• Ik ben echt zó teleurgesteld in Q. De abonnees. Je krijgt werkelijk geen reacties meer op je verhalen waar je zo hard aan werkt.. zo jammer!

    Ik vroeg mij af:
    Waar zijn er nog meer leuke sites om je verhalen te delen?
    Wattpad kennen we onderhand wel..


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Wat kan iedereen hier toch hard zijn. Ik snap wat je bedoelt, reacties krijgen is super motiverend. Het is fijn om te lezen dat je verhaal gewaardeerd wordt en het kan inderdaad een enorme boost zijn om verder te schrijven. Maar zoals de andere users hier al zeggen, kan je anderen niet dwingen om reacties achter te laten. Naar een andere site op zoek gaan is evenmin een optie, aangezien er niet veel sites bestaan zoals onze Q.
    Dus: ik snap je frustratie, maar ik denk dat er niet veel aan gedaan kan worden. Je kan je lezers laten weten dat hun reacties erg motiverend werken en dat je er graag meer krijgt? Voor de rest kan ik je geen tips geven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat een lange tenen, zeg. Hoezo zijn we nu ineens hard? Ik geef de TS tips om meer actieve lezers te trekken, maar meer kunnen wij ook niet doen.


    oi, suzy

    Ja ik heb ook wel een beetje dat ik het jammer vind dat er niet echt meer gelezen wordt waar ik zo mijn best voor doe. Aan de andere kant vind ik mijn verhaal er op Q wel mooi uitzien.


    Firm believer of all that is magic

    Ik krijg zelf ook niet veel reacties op mijn creaties maar persoonlijk schrijf ik dan ook meer voor mezelf. Natuurlijk maken reacties het nog leuker om verder te schrijven aan een verhaal maar het is voor mij geen enorme must.
    Zelf heb ik vaak maar 2 of 3 (actieve) lezers maar daar ben ik al zeer tevreden mee.
    Ik schrijf persoonlijk met niet al te grote verwachtingen. Des te groter is de verrassing als je er reacties op krijgt.
    Elke lezer is natuurlijk welkom en het is altijd leuk als mensen je verhaal volgen.
    Je kan ook altijd nog gebruik maken van je vrienden op Q, de spotlight of reclame topics om je verhaal onder de aandacht te brengen.
    Zo doe ik het zelf tenminste :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    MacTavish schreef:
    Wat een lange tenen, zeg. Hoezo zijn we nu ineens hard? Ik geef de TS tips om meer actieve lezers te trekken, maar meer kunnen wij ook niet doen.


    Mijn opmerking sloeg dan ook niet op jou.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik weet hoe je je voelt, vooral met de reacties op verhalen. :Y) Maar in principe schrijf je toch voor jezelf, dat zeg ik dan tegen mezelf lol, of je schrijft vooruit. Dat kan ook helpen. :')

    En als je echt andere sites wilt kan je via Tumblr of AO3 proberen of iets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Van de 100 lezers die je (hopelijk en met veel bidden) kan krijgen, zullen er echt maar 7-10 zijn die reacties plaatsen en eerlijk, I'm happy with everyone of them!
    Je kan ze niet dwingen om meer reacties te geven en vragen om reacties zodat je meer gaat activeren is tegen de regels, dus het enige dat je kan doen is gewoon genieten van elke reactie die je krijgt, al is het er maar 1.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    MacTavish schreef:
    Wat een lange tenen, zeg. Hoezo zijn we nu ineens hard? Ik geef de TS tips om meer actieve lezers te trekken, maar meer kunnen wij ook niet doen.

    Het maakt mij niet zoveel uit rofl.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap het heel goed hoor. Ik neem aan dat het gros hier zijn verhalen plaatst om reacties te krijgen, om gelezen te worden, want anders zou je het niet op internet zetten. Dan kun je het gewoon lekker in Word schrijven. Ik heb zelf ook al gezocht naar alternatieven, maar op andere websites is het nog erger dan hier. :') Tenzij je in het Engels schrijft. Mocht je nog een leuk alternatief vinden, let me know!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laveau schreef:
    Het is inderdaad niet leuk dat Quizlet niet meer zo actief is als vroeger, maar het lijkt mij wel dat je voor een groot deel voor jezelf schrijft? (: Natuurlijk is het handig en heel motiverend om reacties te krijgen, maar dat zou niet het enige mogen zijn, niet?


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)