• Geschiedenis

    Op 16 november werd er een meisje geboren, maar het was geen gewoon meisje, want zij miste 1 arm en de andere was krom en klein. Vanaf het eerste moment dat ze naar school ging werd ze al gepest, iedereen lachte haar uit en ze werd door ieder individu buitengesloten. Zelfs haar eigen vader verafschuwde haar. Iedereen liet haar vallen, behalve haar moeder. Ze was er altijd voor haar, en zorgde ervoor dat zij kon leven in een wereld van haat. Ze bedacht dingen zodat ze haar beperking op een andere manier kon gebruiken, een manier waarop het voordelig was. Het meisje groeide goed op en kreeg vrienden die ook beperkingen hadden. Ze was heel blij dat haar moeder er altijd voor haar was geweest, maar niet iedereen heeft iemand waarop diegene kan rekenen. Daarom heeft ze een huis gecreeërd en niet zo maar een, maar een waar mensen met een beperking kunnen werken en leren om om te gaan of zelfs de beperking te veranderen in een gave. Iedereen met een beperking was er welkom.


    Wat spelen wij?

    Kinderen komen overal vandaan om zich bij het huis te voegen. Het huis is gevestigd in het noorden van Engeland. Het huis zit ver verstopt tussen de hoge bomen en het terrein is voor normale mensen lastig te vinden. Voor de kinderen met een beperking is het echter een veilig haven in de wrede wereld. Doordat kinderen met een beperking als een taboe worden gezien is het voor hen erg lastig om normaal op te groeien, zo worden zij enorm gepest of zullen ze later enorm lastig een baan kunnen vinden. Zodra zij naar dit huis toe gaan maken zij voor zichzelf dan ook de keuze om hun studie niet op nummer een te zetten. In dit huis leren zij namelijk hoe ze hun beperking om kunnen zetten in iets positiefs, een nieuwe kracht. Om een voorbeeldje te noemen zal een blinde zijn beperking bijvoorbeeld om kunnen zetten in het zien van aura's. Het enige wat dit huis is hen begeleiden op hen zoektocht naar deze kracht, de kinderen zullen alles zelf moeten doen, van iedere kracht die ontstaat is er tenslotte maar eentje, de beperkingen komen daarentegen wel vaker voor en hierin kunnen de kinderen elkaar dan ook helpen. Voordat zij volwassen zijn zullen zij geleerd hebben om hun beperking zo goed mogelijk te gebruiken. Zodra ze volwassen zijn is het dan ook de bedoeling dat zij het huis zullen verlaten, nu kunnen zij er ook voor kiezen om in het huis te komen werken als begeleider. Hier zullen ze niks mee verdienen, het enige wat ze dan hebben is met zekerheid een dak boven hun hoofd en iedere dag iets te eten.
    De community is echter wel nog redelijk gelovig en ook de kinderen worden zonder enkel geklaag aan het werk gezet. Zo heeft ieder per week een andere taak om uit te voeren, de ene keer kan dit met iemand anders zijn de andere keer doe je het alleen. Voor het avond eten wordt vaak nog een woordje naar de heer toe gepreveld en het wordt ook zeker niet gewaardeerd als er een jongen op de meisjeskamer is. Relaties zijn verder wel gewoon mogelijk.


    Invullijstje
    -- Naam
    -- Leeftijd (Kinderen: 12 t/m 18 Begeleiders: 18 t/m 50)
    -- Afkomst
    -- Beperking // Kracht
    -- Innerlijk
    -- Uiterlijk
    -- Geschiedenis
    -- Extra

    Strange, I thought, how you can be living in you dreams and your nightmares at the very same time.

    Rollen
    Naam • Gebruiker • Faceclaim • Beperking • Pagina
    Meisjes
    Vol!
    -- Eveline Eloïse Eugerre-- Herfst -- Meika Woollar -- Blind -- 1.4
    -- Emily Thea Woods -- Pua -- Cloe East -- Doof -- 1.5
    -- Heidi Ece Collins -- Inktzwart -- Sage Tullis -- Licht spasme -- 1.2
    -- Naam -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina
    -- Daisy Grace Higgs -- Jowen -- Natalia Dyer -- Kan niet praten -- 1.3
    -- May Hazy Terrel -- totheground -- Emily Rudd -- Narcolepsie -- 1.6

    Jongens
    Vol!
    -- Crypto Ray Bet Farve -- Childhood -- Crypwolf -- Kleurenblind -- 1.3
    -- Naam -- Jurriens -- Luke Pasqualino -- Biopolair -- Pagina
    -- Merce Valhe -- Inktzwart -- Cazfhey -- Psycho/Afgressie problemen -- 1.3
    -- Ceri Tuure Reier -- totheground -- Faceclaim -- Afasie van Broca -- 1.5
    -- Percy Max Grimm -- Herfst -- Ko Grimmer -- Zware astma -- 1.6
    -- Naam -- Jowen -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina

