• Beste users,

    We hebben gemerkt dat er de laatste tijd wat minder op de stellingen wordt gereageerd en dat de reacties op de stellingen vaak negatief zijn. Wij vinden dit jammer, omdat wij er veel moeite in steken om elke week weer met een nieuwe stelling te komen. We verwachten natuurlijk geen applaus voor elke stelling, maar de huidige reacties zijn voor ons niet zo motiverend met het voortzetten van de 'stelling van de week'.

    Daarom willen we jullie erop wijzen dat jullie als users ook stellingen kunnen voorstellen die wij dan weer kunnen gebruiken. Samen kunnen we zeker een hoop leuke, nieuwe stellingen bedenken zodat we nog een tijdje doorkunnen met de stelling van de week!
    Nieuwe stellingen kunnen in dit topic (klik!) doorgeven worden. Post je je stelling liever niet in het openbare topic, dan kun je altijd een van de stelling-mods mailen!

    Groetjes,
    de mods

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Dat verbaasd me eerlijk gezegd niet. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het jammer om te zeggen, maar je kan helaas niet op alles even positief reageren.


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Ik vind het jammer om te zeggen, maar je kan helaas niet op alles even positief reageren.


    Ja, dit dus.


    26 - 02 - '16

    Devitt schreef:
    Ik vind het jammer om te zeggen, maar je kan helaas niet op alles even positief reageren.


    Heaven is a place that we all have

    y be so rude guys


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    mwah valt mee, ik zit in een debatclub en liet de groep deze stellingen zien en we gebruiken de stellingen van Q altijd voor “fun discussies” het zijn niet echt heeele serieuze stellingen altijd maar dat is juist leuk toch?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 22:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Niet per se rude bedoeld, maar ik heb al veel mensen gezien in de reacties bij een stellingstopic die heel goede ideeën voorstellen en die dan gewoon niet behandeld worden. Het is ook geen shade naar de mods, aangezien deze de site proberen te verbeteren. Quizlet is sowieso hoe je het draait of keert een site die afhankelijk is van zijn community en dit is de manier van de community om de site weer verder te helpen op te bouwen.


    Heaven is a place that we all have

    Sorry, maar sommige stellingen slaan gewoon op niets... zoals die 'One Direction was beter dan dat alle zangers nu solo gaan'. Er zijn zóveel interessante onderwerpen om over te discussiëren, en One Direction hoort daar echt niet bij.
    Ik zal nog eens nadenken over wat onderwerpen en in het topic zetten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Misschien is het een idee als er per week 3 stellingen bekend worden gemaakt waar we op mogen stemmen, zodat de stelling met de meeste stemmen wint? Dat kan heel makkelijk gaan volgens een poll. Dan worden de mindere en oninteressante stellingen eruit gestemd en is iedereen happy.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    aesthetik schreef:
    Niet per se rude bedoeld, maar ik heb al veel mensen gezien in de reacties bij een stellingstopic die heel goede ideeën voorstellen en die dan gewoon niet behandeld worden. Het is ook geen shade naar de mods, aangezien deze de site proberen te verbeteren. Quizlet is sowieso hoe je het draait of keert een site die afhankelijk is van zijn community en dit is de manier van de community om de site weer verder te helpen op te bouwen.


    Ads, ben jij nu niet mis met gewoon de suggesties voor de site? Want die stellingen gaan over de wekelijkse stelling die in het topic wordt gegooid en mensen over kunnen discussiëren ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Eledhel schreef:
    Misschien is het een idee als er per week 3 stellingen bekend worden gemaakt waar we op mogen stemmen, zodat de stelling met de meeste stemmen wint? Dat kan heel makkelijk gaan volgens een poll. Dan worden de mindere en oninteressante stellingen eruit gestemd en is iedereen happy.

    Ik neem het idee even mee naar de andere moderators. Is dit iets wat de andere users ook zouden zien zitten?


    Take me to wonderland

    Laveau schreef:
    (...)
    Ik neem het idee even mee naar de andere moderators. Is dit iets wat de andere users ook zouden zien zitten?

    Persoonlijk vind ik het stemmen weer too much (door het teveel plannen van tevoren). Er is al moeite met het verzinnen van nieuwe stellingen; en dan meteen drie te doen? Dan moet er ook nog gestemd worden. Dat vind ik allemaal teveel moeite voor elke week een nieuwe stelling. Ik weet niet of dat haalbaar is, maar als er users zijn die dit wel graag willen, dan heb ik er geen probleem mee.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2017 - 11:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar klinkt het niet logischer om gewoon users die een leuke stelling in hun hoofd hebben die direct te laten plaatsen? Ik snap eigenlijk niet waarom het iedere week en via de mods gaat, tbh, want als je iedere week iets nieuws moet plaatsen komen er vanzelf slechte stellingen, zou je zeggen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Maar klinkt het niet logischer om gewoon users die een leuke stelling in hun hoofd hebben die direct te laten plaatsen? Ik snap eigenlijk niet waarom het iedere week en via de mods gaat, tbh, want als je iedere week iets nieuws moet plaatsen komen er vanzelf slechte stellingen, zou je zeggen.


    Krijg je dan niet in het begin een hele waterval aan stellingen, wat op den duur dood loopt doordat het nieuwtje eraf is?

    Maar dunno. Ik vind dit systeem namelijk wel prima. Dat men stellingen kan insturen en dat daaruit gekozen kan worden voor de Stelling vd Week. Echter mocht er niets tussen zitten, kan er weer een oproep gedaan worden voor meer stellingen en dat de mods dan ondertussen zelf de Stelling vd Week bedenken?
    Of je vormt een team van users die de stellingen vanaf heden gaan bedenken en bij wie andere users (of alsnog ook via het topic) stellingen kunnen inzenden?


    Smile. You're beautiful. <3

    Wiarda schreef:
    Maar klinkt het niet logischer om gewoon users die een leuke stelling in hun hoofd hebben die direct te laten plaatsen? Ik snap eigenlijk niet waarom het iedere week en via de mods gaat, tbh, want als je iedere week iets nieuws moet plaatsen komen er vanzelf slechte stellingen, zou je zeggen.


    Nieuwe stelling van de week: "Moet de stelling van de week via de mods gaan? Of kunnen users gewoon stellingen plaatsen?"
    (Sorry kon het niet laten).

    On-topic: Stellingen blijven nu eenmaal voors en tegens hebben. Maar dat hoeft toch ook niet perse te zeggen dat het tegen meteen negatief moet zijn, toch? (Of andersom dat het positief is?). Het ligt eraan hoe je het formuleert? (Of misschien is de stelling al negatief? -- Ik kijk niet zoveel bij de stellingen, dus geen idee.)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2017 - 11:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.