• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ???? ik weet best wel zeker dat ik nooit op posten heb geklikt bij twee keer exact dezelfde post met foto's van mij die alleen in de drafts stonden zodat ik een link had voor definitief-niet-tumblr dus uh, pardon

    ik haat dit? waarom tumblr?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Best wel een productief dagje voor mij en ik voel me een klein beetje alleen. En mijn ene bil doet om de een of andere reden pijn en bij het wegzetten van de borden voelde ik mijn pols.


    Physics is awesome

    Verbrand. Buikpijn. Heimwee.
    I’m done.


    HOI FAMKE KOMT MORGEN NAAR MIJ EN DAN GAAN WE JUSTICE LEAGUE KIJKEN EN IK BEN READY AS FUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.

    Nee maar serieus Batfleck is bae.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb dus mijn neuspiercings weggegooid tijdens het opruimen van mijn kamer, wat dus niet de bedoeling was.

    Moraal van het verhaal? Nooit je kamer opruimen. Of wees niet zo dom als ik. Godverdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan niet slapen, mijn oor is ontstoken en dus strooi ik/piet het huis onder met pepernoten, kidnap schoenen en stop er een cadeau in. Soms ben ik best lief. Hopelijk verzin ik dr volgende keer een lief iets waar ik niet ‘s nachts voor wakker hoef te worden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik kan niet slapen, mijn oor is ontstoken en dus strooi ik/piet het huis onder met pepernoten, kidnap schoenen en stop er een cadeau in. Soms ben ik best lief. Hopelijk verzin ik dr volgende keer een lief iets waar ik niet ‘s nachts voor wakker hoef te worden


    OHJA GOEIE! Laat mijn blaas ook ontsteken! Dat is nog eens leuk. Dan heb ik, even kijken, drie ontstoken vingers, een ontstoken wondje op mijn been, een ontstoken teen, ontstoken lip, ontstoken oor EN blaasontsteking. Dat is nog eens leuk. Ik heb 1,5 uur geslapen. Ik ben een beetje chagrijnig, sorry


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    “Wow heb je al die pepernoten gezien?”
    Inner me: “muhahaha, ja”
    Ik: “ohh, nee? Waar?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sinterklaasfilms kijken op Youtube *O*


    Caution first, always.

    Godverdomme. medicijnen vergeten in te nemen gisteravond en nu ga ik dood van de pijn...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel so bad.
    Lichtpuntje: Zwarte Cross 2018 <3


    Dat ging verrassend soepel.


    She's imperfect but she tries

    ik haat treinen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yay, dit maakt me weer een beetje blij


    Deep inside, I've never felt alive


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )