• Geschiedenis

    Op 16 november werd er een meisje geboren, maar het was geen gewoon meisje, want zij miste 1 arm en de andere was krom en klein. Vanaf het eerste moment dat ze naar school ging werd ze al gepest, iedereen lachte haar uit en ze werd door ieder individu buitengesloten. Zelfs haar eigen vader verafschuwde haar. Iedereen liet haar vallen, behalve haar moeder. Ze was er altijd voor haar, en zorgde ervoor dat zij kon leven in een wereld van haat. Ze bedacht dingen zodat ze haar beperking op een andere manier kon gebruiken, een manier waarop het voordelig was. Het meisje groeide goed op en kreeg vrienden die ook beperkingen hadden. Ze was heel blij dat haar moeder er altijd voor haar was geweest, maar niet iedereen heeft iemand waarop diegene kan rekenen. Daarom heeft ze een huis gecreeërd en niet zo maar een, maar een waar mensen met een beperking kunnen werken en leren om om te gaan of zelfs de beperking te veranderen in een gave. Iedereen met een beperking was er welkom.


    Wat spelen wij?

    Kinderen komen overal vandaan om zich bij het huis te voegen. Het huis is gevestigd in het noorden van Engeland. Het huis zit ver verstopt tussen de hoge bomen en het terrein is voor normale mensen lastig te vinden. Voor de kinderen met een beperking is het echter een veilig haven in de wrede wereld. Doordat kinderen met een beperking als een taboe worden gezien is het voor hen erg lastig om normaal op te groeien, zo worden zij enorm gepest of zullen ze later enorm lastig een baan kunnen vinden. Zodra zij naar dit huis toe gaan maken zij voor zichzelf dan ook de keuze om hun studie niet op nummer een te zetten. In dit huis leren zij namelijk hoe ze hun beperking om kunnen zetten in iets positiefs, een nieuwe kracht. Om een voorbeeldje te noemen zal een blinde zijn beperking bijvoorbeeld om kunnen zetten in het zien van aura's. Het enige wat dit huis is hen begeleiden op hen zoektocht naar deze kracht, de kinderen zullen alles zelf moeten doen, van iedere kracht die ontstaat is er tenslotte maar eentje, de beperkingen komen daarentegen wel vaker voor en hierin kunnen de kinderen elkaar dan ook helpen. Voordat zij volwassen zijn zullen zij geleerd hebben om hun beperking zo goed mogelijk te gebruiken. Zodra ze volwassen zijn is het dan ook de bedoeling dat zij het huis zullen verlaten, nu kunnen zij er ook voor kiezen om in het huis te komen werken als begeleider. Hier zullen ze niks mee verdienen, het enige wat ze dan hebben is met zekerheid een dak boven hun hoofd en iedere dag iets te eten.
    De community is echter wel nog redelijk gelovig en ook de kinderen worden zonder enkel geklaag aan het werk gezet. Zo heeft ieder per week een andere taak om uit te voeren, de ene keer kan dit met iemand anders zijn de andere keer doe je het alleen. Voor het avond eten wordt vaak nog een woordje naar de heer toe gepreveld en het wordt ook zeker niet gewaardeerd als er een jongen op de meisjeskamer is. Relaties zijn verder wel gewoon mogelijk.


    Invullijstje
    -- Naam
    -- Leeftijd (Kinderen: 12 t/m 18 Begeleiders: 18 t/m 50)
    -- Afkomst
    -- Beperking // Kracht
    -- Innerlijk
    -- Uiterlijk
    -- Geschiedenis
    -- Extra

    Strange, I thought, how you can be living in you dreams and your nightmares at the very same time.

