• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    ik: 0.74231415 km/h
    Iedereen rondom me, de wereld: 529 km/h


    Heaven is a place that we all have

    Poopybutthole schreef:
    I kinda need someone who can listen to me without judging. Oh well...

    Always here for you c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aaaaah, ik ben gestoken door één of ander insect :C Eerst deed het pijn, maar nu jeukt het als hell als ik eraan kom :C

    Maar die opname van dat Hans Zimmer concert in de bioscoop zien was wel erg gaaf :'D Jammer dat ik de twee concerten in NL gemist heb, maar dit is een vervanging waar ik redelijk tevreden mee kan zijn ^^


    Stenenlikker

    en dat had ik dus net zo goed niet kunnen doen lol


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serieus als ik nog een keer iemand “fml” hoor zeggen voor kleine onnozele ergernissen ga ik iemand zijn nek om wringen.


    Ex astris, sciencia

    Today is going to be a loooong day

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 10:04 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Meh wel raar om te bedenken dat na vanmiddag mijn kat er niet meer is. Ik ben samen met hem opgegroeid en kan me geen tijd meer herinneren dat hij er niet was en straks ineens is hij weg. ):


    The truth is out there.

    Fml. Deze shit moet ophouden. Ik trek het niet meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Herald schreef:
    Meh wel raar om te bedenken dat na vanmiddag mijn kat er niet meer is. Ik ben samen met hem opgegroeid en kan me geen tijd meer herinneren dat hij er niet was en straks ineens is hij weg. ):


    Muh, big hugs. <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Pfffft. Het is zeker teveel gevraagd..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nou, voordeurmeetman is langs geweest (weer om elf uur! dit keer was ik wakker! en aangekleed!) en ik heb volgens mij in totaal maar vijf woorden gezegd maar er was ook gewoon niet tijd voor meer? En nu piept zijn machine buiten mijn deur nog whut dit is zo raar


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil echt thuisblijven maar ik heb vandaag 2 rechturen en die kan ik echt niet missen. Maar ik voel me zo vreselijk waardeloos.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een rotdroom nfjksd


    Caution first, always.

    When je Fallout wilt spelen maar je de disc nergens kunt vinden dus je maar Final Fantasy gaat spelen terwijl je zachtjes liedjes van Diamond City Radio zingt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DUO: you amaze me EVERY FUCKING single time. Assholes


    Deep inside, I've never felt alive