• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit had ik niet verwacht.


    Ik wil een tuin vol egels

    when boys say ‘you’re cute’ when you have that annoying asian glow 🙄

    gotta hit ‘m all


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Aune schreef:
    Soms heb ik gewoon zin om te verdwijnen uit iedereens leven alsof ik nooit heb bestaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blade Runner 2049 was een film met een geweldige verhaallijn en het zag er supermooi uit. Maar het was super sloom D:. Mensen verlieten zelfs de zaal en ik hoorde zelfs dat er een paar mensen in slaap waren gevallen....


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik vraag me af waarom ik zelfs maar gekomen ben.


    Mhm?

    I'm having a really bad night and I'm wondering if life is even worth all the pain I gotta endure every single day...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil weer slapen en Toradora! kijken, tenzij ik taart krijg.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wanneer de username die je bedacht hebt al in gebruik is geweest. :c

    Yes. Een username gevonden die mij ook goed past. c:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 11:43 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Izunia schreef:
    I'm having a really bad night and I'm wondering if life is even worth all the pain I gotta endure every single day...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ..... Telkens datzelfde gezeur. Hou toch op 🤦‍♀️


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien moest ik eens uit bed... xp


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik vind het oprecht kwetsend dat mensen mij beledigen om het aantal uren dat ik maak. Ze suggereren gelijk dat ik niet meer uren wil maken. Ze beseffen niet dat ik graag meer uren wil, maar dat de mogelijkheid er bij het bedrijf momenteel niet is.


    26 - 02 - '16

    Ik kan echt niks van deze oefeningen hahaha. Wenen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    wat moet ik hiermee aan
    ik heb zo een schijthekel aan al dat vocabulair blokken en al die grammatica en we zitten letterlijk aan week vier
    prachtig hoe ik weer eens de verkeerde keuze gemaakt heb


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben ugh zo awkward en dit was like de perfecte kans om het te vragen en ik heb het gewoon voorbij laten gaan?? Rip ughh laten we al onze hoop inzetten op morgen


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis