• Geschiedenis

    Op 16 november werd er een meisje geboren, maar het was geen gewoon meisje, want zij miste 1 arm en de andere was krom en klein. Vanaf het eerste moment dat ze naar school ging werd ze al gepest, iedereen lachte haar uit en ze werd door ieder individu buitengesloten. Zelfs haar eigen vader verafschuwde haar. Iedereen liet haar vallen, behalve haar moeder. Ze was er altijd voor haar, en zorgde ervoor dat zij kon leven in een wereld van haat. Ze bedacht dingen zodat ze haar beperking op een andere manier kon gebruiken, een manier waarop het voordelig was. Het meisje groeide goed op en kreeg vrienden die ook beperkingen hadden. Ze was heel blij dat haar moeder er altijd voor haar was geweest, maar niet iedereen heeft iemand waarop diegene kan rekenen. Daarom heeft ze een huis gecreeërd en niet zo maar een, maar een waar mensen met een beperking kunnen werken en leren om om te gaan of zelfs de beperking te veranderen in een gave. Iedereen met een beperking was er welkom.


    Wat spelen wij?

    Kinderen komen overal vandaan om zich bij het huis te voegen. Het huis is gevestigd in het noorden van Engeland. Het huis zit ver verstopt tussen de hoge bomen en het terrein is voor normale mensen lastig te vinden. Voor de kinderen met een beperking is het echter een veilig haven in de wrede wereld. Doordat kinderen met een beperking als een taboe worden gezien is het voor hen erg lastig om normaal op te groeien, zo worden zij enorm gepest of zullen ze later enorm lastig een baan kunnen vinden. Zodra zij naar dit huis toe gaan maken zij voor zichzelf dan ook de keuze om hun studie niet op nummer een te zetten. In dit huis leren zij namelijk hoe ze hun beperking om kunnen zetten in iets positiefs, een nieuwe kracht. Om een voorbeeldje te noemen zal een blinde zijn beperking bijvoorbeeld om kunnen zetten in het zien van aura's. Het enige wat dit huis is hen begeleiden op hen zoektocht naar deze kracht, de kinderen zullen alles zelf moeten doen, van iedere kracht die ontstaat is er tenslotte maar eentje, de beperkingen komen daarentegen wel vaker voor en hierin kunnen de kinderen elkaar dan ook helpen. Voordat zij volwassen zijn zullen zij geleerd hebben om hun beperking zo goed mogelijk te gebruiken. Zodra ze volwassen zijn is het dan ook de bedoeling dat zij het huis zullen verlaten, nu kunnen zij er ook voor kiezen om in het huis te komen werken als begeleider. Hier zullen ze niks mee verdienen, het enige wat ze dan hebben is met zekerheid een dak boven hun hoofd en iedere dag iets te eten.
    De community is echter wel nog redelijk gelovig en ook de kinderen worden zonder enkel geklaag aan het werk gezet. Zo heeft ieder per week een andere taak om uit te voeren, de ene keer kan dit met iemand anders zijn de andere keer doe je het alleen. Voor het avond eten wordt vaak nog een woordje naar de heer toe gepreveld en het wordt ook zeker niet gewaardeerd als er een jongen op de meisjeskamer is. Relaties zijn verder wel gewoon mogelijk.


    Invullijstje
    -- Naam
    -- Leeftijd (Kinderen: 12 t/m 18 Begeleiders: 18 t/m 50)
    -- Afkomst
    -- Beperking // Kracht
    -- Innerlijk
    -- Uiterlijk
    -- Geschiedenis
    -- Extra

    Strange, I thought, how you can be living in you dreams and your nightmares at the very same time.

    Rollen
    Naam • Gebruiker • Faceclaim • Beperking • Pagina
    Meisjes
    Vol!
    -- Eveline Eloïse Eugerre-- Herfst -- Meika Woollar -- Blind -- 1.4
    -- Emily Thea Woods -- Pua -- Cloe East -- Doof -- 1.5
    -- Heidi Ece Collins -- Inktzwart -- Sage Tullis -- Licht spasme -- 1.2
    -- Naam -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina
    -- Daisy Grace Higgs -- Jowen -- Natalia Dyer -- Kan niet praten -- 1.3
    -- May Hazy Terrel -- totheground -- Emily Rudd -- Narcolepsie -- 1.6

    Jongens
    Vol!
    -- Crypto Ray Bet Farve -- Childhood -- Crypwolf -- Kleurenblind -- 1.3
    -- Naam -- Jurriens -- Luke Pasqualino -- Biopolair -- Pagina
    -- Merce Valhe -- Inktzwart -- Cazfhey -- Psycho/Afgressie problemen -- 1.3
    -- Ceri Tuure Reier -- totheground -- Faceclaim -- Afasie van Broca -- 1.5
    -- Percy Max Grimm -- Herfst -- Ko Grimmer -- Zware astma -- 1.6
    -- Naam -- Jowen -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina

    Begeleiders
    Vol!
    -- Charlie Griffin Higgs -- Greenlight -- Mannnelijk -- Faceclaim -- 1.3
    -- Naam -- Pua -- Barbara Palvin -- Beperking -- Pagina
    -- Augustina Schmidt -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Ziekte van Perkinson -- 1.7


    Beperkingen/Krachten
    Deze dingen zijn al bezet
    Blind • Special bond
    Doof • Special bond
    Kleurenblind • Zien in het donker
    Kan niet praten • Banshee
    Psychopaat/Agressieproblemen • Pyrokinese
    Zware vorm van astma • Snelle reflexen
    Afasie van Broca • spreekt altijd de waarheid

    Regels
    -- Alleen Herfst en Pua maken nieuwe topics aan
    -- Minimaal 150 woorden per post
    -- Reserveringen blijven 4 dagen staan, tenzij anders gevraagd
    -- Hou het gezellig met elkaar
    -- Bestuur alleen je eigen personage, indien anders aangegeven
    -- En heel veel plezier!