    Rollen
    Naam • Gebruiker • Faceclaim • Beperking • Pagina
    Meisjes
    Vol!
    -- Eveline Eloïse Eugerre-- Herfst -- Meika Woollar -- Blind -- 1.4
    -- Emily Thea Woods -- Pua -- Cloe East -- Doof -- 1.5
    -- Heidi Ece Collins -- Inktzwart -- Sage Tullis -- Licht spasme -- 1.2
    -- Naam -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina
    -- Daisy Grace Higgs -- Jowen -- Natalia Dyer -- Kan niet praten -- 1.3
    -- May Hazy Terrel -- totheground -- Emily Rudd -- Narcolepsie -- 1.6

    Jongens
    Vol!
    -- Crypto Ray Bet Farve -- Childhood -- Crypwolf -- Kleurenblind -- 1.3
    -- Naam -- Jurriens -- Luke Pasqualino -- Biopolair -- Pagina
    -- Merce Valhe -- Inktzwart -- Cazfhey -- Psycho/Afgressie problemen -- 1.3
    -- Ceri Tuure Reier -- totheground -- Faceclaim -- Afasie van Broca -- 1.5
    -- Percy Max Grimm -- Herfst -- Ko Grimmer -- Zware astma -- 1.6
    -- Naam -- Jowen -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina

    Begeleiders
    Vol!
    -- Charlie Griffin Higgs -- Greenlight -- Mannnelijk -- Faceclaim -- 1.3
    -- Naam -- Pua -- Barbara Palvin -- Beperking -- Pagina
    -- Augustina Schmidt -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Ziekte van Perkinson -- 1.7


    Beperkingen/Krachten
    Deze dingen zijn al bezet
    Blind • Special bond
    Doof • Special bond
    Kleurenblind • Zien in het donker
    Kan niet praten • Banshee
    Psychopaat/Agressieproblemen • Pyrokinese
    Zware vorm van astma • Snelle reflexen
    Afasie van Broca • spreekt altijd de waarheid

    Regels
    -- Alleen Herfst en Pua maken nieuwe topics aan
    -- Minimaal 150 woorden per post
    -- Reserveringen blijven 4 dagen staan, tenzij anders gevraagd
    -- Hou het gezellig met elkaar
    -- Bestuur alleen je eigen personage, indien anders aangegeven
    -- En heel veel plezier!


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 11:24 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Novembermeisje schreef:
    Laat mijn jongen maar vallen,
    Want ik ga al mijn tijd steken in mijn meisje.

    Dat ze zeg maar altijd stotterde en stem problemen had, maar na een aanrijding kreeg ze een mooie zangstem, maar ze hypnotiseerde mensen daarmee om ze te laten doen wat ze wou.


    Ik weet dat dit heel lullig klinkt, maar Heidi stottert ook :/


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ik weet dat dit heel lullig klinkt, maar Heidi stottert ook :/

    Ja, maar ze (mijn rol die nog naamloos is) stottert nu niet meer.
    1 Zorg minder c:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2017 - 21:15 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Om verschillende redenen gaat dit opnieuw.
    Llalalla.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2017 - 19:25 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Kan ik de laatste jongen nemen?

    - Met afasie van Broca. Hierbij kun je gebrekkig spreken en schrijven, spreek je vaak in telegramstijl en heb je moeite met woorden vinden. Je hebt meestal geen problemen met het begrijpen van gesproken en geschreven taal.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2017 - 23:13 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    totheground schreef:
    Kan ik de laatste jongen nemen?

    - Met afasie van Broca. Hierbij kun je gebrekkig spreken en schrijven, spreek je vaak in telegramstijl en heb je moeite met woorden vinden. Je hebt meestal geen problemen met het begrijpen van gesproken en geschreven taal.


    MIRTHEEE JE LEEFT


    obsessive rage

    totheground schreef:
    Kan ik de laatste jongen nemen?

    - Met afasie van Broca. Hierbij kun je gebrekkig spreken en schrijven, spreek je vaak in telegramstijl en heb je moeite met woorden vinden. Je hebt meestal geen problemen met het begrijpen van gesproken en geschreven taal.


