• Hallo lieve Q'ers.

    Zoals jullie de laatste tijd al merken, wordt er veel getrollt in zowel de Topics als in de chat.
    Dit wekt bij sommige Q'ers -waaronder mij- enorme frustraties op omdat je het gevoel krijgt dat het niet meer serieus is.
    Ikzelf kwam na ruim anderhalf jaar weer terug op Q, omdat ik de gezelligheid miste, maar op deze manier is er voor mij de lol een beetje af en denk ik er serieus aan om te stoppen wat zonden is.

    Onze oproep is dat als users trolls zien dit meteen moeten melden en er niet meer op te reageren, hopelijk en raken de trollers dan verveel keert de gezelligheid van Quizlet weer terug.


    -ja we weten dat er een spelfout staat-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 21:54 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Laleah schreef:
    (...)

    nouuu don;t make me curious hahaha


    Volgens mij was het iets dat Q een kutsite was en dat het niet uitmaakte want de troll ging toch weg hier


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    lvnalovgood schreef:
    (...)

    Hopefully the stories will make up for the meanies then :D
    Ik vind het zo jammer dat het blijkbaar toch moeilijk is om gewoon positief te proberen zijn. Misschien zijn het bij sommigen gewoon de puberjaren die de kop opsteken? ;)


    Bij anderen is het gewoon het hele trollgebeuren dat al een tijdje aan de gang is en tot hier komt *houd hand boven hoofd*. Ik vind het zelf altijd twijfelachtig of het nu wel of niet een troll is, daarom probeer ik altijd nog normaal te reageren, maar het komt nu zo vaak voor dat het wel een troll is, dat dat steeds moeilijker wordt. En ja, dan gaan mensen sneller oordelen. Ook niet de bedoeling natuurlijk, we willen het gezellig houden, maar het is bijna niet meer tegen te houden helaas.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Bij anderen is het gewoon het hele trollgebeuren dat al een tijdje aan de gang is en tot hier komt *houd hand boven hoofd*. Ik vind het zelf altijd twijfelachtig of het nu wel of niet een troll is, daarom probeer ik altijd nog normaal te reageren, maar het komt nu zo vaak voor dat het wel een troll is, dat dat steeds moeilijker wordt. En ja, dan gaan mensen sneller oordelen. Ook niet de bedoeling natuurlijk, we willen het gezellig houden, maar het is bijna niet meer tegen te houden helaas.


    This.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2017 - 14:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Volgens mij was het iets dat Q een kutsite was en dat het niet uitmaakte want de troll ging toch weg hier


    Dat is inderdaad niet leuk.. En dat met zo'n leuk initiatief! Nou ik ben wel blij met Q en de nieuwjaarsberichten hoor! (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    lvnalovgood schreef:
    (...)

    Damn, sommige verbitterde volwassenen dan *creys*
    da's wel erger. 'k wou nog optimistisch zijn haha ;)


    Well dont look at me lols, I am a ray of sunshien (':


    You were born original, don't die as a copy.

    Laleah schreef:
    (...)

    Bij anderen is het gewoon het hele trollgebeuren dat al een tijdje aan de gang is en tot hier komt *houd hand boven hoofd*. Ik vind het zelf altijd twijfelachtig of het nu wel of niet een troll is, daarom probeer ik altijd nog normaal te reageren, maar het komt nu zo vaak voor dat het wel een troll is, dat dat steeds moeilijker wordt. En ja, dan gaan mensen sneller oordelen. Ook niet de bedoeling natuurlijk, we willen het gezellig houden, maar het is bijna niet meer tegen te houden helaas.

    Echt egoistisch dat ze het dan zo 'voor de lol' voor anderen verpesten.
    Maar soit, jullie lijken me allemaal geweldige mensen! Zeker als ik jullie posts in andere topics zie :D Yay!


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    SPECS schreef:
    (...)

    Well dont look at me lols, I am a ray of sunshien (':



    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lvnalovgood schreef:
    (...)
    Echt egoistisch dat ze het dan zo 'voor de lol' voor anderen verpesten.
    Maar soit, jullie lijken me allemaal geweldige mensen! Zeker als ik jullie posts in andere topics zie :D Yay!


    Nou you just made my day!! Thank you (flower) you seem like an awesome person too!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heb ik nu weer alle drama gemist? -.-'
    Volgens mij had ze ook wat in mijn GB geplaatst wat nu verwijderd is. Ik ben nu best nieuwsgierig lol. Wat is er in het autisme topic gezegd eigenlijk (kreeg ik een pb van)?


    oi, suzy

    MacTavish schreef:
    Heb ik nu weer alle drama gemist? -.-'
    Volgens mij had ze ook wat in mijn GB geplaatst wat nu verwijderd is. Ik ben nu best nieuwsgierig lol. Wat is er in het autisme topic gezegd eigenlijk (kreeg ik een pb van)?

    ook het zelfde bericht van dat ze weg ging en dat q een kutsite was ofzo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MacTavish schreef:
    Heb ik nu weer alle drama gemist? -.-'
    Volgens mij had ze ook wat in mijn GB geplaatst wat nu verwijderd is. Ik ben nu best nieuwsgierig lol. Wat is er in het autisme topic gezegd eigenlijk (kreeg ik een pb van)?


    Ja bij mij ook, lolz. Die trolletjes toch altijd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    You serious? 😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trolaccounts zijn echt irritant! Ik ben er een tegen gekomen op habbo hotel! Zelf op youtube en een dateingsite! -.- Kom zeg!!!


    Let's drink Jasmin tea!

    al moet ik zeggen dat de trolls nu wel mee vallen de laatste week *klopt ff af tegen de tafel*


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    XHeroes schreef:
    al moet ik zeggen dat de trolls nu wel mee vallen de laatste week *klopt ff af tegen de tafel*

    Zeg dat nou niet te vroeg 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.