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 11:24 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    UGH jij altijd met je psychopaten, die leg ik bij Elisa neer XD
    Maar je mag wel die jongen vast claimen XD

    Trouwens ik heb het gevoel dat er een fout zit in je lay-out gezien hij nu vaag doet maar anders zet ik der wel even iemand op tenzij je weet wat het is hihi


    Ik denk dat het de center bij de quote is


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    CRYPTO

    Ray       Bet       Farve


    "They say that I need to Kill myself..."

    👤 NAME
    Ray Bet Farve
    Ray | Ray is een schotse jongensnaam wat 'Stijl' betekent. Toch is de naam Ray voor een andere betekenis gekozen. Ray was eigenlijk een tweeling maar die stierf in de buik. Zijn ouders waren daar vooral boos en verdrietig door. Daarom werd hij Betray genoemd, om het niet meteen te laten merken hebben ze de naam omgekeerd zodat het Raybet werd.
    Bet | Dit is de tweede naam van Ray waardoor het een Betray wordt.
    Farve | Farve is in het Deens Kleur. De familie van Ray komt oorspronkelijk uit Denemarken en de opa van Ray was een schilder.

    Crypto | Crypto is een bijnaam die op school is bedacht. Het is een samenstelling van Onduidelijk, Onzichtbaar of Verborgen.



    🌈 AGE
    Ray is op 28 Juni geboren waardoor zijn sterrenbeeld Kreeft is. Dat klopt, Kreeften staan bekent om hun creatieve en loyale eigenschappen. Ook op het emotionele vlak is hij een Kreeft.
    Ray is nu 16 jaar oud. Hij gedraagt zich meer als een 14 jarige.

    "That I can't see colors doesn't mean I'm dumb..."

    🎭 PERSONALITY

    Positief
    - Creatief
    - Loyaal
    - Vriendelijk
    - Slim
    - Stil
    - Zelfstandig

    Negatief
    - Pessimistisch
    - Onzeker
    - Over - emotioneel
    - Angstig
    - Schuw
    - Zwak
    - Perfectionistisch

          Ray is een stille maar creatieve jongen. Bij hem gaat het niet om de roem, maar om dat hij het leuk vindt om te doen. Hij houdt enorm veel van tekenen en kan realistische portretten maken. Hij maakt vooral tekeningen die er nogal 'depressief' uit zien. Hij is namelijk erg onzeker over zichzelf en heeft een negatief zelfbeeld. Hij is enorm perfectionistisch en wil daarom dat alles wat hij maakt mooi is. Als dat niet zo is kan Ray erg geïrriteerd worden.
          Ray is gepest vanaf zijn tiende waardoor hij erg angstig en zelfstandig is geworden. Zijn klasgenoten maakten in het begin grapjes over zijn aandoening, kleurblind. Zijn ouders steunden hem wel overal in maar hij was vaak alleen. Doordat alles wat hij zei tegen hem werd gebruikt begon Ray steeds minder te praten. Hij zat het liefste binnen op school en langzaam ging hij helemaal niet meer naar school.
          Ray vindt het nu ook lastig om mensen te vertrouwen en eerlijk te zijn over zijn gevoelens. Hij zit het liefst te tekenen in zijn kamer. Maar als je voorzichtig zijn vertrouwen wint, en het ook echt wil, dan blijft hij bij je. Dan zou hij niet bang zijn om je enige vriend te zijn, en daar ook om gepest zou kunnen worden.



    🎨 PAST
          Ray is kleurenblind. Hij ziet alles in zwart wit en licht en donker. Ze kwamen erachter toen hij 7 jaar oud was. Tekenen en schilderen zat in de familie, maar wanneer hij de kleuren maar niet uit elkaar kon houden hebben ze Ray laten checken. Hij was kleurenblind. Zijn moeder was er kapot van, ze had hem het liefst zien opgroeien als een bekende en goed verdiende schilder. Ray's familie had niet veel geld, ze waren allemaal schilders en schrijvers. Dat verdiende niet goed. Ray had een oudere broer die hem wel hielp met tekeningen te maken. Ray was namelijk wel enorm goed in tekenen zonder de kleuren.
          Op school waren ze alleen minder positief. Ray werd gepest omdat hij zo mager was. Maar wanneer ze erachter kwamen dat hij kleurenblind was pakten ze het anders aan. Ze begonnen hem uit te lachen wanneer hij het verkeerd deed en lieten hem kleuren raden. Eerst deed Ray alsof hij het wel grappig vond, maar wanneer hij stop zei en ze verder gingen werd het al gauw vervelend. Ze gingen steeds een stapje verder en toen het ook fysiek pesten was ontliep hij school zo vaak mogelijk.
          Het duurde een jaar voordat Rays moeder achter Alice' home for peculiar children kwam. Meteen gaf ze hem op. En nu zit hij hier, nog niet erg lang.




