als ik me bedenk hoe onze relatie verliep na alles dat bij mij thuis was gebeurd. Ja.. Het is veel beter zoals het nu is. Maar goed, Celeste is niet de enige dame die rondloopt op deze school. Lichelle waar ik vrij weinig hoef te doen als ik haar voor me wil winnen en ik moet toegeven, het is best een leuk meisje. Char is het compleet tegenovergestelde, maar ook zij moet wel voor me vallen. Het liefst voor het einde van de maand, als het even kan. En voor de rest.. Genoeg keus, no? Ik parkeer mijn auto voor Parkers huis en stap uit. 'Je kan nu nog afzien van je ondergang eh? Doen we wel iets anders.' plaag ik hem weer.


    El Diablo.

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • Kantine • Met Celeste & ValentineOutfit



          Op mijn grapje dat Celeste en Val mijn redders in nood waren, grijnsde Val naar me en ik twijfelde of ik ook zou terug grijnzen. Maar voordat ik echter uit kon leggen waarom ik bleef zitten waar ik zat (en dat had echt niet met de knappe jongen naast me te maken, NO WAY!), eiste Roman mijn aandacht weer op. Na een korte woordenwisseling stond hij op en liet hij me verbluft achter. Parker liep achter hem aan in zijn kielzog en ik volgde ze even met mijn ogen.
          Dan pas realiseer wat ik in godsnaam heb gedaan… In paniek kijk ik op naar Celeste en Valentine, die me allebei verbluft aankeken. Of nou ja, Celeste leek me wel te willen vermoorden. Iets wat ik me best kon voorstellen, maar daardoor zette ik ook mijn stekels op. Dat ging automatisch als een soort beschermingsmechanisme.
          Toen Val me de vroeg of ik het serieus meende dat ik aan mijn geschiedenisproject moest werken, richtte ik mijn blik op hem. Snel stopte ik mijn woede achter mijn pokerface en besloot dat ik kalm zou blijven. “Ja, dat meen ik serieus en het was absoluut niet mijn bedoeling om grappig over te komen.” Het kwam er arroganter uit dan ik bedoeld had, maar ik wilde Celeste nu graag alleen spreken. Valentine was haar steun en toeverlaat, dat wist ik wel. En hij was er altijd voor haar in moeilijke tijden, maar hij maakte het alleen maar erger voor mijn gevoel. “Cel,” klonk ik smekend. “Kan ik even met je praten?” Na een korte stilte voegde ik eraan toe: “…Alleen.”
          Dan hoor ik het geluidje dat ik een berichtje heb gekregen en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik hem op standje voor-doven-en-slechthorenden heb staan. Dat was vast Newt’s reactie en in mijn hoofd verontschuldigde ik me omdat ik nu niet zou kunnen reageren. Nadat de laatste tonen af zijn gestorven, reageert Celeste op een emotieloze toon: “Ik wil je alleen waarschuwen, Roman geeft geen fuck om iemand, hij denkt alleen om zich zelf en om zijn dick. Ik zou jezelf niet zo voor zijn voeten werpen, want hij gebruikt je toch alleen als zijn voetveeg.” Ongelofelijk, ondanks het feit dat ik zo’n bakvis ben die haar de grond in trapt, geeft ze me toch nog advies.
          “Kom maar weer eens terug wanneer je je normen en waarden terug hebt gevonden.” Met die woorden haakt ze haar arm door die van Valentine en loopt ze weg van de kantine. Met elke stap voel ik me ellendiger en ellendiger. Maar ik heb ook nog wel de waardigheid om niet op een wanhopige toon haar naam te noemen.
          Langzaam liet ik mezelf weer zakken op de bank en liet ik mijn hoofd op mijn handen rusten. Ik had even tijd nodig om na te denken en mijn gedachten op een rijtje te krijgen. De kantine was inmiddels leeg geworden en ik legde mijn hoofd in mijn handen. Waarom kon ik nooit nadenken met Roman in de buurt? Altijd verloor in mijn rationaliteit bij hem in de buurt. Al vanaf dat ik op school kwam, had ik een crush op hem. Die werd minder toen Celeste en Roman iets met elkaar kregen en daar had ik het moeilijk mee. Voornamelijk omdat ik had verteld dat hij mijn aandacht had getrokken, maar dat ik geen flauw idee had hoe ik werk van hem zou moeten maken. En dan had je nog de mysterieuze girlcode. Doordat ik thuisonderwijs had gehad, had ik daar nooit echt kennis mee gemaakt. Ik ging nooit om met meisjes van mijn leeftijd en dat benadeelde me.
          Maar ik kon me natuurlijk wel inleven in Celeste, al zou ik op haar overkomen als een of andere gevoelloze trut, die onder haar neus met Roman zit te flirten. Ik zou hem zo graag van me af willen zetten, gewoon niet meer vatbaar zijn voor zijn charmes. Want ik weet best wel dat hij me alleen maar gebruikt… Al blijf ik hopen van niet… RAAH SNAP OUT OF IT! Ik schud mijn hoofd en laat hem met een harde bonk op de tafel vallen. En dan heb ik ook nog het afspraakje vanavond. Ik keek er zo naar uit, maar…
          Nee, vrienden gaan voor. Ondanks dat ik zo slecht ben ik het onderhouden van een vriendschap bleef Cel wel bij me. Ze was er altijd voor mij en ik probeerde er op mijn manier ook voor haar te zijn. Afzeggen was de enige oplossing… Ik haalde mijn telefoon erbij en zag het berichtje van Newt:
    Van Newt:
    Klopt, zie ik je dan in de bieb?

