• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik begin die storing nu wel zat te worden (:


    Caution first, always.

    Oh man, alles gaat helemaal niet goed komen. I need a hug. ;-;

    Waarom bestaat ethiek...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wtf Bart de Pauw is ontslagen bij de VRT omdat hij anoniem beschuldigd is van grensoverschrijdend gedrag (en niet fysiek, maar via sms'jes huh??) en het is lang geleden dat ik zo hard heb gehoopt dat iets omwaar is en godverdomme uiteraard, als die beschuldigingen waar zijn, is het zijn verdiende loon maar eerlijk, op basis van een anonieme beschuldiging binnen de VRT wordt het meteen openbaar gemaakt en wordt hij ontslagen en ze konden het toch op z'n minst 'binnenshuis' houden en het zo eerst proberen uit te klaren want 'Het gaat niet over schuld of onschuld maar de mogelijke controverse die niet samengaat met de reputatie vam de VRT’ zeggen ze zelf en wtf?? Die man zijn carrière is (waarschijnlijk voorgoed) verpest op basis van een anonieme beschuldiging en eerlijk ik hoop zo zo zo hard dat het onwaar is maar hij is nu wel ontslagen en als het waar blijkt te zijn wtf
    Ik ben echt, echt shooked en ik weet echt niet wat ik moet denken nu...

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 21:26 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Voor je tentamen strijden met Mr. Polska op de achtergrond, this is my life.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Motunui schreef:
    Wtf Bart de Pauw is ontslagen bij de VRT omdat hij anoniem beschuldigd is van grensoverschrijdend gedrag (en niet fysiek, maar via sms'jes huh??) en het is lang geleden dat ik zo hard heb gehoopt dat iets omwaar is en godverdomme uiteraard, als die beschuldigingen waar zijn, is het zijn verdiende loon maar eerlijk, op basis van een anonieme beschuldiging binnen de VRT wordt het meteen openbaar gemaakt en wordt hij ontslagen en ze kondem het toch op z'n minst 'binnenshuis' houden en het zo eerst proberen uit te klaren want 'Jet gaat niet over schuld of onschuld maar de mogelijke controverse die niet samengaat met de reputatie vam de VRT’ zeggen ze zelf en wtf?? Die man zijn carrière is (waarschijnlijk voorgoed) verpest op basis van een anonieme beschuldiging en eerlijk ik hoop zo zo zo hard dat het onwaar is maar hij is nu wel ontslagen en als het waar blijkt te zijn wtf


    Dit zo hard serieus omg. Amen.
    En ergens ben ik echt in shock want als dit waar is: wat.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vraag me af of je internet geschiedenis inderdaad wordt bijgehouden want ik ben nu legit voor school het strafproces voor verkrachting aan het opzoeken en damn dit is brutal.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Muh, over vier uur pas kunnen avondeten. I’m becoming hangry.


    Ik voel me zo opgebrand, ondergewaardeerd en moe ):


    26 - 02 - '16

    Ik begin steeds vaker weer die neiging te krijgen om mezelf pijn te doen en ik weet het telkens te onderdrukken, maar voor hoe lang nog? I’m a worthless piece of crap. Sorry


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha ik word helemaal gek van Piaget en Freud en al die andere psychologie mensjes. Waarom moet ik dit ook alweer weten..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil dat dit er uit is, het is letterlikk net een fucking Honey Pop in mijn torso


    Heaven is a place that we all have

    I don't know what you are doing but please, don't.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Motunui schreef:
    Wtf Bart de Pauw is ontslagen bij de VRT omdat hij anoniem beschuldigd is van grensoverschrijdend gedrag (en niet fysiek, maar via sms'jes huh??) en het is lang geleden dat ik zo hard heb gehoopt dat iets omwaar is en godverdomme uiteraard, als die beschuldigingen waar zijn, is het zijn verdiende loon maar eerlijk, op basis van een anonieme beschuldiging binnen de VRT wordt het meteen openbaar gemaakt en wordt hij ontslagen en ze konden het toch op z'n minst 'binnenshuis' houden en het zo eerst proberen uit te klaren want 'Het gaat niet over schuld of onschuld maar de mogelijke controverse die niet samengaat met de reputatie vam de VRT’ zeggen ze zelf en wtf?? Die man zijn carrière is (waarschijnlijk voorgoed) verpest op basis van een anonieme beschuldiging en eerlijk ik hoop zo zo zo hard dat het onwaar is maar hij is nu wel ontslagen en als het waar blijkt te zijn wtf
    Ik ben echt, echt shooked en ik weet echt niet wat ik moet denken nu...



    OMG WAT WAT WAT


    ik houd echt van die man! )):


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    M O T H E R F O C K E R S


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.