    "Have you ever felt like you could dissappear? Like you could fall, and no one would hear..."


    👔 APPEARANCE

    Faceclaim | Crypwolf
    Lengte | 1,76
    Lichaamstype | Mager
    Figuur | Smalle rechthoek
    Huidskleur | Bleek
    Gezichtsvorm | Langwerpig
    Oogkleur | Blauw grijs
    Bril | Ja
    Lippen | Bovenlip dun
    Haarkleur | Zwart
    Haarstijl | Kort
    Kledingstijl | Emo achtig
    Accessoires | Bril en oorbellen
    Littekens | Een paar op zijn pols en op zijn enkel


    🎡 FAMILY

    Gwynn Farve | Moeder | 45
          Gwynn was een schilderes. Heel veel tijd had ze niet voor Ray. Als ze dat wel had hadden ze weinig ruzie.
    Petros Farve | Vader | 44
          Petros was de een schrijver. Hij bracht veel tijd door in zijn studeer kamer. Petros komt oorspronkelijk uit Denemarken.
    Julian Farve | Broer | 19
          Julian is de oudere broer van Ray. Julian was altijd de volwassen en beschermende broer voor Ray.


    💊 EXTRA

    Seksualiteit | Gay
    Angsten | Grote groepen mensen - Feesten - Vechten - Oorlog - Uitgelachen worden - Gesprekken - Schilderen
    Skills | Tekenen - In het donker kijken
    Aandoening | Ray is kleurenblind. Hij is zelfs zo kleurenblind dat hij alles in zwart wit ziet. Hij heeft Achromatopsie. Ray kan heel slecht tegen licht en heeft over het algemeen geen goede ogen. Hij heeft altijd een bril op. Hij kan alleen wel enorm goed in het donker kijken.
    Lievelingsdier | Een kameleon. Ze lijken soms wel onzichtbaar (helemaal voor iemand die geen kleuren ziet).
    Lievelingsboek | Narnia.
    Nationaliteit | Ray is Deens. Dat kan je ook horen, hij heeft een licht accentje. Toch heeft hij die zo goed mogelijk geprobeerd weg te krijgen.

    "Nobody knows that every night I'm drowning in my own thoughts, saying that they are good for me..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    (...)

    Ik denk dat het de center bij de quote is


    Die verdween niet toen ik het aanpaste (':

    En yayy, Ray OMG DE MOEDER HEET GWYNN


    obsessive rage

    ☿ Merce Valhe ☿
    and this is what you are, baby this is what you are

    Name
    ¶      Mercury "Merce" Vahle
    Roepnaam: Merce || Verkorting van Mercury
    Echte naam: Mercury || Kwikzilver
    Achternaam: Vahle || Leugen



    ★      ☆      ★


    Age
    ¶      28 september 2000
    17 jaar oud, ziet er ook zo uit
    Weegschaal ♎
    Verjaart op 28 september

    stay in drugs, eat your school, don't do vegatables

    Inner
    ¶      nefarious
    ((typically of an action or activity) wicked or criminal)
    Positive traits
    • Intelligent
    • Charming
    • Funny
    • Adventerous
    • Daring
    • Self-conscious
    • Creative
    • Playful
    Negative traits
    • Narcissistic
    • Bad temper
    • Selfish
    • Sarcastic
    • Sadistic
    • Chaotic
    • Opportunistic
    • Attention seeking
          Deze gast is wat... Tja, hoe leg je het uit? Het perfecte voorbeeld van een narcist waarschijnlijk. Merce is vol van zelfliefde. Hij zal ook nooit volledig van een ander kunnen houden, hoe bezitterig hij ook is - want bezitterig is deze jongen zeker. Deze zelfliefde is dan ook het grootste probleem in zijn complete bestaan. Het zorgt ervoor dat hij niet naar een afwijzing luistert, zal liegen en bedriegen, zomaar overlopen, alleen maar omdat het hem beter uitkomt, of om zijn zin door te drijven. Kinderachtig? Jep, dat zeker.
          Merce kan, zoals al gezegd, niet tegen "nee". Als hij niet krijgt wat hij wil, kan hij ontzettend boos worden, dit is dan ook één van zijn redenen dat hij op deze plek is: Zijn agressie. Hij denkt niet na over wat de ander zou willen. In zijn hoofd draait het hele universum gewoon om hem heen, hij weet best dat het niet zo is, maar dat feit negeert hij. Als Merce je pijn doet, weet hij dat heel goed. Het maakt hem alleen niet uit. Hij kan heel goed doen alsof hij om je geeft, maar in werkelijkheid geeft hij enkel om zichzelf, wat ook de reden is dat hij de aandacht vrijwel altijd naar hem toe trekt. (Attention whore in da house)
          Of Merce goede eigenschappen heeft? Eh, tja. Ik heb lang gedaan over die bedenken, maar ja, hij heeft ze wel. Ten eerste is hij erg creatief en getalenteerd in een hoop dingen. Ik bedoel, zelfliefde moet ergens op gebouwd worden, right? Ook is hij, ondanks dat je het misschien niet merkt, behoorlijk zelfbewust, hij weet dat hij slim is, hij weet dat hij charmant is, grappig, maar hij weet ook dat hij een arrogante klootzak is. Hij vindt zijn positieve punten alleen een stuk zwaarder tellen.
          Voor de jongens, een waarschuwing. Merce is een enorme flirt en voelt zich vrij makkelijk tot anderen (ja Ray, zeker tot jou) aangetrokken. Hij verandert, eenmaal een crush gevonden, in een rasechte stalker en zal je niet met rust laten tot je hem laat doen wat hij wil. Dus, rip.


