• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik wil gewoon een keertje naar bed zonder te huilen. Alles is zo kut de laatste tijd.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Frodo schreef:
    (...)

    Komt goed Laura! Veel plezier :3
    Ja ik volg het een beetje, hihi


    OT: JAAAJ schrijven is da bomb

    Aah haha ^^ Dankjewel nog! Het was ook echt super gezellig dus totale stress om niets

    Ik word altijd mild ongemakkelijk als mensen me vragen om op hun spullen te passen. Ja, tuurlijk, ik zit hier, dus geen probleem, maar wat zou ik moeten doen als iemand daadwerkelijk met hun spullen ervandoor gaat? De dief gillend achterna rennen? Veel verder dan een zacht 'eh, sorry, die spullen zijn niet van jou, voor zover ik weet' zou ik niet komen, dus alsjeblieft stop met me deze zware verantwoordelijkheid te geven en jullie misplaatste, eeuwige vertrouwen te geven.


    She's imperfect but she tries

    입버릇처럼 말했어
    언제나 나는 나를 믿어
    상대는 없다며
    But enemy was in my mirror
    계속된 싸움에 이성을 잃었었나봐
    내가 나를 죽였어
    엄마도 내 눈치를 봐


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Altijd leuk om erachter te komen hoe mensen werkelijk over je denken.


    •

    Ik heb echt het gevoel dat iedereen echt genoeg van me heeft dus what is the point eigenlijk?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    rare paradox van het leven: ben je moe, ga even drie kilometer door de modder lopen, dan kan je opeens je hele kamer schoonmaken??

    ik weet niet maar ik hou hier wel van


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik vraag me af waarom 'top 7 student breakdowns' een grappige meme is en hoe dat ooit gebeurd is


    Rest in Peace, Son of Gondor



    Me when I was in the earliest phase of puberty :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Haal dat racistische gezeik alsjeblieft uit mijn gezicht, iedereen. Ik weet dat iedereen zijn hart altijd bij mij lucht, wat ik echt prima vind en ik wil best helpen, maar als je per ongeluk bijna wordt aangereden door iemand, hoef ik echt niet te weten dat het een “kut marrokaan” was. Het was gewoon een man, die je echt niet expres probeerde aan te rijden, dus flikker gewoon een eind op met al die rassengeneralisering. Het slaat helemaal nergens op.
    Daarnaast ben ik het helemaal eens met Nederlanders met een buitenlands uiterlijk, die van zich afbijten als ze weer in hokjes geduwd moeten worden. Je ziet toch dat hij er niet over wil praten??? Praat er dan verdomme ook niet over.
    Rant out


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    My preciousssss ah ik wil 'm nu


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Damn, wat werken er hier een stel lekkere dokters in het ziekenhuis. :Y)


    •

    half tumblr heeft opeens de hots voor deze acteur nadat hij een agressieve racist speelde en het kan me weinig schelen hoe strak zijn spijkerbroek was, dit maakt me wat ongemakkelijk?? niets mis mee om een acteur gaaf te vinden, maar er worden nu bergen aan gifs gemaakt van dit personage dat in de serie zijn kleine zusje bedreigt en verbaal mishandelt en een dertienjarig jongetje aanvalt wegens zijn huidskleur en dat is misschien niet het juiste personage om te idoliseren en imagines over te schrijven, maar hé, idk, het is maar een willekeurige gedachte, wat weet ik nou


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eigenlijk wil ik wel allebei de adventkalenders van Rituals. Zo jammer dat ze wel prijzig zijn, want ik word er hebberig van.


    Physics is awesome

    buh what's wrong with me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.