    Begeleiders
    Vol!
    -- Charlie Griffin Higgs -- Greenlight -- Mannnelijk -- Faceclaim -- 1.3
    -- Naam -- Pua -- Barbara Palvin -- Beperking -- Pagina
    -- Augustina Schmidt -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Ziekte van Perkinson -- 1.7


    Beperkingen/Krachten
    Deze dingen zijn al bezet
    Blind • Special bond
    Doof • Special bond
    Kleurenblind • Zien in het donker
    Kan niet praten • Banshee
    Psychopaat/Agressieproblemen • Pyrokinese
    Zware vorm van astma • Snelle reflexen
    Afasie van Broca • spreekt altijd de waarheid

    Regels
    -- Alleen Herfst en Pua maken nieuwe topics aan
    -- Minimaal 150 woorden per post
    -- Reserveringen blijven 4 dagen staan, tenzij anders gevraagd
    -- Hou het gezellig met elkaar
    -- Bestuur alleen je eigen personage, indien anders aangegeven
    -- En heel veel plezier!


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 11:24 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Haha I feel loved

    Mogen niet aangeboren beperkingen ook trouwens? Want dan heb ik wel een idee, anders nog niet (als in, heel jong wel gekregen, maar gezien je bijvoorbeeld ook blind kan worden door hard te vallen/te lang tegen fel licht in kijken)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2017 - 16:50 ]


    obsessive rage

    Isa je hebt onze FC's er nog niet bij gezet XD

    Chloe East ^^

    OH WACHT
    Telt het ook als je zeg maar, spasme hebt? Want zo ja claim ik dat


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    OH WACHT
    Telt het ook als je zeg maar, spasme hebt? Want zo ja claim ik dat

    Haha als je dat in iets positiefs om kan zetten vind ik alles tellen!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil misschien wel meedoen, maar moet een begeleider ook perse een beperking hebben?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Ik wil misschien wel meedoen, maar moet een begeleider ook perse een beperking hebben?


    Zeker! Maar houdt er dan wel rekening mee dat zij of hij hiervoor een goede reden heeft gezien deze mensen echt wel een beetje verafschuwd worden in de maatschappij, dus zodra je met hen omgaat je zelf ook een bepaalde 'reputatie' krijgt.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    † Heidi Ece Collins †
    she's a little leaf, fallen from her tree, afraid she's not to be

    Name
    ¶      Heidi Ece Collins
    Roepnaam: Heidi || Nobel, vriendelijk
    Tweede naam: Ece || Koningin
    Achternaam: Collins || Potent
    Bijnaam: Little Leaf || Klein blad



    ✿      ❀      ✿


    Age
    ¶      3 februari 2002
    15 jaar oud, ziet er ouder uit
    Aquarius ♒
    Verjaart op 3 februari

    whoever asks about the death of starts, we tell them about the birth of ends

    Inner
    ¶      hypophrenia
    (a vague feeling of sadness, seemingly without a case)
    Positive traits
    • Intelligent
    • Poetic
    • Wise
    • Likeable
    • Charming
    • Creative
    • Careful
    • Perfectionistic
    Negative traits
    • Emotional
    • Passive agressive
    • Pessimistic
    • Cynical
    • Lonely
    • Self-hating
    • Socially awkward
    • Anxious
          Je kent dat type muurbloem wel, dat kind dat er nooit helemaal bijhoort, en Heidi gedraagt zich precies zo. Gezien ze een stuk socialer kan zijn dan ze zelf vaak denkt, zal ik niet zeggen dat ze het ook exact is, maar op zich snap ik heel goed als je haar zo labelt. Heidi was als kind -ik zeg, kind, vier tot acht jaar- meestal vrij vrolijk en erg nieuwsgierig naar hoe de wereld in elkaar zat. Na de dood van haar vader besloot ze echter dat ze dit misschien wel helemaal niet wilde weten, en heeft ze zich nogal afgesloten. Nu is ze altijd al introvert geweest, maar na dat gedroeg ze zich ook meer zo.
          Ondanks dat het niet bij de eigenschappen staat, omdat ik het geen eigenschap vind, is Heidi al een tijd lang depressief en is vrij bang voor sociaal contact, het tweede is mede dankzij haar stotteren en lichte spasme. Als je ooit met Heidi zal praten, zul je haar waarschijnlijk eerst nogal angstig en wantrouwig vinden. Als je verder zoekt, merk je op hoeveel zelfhaat ze heeft, hoe cynisch ze kan zijn en hoe pessimistisch over zichzelf. (Ze heeft genoeg redenen hiervoor trouwens, ze is bijvoorbeeld nogal onhandig, lui en kan best snel boos worden)
          Nog wat verder graven, of ze vertrouwt je gewoon al en je komt eerst achter dit, daar zal ze haar best voor doen tenminste, zie je dat ze best aardig is. Ze helpt anderen graag en wordt hier ook blij van, ze kent zichzelf redelijk goed en is vrij volwassen voor haar leeftijd. Vaak kan Heidi zelfs wel grappig zijn, ze heeft best humor, en is ook niet heel moeilijk om aan het lachen te krijgen. Oké, ze lacht om elke slechte grap.
          Wat je wel moet weten, is dat dit meisje nogal het idee heeft dat niks echt meer zin heeft. Ze heeft weinig levenslust en wandelt dan ook rond alsof ze in een droom zit, voor zichzelf niet erg vooruit kijkend, en tja, ze lijkt soms nogal op een zombie, als ze niet constant zou schokken.


