• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Dammit ugh, feest, nu voel ik me alwéér rot


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    En bedankt, Nicole. Door jou ga ik niet meer verder kijken naar X Factor. Je zal het weten dat je de grootste fout ooit hebt gemaakt! Berget is de beste artiest in die hele competitie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Nee Chris, het is nu echt te laat om nog popcorn te maken....

    [ bericht aangepast op 22 okt 2017 - 0:00 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn vissen maken geluid. Waarom maken mijn vissen geluid? Jullie zijn vissen en horen stil te zijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Meh, ik kan wel huilen... Het wordt echt moeilijker met de moment...


    16 - 09 - '17

    Er is blijkbaar ruzie?? I didn't know???


    Heaven is a place that we all have

    My life is just a complete mess...


    16 - 09 - '17

    ja Nialls album is geweldig


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I want to be able to really be someone else, not just pretend I am.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    ik vind het zo verdrietig dat bijna alle discovery reviews negatief lijken te zijn, want ik wil er best andere meningen of kritische punten over horen, maar ik word echt moe van "ugh dit is slecht en geen star trek" als conclusie. wat meer positiviteit of op z'n minst besef dat de serie nog nauwelijks begonnen is en allerlei kanten op kan gaan zou leuk zijn


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het punt is: ik vind het gewoon best wel lullig als je een deel van een groep als het ware meevraagt om iets te gaan doen en de rest dan niet (terwijl je ook nog eens weet dat de rest het waarschijnlijk ook leuk zou vinden), maar ik kan er niks van zeggen, want ik hoor het niet gezien te hebben, maar het zit me eigenlijk best wel dwars. Als in: mogen wij dan niet mee omdat we er toevallig later bijkwamen? Ik kan best snappen dat je wat meer een band hebt met hen, maar in dit geval komt het gewoon best wel over als buitensluiten en ik hoop dat het niet zo uitkomt, want anders ben ik echt wel een beetje klaar met jou.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    This is a weird feeling. We hebben dit gewoon echt gedaan, na zoveel jaar, gewoon écht. This is so unreal. Wat moet ik nu antwoorden op het echt maken, God.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen shade naar NMBS maar ik was oprecht gelukkig om een gele NS trein te zien.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Izunia schreef:
    Geen shade naar NMBS maar ik was oprecht gelukkig om een gele NS trein te zien.


    HAHAHAHA dit is het beste dat ik in een tijdje gelezen heb. :')
    Doet me hieraan denken. :'D


    Ik dacht al dat je bij Xanthe was trouwens. (stalkstalk)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.