• Beste users,

    We hebben gemerkt dat er de laatste tijd wat minder op de stellingen wordt gereageerd en dat de reacties op de stellingen vaak negatief zijn. Wij vinden dit jammer, omdat wij er veel moeite in steken om elke week weer met een nieuwe stelling te komen. We verwachten natuurlijk geen applaus voor elke stelling, maar de huidige reacties zijn voor ons niet zo motiverend met het voortzetten van de 'stelling van de week'.

    Daarom willen we jullie erop wijzen dat jullie als users ook stellingen kunnen voorstellen die wij dan weer kunnen gebruiken. Samen kunnen we zeker een hoop leuke, nieuwe stellingen bedenken zodat we nog een tijdje doorkunnen met de stelling van de week!
    Nieuwe stellingen kunnen in dit topic (klik!) doorgeven worden. Post je je stelling liever niet in het openbare topic, dan kun je altijd een van de stelling-mods mailen!

    Groetjes,
    de mods

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Catmint schreef:
    (...)

    Ads, ben jij nu niet mis met gewoon de suggesties voor de site? Want die stellingen gaan over de wekelijkse stelling die in het topic wordt gegooid en mensen over kunnen discussiëren ^^


    Het was meer een verduidelijking tegenover mensen die de opmerking beledigend vonden. ^^ Verder ga ik compleet akkoord met wat er gezegd wordt.


    Heaven is a place that we all have

    aesthetik schreef:
    (...)

    Het was meer een verduidelijking tegenover mensen die de opmerking beledigend vonden. ^^ Verder ga ik compleet akkoord met wat er gezegd wordt.


    Aaah, op die fiets. Ik dacht namelijk dat je het had over de topics waarin mensen met een idee voor de site komen. Mijn fout :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Devitt schreef:
    Ik vind het jammer om te zeggen, maar je kan helaas niet op alles even positief reageren.


    Yeah I mean, I don't want to be cruel of super vervelend recalcitrant gaan lopen doen, maar de laatste tijd heb ik gemerkt dat de stellingen soms echt van een lage kwaliteit zijn (en dan bedoel ik dat het gewoon niet echt stellingen zijn, dat er gewoon niet zoveel over gezegd kan worden). Dan kan ik er of; niks van zeggen, maar dat vind ik ook lullig omdat het dan zo door blijft gaan en dat vind ik een beetje lullig passief, of; ik laat een reactie achter met waarom ik het niet zo'n goede stelling vind. Dan kies ik liever voor het tweede. Ik moet zeggen dat ik niet per se nu een goede, betere suggestie heb (ik ga erover nadenken), maar ik wil wel even verduidelijken dat wanneer ik - en ik denk dat het ook voor anderen opgaat - niet per se positief reageer, ik dat niet doe om lekker even mijn kont tegen de krib te gooien, maar eerder omdat ik het ook niet eerlijk vind om er niets van te zeggen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2017 - 0:05 ]


    Tijd voor koffie.

    Komt er een nieuwe stelling v/d week?


    And then we'll see it.