          Ow, damn… Mijn project… Ik weet wel zeker dat ik daar mijn hoofd dus echt niet bij kan houden op dit moment. Tenzij hij het aankan om met meidenproblemen opgezadeld te worden, maar ik ken hem niet echt en hij lijkt me zeker niet het type dat geduldig naar me zou luisteren. Ik typte snel een berichtje in:
    Naar: Newt:
    Ik ben er over tien minuutjes
    Sorry voor het wachten

          En nu zweven mijn vingers over het toetsenbord van mijn Iphone om het volgende berichtje te schrijven. Ik hoop dat dit het weer goed zou maken tussen Cel en mij, dat hoop ik echt. Maar voordat ik me ertoe kan zetten op het berichtje te verzenden, sla ik hem op tussen mijn notities en stuur ik iemand anders het volgende bericht. Iemand van wie ik altijd op aan kon in tijden van crisis. Iemand die me door en door kent.
    Naar Jake:
    Ik heb je advies nodig

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 10:32 ]


    I have seen my own sun darkened

    ━       Jackson 'Jake' Beau Aguillard      ━
    ━      The charming dickhead      ━

    Jake - kantine - with Ertha&Emily
    OUTFIT

    Ik was bij Newt gaan staan en keek hem in zijn ogen aan. Ik irriteerde me dood aan dat joch, gewoon hoe hij dacht dat hij Emily kon krijgen. Ik ging er voor zorgen dat hij van haar af bleef.
          'Ik weet dat je Emily hebt, maar als je ook maar met 1 vinger aan haar zit, breek ik alle 10.' zei ik met een geïrriteerde stem, op een zachte toon zodat niet de hele kantine mee hoefte te genieten. Hij keek op en keek nogal ongeïnteresseert in mijn ogen, waardoor ik nog agressiever werd dan ik al was op dat moment.
          'Is dat een dreigement Aguillard?' zei hij nuchter en lichtelijk geamuseerd. 'Maar hé, I'd like to see you try.' zei hij er nog uitdagend achteraan. Mijn lip verschoot even kort van woede en ik balde mijn vuisten om niet te flippen. Ik haalde even diep adem, maar voordat ik iets terug kon zeggen was Newt al opgestaan en weg gelopen. Ik draaide me om en keek hem na, ik zag hoe hij naar Emily en Ertha liep en hen een knipoog schonk.
          Gefrustreerd liep ik de kantine uit richting mijn kluisje en gaf er met mijn vuist een stoot tegen aan, waardoor er lichtelijk een deuk in kwam. Een harde klap kwam vrij en een paar leerlingen keken me verbaast en geschrokken aan. Na een geïrriteerde blik terug, liepen ze door. Ik deed mijn kluisje op en deukte hem weer uit. Ik haalde er een boek uit en stopte die terug in mijn tas. Vies rot joch, ik krijg hem wel, hij moet met zijn tengels van Em afblijven. Ik gaf nog even gefrustreerd een trap tegen het onderste kluisje en smeet vervolgens mijn eigen kluis dicht.
    Net op dat moment trilde mijn telefoon, ik haalde hem meteen uit mijn zak en bekeek het berichtje.
    Text from Lichelle bae:
    Ik heb je advies nodig

    Ik haalde mijn wenkbrauwen op, wat was er aan de hand? Ik tikte meteen snel een bericht terug naar mijn beste vriendin. Ze kon altijd overal mee bij me terecht, dat wist ze. Dit klonk redelijk serieus, ik kon gelukkig wel wat afleiding gebruiken.
    To Lichelle bae:
    What's up girl? Spill.