    ★      ☆      ★

    everyone is strange in some way, so why even bother hiding?


    Appearence
    ¶      FC: Cazfhey
    → Lengte // 1,80
    → Lichaamstype // Dun
    → Figuur // Lange benen, kort lichaam, redelijk brede schouders
    → Huidskleur // Nogal bleek
    → Gezichtsvorm // Druppelvormig
    → Wenkbrauwen // Zwart, vrij netjes
    → Wimpers // Donkerbruin en van gemiddelde lengte
    → Oogkleur // Groenbruin (al draagt hij vaak lenzen, vindt hij grappig)
    → Bril of lenzen // Kleurlenzen, maar hij is niet bijziend
    → Neus // Lang en smal
    → Lippen // Smal, lichtroze
    → Kenmerken // Zijn veel te rechte gebit
    → Haarkleur // Wit (op het moment dan)
    → Haartype // Dik, warrig
    → Haarstijl // Korte emo-cut
    → Accent // Een Iers accent en veel teveel slang
    → Kledingstijl // Alternatief, emo maar dan raar
    → Favoriet kledingstuk // Een zwarte hoodie
    → Accessoires // Een choker
    → Tatoeages // Geen
    → Littekens // Een paar kleine, duidelijk van gevechten
    → Moedervlekken // Geen opvallende
    → Onzuiverheden // Geen die ik meteen kan aanwijzen
    → Piercings // In zijn oren en bij zijn lip
    → Geur // Hij ruikt meestal naar verf en rook

    ★      ☆      ★

    they ask me "why", and way too often. the answer is simple: because i can


    Cos I'm narcissistic stupid, sadistic, and suicidal. Hard to accept, and that's the whole idea


    i can, i will. end of this whole goddamn story, so now shut up and watch me




    P
    S
    Y
    C
    H
    O




    B
    O
    Y


    Family
    ¶      Family Collins
    Vader: Raziel Vahle
    → 56 jaar oud
    → Heeft een neutrale band met Merce
    → Zo'n vader die gewoon altijd weg is
    → Is een bankier
    → Heel donkerbruin haar, groene ogen, vrij lang
    Moeder: Riley Zoey Young
    → 51 jaar oud
    → Heeft een neutrale band met Merce
    → Vriendelijk, open, breekbaar, makkelijk om te kopen
    → Is tandarts
    → Blond haar, groenbruine ogen, extreem rechte tanden, vrij lang


    ★      ☆      ★


    Past
          Waarschijnlijk heeft Merce de saaiste geschiedenis van al mijn personages. Hij woonde al heel zijn leven in Ierland ergens, en heeft als kind nogal wat aandachtstekort gehad, en dankzij dit onder anderen ook geen geweten opgebouwd. (Hij was zo'n eng kind dat zijn konijn heeft vermoord nadat het konijn hem beet.) Dit is niet echt opgemerkt door zijn ouders, en zijn "vrienden" waren ook niet heel erg liefjes, die dachten ook vooral dat het voor de show was. Zijn docenten en klasgenoten merkten wel dat Merce mensen erg snel bedreigde en heel snel boos werd, de rector heeft Alice' Home for Peculiar Children aan zijn ouders voorgesteld, waar Merce hevig tegen protesteerde in het begin, tot hij besefte dat hij dan veel aandacht zou krijgen. Sinds dien, wat nog niet heel lang is, zit hij daar.

    ★      ☆      ★


    Skills
    ¶      1 - 10
    Strength: 8
    Agility: 8
    Endurence: 5
    Intelligence: 9
    Willpower: 4
    Charisma: 8
    Weapons: Merce haat wapens eigenlijk nogal, gewoon omdat hij prima met zijn handen kan slaan, maar als hij iemand moet bedreigen zou hij gewoon een keukenmes gebruiken. Of zijn pyrokinese.

    ★      ☆      ★


    Extra
    Seksuele Geaardheid Gay, en iedereen mag het weten ook. Nee serieus, als je een jongen bent, er leuk uitziet, en niet mainstream bent, gaat hij met je flirten.
    Angsten Falen, water, niet gehoord worden, ongeliefd zijn, achtergelaten worden, verraad (jep, hij is hypocriet als fuck), ongelijk krijgen
    Aandoeningen/Gebreken Merce is een psychopaat, narcist, en heeft serieuze agressieproblemen.
    Kracht Pyrokinese, dit houdt in dat hij de temperatuur van iets (ook mensen) kan verhogen, of uit het niets vuur laten verschijnen.
    Lievelingskleur Edgy als Merce is zal hij zwart of rood zeggen.
    Muziek Merce is een metalhead, hij luistert basically alleen metal. Zijn themesong zou "3s" van Mindless Self Indulgence zijn.
    Afkomst Iers. Ik bedoel, hij is ook niet op Keltische fae gebaseerd, waar heb je het over? Hehe.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 16:57 ]


    obsessive rage

    Ava, die faceclaim is gewoon eng, als in echt heel eng.
    Dan Amber did you read the message about your persons.
    En als laatste ik claim der zelf ook gewoon lekker een man bij hihi


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    Ava, die faceclaim is gewoon eng, als in echt heel eng.
    Dan Amber did you read the message about your persons.
    En als laatste ik claim der zelf ook gewoon lekker een man bij hihi

    Yes I did,
    alleen maak ik ook nog een aantal andere personages voor rpgs.
    En ik moet mn bio leren :c


    ''With all due respect, which is none...''