    ✿      ❀      ✿

    a broken clock shows exactly when it broke. with people you sometimes can't even see they're ripped apart

    Appearence
    ¶      FC: Sage Tullis
    → Lengte // 1,67
    → Lichaamstype // Mager
    → Figuur // Lange benen, kort lichaam, redelijk brede schouders
    → Huidskleur // Nogal bleek
    → Gezichtsvorm // Hartvormig
    → Wenkbrauwen // Bruin, vrij netjes
    → Wimpers // Donkerbruin en lang
    → Oogkleur // Grijsblauwgroen of zo
    → Bril of lenzen // Nee
    → Neus // Wipneus
    → Lippen // Vol, lichtroze
    → Kenmerken // Haar afwezige blik
    → Haarkleur // Witblond (en we doen alsof het niet geverfd is)
    → Haartype // Dik, redelijk makkelijk te temmen
    → Haarstijl // Golvend, tot net over haar schouders
    → Accent // Een vrij zwaar Californisch accent
    → Kledingstijl // Alternatief, soft grunge of zo
    → Favoriet kledingstuk // Een zwart, iets te groot vest
    → Accessoires // Een choker
    → Tatoeages // Geen
    → Littekens // Een paar kleine, maar niet echt opvallende (in haar eigen verhaal is dit anders, maar anders wordt ze te sad)
    → Moedervlekken // Geen opvallende
    → Onzuiverheden // Sproeten, rode wangen en neus
    → Piercings // Geen
    → Geur // Pas gevallen regen, gezien ze daar te vaak in zit

    ✿      ❀      ✿

    the strength of words sometimes is more than the power of a hundred guns



    Isn't it funny how something small like a bullet can make so many people cry?


    sometimes you need to drown to feel joy again, without making it boring




    E

    M

    P

    T

    Y





    V

    O

    I

    D


    Family
    ¶      Family Collins
    Vader: Cadarn Collins
    → Gestorven op zijn 48ste in een ongeluk
    → Had een goede band met Heidi
    → Typische "verhalen vertellende vader", leek veel op Heidi
    → Was een pianist
    → Witblond (en steeds witter wordend) haar, grijsblauwgroene ogen, vrij lang
    Moeder: Riley Zoey Young
    → 49 jaar oud
    → Heeft een wat slechtere band met Heidi (veel ruzies)
    → Nuchter, realistisch, zorgzaam, lijkt wat minder op Heidi
    → Is een receptioniste
    → Lichtbruin/Donkerblond haar, groenbruine ogen, sproeten, gemiddelde lengte
    Zusje: Anna "Annie" Maia Collins
    → 12 jaar oud
    → Heeft een hele goede band met Heidi
    → Lief, behulpzaam, optimistisch, vrolijk
    → Heeft het down-syndroom
    → Lichtbruin haar, grijze ogen, sproeten, gemiddelde lengte

    ✿      ❀      ✿


    Past
          Ik zou Heidi graag een heel ingewikkeld verleden geven, maar gezien haar zieligheid toch echt van haar zelfhaat afkomt, zou dat niet kloppen. Heidi is niet mishandeld, misbruikt of wat dan ook thuis. Ze is wel eens wat gepest door haar spasme en stotteren, maar niet zo erg dat ze het als groot. Ze wordt niet gestalkt door enge gasten. Ze is alleen nooit goed over de dood van haar vader heen gekomen, of het lage inkomen dat haar moeder kreeg, en niet over de ruzies thuis met haar moeder. Heidi is, al vind ze het toegeven ervan lastig, ook best vaak jaloers op de vreugde van haar zusje, ze zou haar niet minder gunnen, maar Heidi mist het gewoon dat zij vrolijk was. Het lukt haar gewoon niet met stoppen zich mislukt te voelen, of te stoppen met zichzelf met anderen vergelijken. Heidi is nu misschien al zeven jaar depressief hierdoor en had twee jaar daarvan geen vrienden.
    Haar moeder ontdekte Alice' Home for Peculiar Children (verdomme Isa Alice is een verwarrende naam voor mij haha), en wist dat Heidi best wat goeds in haar leven kon gebruiken, en een plek waar ze mensen met net zulke problemen als zijzelf hadden, zou volgens Heidi's moeder best kunnen helpen. Als het ook hielp met gebreken in een positief iets omzetten, zou Heidi misschien wat gelukkiger met haarzelf worden, dus heeft ze er met Heidi over gepraat en nu zit ze dus hier. Negeer hoe slecht dit geschreven is, ik ben fucking lui