    - thank you for existing -


    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel




    De spanning was wel duidelijk te snijden en ik kon de volgende woorden van Lichelle dan ook niet geloven. “Ja, dat meen ik serieus en het was absoluut niet mijn bedoeling om grappig over te komen.” Ik keek haar dan ook nietsbegrijpend aan, gezien ik het voorgevoel had dat ze me voor dom aannam. Dus ze ging met opzet daten met Roman en dit in Celeste haar gezicht wrijven? Ik snapte vrouwen totaal niet. “Cel, Kan ik even met je praten?” vervolgde Lichelle na even “…Alleen.” ik keek haar ietswat beledigd aan. Oh dus nu was ik ook nog eens ongewenst? Oh hell no deze dame zou me moeten gaan leren liefhebebn, want ik had haar in mijn bed nodig. “Ik wil je alleen waarschuwen, Roman geeft geen fuck om iemand, hij denkt alleen om zich zelf en om zijn dick. Ik zou jezelf niet zo voor zijn voeten werpen, want hij gebruikt je toch alleen als zijn voetveeg.” zei Celeste tot mijn verbazing beangstigend calm. “Kom maar weer eens terug wanneer je je normen en waarden terug hebt gevonden.” vervolgens haakte Cel haar arm in die van mij wat voor ons dus de qua was om weg te gaan. Eens we dan ook in de gang waren liet ze een diepe zucht horen waardoor ik haar even bezorgd aankeek.   'Ik ga niet naar de les, als jij wilt gaan mij best maar no way dat ik in dat lokaal ga zitten om de rest van het uur breinloos naar een leraar te luisteren. ' vertelde ze me waardoor ik begrijpend knikte, ik mijn arm uit die van haar haakte om deze over haar schouder te slaan en vervolgens drukte ik een kus op haar kruin. "Komt goed Cel, " En met die woorden liepen we naar buiten, richting de tribunes van het sportveld.
    'God, waarom kan die bitch zo lief bitchy zijn ik bedoel als ik tegen haar ja geschreeuwd had iedereen mij boos aan gekeken terwijl zij de fucking snake hier is.' wist de jongedame haar frustratie uit te laten waarna ze even leek te zoeken in haar zakken, vermoedelijk achter sigaretten. Zelf rookte ik niet en had het er ook niet zo voor, maar ik was wijs genoeg om Cel hier niet op aan te spreken. "Jeez, ze is echt een dom wijf, zelf ik ken de girlcode beter dan haar." zei ik sarcastisch waarna ik me neer plofte op de tribune. "Het lef dat ze ook beiden hebben echt, mocht Roman je dit nog eens lappen dan sla ik zijn tanden er wel even voor je uit." gromde ik, ik haatte het om Cel zo verslagen te zien. Ik nam dan ook even haar hand vast. "Eigenlijk verdient Lichelle een heuse heartbreak," zei ik nijdig


















    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    Trouble,on his way to bib, alone




    Ik was volgens mij net optijd vertrokken, want Jacksons gezicht zag er namelijk niet meer zo vrolijk uit toen ik de kantine uit was gelopen. Ah ja, het was zijn eigen fout, hij kon het me ook vriendelijk gevraagd hebben. Op mijn gemak liep ik even naar buiten, ik had toch dit lesuur vrij dus kon ik het maar beter goed besteden, en dat betekende een peuk. Ik had deze nacht vreselijk geslapen en mijn leuk avontuurtje met Parker had me niet veel actiever gemaakt. Nee ik was doodop, dus een peuk was even een goed oppepmiddel gezien ik zo geschiedenis zou gaan bespreken met Lichelle. Niet bepaald iets waar ik naar uit zat te kijken, maar hé ik moest mezelf bewijzen, gezien de jongedame maar duidelijk had laten blijken dat ze niet veel van me verwachtte. Na het pakje uit mijn jaszak gevist te hebben, stak ik een sigaret tussen mijn lippen en lichtte deze aan, zodat ik na enkele seconden een geweldige hijs kon nemen. God wat had ik hier nood aan gehad. Rustig blies ik de rook weer uit mijn longen, tot ik mijn mobiel meerdere malen voelde trillen. Parker en Lichelle, natuurlijk gleden mijn vingers eerst naar Parkers naam waar ik het ook niet kon laten om te lachen. Oh god, voor andere mensen zouden deze random emoji's niet echt iets betekenen , but oh boy.... Ik verwijderde het berrichtje echter, zoals afgesproken was. Quick reminder, gezien onze fling toch al meerdere malen was geweest, hadden we enkele regeltjes opgesteld waaronder het meteen verwijderen van elkaars berrichten. Maar ook dat ik de koosnaampjes mocht uitpikken. Parker had dan ook een vaste naam voor mij, wat officer honney bottom betekende en ik vond het geweldig. Echter had ik geen vast naampje dus moest Parker het maar doen met de foute namen die ik hem maar al te graag haf. Vervolgens opende ik Lichelle haar berrichje dat we elkaar zo wel in de bieb zouden zien en besloot niet te antwoorden, puur omdat ik lui was en de dame wel wist dat ik er zou zijn. Dus rookte ik dan ook op mijn dooie gemak mijn peuk op vooraleer ik deze uitdrukte en me een weg baande naar de bieb.