    Wordt hem niet xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2017 - 20:40 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Mag ik langer voor mijn rollen,
    want dit weekend kan ik sowieso niet online komen aangezien ik mijn verjaardag ga vieren bij mn vader
    ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Mag ik een meisje reserveren die niet kan praten? ( Waarvan het personage van Greenlight haar begeleider/broer is ? )

    Als gave zou ik haar een Bashee willen maken (iemand die met andere spirits kan communiceren en dan ook kan aanvoelen als er iemand dood gaat) als dat kan natuurlijk c:

    Fc Natalia Dyer

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 23:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finkelstein schreef:
    Mag ik een meisje reserveren die niet kan praten? ( Waarvan het personage van Greenlight haar begeleider/broer is ? )

    Als gave zou ik haar een Bashee willen maken (iemand die met andere spirits kan communiceren en dan ook kan aanvoelen als er iemand dood gaat) als dat kan natuurlijk c:

    Fc Natalia Dyer


    Sure ik zet je erbij!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    Ava, die faceclaim is gewoon eng, als in echt heel eng.
    Dan Amber did you read the message about your persons.
    En als laatste ik claim der zelf ook gewoon lekker een man bij hihi


    WAHA hoezo dat nou weer? Op mijn school zitten mensen met dezelfde kledingstijl en stuff


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    WAHA hoezo dat nou weer? Op mijn school zitten mensen met dezelfde kledingstijl en stuff


    Dit en hij is vet coolio, die ogen yaas


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    DAISY GRACE HIGGS

    No Voice




    Daisy || English || Simply from the English word for the white flower
    Grace || English || derives from Latin gratia
    Higgs || Irish || From Higgings meaning Viking



    'She's a fragile little flower.'

    17 Years Old • O3/O4 • straight • British


    INSIDE

         


    x Kalm x
    x Naïef x
    x Koppig x
    x Verlegen x
    x Twijfelaar x
    x Vriendelijk x
    x Breekbaar x
    x Bescheiden x
    x Luisterend oor x
    x Kan haar eigen mannetje wel staan x


    Daisy is een zeer simpel en vriendelijk meisje, al zal ze op het begin erg verlegen zijn. Doordat ze haar stem verloren is , is ze ook erg onzeker geworden en houd ze zich graag schuil achter haar grote broer. Echter eens ze je beter leert kennen zal ze al vaker naar je toe durven komen en zal ze gerust naar je willen luisteren. Ze communiceert via haar schriftje en schrijft graag al zullen er niet veel verhalen geschreven worden, Daisy is niet zo creatief en dat vind ze niet erg. Ze kan haar eigen mannetje wel staan en doet graag alles zelf, ze zal koppig zijn en je hulp niet meteen willen aanvaarden, maar achterna toch je met grote puppyogen aankijken, smekend voor wat hulp. Doordat Daisy moeite heeft met dingen uit te leggen, is ze ook een twijfelaar en kan nogal onduidelijk zijn. Als mensen haar dan ok voor keuzes zet, zal ze dan ook voor het simpelste antwoord kiezen, maar als er geen simpel antwoord is... dan zit je met een probleem. Daisy is een schat van een meid en houd van mensen te laten glimlachen, ze weet dat ze geen grapjes kan maken, maar haar gezichtsuitdrukkingen en handelingen zorgt soms voor een spontane glimlach op je gezicht.
    Daisy mag misschien niet vocaal getalenteerd zijn, of creatief, of muzikaal of een perfectionist... Ze is een geweldige bakker! ze houd van eten en snuistert graag wat rond in de keuken voor zoetigheid. Ze is misschien niet de meest nette kok en zal met haar onhandigheid misschien vol besmeuren met bloem en deeg, toch is het resultaat altijd goed.
    Toch mag je dit breekbare bloempje niet onderschatten, ze kan prima haar mannetje staan en kan hard slaan met de baseballbat van haar broer.



    ’ And with a loud scream she lost it all ‘


    OUTSIDE

    Daisy valt een mooi meisje te noemen met een natuurlijke charme om haar heen. Echter valt ze niet erg veel op tussen de menigte al daar is ze wel blij mee. Daisy meet zo'n 1m71 wat best groot is voor een tienermeid van haar leeftijd, al komt haar postuur hier wel goed in uit. Ze heeft een normaal gewicht en is trots op haar lichte curves. Daisy heeft een hartvormig gezicht met een fijn neusje. Het meisje heeft lichtbruine middellange lokken die ze het liefst los heeft zitten of soms zelfs een dot opsteekt. Daisy heeft net zoals haar vader heldere blauwe bambi ogen met donkere spikkeltjes in die geaccentueerd worden door haar lange donkere wimpers. Daisy is geen grote fan van make-up al doet ze elke ochtend een laagje mascara op en is ze dol op zachte tinten lipstick. Daisy heeft een lichte huidskleur met zo hier en daar een moedervlek, en op haar neus zijn er lichte sproetjes te vinden in de zomerzon.
    Daisy verbrand ook snel in de zomer dus de dame heeft nooit echt het mooie bruine kleurtje dat andere wel hebben al kan ze daar best wel mee leven.
    Het meisje heeft een kleine tic waarbij ze op haar lippen bijt, hierdoor zijn haar smalle zalmroze lippen soms gesheurd. Echter doet ze er wel lipgloss op en verzorgt ze zich zelf goed.
    Daisy draagt graag warme truien in zachte pastels of rokjes. Haar kledingstijl is wel meisje meisje te noemen maar als ze wilt kan ze heus wel eens in een leren vestje paraderen. Ze is helaas veels te verlegen om nog uitdagender te gaan kleden.