    Jajja fijn dat je er weer bent meiss ♥️♥️


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik was maar een week weg hmpf, maar sure, over de rest denk ik nog wel na want ik heb geen idee waar ik mee bezig ben :')


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    totheground schreef:
    Ik was maar een week weg hmpf, maar sure, over de rest denk ik nog wel na want ik heb geen idee waar ik mee bezig ben :')


    Ja nou sommige mensen blijven eeuwig weg en we wisten niet hoe lang het bij jou zou duren


    obsessive rage

    Novembermeisje schreef:
    SVEA PRICILLA JONES
    Bring me back to the start, o baby... You stole my heart.
    NAAM
          Svea: De Zweedse natie
          Pricilla: Oeroud
          Jones: Familienaam

    LEEFTIJD
          Geboortedag: 19 Mei
          Leeftijd: 16 Jaar

    KRACHT
          Al vanaf haar geboorte heeft Svea een ziekte die iets te maken heeft met haar stembanden. Ze heeft geen idee wat, maar wel dat het ernstig is. Nou, dit was het... Na een aanrijding op haar twaalfde lijkt Svea haar stem normaal en kan ze haar droom volgen, zingen. Helaas liep niet alles zoals gepland, Svea ontdekt dat haar kracht mensen hypnotiseert en zo kan ze dus het lichaam van anderen overnemen en voor zich zelf misbruiken. Zowel met mensen als met dieren.

    FAMILIE
          Moeder: Angela Pingleton Jones - 51 Jaar
          Vader: Matthew Jones - 55 Jaar
          Zus: Zara Jones - 22 Jaar
          Broertje: Phillip Jones - 14 Jaar



    Heyyyy ik wil niet gemeen zijn, maar je hebt geen beperking, aangezien ze die niet meer heeft na de aanrijding, zou je een andere willen kiezen of deze willen aanpassen ^^

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ja nou sommige mensen blijven eeuwig weg en we wisten niet hoe lang het bij jou zou duren

    Goed punt, oeps, sorry. Denk ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    totheground schreef:
    (...)
    Goed punt, oeps, sorry. Denk ik.


    Nja, je hoeft geen sorry te zeggen hoor haha (;
    We spammen oeps


    obsessive rage

    Sorry sorry, ik open het praattopic meteen!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Praattopic 1


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Eve Eloïse Eugerre



    Naam
          Eve • Adem van leven • Eerste naam
    Eloïse • Zon • Tweede naam
    Eugerre • Achternaam

          Het meisje is blind geboren en dit was dan ook meteen bekend en dus schoven haar ouders haar vrijwel meteen van zich af. Ze heeft haar naam dan ook pas op latere leeftijd gekregen in het weeshuis. Hier heeft ze de naam Eveline gekregen, dit heeft ze op latere leeftijd echter zelf verkort tot Eve, deze naam staat dan ook op haar ID. Eve kent niet echt bijnamen die gelinkt zijn tot haar eigen naam omdat Eve van zichzelf al geen lange naam is. Toch kent ze wel bijnamen maar dit zijn vaak de minder "normale" bijnamen.


    Leeftijd
          Laat je vooral niet misleiden door de looks van het meisje want ze is jonger dan dat ze lijkt. Het meisje is dertien jaren oud en de ene keer is dit beter zichtbaar dan de andere keer. Toch heeft ze zeker wel de ervaring van een dertien jarig wat dus wil zeggen dat het meisje niet echt veel van de buitenwereld afweet en zich nog wel eens kan vergissen in hoe wreed de wereld eigenlijk wel niet is. Ze is geboren op 13 mei wat haar sterrenbeeld een Stier.


    Afkomst
          In tegenstelling tot de meeste heeft het meisje een flink eind gereisd voor het huis. Hierbij heeft haar weeshuis haar zeker wel bij gesteund en haar geholpen, zij waren ten slotte alleen blij dat ze van de mislukking af waren. Het meisje is een echte française en is dan ook niet heel goed in de Engelse/Nederlandse taal. Haar levenslessen zijn vaak nog in het Frans omdat ze er heilig van overtuigd is dat ze sterker overkomen in het frans. Tussen haar zinnen is dan ook vaak wel een frans woord te vinden, simpelweg omdat ze de nieuwe taal nog niet onder de knie heeft.