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • On her way to the Library • Alone • Outfit



          Ik pak snel alles weer in mijn tas en haast me naar de bied waar Newt inmiddels op mij zit te wachten. Zo snel als ik kan ren ik een aantal trappen op en moet even weer op adem komen als ik helemaal boven ben. Met mij ene hand in mijn zij en in de andere mijn telefoon sjokte ik de laatste paar passen naar bied. Maar voordat ik de deur open gooi, voel ik mijn telefoon trillen in mijn hand. Nu was ik immers wel zo slim geweest om het geluid uit te zetten zodat het niet te horen was van kilometers ver.
          Nog steeds van slag door wat er gebeurd was in de kantine open ik met trillende vingers het berichtje van Jake. Ik ben echt zo ontzettend blij dat hij snel reageerde en me meteen serieus nam. Dat had ik op dit moment echt even nodig.
    Van Jake
    What’s up gurl? Spill.

          Thank heaven voor zo’n geweldige vriend als Jake. Meteen laat ik mijn vingers razendsnel een berichtje typen. Na een aantal keer alles verwijderd te hebben en weer overnieuw te beginnen, heb ik eindelijk een waardig berichtje gemaakt zodat Jake ook begrijpt wat er aan de hand is. Ik heb me voornamelijk aan de feiten gehouden en niet meteen met een wijzend vingertje naar Celeste, want ik zit hier ook fout.
    Naar Jake
    Om te beginnen had ik een berichtje naar Celeste gestuurd dat ze me moest komen redden van Roman, omdat ik nu eenmaal iemand nodig had die haar hoofd koel kon houden met hem naast zich. Op de een of andere manier maakte mijn hoofd de link naar Cel, en ja, ik weet het was niet zo’n goed idee.
    Je weet zelf wat voor een enorme crush ik heb op Roman en hij liep dus met me te flirten onder Cel’s neus… Ik was zo van slag door hem dat ik vergat dat hij en Cel ooit een fling hadden en I ended up with a date…
    Dus Celeste kwaad, logisch, en Val ook kwaad… En ik heb geen idee wat ik nu moet doen… Aan de ene kant wil ik graag naar de date met Roman, maar aan de andere kant moet ik ook om Cel denken…
    Help, please!

          Nu ik het zo bekijk, is het een enorme lap tekst. Ik hoop dat hij er een beetje wijs uit kon worden, maar iets beters kan ik er ook niet van maken. Met een zucht stop ik mijn telefoon weer weg in het voorvakje van mijn tas en doe ik de deur open van de bieb.
          Na even te hebben gezocht, vind ik de boeken die ik al had gereserveerd voor ons onderwerp. Hier konden we snel betrouwbaar informatie uithalen, al zou het op zich ook prima gaan met een telefoon. Tja, docenten hadden nu eenmaal een zwak voor leerlingen die informatie opzochten op de oude manier en meer dan eens had ik al pluspunten gekregen omdat ik geen technologie had gebruikt.
          Ik merk meteen dat het berichtje naar Jake me oplucht omdat ik nu weet dat er iemand voor me klaarstaat. Iemand die niet denkt dat ik een of andere trut ben. Tenminste, dat hoop ik dan maar. Meteen voel ik de spanning in mijn schouders weer terug komen en met een terneergeslagen gezichtsuitdrukking verschijn ik aan de tafel waar Newt zich al had geïnstalleerd. Tenminste, dat dacht ik… Maar blijkbaar was hij er toch nog niet… Met een klap gooi ik de boeken op tafel en neem plaats op een stoel die al netjes voor mij achteruit is geschoven. Of iemand was gewoon te lui om hem weer aan te schuiven, maar mij maakt het niet uit.
          Dus terwijl ik met mijn nagels op de tafel tik, wacht ik op Newt. Ik zag hem niet als een typje dat zich niet aan dit soort afspraken zou houden, maar je weet het maar nooit. De deur van de bieb kan ik in deze positie prima in de gaten houden en er hangt een klok boven zodat ik ook nog de tijd in de gaten kan houden. Het enige geluid wat duidelijk hoorbaar is in de verder lege bibliotheek zijn mijn nagels die nerveus de seconden weg tikken.


    I have seen my own sun darkened

    ━       Jackson 'Jake' Beau Aguillard      ━
    ━      The charming dickhead      ━



    Jake - kantine - with Ertha&Emily
    OUTFIT

    Ik had het berichtje verstuurd en liep nogsteeds lichtelijk geïrriteerd richting mijn klaslokaal. Onderweg beukte ik nog tegen een eerstejaars aan die dacht breder te kunnen lopen dan ik, snotneus. Ik hoorde wat gemompel toen ik verder liep, maar negeerde het. In het klaslokaal pleurde ik mijn tas tegen een tafel aan en ging er aan zitten. Ik legde mijn laptop op de tafel en begon een beetje op internet te surfen. Na wat geratel van de leraar en heel erg veel onverschillige blikken voelde ik mijn telefoon weer trillen. Snel greep ik hem uit mijn zak en opende de smsjes.
    Text from Lichelle bae:
    Om te beginnen had ik een berichtje naar Celeste gestuurd dat ze me moest komen redden van Roman, omdat ik nu eenmaal iemand nodig had die haar hoofd koel kon houden met hem naast zich. Op de een of andere manier maakte mijn hoofd de link naar Cel, en ja, ik weet het was niet zo’n goed idee.
    Je weet zelf wat voor een enorme crush ik heb op Roman en hij liep dus met me te flirten onder Cel’s neus… Ik was zo van slag door hem dat ik vergat dat hij en Cel ooit een fling hadden en I ended up with a date… Dus Celeste kwaad, logisch, en Val ook kwaad… En ik heb geen idee wat ik nu moet doen… Aan de ene kant wil ik graag naar de date met Roman, maar aan de andere kant moet ik ook om Cel denken…
    Help, please!