    DISSABILITY / POWERS



    Daisy is op jonge leeftijd haar stem verloren. Het kleine meisje trippelde vrolijk door het bos heen toen ze in een dal gleed en zo in de rivier belande. Toen haar grote blauwe kijkers dan ook het levenloze lichaam vonden van een man, schreeuwde ze de longen uit haar lijf en wist ze sindsdien ook geen woord meer te zeggen.

    De reden waarom Daisy op die plaats was, is nog steeds een groot vraagteken, maar het meisje kwam met de jaren meer van dit gelijkaardige plaatsen tegen. Een soort van instict brengt haar naar tragische plaatsen waar ze wel iets of iemand vinden die net zijn laatste adem heeft uitgeblazen. Worden zullen amper tot nooit meer over haar lippen rollen op kleine instemmende of afkeurende geluidjes na en natuurlijk haar schreeuw. Als je de dame hoort schreeuwen dan mag je zeker zijn dat de dood iemand staat op te wachten.

    Daisy en Charlie zitten ondertussen al 3 jaar in het tehuis



    ,
    ’ She shall speak no evil ‘



    You look nice today


    HISTORY

    Father • William Higgs • Brandweerman • † (zou nu 48 zijn)
    Mother • Elaine Higgs • Werkloos• 42
    Older Brother • Charlie Higgs • Begeleider • 22

    Daisy is geboren op een druilerige April dag te Groot-Brittannië en werd meteen met open armen ontvangen in het warme gezinnetje Higgs. Deze bestond uit William Higgs, een geliefde brandweerman, Elaine Higgs een geweldige moeder , Charlie Higgs een superbroer en de kleine Daisy het kleine bloempje. Ze woonden in een klein knus dorpje aan de Britse kust waar iedereen elkaar wel kende. Je had er een bakker, beenhouwer, kruidenier etc. Het typische voorbeeld van ene oud dorpje daar zaten ze middenin. De familie Higgs was dan ook best geliefd in het dorpje, want hun ouders hadden het toch echt wel getroffen met zulke schatten van kinderen. Charlie en Daisy zijn altijd met respect opgevoed geweest en keken altijd op naar hun ouders. Ja oké zo nu en dan hadden de twee wel hun meningsverschillen, maar ondanks die 5 jaar leeftijdsverschil waren de twee haast onafscheidelijk. Daisy volgde Charlie dan ook overal naartoe. De kinderen konden zeker niet klagen, ze deden het goed op school hadden het geweldig thuis en hadden elkaar. Toen Daisy slechts zo'n 7 jaar was treft ongeluk de familie, het was een koude winteravond en William Higgs werd opgeroepen om een brand te helpen blussen. Echter keerde hij nooit meer terug. Daisy had het hier erg moeilijk mee gezien dit haar eerste keer was dat ze geconfronteerd werd met de dood. Haar grootouders was ze verloren toen ze nog echt een kleine spruit was, maar 7 jaar was net oud genoeg voor Daisy om haar papa toch echt te missen. Natuurlijk hadden Elaine en Charlie haar die jonge jaren wel op een zachte manier uitgelegd dat papa niet meer thuis kon komen. Maar ze beseft maar al te goed dat haar vader er niet meer was. Daisy heeft het de eerste jaren er wel erg moeilijk mee gehad, net zoals Charlie, maar ze groeiden uit het verdriet. Hun moeder bleef helaas vastzitten in het verdriet wat voor haar met de jaren groter werd. Hierdoor Moest Charlie de touwtjes in handen nemen en probeerde Daisy zo veel mogelijk mee te helpen met haar broer. Het dorp hielp de familie ook waar mogelijk wat Daisy nog altijd nablijft. Ze is deze mensen dan ook eeuwig dankbaar om hun steun.
    Echter toen Daisy 13 jaar was veranderde haar leventje weer compleet. Daisy glipte om een nog steeds onverklaarbare reden het huis uit, gehuld in haar pyjama en trok het bos in op zoek naar iets. Wat ze vond was dan ook traumatiserend. Het lichaam van een jongeman die op een nogal brute wijze van het leven was beroofd zorgde ervoor dat het kleine meisje uit pure angst de longen uit haar lijf schreeuwde. Luid genoeg om de mensen die dichtbij woonden te alarmeren waardoor Daisy op tijd gevonden was. Onderkoeld en doodsbenauwd werd ze opgevangen en ondervraagd, maar geen woord kwam nog uit haar mond.
    Het heeft toch een tijd geduurd vooraleer Daisy weer kon functioneren al was haar oudere broer en moeder de enige wie ze nog wist te vertrouwen. Voor hun moeder was dit alweer een zware klap om te verduren, gezien Daisy zo niet meer naar school kon gaan. een paar maanden gingen verder tot ze op Alice home for Peculiar children stuitten. Daisy zou daar de nodige educatie en begeleiding krijgen voor haar conditie en haar moeder zou 'de zware last' van haar schouders hebben. Het leek de beste oplossing voor iedereen te zijn en Daisy kon maar enkel instemmen toen Charlie ook met haar mee wilde. Het was even moeilijk maar uiteindelijk zijn ze na een jaar er toch geraakt en zitten ze er nu al zo'n 3 jaar. Er gaat geen dag voorbij waar Daisy haar ouders niet mist, en ze denk nog iedere dag aan hun.





