• Een soort van vrolijk suikerspin kleurtje maar dan nog wel enigszins natural (ik weet het, moeilijke opgave) maar ik zal het even beschrijven.
    Ik heb dus tja een soort van bobline maar het is niet echt een bobline, maar wel die lengte. Denk aan vol donkerblond (zo noemen ze dat, ligt dicht tegen bruin aan) 'kort' haar. Ik zat te denken aan 3 opties:
    1 Grijs met blauwe accenten
    2 Zwart met donkerblauwe accenten
    3 Grijs met paars

    Nu even om het een beetje visueel te maken, zodat jullie een betere indruk hebben:







    Nu pakt dat never nooit niet uit zoals op dat plaatje, dat weet je gewoon al. Maar iemand tips? Ga t sws door bekende van em mattie die ik hiero heb doen of naar de kapper (want zelf doen loopt sws uit op fiasco drama)
    Tips & Picca's ???
    En nee, die krullen heb ik niet en ook niet zo'n schuin lopende bobline. Wat korter mag best als dat beter staat.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind zwart met blauw altijd wel gaaf, heb het zelf nu ook (echt half half haar, precies middenscheiding en dan links blauw, rechts zwart) en het is wel gaaf. Ben zelf iets meer van de fellere kleuren, maar als je niet wil bleken of niet veel, dan is zwart met blauw(groen) toch wel een goede optie.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik vind dat zilver met paars echt mega tof!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind dat grijze heel mooi


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik kan wel kiezen, maar dat betekend niet dat het gaat staan. Meestal wil ik ook een foto van de persoon zelf erbij zien, zodat ik toch een beeld erbij krijg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou voor nummer 1 gaan


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Sugasyub schreef:
    Ik kan wel kiezen, maar dat betekend niet dat het gaat staan. Meestal wil ik ook een foto van de persoon zelf erbij zien, zodat ik toch een beeld erbij krijg.


    Dit. Stel dat je een redelijk getinte huid hebt, zou ik de eerste niet doen, het betekent niet dat jij, of de haarkleur niet mooi is, alleen dat het geen match is.
    Ik denk dat de laatste het makkelijkste bij bijna iedereen wel past, en ik denk ook dat die het langste mooi blijft. (Ik heb nu blauw haar, of tja, het was blauw, het lijkt nu meer groen. Ik vind het zelf geen probleem, maar het verschilt per persoon wat je het liefste wil hebben)


    obsessive rage

    Ik kan de laatste foto niet zien :/ Hoewel ik, van de eerste twee foto's, dat grijze wel het mooiste vind. Maar zoals hierboven al gezegd is, hangt het ook echt af van je huidskleur etc.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind ze alle drie leuk.
    Jep, aan deze reactie heb je niet veel, maar wou het toch even zeggen


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vind de derde het leukst. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Turquoise blijft het langst zitten c:
    Paars wordt uiteindelijk turquoise ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hangt echt af van je haar/uiterlijk. Ga voor de lichte kleuren er wel van uit dat je moet bleken en dat is best wel schadelijk voor je haar. Donker is wat dat betreft beter.


    The truth is out there.

    Ik denk nu aan silver metal kleur met turquase / blauwe accenten
    (zo omschrijf ik het maar even hoor)
    Wil het enigszins 'natural' houden, in de zin van niet weer te opvallend, maar wel leuk.
    Ik heb een gemiddelde huidskleur, in mijn gezicht iets minder gekleurd.


    Aan niets denken is ook denken.

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Dit. Stel dat je een redelijk getinte huid hebt, zou ik de eerste niet doen, het betekent niet dat jij, of de haarkleur niet mooi is, alleen dat het geen match is.
    Ik denk dat de laatste het makkelijkste bij bijna iedereen wel past, en ik denk ook dat die het langste mooi blijft. (Ik heb nu blauw haar, of tja, het was blauw, het lijkt nu meer groen. Ik vind het zelf geen probleem, maar het verschilt per persoon wat je het liefste wil hebben)

    + Maar het ligt ook niet alleen aan de huidskleur, ook aan de vorm van je hoofd en de kleur ogen e.d. Ik tel het 'hele plaatje' als het ware mee, dus daarom dat het moeilijk te beslissen is zonder foto van de topicmaakster/desbetreffende persoon zelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De eerste vind ik het mooiste (: + het meest toegankelijke.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    De eerste vind ik het mooiste (: + het meest toegankelijke.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.