    Ik zuchtte even diep, wat moest ze toch met Roman, hij stond bekend om zijn geschiedenis met meiden. Hij is de latino fuckboy van de school, wat moet ze daar mee. Ik ging even met mijn hand door mijn haar en bedacht wat ik terug moest typen. Ik wilde haar niet kwetsen, maar ik wilde ook niet dat dit joch de kans kreeg om haar te kwetsen. Na een paar minuten naar mijn scherm te staren begon ik wat terug te typen.
    Text to Lichelle bae:
    Ugh lieverd, wat moet je met die vent. Dat Cel en Val zo gaan zitten janken slaat nergens op, maar diep van binnen weet je ook wel dat Roman drama is. Hij wilt de meeste meiden alleen maar voor seks, je verdient beter dan dat. Zie ik je later in de les? Waar ben je nu eigenlijk, heb je de hele dag nog niet echt gezien.

    xoxo, Gossip Girl

    De 'xoxo, Gossip Girl' was iets wat ik wel vaker deed om Lichelle op te vrolijken, die humor kon haar nu vast ook wel opvrolijken. Ik ging met mijn hoofd tegen mijn hand leunen en luisterde naar het gezeur van de leraar over hoe slecht de leerlingen zich tegenwoordig wel niet gedraagden, onzin als je het mij vraagt.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2017 - 17:14 ]


    - thank you for existing -

    Celeste Dariya Maksimov


    Cheer captain | 18 years | Bench outside | With Valentine | Outfit


    Her attitude kinda savage
    But her heart is gold

    Toen Celeste nog bij Lichelle had gestaan had de jongedame nog wat dingen tegen Celeste gezegd, dat was wat de jongedame op had gepikt wat de woorden waren die Lichelle tegen haar had gezegd had ze echter niet opgepikt. Het had Celeste nie tmeer zoveel kunnen schelen wat er werd gezegd, Lichelle had het momenteel even goed verpest en vandaar dat Celeste ook zo ver mogelijk bij haar zo genoemde vriendin weg wou blijven. De tribunes van de school zouden toch al ver genoeg moeten zijn en zouden sowieso niet de eerste plek zijn waar Lichelle haar zou komen zoeken. Als de jongedame al de ballen had om Celeste achterna te gaan om met een goed excuus te kunnen komen.
    "Jeez, ze is echt een dom wijf, zelf ik ken de girlcode beter dan haar." zei Valentine toen het tweetal plaats had genomen, een kleine glimlach verscheen op Celeste haar lippen. Ze was zo blij dat haar beste vriend haar steunde en niet domme excuses voor Lichelle ging bedenken. 'Ach de arme meid heeft waarschijnlijk voor ons helemaal geen vrienden gehad.' bitchte Celeste over Lichelle, als het om bitchen ging was Celeste een expert en het feit dat ze het grootste deel van de tijd goede vrienden was met hun huidige onderwerp hield Celeste zeker niet tegen om vol in te gaan. "Het lef dat ze ook beiden hebben echt, mocht Roman je dit nog eens lappen dan sla ik zijn tanden er wel even voor je uit." ging Valentine vervolgens verder, maar als Celeste heel eerlijk was had ze van Roman niks anders verwacht. Hem zou het niet zoveel kunnen schelen wie haar vriend was en wie niet, hij pakte waarschijnlijk toch gewoon alles wat los of vast zat en een beetje leuk naar hem kon lachen.
    Nijdig zat Celeste haar sigaret op te roken, haar gedachten schoten heen en weer nadenkend over wat ze aan haar Lichelle problematiek zou kunnen doen. Als de jongedame haar zo uitdaagde zou ze het krijgen ook. Het was echter pas toen Valentine zei: "Eigenlijk verdient Lichelle een heuse heartbreak," dat Celeste lijntjes begon te trekken en met een echt goed idee kwam. 'Gelukkig heeft Celeste dezelfde sweetspot als ik.' zei Celeste terwijl ze haar sigaret op de grond gooide en met haar hak uitdoofde. 'Ik weet zeker dat als ik mijn best doe ik Roman wel terug kan winnen, ik denk niet dat ze heel blij word als ik met hem ga.' zei Celeste waarna ze een soort duivelse grijns liet zien. Wraak plannetjes beramen was nou eenmaal haar favoriete dingen zelf al zou ze hiervoor ergens moeten gaan waar ze liever niet ging.
    Toen Celeste haar beste vriend nog meer over haar ideeën kon vertellen kreeg ze plots een berichtje binnen. Het was Parker die vroeg of ze oké was, Celeste fronste nee Parker was zeker niet de eerste persoon van wie ze een berichtje had verwacht. Zij en Parker waren oké, maar niet geweldig dat hij interesse toonde in haar verbaasde haar. Even dacht Celeste er aan om gewoon te zeggen dat ze niet geweldig was, maar toen bedacht ze zich dat ze Parker met Roman weg had zie gaan. Ze ging de jongen echt niet ook maar een beetje laten merken dat ze er mee zat en dus stuurde ze een iets positiever berichtje terug.
    To Parker:
    Het gaat goed, maak je geen zorgen

