• Whii, ik ben vandaag echt zo blij! Want ik heb vandaag een recuperatiedag ingezet. Dat is wanneer je 'overuren' inzet om een dagje verlof te hebben.

    Vandaag ga ik uitrusten van alles. ^^
    Je kan niet inschatten onder hoeveel stress ik momenteel sta. Het is er echt over. Stressacne alom, yay. Dus ik hoop dat een dagje niet gaan werken me helpt. ^^
    Ondertussen ben ik al heel de ochtend Queenliedjes op de televisie aan het luisteren (terwijl ik voor Quizlet en andere dingetjes werk, oeps). En ik vind het zalig! Op mijn planning vandaag staat nog wat poetsen, mijn zomerkleren uitmesten en opbergen en nog wat andere huishoudelijk taken. Vanavond heb ik helaas nog vergadering, maar goed.
    Mijn vriend heeft vandaag ook een dagje vrijaf. Dus we gaan straks voor hem nog een kostuum zoeken voor de trouw van zijn broer. Hij ligt nog te slapen. :Y)

    Wat staat er bij jullie op de planning?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik moet straks nog naar school (':
    Geen zin nog, want ik heb echt twee uurtjes les en super veel tussenuren - dus alsnog tot 5 uur bezig straks...


    It's never gonna happen, Guys.

    Fijn voor je, geniet ervan!
    Ik heb zo eerst een vergadering van mijn commissie en daarna college van 1 tot 5. De rest van mijn dag gaat daarna bestaan uit boodschappen doen, koken, afwassen en leren voor mijn tentamen van woensdag.


    "Take my advice; I don't use it anyway."