• Stop er dan nu mee! Join mij in mijn quest naar het afmaken (niet dat er iets af valt te maken want ik moet nog beginnen) van mijn verslag.. Start nu met leren, schrijven, of wat je dan ook nog moet doen zodat we samen kunnen lijden maar bovenal: zodat we verlost zijn van de kwelling waar we ons doorheen moeten slaan. Ik geloof in jullie!

    Nee, for real. Ik moet echt aan m'n functioneel ontwerp beginnen en ik stel het al anderhalve maand uit, tot op het punt waarop ik zwaar in de problemen kom als ik het niet morgen af heb (of maximaal maandagochtend). Zijn jullie ook iets aan het uitstellen?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 18:44 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dit topic komt echt net op tijd voor mij, hahaha.
    Ik moet nog een reflectieverslag inleveren, deadline: morgen. En ik heb ook nog een tentamen morgen dus ik moet ook nog studeren. En wat ben ik aan het doen?
    Friet eten en netflixen, oeps.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Enkel zo goed als al mijn taken, hahaha *weent*


    Mhm?

    Ah, gelukkig ben ik niet alleen :') Ik leef met jullie mee!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eh, oeps, betrapt


    And then we'll see it.

    Ik kan wel huilen. Ik ben niets aan het uitstellen, maar ben juist redelijk bezig, maar ik kom nog altijd niet vooruit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben mijn leven aan het uitstellen, geloof ik. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb zo'n twee jaar het vervangen van een peertje uitgesteld. Toevallig heb ik hem deze eergisteren ein-de-lijk vervangen, dus hoera voor mij. De andere dingen die ik uitstel... eh... ja. Help?


    She's imperfect but she tries

    Ik ben zonet naar de winkel geweest voor passoa (:9~), wat ik toch ook al een paar uur aan het uitstellen was. :') En nu ga ik een online natuurkundetaak maken. De deadline is steeds vrijdagochtend, dus ik doe het wekelijks op donderdagavond. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik (':
    Zondag een deadline. Morgen ga ik hard aan de slag, echt :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Anatomy schreef:
    Dit topic komt echt net op tijd voor mij, hahaha.
    Ik moet nog een reflectieverslag inleveren, deadline: morgen. En ik heb ook nog een tentamen morgen dus ik moet ook nog studeren. En wat ben ik aan het doen?
    Friet eten en netflixen, oeps.


    Progress: Ik zit nu aan de keukentafel in plaats van op de bank. Work, work, work.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hopps schreef:
    Ik ben mijn leven aan het uitstellen, geloof ik. :')


    Ik kan mij altijd zo goed met jou relaten

    Ik heb morgen een belangrijk tentamen en het enige dat ik kan doen is leven in een post-concert depresson als gevolg van gisteren oeps :')

    Frey_ schreef:
    Ik heb morgen een belangrijk tentamen en het enige dat ik kan doen is leven in een post-concert depresson als gevolg van gisteren oeps :')


    Was je bij Harry? ^^

    Ik ben ook enorm aan het uitstellen. Ik moet nog twee columns, een kortverhaal, een gedicht, een mix van deze drie schrijven en een tekst redigeren hhaha rip


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    Was je bij Harry? ^^

    Ik ben ook enorm aan het uitstellen. Ik moet nog twee columns, een kortverhaal, een gedicht, een mix van deze drie schrijven en een tekst redigeren hhaha rip


    HAHAHAHA NEE, er moet heel veel gebeuren voordat ik daar heen zou gaan. Nee, ik was naar Bry, kleine alternatieve indie pop artiest. Maar de hele queue daar is gay en huggable dus ik mis al die geweldige mensen ahh. Alles dat ik kan doen is ze op Instagram stalken en oude Bry video's kijken terwijl ik moet ontdekken wat empirisch-analytisch betekend oeps

    Ik ben zoveel aan het uitstellen, dat ik serieus soms zoekend om me heen kijk wat mijn volgende bezigheid zal zijn om niet aan mijn taken te hoeven beginnen. Nu zou ik bijvoorbeeld heel nodig de keuken moeten schoonmaken (inclusief berg afwas). Wat doe ik? De hele fucking badkamer schoonmaken (en het liefst tijdens het douchen de wandtegeltjes gaan poetsen, één voor één).

    @ Omg Bry is zo leuk haha. Hij was het voorprogramma bij 21P toch?? Hij was echt cute.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 20:37 ]


    Go ahead and leave me paralyzed.