    Nadat Celeste haar berichtje had verstuurd keek ze weer naar Valentine, deze keer kreeg hij een oprechte glimlach van haar. 'Jeez, ik heb echt een hekel aan high school drama.' zei Celeste op een sarcastische toon, want ze wist best dat in veel gevallen zij de gene kon zijn die het begon en ze zou dit met alle plezier deze keer ook weer doen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel




    'Ach de arme meid heeft waarschijnlijk voor ons helemaal geen vrienden gehad.' bitchte Celeste al snel wat me even scheef deed grijnzen, vast niet maar ja , Lichelle was ook best populair en had ook wel een boel mensen aan haar zijde nu. Echter is ze wel de twee beste mensen kwijt . 'Gelukkig heeft Celeste-Lichelle?- dezelfde sweetspot als ik.' zei Celeste na mijn woorden over een mogelijke revenge, waardoor ik Celeste even nieuwsgierig aankeek.
    'Ik weet zeker dat als ik mijn best doe ik Roman wel terug kan winnen, ik denk niet dat ze heel blij word als ik met hem ga.' begon Celeste, al waren haar woorden niet bepaald wat ik in gedachten had. Cel die Roman weer voor zich zou gaan winnen? Oh hell no, ik kende Roman nu wel al goed genoeg dat hij alles zou gaan verpesten. Gelukkig leek mijn beste vriendin even afgeleid te zijn, waardoor ik haar even op mijn shoot trok, zodat ik niet constant moest opkijken naar Cel, iets wat ik sowieso wel deed maar op de andere manier. Want nu begon mijn nek even pijn te doen. 'Jeez, ik heb echt een hekel aan high school drama.' zei Celeste op een sarcastische toon, wat me even luidop deed lachen. "Drama is our middlename." grijnsde ik en sloeg mijn armen even om haar middel. "Je idee is niet slecht Cel, maar die pleziertjes van ego gevlei gun ik Roman echt niet. " zei ik met een duidelijke neerbuigende toon over Roman. "Ik dacht meer aan, dat ik Lichelle even van Roman afsnoep en eens dat gelukt is, ik het lekker in zijn gezicht vrijw en Lichelle laat vallen. Heartbreak, en Roman is weer eens afgewimpeld perfect niet." zei ik half bedenkelijk terwijl ik mijn hoofd wat op Celeste haar schouder deed leunen.
















    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    Trouble,on his way to bib, alone





    Ik was misschien iets later dan afgesproken, maar nu was ik ook niet zo laat, misschien iets van een kleine minuten. Nadat ik de trappen opgelopen had opende ik de deur van de bieb en moest ik niet ver zoeken om Lichelle te vinden. De brunette zat mooi in het midden van de bieb, zodat ze alles en iedereen goed in de gaten kon houden. Ik schonk haar dan ook een scheve glimlach met een knipoogje, vooraleer ik me bij haar aan de tafel schoof. "Hey, dus Geschiedenis." zei ik als ik mijn rugzak ergens dumpte. Na wat gerommeld te hebben in de zak, haalde ik een stylo en wat papier boven zodat we wat thema's konden opschrijven. Echter nu ik weer naar Lichelle keek, zag ze er niet zo vrolijk uit. " Is er wat?" vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ik vermoedde dat het niet kwam omdat ik iets later was en nu ja veel interesse in haar verhaal had ik nu ook niet want meisjes betekende vaak veel drama. Maar als ik mijn vrije uur met haar moest gaan versteden, wilde ik nu ook niet constant om een emo Lichelle gaan kijken.Ik haalde ondertussen miojn geschiedenisboek boven, wachttend tot Lichelle wat zou gaan zeggen. Ik wilde niet niets zitten gaan doen dus keek ik ondertussen even naar de thema's. "Wil je het trouwens over Wereld Oorlog twee hebben? Of wat anders?" kwam er iets ongeïntereseerd over mijn lippen. Niet dat dit door de dame kwam, geschiedenis maakte me namelijk niet zo enthousiast, maar bijna niets deed dat dus ja.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • On her way to the Library • With Newt • Outfit