    ✿      ❀      ✿


    Skills
    ¶      1 - 10
    Strength: 6
    Agility: 7
    Endurence: 5
    Intelligence: 9
    Willpower: 8
    Charisma: 8
    Weapons: Een zwaard, als ze moest vechten, in elk geval geen dingen waar haar spasme een heel groot probleem is.

    ✿      ❀      ✿


    Extra
    Seksuele Geaardheid Panseksueel
    Angsten Verdwalen, kleine ruimtes, niet goed genoeg zijn, gek worden, anderen pijn doen, het leven, lelijk zijn, zwaar zijn, achterblijven, verraad, onrecht, een aandachtszoeker zijn
    Aandoeningen/Gebreken Zoals al vermeld, is Heidi depressief. Haar "handicap" zijn echter de zenuwtrekjes die vrij vaak en willekeurig kunnen toeslaan, waardoor ze soms een beweging maakt die ze niet wilde maken. Dit is een lichte vorm van spasme, ze kan wel gewoon lopen en normaal functioneren, maar je ziet wel dat ze vreemde bewegingen maakt. Ook stottert ze. (Vergeef me als ik dit niet helemaal uit ga typen please, ik ben lui)
    Kracht Ik zat te denken aan iets als telekinese, gezien spasme "twitching" is en dus beweging zijn, kan dat? Want zo ja, is het telekinese.
    Afkomst Californië, al is haar vader officieel Scandinavisch.
    Lievelingskleur Waarschijnlijk groen of zwart, ik bedoel, dat tweede is niet cliché hoor. *Kuch*
    Muziek Heidi luistert ehm, mijn muziek basically? Ik heb geen zin om haar van iets anders te laten houden. Laten we zeggen dat haar themesong Control van Halsey of Sorry van Halsey is. (Ja Isa, ik heb ook de nieuwe liedjes eindelijk serieus geluisterd)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 16:07 ]


    obsessive rage

    Trouwens, Isaaaaa? Ikke ook jongen willen (please laat een agressieprobleem ook iets zijn, want kijk, dat kan je positief maken door te zeggen dat de emotie energie opwekt EN ik kan tegelijk een psychopaat maken)


    obsessive rage

    UGH jij altijd met je psychopaten, die leg ik bij Elisa neer XD
    Maar je mag wel die jongen vast claimen XD

    Trouwens ik heb het gevoel dat er een fout zit in je lay-out gezien hij nu vaag doet maar anders zet ik der wel even iemand op tenzij je weet wat het is hihi


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Thx Isa XD

    Haha ik vind het prima hoor ^^

    Herfst schreef:
    UGH jij altijd met je psychopaten, die leg ik bij Elisa neer XD
    Maar je mag wel die jongen vast claimen XD

    Trouwens ik heb het gevoel dat er een fout zit in je lay-out gezien hij nu vaag doet maar anders zet ik der wel even iemand op tenzij je weet wat het is hihi


    Ik heb maar één persoon dat ik echt een psychopaat zou noemen naast deze nieuwe gast hehe oeps
    Maar yay

    En ja, zoiets denk ik ook en ik ga zoeken naar de fout


    obsessive rage

    Mag ik een meisje dat ooit onderkoeld is geraakt en nu ijs kan besturen?
    En een jongen waarvan beide benen verlamd zijn, maar nu een soort robot benen heeft gekregen en fking snel kan rennen?


    ''With all due respect, which is none...''

    x

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 20:21 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Novembermeisje schreef:
    Mag ik een meisje dat ooit onderkoeld is geraakt en nu ijs kan besturen?
    En een jongen waarvan beide benen verlamd zijn, maar nu een soort robot benen heeft gekregen en fking snel kan rennen?


    Schat I love u maar iemand die ooit onderkoeld is geweest is niet echt een beperking...
    De jongen is wel goed verder hoor, hate to break it, I still love u (flower)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oh ja, voordat ik het vergeet, ik claim Agustin_Frost (credits naar Jo want ik had hem zelf nooit gevonden haha) voor de gay psychopaat met een extreem agressieprobleem iets

    EDIT: Ik denk dat het toch Cazfhey wordt als faceclaim

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 16:06 ]


    obsessive rage