• Vlinderjacht.



    Toestemming van de mods.


    Lieve users,

    De laatste tijd merken we dat veel users het moeilijk hebben en dat zien we natuurlijk liever anders. Daarom willen we de users van Quizlet graag een hart onder de riem steken. Het is onze bijdrage om Quizlet wat actiever te maken en om de leuke, maar vooral gezellige, sfeer te versterken. Het idee komt van de paasactie waarbij je iets moet zoeken, maar met een kleine twist eraan.


    Wie zijn wij?


    Marleen/Meraki, Laura/OperaGhost, Danique/Slughorn en ik/Antheia, organiseren hierbij de Vlinderjacht. Jullie kunnen bij ons terecht voor vragen en wij zullen de gehele actie dan ook controleren of alles goed loopt.


    Wat is de bedoeling?


    Wij plaatsen honderd vlinders op Quizlet met een quote over vlinders of een andere positieve/inspirerende quote, waarbij het de bedoeling is dat jullie deze vlinders gaan zoeken. De quotes staan erbij in de hoop dat we jullie tijdens het zoeken een positief gevoel kunnen geven.
    Jullie moeten dus proberen om elke vlinders en bijbehorende quote te vinden. Elke vlinders is genummerd. Als je mee wil doen, is het handig om voor jezelf een word document of een story te openen. Plaats daarin het gevonden nummer én de link naar de pagina waar je de vlinders gevonden hebt. Dit mag niet in het topic geplaatst worden, dan verraden jullie het voor de andere users die het proberen te vinden. Wanneer je alle vlinders en quotes gevonden hebt, stuur je één van ons een privé bericht. Wij controleren de links en sturen je zo snel mogelijk een antwoord terug.


    Hoe zien die vlinders en quote er dan uit?
                                                                      Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    0. Without change, there would be no butterflies. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    De honderd quotes zullen allemaal anders zijn, maar de vlinders blijven hetzelfde. Deze moeten jullie dan allemaal vinden.
    Deze vlinders en quote krijg je van ons, maar het is aan jullie om nog 1 t/m 100 te vinden!




    Waarom een vlinder?


    Vlinders leren ons de veranderingen in ons leven te aanvaarden. Vlinders aanvaarden hun metamorfose en omarmen de nieuwe kansen van hun omgeving en hun lichaam kritiekloos.Tot slot ontvouwt de vlinder zich in al haar glorie uit de cocon tot een prachtig schepsel, net zoals elke user op Quizlet. Dus vergeet dat niet!


    Valt er ook nog wat te winnen?

    Nou, nou. Ga eerst maar eens op zoek, honderd is een flink aantal! Het antwoord is echter: ja. De eerste drie users die een volledige en correcte lijst ingeleverd hebben, winnen een prijs in de vorm van credits. Hoeveel credits dat precies zijn, laten we nog even in het midden. De drie winnaars worden ook niet direct bekendgemaakt, omdat we eerst iedereen de kans willen geven om de honderd vlinders en quotes te vinden. De insteek van deze vlinderjacht is namelijk het creëren van een goed gevoel, niet het creëren van een wedstrijd.


    Mochten er vragen zijn, kunnen jullie altijd bij één van ons terecht. Vragen mogen ook in dit topic geplaatst worden, mits er niets wordt verraden over mogelijke locaties. Wij wensen jullie allen heel veel succes met het vinden van de vlinders en quotes en vergeet niet: na regen komt zonneschijn!


    Tips:

    1. Tip! Zoek naar positieve woorden.
    2. Tip! Op elk profiel van de organisatoren staan 5 vlinders verstopt.
    3. Tip! Wij hebben drie woorden gelinkt aan vlinders.
    4. Tip! Vlinders, liefde en geluk.
    5. Tip! Bekijk hele creatieve creaties en ook hele oude creaties.

    Deadline: 30 november om 12:00.

    Wilt iedereen die aan de vlinderjacht heeft meegedaan een privé bericht sturen naar Laura en mij! Graag de nummers en de links met de url erin geven!!

    Bij deze is de deadline gesloten! Binnenkort zal er een top tien hier in het topic komen en de winnaars!

    [ bericht aangepast op 30 nov 2017 - 20:48 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Vlinderjacht is nu ten einde gekomen! Helaas hebben er maar twee mensen een mailtje gestuurd. Dus ik heb credits naar IrishNialler & Poudlard gestuurd. Allebei heel erg goed gedaan, dus jullie hebben het ook zeker verdiend!

    Hopelijk vonden jullie het leuk om de vlinders en quotes te zoeken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh hier was ik al bang voor, wat jammer zeg!
    Heel erg bedankt voor dit leuk initatief <3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oh hier was ik al bang voor, wat jammer zeg!
    Heel erg bedankt voor dit leuk initatief <3


    Ja, wij vinden het ook erg jammer, maar helaas. Graag gedaan. We deden het graag. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Dalnim schreef:
    (...)

    Ja, wij vinden het ook erg jammer, maar helaas. Graag gedaan. We deden het graag. (:


    Ik denk niet dat jullie teleurgesteld moeten zijn, jullie hebben bij heel wat users een lach op hun gezicht gekregen, inclusief op de mijne (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat jullie teleurgesteld moeten zijn, jullie hebben bij heel wat users een lach op hun gezicht gekregen, inclusief op de mijne (:


    Dat is goed om te horen! ^^ Alleen hadden we wat meer privé berichten verwacht. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat super jammer dat er maar zo weinig zijn. Wel ben ik benieuwd hoeveel Poudlard er gevonden had, ik had er denk ik 85.

    Nogmaals een super bedankt voor het leuke initiatief!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zie dit initiatief nu pas, en ik moet zeggen dat alleen al met het lezen van het topic ik moest glimlachen.

    Misschien was het idee van een wedstrijd erachter wat ervoor zorgde dat niet iedereen een mailtje stuurde. Als ik positiviteit nodig heb, kom ik liever zulke quotes en liefheden tegen als extra als leuk als fijn, en niet dat ik ze allemaal moet zoeken om iets te winnen.

    Het idee erachter vind ik echt prachtig, dat wil ik nog even benadrukken. Dankjulliewel!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    IrishNialler schreef:
    Wat super jammer dat er maar zo weinig zijn. Wel ben ik benieuwd hoeveel Poudlard er gevonden had, ik had er denk ik 85.

    Nogmaals een super bedankt voor het leuke initiatief!


    Haha, superknap! Ik had er geloof ik 24/25 ofzo. Kan je jouw lijst doorsturen? Ik ben benieuwd welke ik heb gemist!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Poudlard schreef:
    (...)

    Haha, superknap! Ik had er geloof ik 24/25 ofzo. Kan je jouw lijst doorsturen? Ik ben benieuwd welke ik heb gemist!
    Ik heb je hem gestuurd. Al ben ik wel heel nieuwsgierig waar de rest staat die ik niet gevonden kreeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het was een heel mooi en origineel initiatief, bedankt daarvoor!


    Ik wil een tuin vol egels

    Zelf had ik er te weinig tijd tijd voor, maar het idee was geweldig


    26 - 02 - '16

    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Dan kan het topic gesloten worden. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Topic gesloten op aanvraag.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.