• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    oprecht teleurgesteld in de hoeveelheid mensen die mijn verjaardag vergeten is/genegeerd heeft. zelfs familie en mensen die ik als mijn beste vrienden zag. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Eerste tentamen ging perfect, yes yes yes. Nu morgen nog knallen en dan eindelijk alle stress van deze week keihard wegdrinken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pff ik ben nog nooit zo blij geweest dat de zelfmoordpogingen van deze twee nieuwe vrienden mislukte, anders had ik ze nooit gekend. En oh God, ik ben blij dat ik ze ken.


    i wanna die with you once or twice.

    I can’t even imagine a life without traveling.


    •

    Oooooh zoveel geweldige kerstspullen! _O_


    Smile. You're beautiful. <3

    dat was het dan, a last goodbye kiss on my forehead, and i will never see him again


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb echt geen zin meer in rijles. I wanna give up.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Why o why moet duo altijd zo moeilijk zijn. Ik mag toch zeker hopen dat ik aan het eind van de maand geen boete op m'n dak krijg, want dan krijgen ze mij aan de telefoon. :'D

    Freaking dramaqueen 🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké ik heb dus oliebollen gehaald want cravings naar oliebollen in de eerste helft van november is heel normaal #not

    En nu zit ik heel schaamtevol in de bus want die zak oliebollen zit in mijn boodschappen tas en je ruikt het best wel heel erg.

    Maar het is beter dan die man die voor me zit die naar wiet ruikt.

    :W

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 13:46 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vanavond naar Jochem Myjer, aaah zo veel zin in. Wel eerste rij. Hopelijk heeft hij geen waterpistolen. (krul)

    Meh, stiekem vind ik dit wel zeer jammer.


    Smile. You're beautiful. <3

    Palli palli. Ik wil umma spreken. 😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms heb ik gedachten en dan denk ik: hoe heb ik ooit kunnen twijfelen of ik wel echt een Hufflepuff was? Maar dan denk ik aan de hoeveelheid mensen die ooit (beste) vrienden waren en die ik nu niet meer spreek en dan denk ik: hm, misschien ben ik niet echt loyaal genoeg voor een Hufflepuff.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Serveerder: "can I get you anything else?"
    Ik, dood vanbinnen: "friends"
    Hij: "I get the feel"

    Nee niet want anders waren we nu elkaars haar aan het vlechten ik ben ZO EENZAAM dat niveau heb je nog niet mijn vriend


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.