          In de tijd dat ik steeds nerveuzer werd omdat Newt nog steeds niet was verschenen, kreeg ik en berichtje terug van Jake. Mijn telefoon trilde op de tafel en in mijn haast om mijn telefoon te pakken, glipte hij bijna uit mijn vingers. Na die kleine paniekaanval opende ik het berichtje.
    Van Jake
    Ugh lieverd, wat moet je met die vent. Dat Cel en Val zo gaan zitten janken slaat nergens op, maar diep van binnen weet je ook wel dat Roman drama is. Hij wilt de meeste meiden alleen maar voor seks, je verdient beter dan dat. Zie ik je later in de les? Waar ben je nu eigenlijk, heb je de hele dag nog niet echt gezien.
    xoxo, Gossip Girl

          Onder het lezen van het berichtje verscheen er een lachje op mijn gezicht. Hij was er altijd voor me, al van kleins af aan en ik was hem daar dankbaar voor. Ik las zijn bericht nog een keertje door en typte snel een antwoord in.
    Naar Jake
    Ja, oké, je hebt gelijk… Damn, I need a break right now… Ik ben nu in de bieb, btw. Moet geschiedenisproject met Newt maken. Al heb ik geen flauw idee of ik daar zonder chocola wel doorheen kom…
    Zin in een filmavond bij mij thuis? Aangezien ik snap dat het vreselijk is dat je mij een hele dag niet gezien heb *winky face*

          Nu alleen nog Roman een berichtje sturen dat ons filmavondje niet door kon gaan. Voordat ik echter daaraan kon gaan beginnen, hoorde ik de deur open gaan. Ik keek op van mijn telefoon en zag dat Newt me een knipoog gaf voordat hij tegenover me plaats nam.
          “Hey, dus geschiedenis.” Ik knikte naar hem en twijfelde even of ik nog het sms’je naar Roman zou sturen, maar besloot om nog even te wachten. Misschien kon ik dat beter doen als Jake erbij was om mijn telefoon uit het raam te flikkeren zodra ik weer zou worden verleid door zijn charmes.
          Net op het moment dat ik mijn etui en blocknote erbij wilde pakken, zag ik dat Newt dat ook al klaar had liggen. Vreemd, hij leek me het type jongen dat liever lui achterover zat. Valentine liet haar bijvoorbeeld vaak het werk doen en dan kregen ze samen altijd een hoog cijfer. Zolang hij het niet zou verpesten, zou ze er niets van zeggen, hield ik zichzelf voor.
          Met mijn pen in de aanslag en mijn haar achter mijn oor dacht ik even diep na, waarna mijn gedachte weer naar Cel vlogen. Blijkbaar sprak mijn gezichtsuitdrukking boekdelen want Newt vroeg of er iets aan de hand was. Volgens mij was hij niet eens geïnteresseerd, maar ik had net te veel drama achter mijn rug om daar iets over te zeggen. “Ja, het gaat prima. Gewoon even afleiding nodig.” Ik glimlachte naar hem, maar het voelde nep aan dus hield ik er gelijk mee op.
          “Uhm, ik dacht zelf dat we een wat meer onbekender thema konden nemen. Van de Tweede Wereldoorlog is al zo veel bekend en je krijgt vast en zeker extra punten als je een onderwerp kiest wat niet zo vaak aan bod is gekomen bij zijn lessen. Dus… wat dacht je van… hmmm” Nadenkend tikte ik met de pen tegen mijn onderlip en ik legde mijn hoofd in mijn nek. “Oh! Ku Klux Klan! Als ik het me goed herinner, vind de docent dat een interessant onderwerp.”
          Eigenlijk had ik dit onderwerp al uitgekozen en deed ik net alsof ik na moest denken. De boeken, die ik gelukkig in mijn tas had gestopt zodat Newt het niet door zou hebben dat ik al helemaal onderzoek daarnaar had gedaan.
          Nu alleen nog maar hopen dat hij mee zou gaan in haar besluit want zoals het er nu uitzag, ging dat niet gemakkelijk worden.


    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 13:52 ]


    I have seen my own sun darkened

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Outside, with Tanner • Outfit