    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes Haar broer, chocolade melk, kersen, bloemen, de zon, puppies en kittens, zoetigheid
    Dislikes Niet meer kunnen spreken, niet begrepen worden, alleen zijn, de dood, de kou, enge mensen
    Fears Rivieren, het donker, de dood, Duistere spirits
    Talents Daisy vind kalligrafie wel leuk, zeker gezien potlood en papier één van haar weinige communicatie middelen is. Echter kan de jongedame totaal niet tekenen, en houd ze het liever op letters, naast stokmannetjes en vreemde smileys.
    Daisy maakt de beste cupcakes, maar houd er niet van om de rommelige keuken achteraf weer op de ruimen ( denk aan ze zit onder de bloem en proeft stiekem van het deeg)
    Daisy is een geweldige kittysitter, ze houd van kleine fluffy diertjes en wilt al super lang een kitten, al mag ze niet van haar broer.
    Other Daisy heeft een klein notitieboekje aan haar nek hangen die ze gebruikt om te communiceren met anderen. Ook kent ze gebarentaal, maar gebrekkig.
    Daisy is dol op televisie series en kan dan ook uren voor het scherm hangen als Charlie er niet is om haar weg te jagen van het beeld.






    [ bericht aangepast op 18 nov 2017 - 17:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charlie Griffin Higgs

    Name
    Charlie: Origin: English Meaning Free man

    Griffin: Origin: Welsh Meaning: Strong lord


    Age
    22 november, Sagittarius, 22 jaar

    Element: Fire
    Quality: Mutable
    Color: Blue
    Day: Thursday
    Ruler: Jupiter
    Greatest Overall Compatibility: Gemini, Aries
    Lucky Numbers: 3, 7, 9, 12, 21
    Date range: November 22 - December 21

    Nationality
    Charlie en zijn jongere zusje Daisy zijn geboren aan de Engelse kust. Ze hebben gewoond in een klein dorpje waar iedereen iedereen kende en waar iedereen ook maar al te veel met elkaar bezig was. Roddels gingen binnen no-time door het hele dorp, maar iedereen hielp elkaar ook wanneer het wat zwaarder was. Dit heeft er voor gezorgd dat Charlie zich nog altijd erg verbonden voelt tot het dorpje waar hij is opgegroeid en hoewel hij zich zelf meer als een stadspersoon ziet zou hij hier wanneer hij oud en grijs is zeker weer terug willen keren.
    'If you're not going to speak up
    How the hell is the world
    Supossed to know you exist'

    'C'est la vie'


    Personality
    x Act like he doesn't care
    x Cares a lot
    x Sweatheart
    x Protective
    x Kept to himself
    x Stuburn
    x Grown up
    x Brave
    x Willing to help
    x Little bossy

    Door alles wat Charlie is overkomen heeft hij al snel zijn shit samen hebben en dus al snel volwassen worden. Als man des huizes is er veel druk op hem gekomen en hoewel Charlie graag doet als of hem dit niet heeft veranderd heeft dit het wel. Hij is op zijn tweeëntwintigste waarschijnlijk al veel verder dan andere mannen van zijn leeftijd. Voor hem geen eeuwig gefeest meer, hij heeft verantwoordelijkheden en weet dan ook maar goed aan deze te voldoen. Wanneer er iets van Charlie word gevraagd doet hij dit vaak ook direct, behalve wanneer hij het er niet mee eens is. Charlie heeft zeker een geest voor zich zelf en kan dan op momenten erg koppig zijn. Wanneer hem iets echt niet aanstaat dan kan je ook zeker niet van de jongen verwachten dat hij het gaat doen.
    Verder kan Charlie ook nog wel eens een beetje afstandelijk zijn naar anderen. Hij stelt zich niet graag open naar anderen en kan dan ook heel makkelijk een soort attitude aannemen die mensen laat denken dat hij niet veel om je geeft. In werkelijkheid is dit totaal niet waar voor de jongen, Charlie geeft veel meer om zijn medemens dan hij toe zou willen geven. Hij heeft gewoon liever een ongeïnteresseerde blik in zijn ogen, omdat dit mensen laat denken dat hij onbreekbaar is.
    Ook is Charlie erg beschermend over de mensen om wie hij geeft, dit toont zich voornamelijk erg in zijn zusje voor wie hij altijd op zal komen. Echter weet Charlie zijn beschermendheid zich ook steeds verder te tonen naar andere mensen die het nodig hebben. Charlie doet hard zijn best om zo min mogelijk mensen te benadelen in de manier waarop hij handelt. Charlie zijn handelswijze kan echter soms wel een beetje bazig zijn en dit is niet enkel omdat hij een begeleider is en zich verantwoordelijk voelt voor de anderen. Hij doet nou eenmaal graag dingen op zijn eigen manier en probeert mensen dan ook altijd zijn kant op te sturen. Voor de rest probeert Charlie wel iedereen een beetje als een vriend te behandelen zodat het niet enkel gezag van zijn kant zal zijn, maar men moet wel goed nodig hebben wie er nu eindelijk de overhand zou moeten hebben.


