• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het enige wat ik wil in het leven is een vriendengroep die D&D speelt


    Caution first, always.

    Valo schreef:
    Het enige wat ik wil in het leven is een vriendengroep die D&D online samen videogames speelt


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Valo schreef:
    Het enige wat ik wil in het leven is een vriendengroep die D&D speelt


    Same?? Hoe komen mensen aan zo'n vriendengroep, wat is dat voor magie


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Same?? Hoe komen mensen aan zo'n vriendengroep, wat is dat voor magie

    Ik weet het niet, maar ik ben zo jaloers :'D


    Caution first, always.

    Mwhihihihihiiii


    Smile. You're beautiful. <3

    Liefde voor Harry. Minder liefde voor gillende meisjes, haar in mijn gezicht, te weinig drinken en een schorre stem.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik mis hen zo zo zo zo zo zo erg. En ik weet dat ik waarschijnlijk verstandig moet zijn en nee moet zeggen, maar ik zit er gewoon fucking doorheen en ik zit nu gewoon te huilen omdat ze aan mij gedacht hebben en me erbij willen hebben, because I felt completely lost for a moment. Dit gaat echt een kamikaze-actie zijn voor school, maar ik wil me zo graag weer eens goed voelen en ik zou hen een lang weekend zien en c'mon. I could just take a plane. Not like I'd be productive otherwise anyway. Maar toch. Ik heb echt een engeltje en duiveltje nodig.


    She's imperfect but she tries

    Tuuuurlijk. Echt, alsjeblieft, houdt op met het jezelf diagnosticeren van depressie en PTSS. 🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Me: Ik ben zo moe, ik ga vanavond gewoon op tijd naar bed, dan kan ik lekker uitrusten.
    Also me: huh, is het nu alweer 12 uur?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben aan Stranger Things begonnen en ik weet dat dat jochie nog leeft maar oh god ik moest net tijdens ep 3 gewoon janken want wat is het pijnlijk om Mike zo te zien reageren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    God, mensen op reis die alleen maar kunnen zeuren zijn zó verschrikkelijk irritant. Vind je dorms niet fijn? Neem dan een eigen kamer. Vind je het eten niet lekker? Ga dan naar de supermarkt. Vind je de gebruiken van de mensen hier vreemd? Blijf dan gewoon thuis.


    Valo schreef:
    (...)
    Ik weet het niet, maar ik ben zo jaloers :'D


    Het blijft een mysterie. (bat)


    Bayek schreef:
    Ik ben aan Stranger Things begonnen en ik weet dat dat jochie nog leeft maar oh god ik moest net tijdens ep 3 gewoon janken want wat is het pijnlijk om Mike zo te zien reageren.


    Ik heb seizoen twee net uit en uiteindelijk kon ik het wel bingewatchen, maar #mood, want ik hield het in seizoen één gewoon oprecht niet vol om een hoop afleveringen achter elkaar te kijken want zE ZIJN ALLEMAAL ZO KLEIN EN SAD en ik kon dat niet aan oh god (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    What the frojo did I do D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Gek genoeg is Yakuza 0 het schattigste spel ooit?


    Caution first, always.

    But in the end it doesn't even matter...


    — Inner peace, it's hard to find. —