• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Izunia schreef:
    Geen shade naar NMBS maar ik was oprecht gelukkig om een gele NS trein te zien.


    HA. LOL. De NMBS is op de De Lijn na echt zo ongeveer het vreselijkste vervoer dat je je kunt indenken. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké. Ik heb al heel veel gedacht "wat een vreemde achternaam of combinatie van naam en voornaam is dat" als ik een Nederlander googlede, maar dit spant toch echt de kroon. Peter Pannekoek? Echt waar? Ik kom echt niet meer bij van het lachen, jezus mina. 😂


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    jaaaa


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Klaar schreef:
    Oké. Ik heb al heel veel gedacht "wat een vreemde achternaam of combinatie van naam en voornaam is dat" als ik een Nederlander googlede, maar dit spant toch echt de kroon. Peter Pannekoek? Echt waar? Ik kom echt niet meer bij van het lachen, jezus mina. 😂


    Ken je Benno Baksteen? (nerd) Zijn naam heeft ook alliteratie, maar is vooral geweldig omdat hij, meneer Baksteen, jarenlang voorzitter was van de pilotenvakbond.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik raak gewoon iedereen kwijt...


    16 - 09 - '17

    Ik word gek ajzhdgdjgyjyfhfv.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vorige week twee keer gehad dat ik weg ging op de fiets toen het droog was of heel zachtjes miezerde en op de terugweg een regenbui kreeg. Zo blij dat ik vandaag geen regen heb gehad. Even vaart zetten achter een nieuwe paraplu vinden en kopen.


    Physics is awesome

    Izunia schreef:
    Kon ik maar bij Xanthe in België blijven..
    <3


    >> Life's such a shitshow...

    [ bericht aangepast op 23 okt 2017 - 18:16 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I want to give up so bad... I don't think this all is working.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    laat maar @ al mijn vriendschappen


    Caution first, always.

    Blablablablablablablablablablablablabla


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Tijd om Penoza terug te kijken c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I just really want to be with you right now..


    This ain't no place for no better man.

    It is I, the trashlord.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Poopybutthole schreef:
    It is I, the trashlord.


    YOU STOLE MY USERNAME AAAH


    Heaven is a place that we all have