• Volgens betrouwbare bronnen is er sinds enkele uren een invasie gaande van frumbelsnups. Er is nog maar weinig bekend over dit soort wezens.

    Volgens sociale media zouden de wezens er zo uitzien:

    Emma Appels schreef:

    Net vreemde wezentjes gezien op terugweg van school. Ze waren rood, ongeveer 75 centimeter groot en maakten de hele tijd grommende geluiden. #scary #theendoftheworld


    Peter Pannenkoek schreef:

    Reed op autostrade. Zag kleine rode mannetjes oversteken, terwijl ze op bakstenen aan het kauwen waren. Foto's volgen.


    De politie heeft nog geen reactie gegeven op deze feiten, maar de wezens zouden niet gevaarlijk zijn volgens inwoners van Gingelom, het meest geteisterde dorp. "Ze komen met groepjes van een viertal wezentjes aanbellen en vragen voor bakstenen, die we met plezier geven." reageerde de burgemeester.

    De lokale hulpdiensten vrezen er wel voor dat, wanneer de bakstenen opgeraken, er mogelijk huizen gaan instorten.

    Redactionele toevoeging:

    Indien u meer informatie wilt over de frumbelsnups, kunnen we u doorverwijzen naar een Braziliaanse documentaire over de leefwijze en voortplanting van deze wezens. Niet geschikt voor kinderen onder 12 jaar.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2017 - 20:10 ]

    Wat vinden jullie? Moeten we de frumbelsnups in leven laten?

    60.0% (12 stemmen)
     
    Jazeker! Ze lijken me erg schattig! <3

    10.0% (2 stemmen)
     
    Ja.

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee.

    20.0% (4 stemmen)
     
    Nee, afschuwelijk!

    10.0% (2 stemmen)
     
    Geen mening.


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Bron?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Bron?


    Als je gewoon wilt genieten van dit artikel niet kijken onder de spoiler.

    Dit is voor Truth or Dare natuurlijk XD


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Patholoog schreef:
    Bron?


    The Quibbler gok ik (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    The Quibbler gok ik (';


    Haha dat had inderdaad best wel gekund 😂


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Londres schreef:
    (...)

    Haha dat had inderdaad best wel gekund 😂


    Dat was serieus het eerste waar ik aan dacht toen ik het las hahaha. Stelt me nu wel weer teleur dat het om iets anders gaat (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    Dat was serieus het eerste waar ik aan dacht toen ik het las hahaha. Stelt me nu wel weer teleur dat het om iets anders gaat (';


    Aah, sorry... :X


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Peter Pannenkoek schreef:


    Ik voel me aangesproken.


    Sometimes the people we should fear the most are the ones closest to us.

    Nee, man, ik blijf bezig met metselen. Elke keer snoepen ze er weer een hoekje van af! Bah!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    PeterPancake schreef:
    (...)

    Ik voel me aangesproken.


    Haha, daar had ik niet over nagedacht XD


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Fennec schreef:
    Nee, man, ik blijf bezig met metselen. Elke keer snoepen ze er weer een hoekje van af! Bah!


    Ja, ze zijn echt heel erg hongerig dezer dagen!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Hahaha held!


    -

    Amethyst_ schreef:
    Hahaha held!


    Thanks XD


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Haha geweldig dit, applausje (Y)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2017 - 21:34 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Choice schreef:
    Haha geweldig dit, applausje (Y)


    Dankjewel *maakt een diepe buiging*


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik dacht al dat ik iets geks zag...