    ”Wie ben jij en wat heb je met Gracie gedaan?”
    Het is dat ik de intonatie van Tanner zijn stem maar al te goed weet te herkennen, waardoor ik al grinnikend in de lach schiet en geamuseerd mijn schouders op trek. Normaliter zou het inderdaad niet gauw een voorstel zijn wat uit mijn mond gerold zou zijn, maar op dit moment had ik geen seconde zin om hier weg te gaan. Voor eens mocht de ‘nette’ Malin wel een keer wat rebelleren, ook al was dat nu op school. “Oké, deal,” zegt Tanner dan. “Maar dan moet je me wel flink helpen bij mijn biologie huiswerk, want ik loop nu al achter,” gaat hij verder, waarop ik al zowat heftig begin te knikken. Ik hielp hem maar al te graag en met alle liefde, dus daar zou ik beslist geen nee tegen zeggen als hij het echt meende. “Ik bedoel maar; hoe ziet een borst er in hemelsnaam uit? Voelen ze zacht aan? Ik kan wel wat hulp gebruiken hier, Gracie.”
          Een proest verlaat mijn mond alvorens ik moet lachen om hetgeen wat de jongen achter me aan bod brengt. Ik wist dat hij me plaagde, de speelse toon waarmee Tanner sprak verried al genoeg en maakte het dat ik het totaal niet erg vond — niet dat ik anders een preuts geval was geweest, want dat zou ik nooit zijn. Het scheelde wellicht iets dat het daarbij ook nog Tanner was, een persoon die ik blindelings durfde te vertrouwen. “Hoe krijg je ze in dat shirt gepast? Doe dat nou eens voor,” grinnikend reikt hij langzaam naar de kraag van mijn shirt, waarop ik ietwat met een lach een tikkeltje verschrikt reageer door mijn handen over mijn dames heen te leggen. Lachend kijk ik naar hem omhoog en schudt subtiel mijn hoofd. “Niet spieken, Tanner-boy.” In een andere situatie had ik het misschien nog echt voorgedaan ook, maar afgezien van verschillende andere redenen was mijn relatie met zijn broer de belangrijkste om er niet op in te gaan.
          ”Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit gevoel hebt hoe zacht vrouwelijk borsten zijn,” grinnik ik vervolgens zacht, waarbij ik subtiel een andere richting in stuur. “Laat staan hoe ze in een shirt passen,” plaag ik hem dit keer terug. “Maar ik durf je te zeggen dat het best makkelijk gaat hoor en heel soepel ook.” Plagend schenk ik hem een knipoog en trek tactvol een keer aan mijn shirt zodat deze onbewust iets strakker over mijn borsten heen spant.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Celeste Dariya Maksimov


    Cheer captain | 18 years | Bench outside | With Valentine | Outfit


    Her attitude kinda savage
    But her heart is gold

    Terwijl Cel op haar mobiel zat voelde Celeste Valentine zijn armen om zich heen waarna de jongeman Celeste op zijn schoot trok. Een klein kreetje verliet Celeste haar lippen. 'Val.' zei Celeste op een toon die verontwaardigd had kunnen klinken, maar dit zeker niet was. Ze had totaal geen probleem met haar plekje op zijn schoot, het was verrassend comfortabel om tegen de jongeman aan te kunnen nestelen.
    "Drama is our middlename." zei Valentine toen Celeste op een sarcastische manier had gezegd dat ze een hekel had aan drama. Een lach rolde over Celeste haar lippen bij het horen wat Valentine zei, ja ze hielden beide best wel van drama, hoewel Celeste liever had dat dit niet over haar ging. Tenminste zolang zij niet de gene was die aan het kortste einde zou trekken. "Je idee is niet slecht Cel, maar die pleziertjes van ego gevlei gun ik Roman echt niet. " begon Valentine vervolgens iets wat Celeste deed fronsen. "Ik dacht meer aan, dat ik Lichelle even van Roman afsnoep en eens dat gelukt is, ik het lekker in zijn gezicht vrijwfen Lichelle laat vallen. Heartbreak, en Roman is weer eens afgewimpeld perfect niet." Een zucht rolde over Celeste haar lippen heen, meende hij dit nou? 'Schat, ik hou van je, dus begrijp me niet verkeerd, maar ik ben niet fan van je plan.' zei Celeste terwijl ze haar vingers door Valentine zijn blonde haar liet gaan. 'Ten eerste het is niet jou probleem, ik ben oud genoeg om mijn eigen boontjes te schillen en ten tweede denk ik niet dat jou idee iemand veel zeer zal doen.' zei Celeste waarna ze naar haar beste vriend glimlachte ze wou hem niet beledigen, maar ze trok liever haar eigen plannetjes. 'Ik denk gewoon niet dat Roman het veel kan schelen dat je Lichelle van hem afpakt die heeft binnen de kortste keren een anderen en daarnaast denk ik, no offense niet dat die arme ziel over Roman is en dus zomaar voor jou gaat.' zei Celeste. Ze wou gewoon graag haar eigen plannen trekken en ze was veel te eigenwijs om deze niet ook echt door te zetten. 'Bovendien denk ik niet dat het zo erg is als ik in Roman zijn pants kom, met een beetje geluk vind hij het ook niet leuk als zijn geliefde ex vriendinnetje hem laat vallen.'
    Een zucht rolde over Celeste haar lippen heen, ze kon nog wel een hele tijd praten over haar plannen, maar sinds Valentine deze keer het net met haar eens leek te zijn had ze het liever over andere dingen. 'Maar oké, Val, wat ik je dus nog moest vertellen.' zei Celeste om het onderwerp weer over te laten gaan op iets anders. 'Mijn moeder kwam gister aanzetten met een box vol foto's van mijn tijd bij de beauty peagents en ik dacht misschien kan je morgen langs komen zodat we samen mijn slechtte periode uit kunnen lachen. Wanneer moms niet in de buurt is natuurlijk, want ik denk dat die nog steeds denkt dat dat mijn beste tijd was.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.