    Appearance
    • Haar:
    - Lengte: Kort
    - Kleur: Blond
    - Stijl: Stijl
    • Gezicht:
    - Ogen: Blauw
    - Wenkbrauwen: Vol
    - Lippen: Plump
    • Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Athletisch
    - Huidskleur: Bleek, maar word wel snel bruin.
    - Lengte: 1.80
    • Extra's:
    - Tatoeages: Charlie heeft enkel tattoo's die een beetje verborgen op zijn lichaam staan.
    - Piercings: -
    - Kledingstijl: Simpel, met veel neutrale kleuren.
    Family and history
    William Higgs | Vader | 39 jaar (zou 48 zijn)| Brandweerman †

    Elaine Higgs | Moeder | 42 jaar | Werkeloos

    Daisy Higgs | Zusje | 17 jaar |


    De familie Higgs was altijd een heel normaal gezin, William en Elaine Higgs hadden twee kinderen Daisy en Charlie. Ondanks het leeftijdsverschil van wel 5 jaar van de twee konden Charlie en Daisy het van kleins af aan al heel erg goed met elkaar vinden. Waar Charlie ging ging Daisy vaak ook en zo omgekeerd. Afgezien van de paar lichte discussies die echt wel voor kwamen in het gezien, kon de familie Higgs dan ook wel gezien worden als één van de gelukkigste gezinnentjes ooit. Tot dat niet meer zo was.
    Het was een koude winter avond toen er brand uitbrak in een fabriek een dorpje verderop. William Higgs was natuurlijk meteen op de benen, want als brandweerman was het zijn taak om er te helpen. Charlie heeft zijn vader toen nog uitgezwaaid zoals hij wel eens vaker deed, wat Charlie niet wist was dat dit de laatste keer was dat Charlie zijn vader zag. Die avond kwam William niet meer thuis en ook in de ochtend was hij nog niet verschenen aan de ontbijttafel, toen Charlie thuis kwam van school en zijn vader nog altijd niet aanwezig was begon de jongen zich toch zorgen te maken. Het was echter niet tot de volgende dag dat Elaine Higgs haar twee kinderen durfde te vertellen dat hun vader opgekomen was bij de brand die hij die avond had moeten blussen. Een explosie had William Higgs zijn leven gekost.
    Het verlies van William sloeg bij het hele gezin in, vooral Charlie en Daisy leken er in het begin er echt kapot van te zijn. Elaine wist zich nog een tijd sterk te houden, maar waar Charlie en Daisy langzamerhand min of meer verder wisten te gaan met hun leven bleef hun moeder maar hangen bij haar rouw. Pas na bijna twee jaar leek het verlies van William bij Elaine echt haar tol te eisen en langzamerhand takelde de vrouw zo ver af dat ze amper nog uit haar bed wist te komen. Dit zorgde er voor dat Charlie op vijftien jarige leven het grootste deel van de verantwoordelijkheid in het gezin op zich moest nemen. Hij zorgde voor zijn zusje, voor zijn moeder en als het even meezat zorgde hij ook nog een beetje voor zich zelf.
    Het zorgen voor zijn zusje heeft Charlie enkel dichter naar Daisy toe getrokken, zoveel zelf dat hij eigenlijk niemand anders echt met haar vertrouwt. Toen er werd besloten dat het beter voor Daisy was als ze naar Alice' home ging, was er voor Charlie ook geen enkele twijfel mogelijk hij moest met haar mee. Charlie kon zijn zusje niet alleen achter laten in een huis vol gekken en ondanks alle tegengeluiden is hij dan ook met haar meegegaan.
    Inmiddels wonen Charlie en Daisy hier al zo'n drie jaar en ziet hij de bewoners van het huis allang niet meer als gekken. Hoewel Charlie soms wat een afstandelijke attitude kan hebben tegen sommige kinderen is het voor iedereen wel duidelijk dat de jongen erg veel geeft om elk kind wat er rond loopt. Dat hij zijn zusje soms wat voor trekt dat moet men dan maar voor lief nemen.

    Relations


    Extra
    •Hobby's: Baseball
    • Guilty pleasures: Girly cocktails
    • Verslavingen: Roken
    • Likes: His sister, Music, Fall, Sweaters, Not shaving, Coffee, Chocolate, Party's, Sex, Nail pollish and Sweatpants.
    • Tics: Zit veel aan zijn haar.
    • Angsten: Clowns, Eenzaamheid en Libelles.
    • Dislikes: Fights, Racism, Stereotypes, Carrots, Small talk, Fake people, Cats, Candles, Poletics and Roses.
    • Talen: Engels
    •Seksualiteit: Hetero
    'Blast the music
    Until you can't feel
    a fucking thing'


    [ bericht aangepast op 18 nov 2017 - 11:41 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Laat mijn jongen maar vallen,
    Want ik ga al mijn tijd steken in mijn meisje.

    Dat ze zeg maar altijd stotterde en stem problemen had, maar na een aanrijding kreeg ze een mooie zangstem, maar ze hypnotiseerde mensen daarmee om ze te laten doen wat ze wou.


    ''With all due respect, which is none...''