• Dag lieve leden!

    Jullie kennen natuurlijk de xOTM-wedstrijden al. Zo niet, dan wordt het hoog tijd eens een kijkje te nemen...! Voor deze maand hebben we weer leuke creaties voor te schotelen aan jullie dankzij de creatieve Quizletters onder ons! En zij zouden graag jouw stem willen.

    Zijn jullie ook in de herfstsfeer? Na de foto's van Image of the Month te zien, moet het wel. Je vindt ze hier!

    Verder hebben vier users hun dichterskunsten boven gehaald met het thema vlucht. Stem voor jouw favoriete gedicht bij Poem of the Month hier.

    Andere twee users waagden zich eraan een boeiend verhaal neer te zetten met als thema verraad. Lees ze hier en niet vergeten te stemmen voor Story of the Month!

    Niemand was blijkbaar in de Halloweensfeer. Quiz of the Month heeft geen inzendingen gehad. Jammer!

    Bij Column of the Month was er één inzending over openbaar vervoer en dat is meteen de winnende column. Beter een dan geen, maar hopelijk krijgen we de volgende keer toch wat meer inzendingen binnen!

    Dat er veel stemmen mogen binnenkomen! _O_

    Blijf de xOTM-wedstrijden in de gaten houden met deze links hieronder! Niet alleen maak je kans op credits, maar het zijn gewoon leuke wedstrijden met thema's waarbij leuke creaties uitkomen! Hopelijk zien we (weer) een creatie van jou!



    Vele groetjes,
    de xOTM-mods

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 18:52 ]

    Stem jij ook?


    Ik wil een tuin vol egels

    Hebben jullie al op alle polls gestemd? Het zijn echt supercreaties!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb een paar stemmen gegeven.


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Ik heb een paar stemmen gegeven.


    Super!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Niet vergeten stemmen allemaal! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat een leuke creaties allemaal! Zijn er nog meer late stemmers? *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.