• Ik heb afgelopen weekend de nieuwste MCU-film gezien: Thor: Ragnarok! Ik vond het echt een geweldige film en ik heb me helemaal kapot gelachen. Het is weer een volledig nieuwe versie van de Thor series directed door Taika Waititi, aka mijn nieuwe username! Waititi is niet alleen director, maar heeft ook een personage ingesproken: Korg.



    Echt een hilarisch personage, maar ik moet zeggen dat ik Waititi zelf ook al fantastisch vind, hahaha.





    Hebben jullie Thor: Ragnarok al gezien? Zo niet: kijk even de trailer en ben overtuigd!


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke ik hield van Spider-man Homecoming BUT DAMN IK DENK DAT RAGNAROK TOCH DE BESTE MCU FILM VAN DIT JAAR IS. God ik heb gelachen en gehuild en wat een film. Korg was genius. Loki was hot AS FUCK. Thor did that, fucking again. En wauw.

    Dat was mijn enthousiasme even


    --

    Jaaaa, ik vond hem zo goed! Spider-Man Homecoming wint voor mij nog steeds de prijs van beste MCU film van het jaar, even als reactie op hierboven (ik bedoel, DAMN, die was goed), maar deze was ook echt heel leuk. Ik ben eigenlijk niet echt een Thor fan (de vorige films van Thor vond ik een beetje saai), maar deze was wel echt heel goed bedacht. En Korg, oh Korg. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Jaaaa, ik vond hem zo goed! Spider-Man Homecoming wint voor mij nog steeds de prijs van beste MCU film van het jaar, even als reactie op hierboven (ik bedoel, DAMN, die was goed), maar deze was ook echt heel leuk. Ik ben eigenlijk niet echt een Thor fan (de vorige films van Thor vond ik een beetje saai), maar deze was wel echt heel goed bedacht. En Korg, oh Korg. :')


    HOCO was zo intens goed en ik houd zo van Tom als Peter. Wedden dat als ik hem weer kijk, het meteen Ragnarok weer van die troon stoot. Maar damn de humor in deze film was zo intens goed.


    --

    Lo-ki hot-dayumn.
    Aldus mijn fangirl reactie na de film. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel gelachen bij een film.

    OperaGhost schreef:
    Lo-ki hot-dayumn.
    Aldus mijn fangirl reactie na de film. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel gelachen bij een film.


    Precies dit. Echt heart-eyes all over voor Loki


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Spideyman schreef:
    Oke ik hield van Spider-man Homecoming BUT DAMN IK DENK DAT RAGNAROK TOCH DE BESTE MCU FILM VAN DIT JAAR IS. God ik heb gelachen en gehuild en wat een film. Korg was genius. Loki was hot AS FUCK. Thor did that, fucking again. En wauw.

    Dat was mijn enthousiasme even

    Hahaha, ikr.

    Ik had echt beide keren zoveel chills toen Thor ineens bliksembliksemboemboemman was (avatarreferentie on point, als ik dat mag zeggen lol) en zonder oog was hij nog steeds heel intimiderend, omg.
    Ik vond de "get help" nog steeds wel het meest hilarisch, omdat die broerrelatie tussen Thor en Loki heel erg naar voren komt. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wiarda schreef:
    Jaaaa, ik vond hem zo goed! Spider-Man Homecoming wint voor mij nog steeds de prijs van beste MCU film van het jaar, even als reactie op hierboven (ik bedoel, DAMN, die was goed), maar deze was ook echt heel leuk. Ik ben eigenlijk niet echt een Thor fan (de vorige films van Thor vond ik een beetje saai), maar deze was wel echt heel goed bedacht. En Korg, oh Korg. :')

    Meh, ben ik het niet mee eens, maar dat is denk inderdaad de hoeveelheid affectie die je hebt met de hoofdpersoon. Ik vind Tom Holland een GEWELDIGE Peter/Spidey, maar ik vind team Chris/Mark/Taika/Tom/Jeff/Emma/Cate echt hilarisch, ook alle promotie interviews zijn hilarisch en ik vond de vorige Thor films ook al redelijk leuk, maar ik vind Chris' randomheid in de Avengers ook gewoon hilarisch.


    Deep inside, I've never felt alive

    OperaGhost schreef:
    Lo-ki hot-dayumn.
    Aldus mijn fangirl reactie na de film. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel gelachen bij een film.


    Varekai schreef:
    (...)

    Precies dit. Echt heart-eyes all over voor Loki


    Hahaha, leuk x'D
    Ik ben niet zo'n fan van Tom Hiddleston. Hij heeft echt hilarische moment en ik vind het een leuke acteur, maar ik vind zijn impressies soms zo awkward en dat is een beetje mijn eerste impressie van hem, dus dat blijft een beetje hangen.


    Deep inside, I've never felt alive