    C'est une folie de haïr toutes les roses parce qu'une épine vous a piqué.


    Innerlijk
    Naïef -- Zintuigelijk -- Impulsief -- Creatief -- Doorzettend -- Onhandig -- Ongewoon -- Sympathiek -- Verlegen -- Bescheiden -- Wispelturig -- Opofferingsgezind -- Plichtsgetrouw -- Zachtaardig -- Kwetsbaar -- Koppig
          Eve is een meisje dat misschien niet altijd even slimme keuzes maakt door het feit dat ze volledig op haar zintuigen vertrouwt. Als iets in haar zegt dat ze het moet doen geeft ze zich volledig over aan dat gevoel. Ze is enorm creatief en dat in brede zin, zo weet ze precies hoe een prachtig plaatje eruit zou moeten zien en heeft ze een stem waar je hallelujah over zegt. Ze is goed met muziek instrumenten en alles wat met muziek te maken heeft. Ze is enorm doorzetten lukt iets niet zal ze net zo lang doorgaan tot het wel lukt. Het meisjes is erg sympathiek, ze is erg betrokken over anderen en wil graag het beste voor ieder. Ze is erg bescheiden en complimentjes slingert ze vaak weg. Ze vindt het niet erg om zichzelf op te offeren voor anderen, en dat niet alleen in ruzies maar ook bijvoorbeeld met klusjes doen heeft ze er geen problemen mee om dat van andere te doen. Ze is zachtaardig en doet geen vlieg kwaad, ze is plichtsgetrouw en zegt ze iets dan voert ze het ook uit.
          Hoewel het meisje juist erg kwetsbaar is doordat ze niets kan zien en daardoor ook een gemakkelijk doelwit is zorgt ze hier zelf ook vaak nog zelf voor. Ze is enorm naïef en gelooft met heel haar hart in het goed van de mens, hierdoor vertrouwt ze vele types gewoon te snel wat ervoor zorgt dat er gemakkelijk misbruik van haar gemaakt kan worden. Ze is impulsief en handelt zonder er verder over na te denken. Door vele wordt ze als ongewoon beschouwd omdat ze juist door haar beperking een doorzettingskracht heeft ontwikkeld die mensen niet echt kunnen waarderen, daarnaast kleedt ze zich ook niet zoals de meeste doen en ze wordt dan ook wel eens vreemd nagekeken. Het meisje is heel verlegen en als ze je niet kent komt het begin van een gesprek zeker niet vanuit haar. Dan is ze nog vrij wispelturig en haar humeur kan dan ook het ene moment omslaan. Zo kan ze de ene keer super vrolijk zijn en het volgende moment is ze aan het schreeuwen dat de hele wereld haar tegen zit. Uit zo'n situatie kun je haar dan ook moeilijk trekken, juist omdat ze zo koppig is en niet graag haar ongelijk toegeeft.


    Mieux vaut être haï pour ce que l'on est, qu'aimé pour ce que l'on n'est pas.

    Faites des bêtises, mais faites-les avec enthousiasme.
    Uiterlijk
    Faceclaim=Meika Woollard
    • Grootte • 1.55 meter
    • Gewicht • 42 kilo
    • Figuur • Liniaal
    • Dik of dun • Dun, ondergewicht
    • Huidskleur • Lichtelijk getint
    • Gezichtsvorm • Ei vormig
    • Sproeten • Ja
    • Expressief gezicht • Ja
    • Wenkbrauwen. • Vol en geborsteld
    • Oren • Kleine oren
    • Oogkleur • Licht blauw
    • Wimpers • Vol en donker
    • Bril of lenzen • Blind
    • Neus • Smal wipneusje
    • Lippen • Volle roze lippen
    • Haarkleur • Donker bruin
    • Haartype • Vol met slag
    • Haarstijl • Los of deels samengebonden
    • Scheiding • In het midden
    • Los of vast • Los
    • Stem • Licht en zacht
    • Accent • Frans
    • Kledingstijl • Simpel maar luchtig
    • Favoriet kledingstuk • Blousjes
    • Schoenen • Slippers
    • Accessoires • Ringen
    • Tatoeages • Geen
    • Littekens • Geen
    • Piercings • Geen
    • Extra • De kleren die ze draagt zijn vaak wat 'anders'.

