• Hallo lieve mensen op Quizlet, ik ben opzoek naar Engels/Amerikaanse namen voor deze jongens op mijn cover.


    Deze meneer links is de enige zoon van een rijk stel zakenlui.
    Ik had als voornaam Sawyer of Julian, ik ben op zoek naar een goede achternaam.

    Rechts: een mysterieuze vreemdeling zonder thuis.
    Gebaseerd op de foto hoe zou jij hem noemen?
    voor + achternaam


    Ik hoop dat jullie kunnen helpen.


    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 20:47 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Wat voor namen wil je hebben? Engels of Nederlands? Of een totaal andere taal?


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Wat voor namen wil je hebben? Engels of Nederlands? Of een totaal andere taal?


    Engels/Amerikaans. Zal het er even bijzetten is wel handig


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Rechts is Bill Skarsgard toch? He's so cute.

    Ik ging voor bekakte namen altijd rijk/van adel familie namen af. Ik vind rechts wel kinda een Andrew? Ik heb ook altijd hele erge moeite om goede namen te vinden voor mijn personages haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Julian Smith and Daniel Redford. :Y)


    Smile. You're beautiful. <3

    Havana schreef:
    Rechts is Bill Skarsgard toch? He's so cute.

    Ik ging voor bekakte namen altijd rijk/van adel familie namen af. Ik vind rechts wel kinda een Andrew? Ik heb ook altijd hele erge moeite om goede namen te vinden voor mijn personages haha.


    Ja dat is Bill.

    Thanks haha, ja ik vind dat denk ik nog het moeilijkste van het ontwerpen van de schets van mijn verhaal.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Voor de jongen links Julian Redford misschien? De jongen rechts Mick (van Michael) Benson/Benton?

    Een jaar geleden ongeveer heb ik ook topics geopend voor meisjes-/jongens- en achternamen. Misschien kun je daar een kijkje nemen?

    Zelf heb ik een haat/liefde verhouding met namen verzinnen. Soms heb ik een naam zo gevonden en de andere keer doe ik er drie weken over.


    Physics is awesome

    Links vind ik een David ( dan bedoel ik meer Daavid.) En rechts een Rocco

    [ bericht aangepast op 25 sep 2017 - 17:49 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Neeee, die linker vind ik juist zo'n rijke, bekakte bastard, dus dan vind ik de naam Julius juist wel goed passen of zelfs een naam zoals Preston of Middleton; desnoods doe je Middleton als achternaam (wat zijn status weergeeft in de hiërarchie, 'ik sta hoger als jou-typetje').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Julian Cunningham en Aidan McAndrews?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.



    Ik heb dankzij jullie inspiratie opgedaan, dank jullie daarvoor. Wat vinden jullie van deze namen?
    links: Sawyer Hawthorne
    rechts: Wyatt Richie


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    VERSUS schreef:


    Ik heb dankzij jullie inspiratie opgedaan, dank jullie daarvoor. Wat vinden jullie van deze namen?
    links: Sawyer Hawthorne
    rechts: Wyatt Richie



    Bijzondere namen! Hawthrone vind ik wel een sterke achternaam.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Bijzondere namen! Hawthrone vind ik wel een sterke achternaam.


    zeker bijzonder, maar het verhaal wordt ook bovennatuurlijk dus wilde met de namen een beetje op het randje gaan zitten


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...