• Ik ben echt zó teleurgesteld in Q. De abonnees. Je krijgt werkelijk geen reacties meer op je verhalen waar je zo hard aan werkt.. zo jammer!

    Ik vroeg mij af:
    Waar zijn er nog meer leuke sites om je verhalen te delen?
    Wattpad kennen we onderhand wel..


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Wat super jammer dat je daarover denkt.. :( Er zijn serieus dus geen andere sites. Ik, en vele anderen, heb daar ookal naar gezocht. Tis jammer, maar weetje, je kan ervoor weglopen of een van de mensen zijn die Q levendig houd door zelf veel reacties te geven. Als ik verhalen lees probeer ik dat nog wel.. Het is niet veel, maar elke beetjes helpen toch?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 11:07 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik hoop niet dat je op Q zit voor de reacties. Q is de laatste tijd niet erg actief en dat ligt niet aan de huidige users, die jij nu de schuld geeft, maar aan iedereen die weg is. De overgeblevenen proberen er nog wat van te maken.

    Bovendien zou je voor jezelf moeten schrijven en niet voor een ander, want anders houd je het bij lange na niet vol. Schrijf over wat je leuk vindt en dan heb je die reacties niet nodig.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 9:59 ]


    oi, suzy

    Het is inderdaad niet leuk dat Quizlet niet meer zo actief is als vroeger, maar het lijkt mij wel dat je voor een groot deel voor jezelf schrijft? (: Natuurlijk is het handig en heel motiverend om reacties te krijgen, maar dat zou niet het enige mogen zijn, niet?


    Take me to wonderland

    Ik denk dat het ook te maken heeft met de tijd van het jaar. Tijdens bepaalde maanden van het jaar hebben mensen meer tijd voor Quizlet en merk je zo het verschil op.
    In het algemeen is Quizlet natuurlijk wel niet meer zo actief als enkele jaren geleden, maar toen waren er veel 'eendagsvliegen'. Het hangt ook erg van het genre af waarin je schrijft.


    The soul needs autumn.

    MacTavish schreef:
    Ik hoop niet dat je op Q zit voor de reacties. Q is de laatste tijd niet erg actief en dat ligt niet aan de huidige users, die jij nu de schuld geeft, maar aan iedereen die weg is. De overgeblevenen proberen er nog wat van te maken.

    Bovendien zou je voor jezelf moeten schrijven en niet voor een ander, want anders houd je het bij lange na niet vol. Schrijf over wat je leuk vindt en dan heb je die reacties niet nodig.


    Daar heb je ook een punt. Maar toch vind ik het persoonlijk ook fijn als er reacties komen. Dat motiveert mij.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Dat klopt, maar wat Wervelwind ook zegt, het hangt ook heel erg af van het verhaal dat je schrijft. De grootste hypes zijn nu voorbij, en als 1D het onderwerp is waar je het liefst over schrijft, moet je niet verrast zijn als mensen niet meer zo geïnteresseerd zijn als vroeger. De meeste Quizletters zijn al wat ouder en, correct me if I'm wrong, veel 'oudere' meiden zijn nu eenmaal niet meer ondersteboven van 1D. Om maar een voorbeeld te noemen.

    Reacties zijn altijd fijn maar het moet niet zo zijn dat je die nodig hebt om te blijven draaien.


    oi, suzy

    Tja ik zie dat je verder bent gegaan aan een verhaal wat je bijna een jaar geleden bent gestart? Tja....waarschijnlijk zijn veel mensen afgehaakt in de tussentijd?


    You were born original, don't die as a copy.

    Kan je in het Engels schrijven? In dat geval is AO3 nog wel een fijne site waar mensen redelijk veel reageren. Ik snap je, hoor; het 'je schrijft voor jezelf' leusje heb ik ook vaak genoeg gehoord, maar damn, het blijft verdomde lastig om mezelf te motiveren als het voelt alsof je geen publiek hebt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind dat je toch wel behoorlijk wat abonnees hebt op je stories...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Maak je er nu nog een topic over? Er is verder niet zoveel aan te doen. Als je het hier niet leuk vindt, dan maak je er zelf wat van of niet en dan ga je weg. Het meerdere keren te benoemen van een zaak waar de meeste Quizletters mee zitten helpt verder niet aan het probleem. Het is nu eenmaal zo. En net zoals wat een andere user zei, je schrijft voor jezelf en je hebt nog best wat abonnementen op je stories.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Elke user zou wel graag het aantal abo's hebben dat jij hebt op je stories, als ik zo eerlijk mag zijn.)


    Heaven is a place that we all have

    aesthetik schreef:
    (Elke user zou wel graag het aantal abo's hebben dat jij hebt op je stories, als ik zo eerlijk mag zijn.)


    Ik vind die 'stille lezers' zo jammer..


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Overal heb je wel stille lezers. Dat is niets unieks aan Q. Bovendien kan je niemand dwingen om reacties te plaatsen.


    oi, suzy

    MacTavish schreef:
    Overal heb je wel stille lezers. Dat is niets unieks aan Q. Bovendien kan je niemand dwingen om reacties te plaatsen.

    Dan heb ik vanzelf al dat ik mijn hakken in het zand zet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fiestar schreef:
    (...)
    Dan heb ik vanzelf al dat ik mijn hakken in het zand zet.

    Dat bedoel ik. :Y) Je bereikt niets met zeuren om rea's. @TS, je zou reclame kunnen maken voor je verhalen. Dan krijg je wat meer nieuwe lezers erbij (dat is toch het doel) en wie weet plaatsen die reacties. Gebruik een spot, open een reclametopic. Dat zijn toch de manieren om lezers te lokken.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 14:19 ]


    oi, suzy