• Ik wil verder mijn excuses aanbieden van mijn rare topic, omdat het voor sommige als raar gezien. Er zijn ook mensen die me als een troll zien. Dat nooit mijn bedoeling was. Ik wil verder alleen zeggen het bedoelt was voor een experiment, maar dat wordt voor sommige verkeerd gezien.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 17:10 ]


    Nobody Say It was easy

    Whet, hoeveel accounts heb jij? + je kan niet zomaar een hulpbehoevend topic openen als 'experiment'. Er zijn mensen op Q met echte problemen en mensen zoals jij verpesten het voor hen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Whet, hoeveel accounts heb jij? + je kan niet zomaar een hulpbehoevend topic openen als 'experiment'. Er zijn mensen op Q met echte problemen en mensen zoals jij verpesten het voor hen.[/quot

    Het was geen hulp behoefte sommige topic waren heel serieus. En ik vroeg om advies omdat ik nog steeds aan denkt, maar de meeste nemen me niet serieus.


    Nobody Say It was easy

    Als je er dan eens bij zou zetten dat het om een experiment zou gaan (vraag me overigens af wat voor raar experiment dat is), zou je naar mijn idee al wat minder mensen kwetsen. Ben het overigens ook eens met Frodo.


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Als je er dan eens bij zou zetten dat het om een experiment zou gaan (vraag me overigens af wat voor raar experiment dat is), zou je naar mijn idee al wat minder mensen kwetsen. Ben het overigens ook eens met Frodo.


    Hoe kan ik met de topic "heb je ooit in de douche geplast mensen kwetsen?"

    Maar ik zal voor de volgende keer groot experiment zetten.


    Nobody Say It was easy

    Het komt nu eenmaal wat vreemd over als je continu dit soort topics opent. Internet is wel zo ongeveer anoniem, maar de mensen op het forum weten toch vrij snel wie wat zegt. Dingen als 'in bed plassen' of 'in de douche plassen' zijn normaal, maar dat betekent niet dat mensen er zo open over durven te spreken, zeker niet als er lichtelijk kwetsende dingen worden gezegd in de beginpost en als er een rare poll bij staat. Experimenten doen hier op het forum is gewoon niet echt handig, zeker omdat op deze site veel mensen zitten met problemen, of dit nu te maken heeft met de onderwerpen uit de topics of dat het wat anders is.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het komt denk ik vooral door hoe je de topics opzet en de reacties die er zelf bij zet.
    Het zijn nou ook niet bepaald onderwerpen waar bijna iedereen hier op Q op in wil gaan of iets.
    En door mensen te gaan blokkeren, bevestig je zo goed als wat vele van ons hier al denken: 'er is een troll in ons midden'. Daardoor nemen we je ook niet serieus en krijg je dus dit soort reacties op alle topics die je hebt aangemaakt en hoe je in de chat bent. Maar goed, zo denk IK erover.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 17:24 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Frodo schreef:
    Whet, hoeveel accounts heb jij? + je kan niet zomaar een hulpbehoevend topic openen als 'experiment'. Er zijn mensen op Q met echte problemen en mensen zoals jij verpesten het voor hen.


    Ik ben het hier helemaal mee eens.


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Hopps schreef:
    Het komt nu eenmaal wat vreemd over als je continu dit soort topics opent. Internet is wel zo ongeveer anoniem, maar de mensen op het forum weten toch vrij snel wie wat zegt. Dingen als 'in bed plassen' of 'in de douche plassen' zijn normaal, maar dat betekent niet dat mensen er zo open over durven te spreken, zeker niet als er lichtelijk kwetsende dingen worden gezegd in de beginpost en als er een rare poll bij staat. Experimenten doen hier op het forum is gewoon niet echt handig, zeker omdat op deze site veel mensen zitten met problemen, of dit nu te maken heeft met de onderwerpen uit de topics of dat het wat anders is.

    Basically this.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Bro maak niet telkens nieuwe accounts aan pls


    No growth of the heart is ever a waste

    Om eerlijk te zijn, denk ik dat je dondersgoed weet wat je doet en niet zomaar aan het experimenteren bent.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jongens, naamsveranderingen bestaan ook, haha. Maar heel eerlijk ben ik het wel min of meer eens in het genre dat ik het ook wat beu ben. Ik ga daarmee niet perse akkoord met de hardere en meer gemene reacties die ik de voorbije tijd gelezen, hoewel ik dat wel snap en ik maak die fout ook wel, maar wel met het gevoel dat erachter zit. Zeg geen sorry om vervolgens verder te doen en na het eerste topic had je al door moeten hebben dat het niet geapprecieerd wordt. Als dat niet het geval is, dan weet je het nu wel en verwacht ik dat het stopt. Zo niet, dan kunnen we er eigenlijk alleen nog maar van uitgaan dat jou iets serieus dwars zit of dat je een troll bent.


    Mhm?

    Barrel schreef:
    Jongens, naamsveranderingen bestaan ook, haha. Maar heel eerlijk ben ik het wel min of meer eens in het genre dat ik het ook wat beu ben. Ik ga daarmee niet perse akkoord met de hardere en meer gemene reacties die ik de voorbije tijd gelezen, hoewel ik dat wel snap en ik maak die fout ook wel, maar wel met het gevoel dat erachter zit. Zeg geen sorry om vervolgens verder te doen en na het eerste topic had je al door moeten hebben dat het niet geapprecieerd wordt. Als dat niet het geval is, dan weet je het nu wel en verwacht ik dat het stopt. Zo niet, dan kunnen we er eigenlijk alleen nog maar van uitgaan dat jou iets serieus dwars zit of dat je een troll bent.


    Liesje has spoken.

    (Wijze woorden, trouwens. Ben het ermee eens.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    FireKeeper schreef:
    Om eerlijk te zijn, denk ik dat je dondersgoed weet wat je doet en niet zomaar aan het experimenteren bent.


    Nee, Je kan toch lezen dat het geen troll was!? Moet ik het opnieuw herhalen?


    Nobody Say It was easy

    CircelOfLeven schreef:
    (...)

    Nee, Je kan toch lezen dat het geen troll was!? Moet ik het opnieuw herhalen?



    Ik vind het persoonlijk ook raar dat je mensen blokt die eigenlijks niks doen en dat je elke keer inactief gaat na iets te posten


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Barrel schreef:
    Jongens, naamsveranderingen bestaan ook, haha. Maar heel eerlijk ben ik het wel min of meer eens in het genre dat ik het ook wat beu ben. Ik ga daarmee niet perse akkoord met de hardere en meer gemene reacties die ik de voorbije tijd gelezen, hoewel ik dat wel snap en ik maak die fout ook wel, maar wel met het gevoel dat erachter zit. Zeg geen sorry om vervolgens verder te doen en na het eerste topic had je al door moeten hebben dat het niet geapprecieerd wordt. Als dat niet het geval is, dan weet je het nu wel en verwacht ik dat het stopt. Zo niet, dan kunnen we er eigenlijk alleen nog maar van uitgaan dat jou iets serieus dwars zit of dat je een troll bent.


    Ik sluit me hierbij aan.


    26 - 02 - '16