• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goh, wat kunnen jullie zeuren, zeg!


    16 - 09 - '17

    Je bent een schat maar af en toe ook wel een domme trut hoor...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik wil meer Henry Danger. Ik ben hopeloos.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    ik schaam me dood voor wat ik heb ingeleverd HAHAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    She's imperfect but she tries

    I swear this isn't healthy

    ik wil hem ontmoeten fucking hell


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yaaaaas!


    16 - 09 - '17

    oMG HAHAHHA mijn broer van dertien heeft me leren autorijden
    als da maar goedkomt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I love her so fucking much
    I mean, ze had me gekwetst met wat ze vorig jaar had gedaan en idk ik zag haar nog steeds als een goede, zij het oppervlakkigere vriendin, naar ik hield me sindsdien weg van haar met mijn problemen maar sinds scoutskamp enzo heb ik haar er behoorlijk wat over wat verteld door al dat gedoe toen en sindsdien vertel ik haar terug veel meer (al wil ik haar nog de ander teveel lastigvallen ermee) en ze heeft zoveel spijt van wat ze te doen deed en ze noemt het nu zo'n bitchactie en damnnn ik ben haar danknaar dat ze me hierbij helpt en dat ze me niet veroordeeld voor dat nogal rare kantje van me en echt ik hou van haar

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 17:29 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Het is altijd het fucking zelfde. Het maakt niet uit hoevaak ik het zeg, hou er maar helemaal geen rekening mee. Ik slaap, zet het geluid maar fucking hard, praat maar tegen me, doe maar alles wat me weer wakker maakt he.
          Srsly, denkt nóóit aan me. Het is altijd "ikke, ikke, ikke en de rest mag stikken." Nou, ik ben het ZAT. Ik ben het echt fucking zat.
          Je geeft me altijd een slecht gevoel dat alles mijn schuld is, altijd geluid hard aan staan (maakt niet uit of ik wakker word of whatever; doet nooit fucking oortjes in), zegt altijd dingen waardoor ik in het slechte daglicht staat en dingen voordat ik überhaupt de kans heb om het te zeggen en het slechtste is nog dat je me nooit serieus neemt en het altijd "dat niet waar" is. Nee, want het gebeurt ook niet bij jou.
          UCH. Je houd me tegen met álles en vooral met groeien. Nee, als ik maar rekening houd met jóú en niet andersom.
          Ik wil echt ergens anders alleen wonen. Echt. Ik wil rust. Ik krijg alleen maar spanning en stress.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 18:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 29 maart 2019 - 15:45 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wil sterven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben ik de enige die het apart vindt dat de boodschappen, bus en dergelijke 3% duurder worden en de belasting voor multinationals met hetzelfde percentage daalt? Iets met stelen van - en geven aan - ? Zeg maar omgekeerde Robin Hood?


    26 - 02 - '16

    Dit duurt veel te laaaaaang


    Ik wil een tuin vol egels

    Ga ik nu te snel of niet....


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face