    On a deux vies, et la seconde commence quand on se rend compte qu'on n'en qu'une.



    Beperking/Kracht
          Eve is geheel blind, ze kan niets meer zien behalve het zwart van de wereld. Het meisje is slechtziend geboren en had ongeveer eenentwintig procent van het normale zicht. Dit is in de jaren daarna alleen maar verslechterd en toen ze drie jaren oud was verloor ze haar zicht volledig. Sindsdien gaat ze standaard met haar blinde stok op pad en probeert ze er het beste van te maken al zakt ook bij haar soms de hoop in de schoenen. Ze heeft voor een korte tijd een blinde geleide hond gehad maar al snel bleek dat ze allergies was voor de beesten en ze heeft zich dus snel van het beest ontdaan, dit maakt haar echter geen honden of dieren hater, ze voelt zich juist altijd op haar gemak rondom dieren.
          Hoe vreemd en wazig dit ook mag klinken maar Eve heeft haar beperking om kunnen zetten met behulp van het meisje Emily. Zij hebben samen een speciale bond wat inhoud dat ze samen eigenlijk gewoon sterker staan. Ze kunnen samen met elkaar communiceren, zolang de afstand maar niet te groot wordt, niet meer dan een kilometer. Binnen een straal van een kilometer kunnen ze communiceren via hun gedachten, zo kan Emily de gedachten die ze wil delen horen en andersom. Als de twee samen hand in hand staan beschikken ze over nog een kracht eentje die voor beide als een enorme gift wordt beschouwd. Als ze hand in hand staan kunnen ze namelijk elkaars beperkingen wegnemen, zo kan Eve dan dus tijdelijk zien en Emily kan tijdelijk horen. Dit kunnen ze echter niet veel langer dan vijf minuten volhouden per halfuur, maar oefening baart kunst. Toch is hun kracht niet alleen maar positief want stel Emily snijdt het puntje van haar vinger eraf gebeurt er hetzelfde met de vinger van Eve, no matter hoe ver ze zich van elkaar bevinden.


    Je ne suis rien, je le sais mais je compose mon rien avec un petit morceau de tout.



    Geschiedenis
          Het meisje is geboren in de stad van de liefde, ofwel Parijs. Hier is ze als klein meisje opgegroeid. Haar moeder beviel op vrijdag 13 mei. Ook wel een ongeluksdag. Dat is tenslotte wat ze altijd naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen, ze kon er zelf niets aan doen dat ze blind was, het lag aan de dag waarop ze geboren was. Toen ze op drie jarige leeftijd haar zicht volledig verloor hebben haar ouders haar bij het weeshuis achtergelaten, samen met een flinke som geld. Hier is ze langzaam op gegroeid, ze ging er naar school en heeft zich daar door de eerste lading haat getrokken.
          Toen ze elf jaar oud was heeft ze het geld van haar ouders gebruikt om naar Engeland te reizen. Ze had al vele verhalen gehoord over het huis en ze wist dat ze in de samenleving als hij toen in Parijs was geen baan noch respect kon verdienen. Het huis was dus de oplossing en ze vertrok. Ze zit ondertussen dus al twee jaar in het huis en voelt zich eindelijk op haar plek.

    Extra
    Angsten • Alleen zijn, Kleine ruimtes.
    Talenten • Zingen, instrumenten bespelen.
    Talen • Frans, Engels, Nederlands, Spaans.
    Likes • Zingen, Piano spelen, Wandelen, Dieren, Winkelen.
    Dislikes • Ruzies, Harde geluiden, Sporten.
    Huisdieren • Geen.
    Allergieën • Honden.
    Favoriete bezigheid • Muziek luisteren.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2017 - 15:32 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Is het goed als ik gewoon geen FC gebruik tho? En ook geen lay-out eh want luiheid


    i wanna vincent van gogh cry in a corner